Wat heeft Advocaat de laatste 10 jaar gepresteerd?quote:Op maandag 1 maart 2021 00:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit seizoen is het ons niveau ja, heb weinig fatsoenlijk voetbal gezien
Gio ingefluisterd hoe hij ons kampioen moest maken.quote:Op maandag 1 maart 2021 01:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wat heeft Advocaat de laatste 10 jaar gepresteerd?
Ons vorig seizoen degradatievoetbal bespaard.quote:Op maandag 1 maart 2021 01:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dit seizoen is dit schijnbaar ons niveau ja. Verwonderlijk wel vind ik ook.quote:Op maandag 1 maart 2021 00:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit seizoen is het ons niveau ja, heb weinig fatsoenlijk voetbal gezien
Ik vraag me af of je het wel onder 'dezelfde spelersgroep' kan scharen gezien alle blessures.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit seizoen is dit schijnbaar ons niveau ja. Verwonderlijk wel vind ik ook.
Ik lees en hoor bijvoorbeeld ook geregeld dat Advocaat het maximale uit deze spelersgroep zou halen. Maar dat kun je toch onmogelijk volhouden aangezien Advocaat met dezelfde spelersgroep vorig seizoen veel beter presteerde?
Dat is wel een goede vraag. Waarom liep het de 2e helft van vorig seizoen wel?quote:Op maandag 1 maart 2021 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik lees en hoor bijvoorbeeld ook geregeld dat Advocaat het maximale uit deze spelersgroep zou halen. Maar dat kun je toch onmogelijk volhouden aangezien Advocaat met dezelfde spelersgroep vorig seizoen veel beter presteerde?
Gisteren alleen de samenvatting gezien maar wat ik niet begreep is behalve dat het een foutenfestival was is dat Feyenoord zich voor de 2e keer tegen AZ uit de tent liet lokken ipv gewoon rustig ingezakt blijven spelen.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je het wel onder 'dezelfde spelersgroep' kan scharen gezien alle blessures.
Al met al; corona, blessures. Het is hoe dan ook een groot kut seizoen. Maar goed, ook Advocaat gaat straks wel weer een reeks overwinningen neerzetten, en dan staan we uiteindelijk op de plek waar we thuishoren.
Betere vraag is: wat heeft ie na z'n eerste seizoen bij een club gepresteerd?quote:Op maandag 1 maart 2021 01:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan heb ik echt een tegenovergestelde wedstrijd zitten kijken, vond hem juist ijzersterk en goed vooruit voetballen.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:05 schreef Rocket Ride het volgende:
Mij viel vooral ons goudhaantje Senesi zwaar tegen gisteren. Niet helemaal vrijuit bij paar tegendoelpunten, maar vooral in de opbouw zo ongelofelijk schijterig spelend.9 van de 10 ballen breed op Bot of erger nog ons keepertje opzadelen met het probleem.
Je zou van hem toch meer mogen verwachten. Speel in ieder geval vooruit.
Verder vond ik ze de eerste helft eigenlijk best redelijk spelen. Maar ja tegen die soort persoonlijke fouten achterin valt niet op te boksen.
Dat foutenfestival viel de eerste helft, voor mijn gevoel, in vergelijking met eerdere wedstrijden wel mee. Vond ons in de eerste helft echt prima spelen, daarin merkte je wel wat Advocaat laatst zei; in deze opstelling (wat ook zo goed als de beoogde basiself is) zitten wat meer automatismen etc. De 1-1 vond ik zwak van Botteghin (maar ook wat geluk omdat die bal via de hak van Senesi de goal in gaat), de 2-2 was gewoon een uitstekende pass van Wijndal.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren alleen de samenvatting gezien maar wat ik niet begreep is behalve dat het een foutenfestival was is dat Feyenoord zich voor de 2e keer tegen AZ uit de tent liet lokken ipv gewoon rustig ingezakt blijven spelen.
zowel de 1-1 als de 2-2 kan je de CV's gewoon kwalijk nemen hoor, bij de 1e geen druk op de bal en de 2e staan ze gewoon verkeerd en ze kunnen blijkbaar ook niet lopen, je maakt een spits wel makkelijk op die manierquote:Op maandag 1 maart 2021 09:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat foutenfestival viel de eerste helft, voor mijn gevoel, in vergelijking met eerdere wedstrijden wel mee. Vond ons in de eerste helft echt prima spelen, daarin merkte je wel wat Advocaat laatst zei; in deze opstelling (wat ook zo goed als de beoogde basiself is) zitten wat meer automatismen etc. De 1-1 vond ik zwak van Botteghin (maar ook wat geluk omdat die bal via de hak van Senesi de goal in gaat), de 2-2 was gewoon een uitstekende pass van Wijndal.
De 3-2 was verschrikkelijk en dan vond ik de aanloop er naar toe nog erger dan de fout van Bijlow.
ok.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
zowel de 1-1 als de 2-2 kan je de CV's gewoon kwalijk nemen hoor, bij de 1e geen druk op de bal en de 2e staan ze gewoon verkeerd en ze kunnen blijkbaar ook niet lopen, je maakt een spits wel makkelijk op die manier
Dat was echt dag en nacht tussen eerste en tweede helft. Het eerste bedrijf durfde hij continu naar voren te stappen waar AZ heel veel moeite mee had, maar de tweede helft stopte dit totaal waardoor AZ juist de overhand kreeg.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:05 schreef Rocket Ride het volgende:
Mij viel vooral ons goudhaantje Senesi zwaar tegen gisteren. Niet helemaal vrijuit bij paar tegendoelpunten, maar vooral in de opbouw zo ongelofelijk schijterig spelend.9 van de 10 ballen breed op Bot of erger nog ons keepertje opzadelen met het probleem.
Verder vond ik ze de eerste helft eigenlijk best redelijk spelen. Maar ja tegen die soort persoonlijke fouten achterin valt niet op te boksen.
Senesi speelde best prima eigenlijk. Al is dat vreemd om te zeggen als je er 4 tegenkrijgt (waarvan 2 persoonlijke fouten).quote:Op maandag 1 maart 2021 09:05 schreef Rocket Ride het volgende:
Nah, met name de 2-2 is gewoon een prachtige goal. De eerste zou je inderdaad kunnen zeggen dat je meer druk moet geven, maar dat die bal er zo ingaat was ook meer geluk dan wijsheid; werd ook nog van richting veranderd.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
zowel de 1-1 als de 2-2 kan je de CV's gewoon kwalijk nemen hoor, bij de 1e geen druk op de bal en de 2e staan ze gewoon verkeerd en ze kunnen blijkbaar ook niet lopen, je maakt een spits wel makkelijk op die manier
Je zit hier wel echt fout met je analyse hierdoor. De eerste helft zette Feyenoord juist druk naar voren en AZ werd juist compleet vastgezet, het was jammer dat we niet met 0-2 a 0-3 gingen rusten want AZ was absurd effectief. In de tweede helft zakten we in en vervolgens strafte AZ onze slordige fouten simpel af. Door de ronduit achterlijke wissels was het toen ook wel gedaan.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren alleen de samenvatting gezien maar wat ik niet begreep is behalve dat het een foutenfestival was is dat Feyenoord zich voor de 2e keer tegen AZ uit de tent liet lokken ipv gewoon rustig ingezakt blijven spelen.
dat blijf ik toch met je oneens, Boadu loopt zo uit de rug van ik weet niet meer wie van de 2 cv'squote:Op maandag 1 maart 2021 10:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah, met name de 2-2 is gewoon een prachtige goal. De eerste zou je inderdaad kunnen zeggen dat je meer druk moet geven, maar dat die bal er zo ingaat was ook meer geluk dan wijsheid; werd ook nog van richting veranderd.
Dat is ook altijd moeilijk met alleen een samenvatting en dat nog bij de NOS waar de grootste AZ supporter chef sport is dus ik geloof wel dat het niet een volledig beeld geeft maar dat de goals te makkelijk weg werden gegeven blijf ik wel bij.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zit hier wel echt fout met je analyse hierdoor. De eerste helft zette Feyenoord juist druk naar voren en AZ werd juist compleet vastgezet, het was jammer dat we niet met 0-2 a 0-3 gingen rusten want AZ was absurd effectief. In de tweede helft zakten we in en vervolgens strafte AZ onze slordige fouten simpel af. Door de ronduit achterlijke wissels was het toen ook wel gedaan.
Dat ja maar de jeugd is niet goed genoeg moet je vanaf, toen het water aan de lippen stond en een faillissement dreigde bleken ze uiteindelijk ook goed genoeg. Been zei dat nog in die Dick voor mekaar podcast dat spelers als De Vrij en Castaignos puur wegens gebrek aan alternatieven bij het eerste zijn gehaald.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De jeugd is niet goed genoeg, zo simpel is het. Wie wel goed genoeg was is allang lang en breed weggekocht, we kunnen niet op tegen die bedragen.
Snelheid van het centrale duo ook wel een dingetje, het is niet dat die ruimte alleen ontstaat door slecht positiespel.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat blijf ik toch met je oneens, Boadu loopt zo uit de rug van ik weet niet meer wie van de 2 cv's
Klopt, was duidelijk te zien, Senesi en Spajic doen maar wat soms en zijn nog retetraag ook.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat blijf ik toch met je oneens, Boadu loopt zo uit de rug van ik weet niet meer wie van de 2 cv's
Vooral Spajic gister inderdaad. WAARDELOOSquote:Op maandag 1 maart 2021 10:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Klopt, was duidelijk te zien, Senesi en Spajic doen maar wat soms en zijn nog retetraag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |