Ligt een beetje aan waarom, maar sws net zo'n grote kleuter als Tadic.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:43 schreef GGMM het volgende:
Berghuis wil niet voor de camera komen
Ben je dan zielig
Serieus wtf.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:43 schreef GGMM het volgende:
Berghuis wil niet voor de camera komen
Ben je dan zielig
Uiteraardquote:Op zondag 28 februari 2021 18:43 schreef RvLaak het volgende:
Is die overigens nog voor een camera verschenen?
OK, dan wint Tadic... Vreemd genoeg is Berghuis een grotere kleuter dan een doorgesnoven, hyperagressieve idioot...quote:
Wel tekenend voor Berghuis tho, een doorgesnoven, hyperagressieve idioot zal altijd ieder gevecht van een grote jankbaby kunnen winnen. En dat winnaarsmentaliteit is iets wat wij nu missen bij o.a. hem zegmaarquote:Op zondag 28 februari 2021 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK, dan wint Tadic... Vreemd genoeg is Berghuis een grotere kleuter dan een doorgesnoven, hyperagressieve idioot...
Weer wat geleerd...
Gezien blijkbaar de kwalificatie voor het derde Europese niveau in gevaar dreigt te komen mede dankzij hem, zou ik geen seconde aan het EK denken.quote:
Tadic is trots om te spelen voor Ajax, Berghuis is niet trots meer om te spelen bij Feyenoord, tenminste dat straalt hij niet uit. Hij vindt zichzelf te goed en irriteert zich mateloos aan de (in zijn ogen) mindere medespelers. Uiteindelijk had Berghuis afgelopen zomer eigenlijk ook moeten vertrekken, nu is hij al toch al bijna 30 jaar en zal zelfs een Europese subtopper niet eens meer in hem geïnteresseerd zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wel tekenend voor Berghuis tho, een doorgesnoven, hyperagressieve idioot zal altijd ieder gevecht van een grote jankbaby kunnen winnen. En dat winnaarsmentaliteit is iets wat wij nu missen bij o.a. hem zegmaar
Ik heb vandaag een aantal spelers best een aardige pot zien spelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik mis de volgende speler: Niemand Niemijer.
Gewoon uitzingen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:10 schreef Haringkop het volgende:
Is #DickOut al trending? Trainers die aangegeven weg te gaan, presteren meestal niet meer. Na Van Marwijk en Rutten gebeurt dit bij Dick ook gewoon.
En af en toe krijg je gewoon een slechte trainer als Been, of Stam.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:10 schreef Haringkop het volgende:
Is #DickOut al trending? Trainers die aangegeven weg te gaan, presteren meestal niet meer. Na Van Marwijk en Rutten gebeurt dit bij Dick ook gewoon.
Eens.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Senesi en Toornstra waren over de gehele wedstrijd wel redelijk.
Eens maat. Jammer dat ze allemaal bij AZ spelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een aantal spelers best een aardige pot zien spelen.
Idd, seizoen is toch al lang verloren. Je mag bidden dat je de play-offs haalt, zoals ze nu spelen.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Jammer dat ze allemaal bij AZ spelen.
Nee.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Jammer dat ze allemaal bij AZ spelen.
Nou zeg.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahahahhahahahahahahahgahahahhahahhahhhahahahahh
Kankerdebielen.
Ik weet niet hoeveel het Feyenoord aan gelegen is om Europees voetbal te halen. Maar het staat allemaal op losse schroeven.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, seizoen is toch al lang verloren. Je mag bidden dat je de play-offs haalt, zoals ze nu spelen.
Volgens Kuiptalk vrij veel, maar die is al weken ziedend (op Dick).quote:Op zondag 28 februari 2021 19:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel het Feyenoord aan gelegen is om Europees voetbal te halen. Maar het staat allemaal op losse schroeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |