Ook in 2011 niet?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso onderga ik het allemaal gelaten sinds we niet meer naar het stadion mogen. Voor het eerst in de ruim 20 jaar dat ik inmiddels een seizoenkaart heb twijfel ik zelfs of ik hem wel ga verlengen..
Deze ookquote:
Tweede helft is ook beroerd. Logisch dat je niet heel de tijd als de eerste helft kan blijven spelen en frustrerend dat Boadu continu zijn beste wedstrijden tegen ons speelt, maar de instelling is gewoon verkeerd de tweede helftquote:Op zondag 28 februari 2021 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook heel sterk.
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:16 schreef Erasmus het volgende:
Als iemand een goede aanbieding heeft gezien voor MINIMAAL een 45 inch televisie waar ik voor 23:59 uur een bestelling kan plaatsen voor bezorging morgen, hou ik mij aanbevolen.
@:fetX
Genant en dieptriest. Doet mij denken aan Beekie de vorige keer toen we hier verloren, zo slecht.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:17 schreef fetX het volgende:
Fer mag echt geen minuut meer maken dit seizoen. Walgelijk slecht.
En dat met zo,n toptrainer. Die Jaap Stam had net zo goed kunnen blijven.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:17 schreef RvLaak het volgende:
Nah, TV gaat uit dus..en tot de 10e plek dit jaar jongens
Dick moet lekker iets anders doen.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:18 schreef fetX het volgende:
Dick haalt er het maximale uit.
@:gurneyisbestoke
Vorig seizoen deed Dickie het wel goed. Geen idee wat er dit jaar fout is gegaan. Gebrek aan publiek kan toch nooit zo veel verval veroorzaken?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En dat met zo,n toptrainer. Die Jaap Stam had net zo goed kunnen blijven.
Ja want dat gebrek aan kwaliteit ligt vast aan de trainer.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een of andere opa als trainer aanstellen, geniale zet inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Berghuis gelooft het ook allemaal wel.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:22 schreef DonRaja het volgende:
Fer en Kokcu allebei tyfusslecht vandaag.
Stukje Turk. @GGMMquote:Op zondag 28 februari 2021 18:22 schreef DonRaja het volgende:
Om te janken dit seizoen.quote:
Enigszins wel ja. Wil niet het argument Tapia/Fer tot in den treuren herhalen maar het laat wel zien dat Dickie nou niet bepaald een ster is in het maximale halen uit zijn spelersquote:Op zondag 28 februari 2021 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want dat gebrek aan kwaliteit ligt vast aan de trainer.
Kökcü is slecht maar Fer is echt schandalig. Zelfs Diemers laat dit niveau niet zienquote:Op zondag 28 februari 2021 18:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik nietquote:Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie Berghuis ook nog wel rood pakken vandaag overigens
Fer moet gewoon weer lekker met Drenthe gaan rappen.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:22 schreef DonRaja het volgende:
Tweede helft was beroerd. Wat een idiote wisselsquote:Op zondag 28 februari 2021 18:25 schreef fetX het volgende:
Op basis van de tweede helft wel volledig terecht op achterstand trouwens. Lijkt nergens meer op.
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enigszins wel ja. Wil niet het argument Tapia/Fer tot in den treuren herhalen maar het laat wel zien dat Dickie nou niet bepaald een ster is in het maximale halen uit zijn spelers
En zijn wissels zijn volkomen achterlijk en onze spelopvatting is gewoon om te janken.
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:25 schreef fetX het volgende:
Op basis van de tweede helft wel volledig terecht op achterstand trouwens. Lijkt nergens meer op.
Click & collect genot.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Morgenochtend voorraadje afhalen bij de Hornbach allen.
Tuurlijk joh. Wat kraam jij een onzin uit.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een vervelend trolletje ben jij.
Spelopvatting is gewoon prima, maar als je uit drie counters drie tegendoelpunten opleveren is het wel klaar hè.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enigszins wel ja. Wil niet het argument Tapia/Fer tot in den treuren herhalen maar het laat wel zien dat Dickie nou niet bepaald een ster is in het maximale halen uit zijn spelers
En zijn wissels zijn volkomen achterlijk en onze spelopvatting is gewoon om te janken.
Het is niet zomaar wedstrijdje verliezen. Het is gewoon bar en boos de laatste tijd. Helemaal na die afgang van 3-0 in Heerenveen.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want dat gebrek aan kwaliteit ligt vast aan de trainer.
Ben inmiddels al wat uitgeblust, zet volgende keer het pallet maar eerder klaarquote:
nou ja, organisatie bij een counter is juist iets waar een trainer verantwoordelijk voor is.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelopvatting is gewoon prima, maar als je uit drie counters drie tegendoelpunten opleveren is het wel klaar hè.
Daar gaat een Slot ook niks aan veranderen, dit elftal is voor een gedeelte gewoon brandhout. Met name het middenveld is al weken dramatisch.
Alleen Senesi heeft iets van voetbalintelligentie.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja, organisatie bij een counter is juist iets waar een trainer verantwoordelijk voor is.
Ja, dat vind ik dus ook wel. Maar verder wel eens dat vooral het middenveld echt kwaliteit mist. Fer kan écht niet meer en als Kokcu niet leuk speelt is het ook niks (dit seizoen 8/10 keer dus).quote:Op zondag 28 februari 2021 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja, organisatie bij een counter is juist iets waar een trainer verantwoordelijk voor is.
Precies, maar @Elan verdedigt Dick tot zijn dood en wil graag nog jaren met hem verder (maar wel vooruitgang bij de club ofzo)quote:Op zondag 28 februari 2021 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe vaak zou hij zijn contract al willen verscheuren?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
Straks gaat de Arne Slot wind waaien.
Hebben we gisteren ook gedaan, op de terugweg kwamen we erachter dat we een schakelaar van 2 euro waren vergetenquote:
Met dezelfde domme spelers, we gaan dan echt niet opeens geen domme fouten meer maken.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
Straks gaat de Arne Slot wind waaien.
Binnenkort weer lekker collecten.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben we gisteren ook gedaan, op de terugweg kwamen we erachter dat we een schakelaar van 2 euro waren vergeten
Mee eens. Hopen dat kökcü volgend jaar het aanknopje weer vindt want we weten dat ie beter kan. Bij Fer hebben we ons laten foppen door twee goede maandjes afgelopen jaar, die kan er gewoon geen kut van.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook wel. Maar verder wel eens dat vooral het middenveld echt kwaliteit mist. Fer kan écht niet meer en als Kokcu niet leuk speelt is het ook niks (dit seizoen 8/10 keer dus).
In 2020 vond ik dit uitshirt imo de mooiste van de afgelopen jaren en was ik zo hyped dat ik hem direct had gehaald. Nu ga ik hem ergens diep in de ladekast verstoppen.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:30 schreef hhh38 het volgende:
Wat een tyfusseizoen dit man. Helemaal klaar mee.
Heb je ook screenprotectors voor tv’s? #dtvquote:Op zondag 28 februari 2021 18:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In 2020 vond ik dit uitshirt imo de mooiste van de afgelopen jaren en was ik zo hyped dat ik hem direct had gehaald. Nu ga ik hem ergens diep in de ladekast verstoppen.
Linus Tech Tips hebben ooit een schop-proof TV getest... Bleek idd schop proof. Ook gooi-proof, duw proof, sla proof en val proof.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je ook screenprotectors voor tv’s? #dtv
De uitvinder daarvan zal vast uit Rotterdam-Rijnmond komen.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Linus Tech Tips hebben ooit een schop-proof TV getest... Bleek idd schop proof. Ook gooi-proof, duw proof, sla proof en val proof.
Geen idee (verwacht het wel), maar het ding wordt in China gemaakt:quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De uitvinder daarvan zal vast uit Rotterdam-Rijnmond komen.
Dan is dat wat voor @Erasmusquote:Op zondag 28 februari 2021 18:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Linus Tech Tips hebben ooit een schop-proof TV getest... Bleek idd schop proof. Ook gooi-proof, duw proof, sla proof en val proof.
Moeten spelers het wel kunnen en willen belopen, zo'n Fer is toch al weken een compleet drama daar kan je 10x iets tegen zeggen en dan gaat het nog mis. Elftal is gewoon ook veel te smal, waardoor elke week dezelfde kneuzen het mogen regelen. Vermoeidheid speelt ook een rol, want we begonnen prima.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De uitvinder daarvan zal vast uit Rotterdam-Rijnmond komen.
Dat zeg ik helemaal niet mokerdebiel, je ziet toch zelf ook dat het pas de tweede helft als een kaartenhuis in mekaar donderde? Wtf heeft dat in hemelsnaam te maken met de spelopvatting en de trainer. Het is gewoon pure armoede op het middenveld.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, maar @:elan verdedigt Dick tot zijn dood en wil graag nog jaren met hem verder (maar wel vooruitgang bij de club ofzo)
Een lamp?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:37 schreef RvLaak het volgende:
Oh... Nog een stukje goed nieuws... Dinsdag komt mijn bol.com pakketje binnen![]()
Ligt een beetje aan waarom, maar sws net zo'n grote kleuter als Tadic.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:43 schreef GGMM het volgende:
Berghuis wil niet voor de camera komen
Ben je dan zielig
Serieus wtf.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:43 schreef GGMM het volgende:
Berghuis wil niet voor de camera komen
Ben je dan zielig
Uiteraardquote:Op zondag 28 februari 2021 18:43 schreef RvLaak het volgende:
Is die overigens nog voor een camera verschenen?
OK, dan wint Tadic... Vreemd genoeg is Berghuis een grotere kleuter dan een doorgesnoven, hyperagressieve idioot...quote:
Wel tekenend voor Berghuis tho, een doorgesnoven, hyperagressieve idioot zal altijd ieder gevecht van een grote jankbaby kunnen winnen. En dat winnaarsmentaliteit is iets wat wij nu missen bij o.a. hem zegmaarquote:Op zondag 28 februari 2021 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK, dan wint Tadic... Vreemd genoeg is Berghuis een grotere kleuter dan een doorgesnoven, hyperagressieve idioot...
Weer wat geleerd...
Gezien blijkbaar de kwalificatie voor het derde Europese niveau in gevaar dreigt te komen mede dankzij hem, zou ik geen seconde aan het EK denken.quote:
Tadic is trots om te spelen voor Ajax, Berghuis is niet trots meer om te spelen bij Feyenoord, tenminste dat straalt hij niet uit. Hij vindt zichzelf te goed en irriteert zich mateloos aan de (in zijn ogen) mindere medespelers. Uiteindelijk had Berghuis afgelopen zomer eigenlijk ook moeten vertrekken, nu is hij al toch al bijna 30 jaar en zal zelfs een Europese subtopper niet eens meer in hem geïnteresseerd zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wel tekenend voor Berghuis tho, een doorgesnoven, hyperagressieve idioot zal altijd ieder gevecht van een grote jankbaby kunnen winnen. En dat winnaarsmentaliteit is iets wat wij nu missen bij o.a. hem zegmaar
Ik heb vandaag een aantal spelers best een aardige pot zien spelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik mis de volgende speler: Niemand Niemijer.
Gewoon uitzingen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:10 schreef Haringkop het volgende:
Is #DickOut al trending? Trainers die aangegeven weg te gaan, presteren meestal niet meer. Na Van Marwijk en Rutten gebeurt dit bij Dick ook gewoon.
En af en toe krijg je gewoon een slechte trainer als Been, of Stam.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:10 schreef Haringkop het volgende:
Is #DickOut al trending? Trainers die aangegeven weg te gaan, presteren meestal niet meer. Na Van Marwijk en Rutten gebeurt dit bij Dick ook gewoon.
Eens.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Senesi en Toornstra waren over de gehele wedstrijd wel redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |