Eens maat. Jammer dat ze allemaal bij AZ spelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een aantal spelers best een aardige pot zien spelen.
Idd, seizoen is toch al lang verloren. Je mag bidden dat je de play-offs haalt, zoals ze nu spelen.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Jammer dat ze allemaal bij AZ spelen.
Nee.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou zeg.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahahahhahahahahahahahgahahahhahahhahhhahahahahh
Kankerdebielen.
Ik weet niet hoeveel het Feyenoord aan gelegen is om Europees voetbal te halen. Maar het staat allemaal op losse schroeven.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, seizoen is toch al lang verloren. Je mag bidden dat je de play-offs haalt, zoals ze nu spelen.
Volgens Kuiptalk vrij veel, maar die is al weken ziedend (op Dick).quote:Op zondag 28 februari 2021 19:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel het Feyenoord aan gelegen is om Europees voetbal te halen. Maar het staat allemaal op losse schroeven.
Play offs spelen we altijd kut, je moet gewoon 4e worden en hopen dat Ajax de beker wintquote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, seizoen is toch al lang verloren. Je mag bidden dat je de play-offs haalt, zoals ze nu spelen.
Lolquote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahahahhahahahahahahahgahahahhahahhahhhahahahahh
Kankerdebielen.
Deze is niet zo geslaagd.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:32 schreef Idisrom het volgende:
FC Emmen kan het gat met Feyenoord nog steeds overbruggen
Heerlijk. Van Ajax afhankelijk zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Play offs spelen we altijd kut, je moet gewoon 4e worden en hopen dat Ajax de beker wint
Gerard Joling ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:32 schreef Idisrom het volgende:
FC Emmen kan het gat met Feyenoord nog steeds overbruggen
AZ is Feyenoord voorbij.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leukquote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik heb het niet naar mijn zin ouwe reusquote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef KingRoland het volgende:
sterkte @:timmmmm @:wereldgozer @:gary_oak
Gewoon weer een tussenjaartje, zoals 18 van de afgelopen 20 jaar waren.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die tegengoals waren prachtig, maar sloegen echt nergens op. Feyenoord domineerde de eerste helft en kon echt prima met 0-2 de rust in gaan. Tweede helft weer volledig door de ondergrens gezakt en dan verlies je nog terecht ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leuk
Toch vond ik ons de eerste helft echt veel beter dan AZ die eigenlijk alleen door twee plotse (wel mooie) goals levend bleven. Alleen de tweede helft was echt belachelijk. Jongens als Berghuis, Sini, Senesi en de Toorn waren de eerste helft echt goed maar die redden het gewoon niet een hele wedstrijd, zeker als andere spelers het laten afweten.
Eens, voor rust moet je deze wedstrijd gewoon ‘killen’ maar als je dan ziet hoe de goals worden weggegeven, echt bizar. Juist omdat we verdedigend tot de winterstop nog wel redelijk stonden.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leuk
Toch vond ik ons de eerste helft echt veel beter dan AZ die eigenlijk alleen door twee plotse (wel mooie) goals levend bleven. Alleen de tweede helft was echt belachelijk. Jongens als Berghuis, Sini, Senesi en de Toorn waren de eerste helft echt goed maar die redden het gewoon niet een hele wedstrijd, zeker als andere spelers het laten afweten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |