Wat een idioot, Liese stond gewoon mee te zingen met Jillquote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef Ebinas het volgende:
Goffer, hij hoopt nu dat Liese er iets van gaat zeggen tegen Jill![]()
Wat een kneusquote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef Ebinas het volgende:
Goffer, hij hoopt nu dat Liese er iets van gaat zeggen tegen Jill![]()
ja maar liese had in het begin niet eens door wat ze zongquote:Op zondag 28 februari 2021 12:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een idioot, Liese stond gewoon mee te zingen met Jill
Dat is veel ongepaster.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef Collide het volgende:
Was dat Jill wil met Matt naar bed wel gepast van Michel?
Mannen worden niet graag uitgescholden met hun geslachtsdeel..En Jill is een randstad meisje, die doen dat wel..Ik vind dat eigenlijk nog netjes, ik ken ergere woorden..en Mike zeker ookquote:Op zondag 28 februari 2021 12:51 schreef Ireth het volgende:
De andere mannen zijn het met Michel eens, maar laten het weer door hem overbrengen
Liese zit in zijn groepje. Hieraan kun je zien dat die Michel een faalhaas is. Pakt de zwakkeren. Als hij naast Jill op het bankje komt, flikkert hij eruit.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:53 schreef Verida het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mr Mooi? Ik betwijfel dat, hij wordt vast bejubeltquote:Op zondag 28 februari 2021 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Liese zit in zijn groepje. Hieraan kun je zien dat die Michel een faalhaas is. Pakt de zwakkeren. Als hij naast Jill op het bankje komt, flikkert hij eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Och jee dat laatste heb ik nog niet eens gehoord.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:56 schreef suzi1 het volgende:
liese liese toch, gisteravond stoog ze nog op mijn lijst
dan flikt ze dit gesprek met michel
en dan buiten zelf weer het liedje opstarten
Precies dat. Hij is zo bang voor zn eigen hachie, dat als hij tegenover Jill zou komen te staan hij eruit vliegt.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Liese zit in zijn groepje. Hieraan kun je zien dat die Michel een faalhaas is. Pakt de zwakkeren. Als hij naast Jill op het bankje komt, flikkert hij eruit.
ik wil wel wat anders zien dan gezapigheidquote:Op zondag 28 februari 2021 12:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo, het Michel bashen is weer begonnen.
De mannen zijn het eens en Matt zegt nog goed gezegd Michel!
Hij lost dingen liever op een meer respectvolle en volwassen manier op. Niks mis mee.
Je moet nog wel met elkaar verder.
stoog?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:56 schreef suzi1 het volgende:
liese liese toch, gisteravond stoog ze nog op mijn lijst
dan flikt ze dit gesprek met michel
en dan buiten zelf weer het liedje opstarten
Liese zit in zijn groepje. Hieraan kun je zien dat die Michel een faalhaas is. Pakt de zwakkeren. Als hij naast Jill op het bankje komt, flikkert hij eruit.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Door jouquote:Op zondag 28 februari 2021 12:56 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Mr Mooi? Ik betwijfel dat, hij wordt vast bejubelt
dat heeft hij zelf gisteren gezegd, Hij zou die kaart met de drie meiden erbij meegenomen hebben en die zat nu helemaal aan elkaar geplakt.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel heeft zich afgetrokken op het WC, volgens Naomi
Hij hoeft geen dingen op te lossen. Niet aan hem. En er is niets aan de hand, er wordt doelbewust van een mug een olifant gemaakt.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij lost dingen liever op een meer respectvolle en volwassen manier op. Niks mis mee.
Waarom moet michel dit oplossen?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jill heeft ook de stemmers van Thomas erbijquote:Op zondag 28 februari 2021 12:56 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Mr Mooi? Ik betwijfel dat, hij wordt vast bejubelt
Door mij? Waar heb je dat gelezen dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Door jou
Geinquote:Op zondag 28 februari 2021 13:00 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Door mij? Waar heb je dat gelezen dan?
Die Matt echt die kan ik wel schieten.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:00 schreef Angelflush het volgende:
Nick is blij dat Michel het gezegd heeft anders had hij het wel gedaan.
Matt lult lekker mee met Nick.
Morgen kruipt Matt weer in Jill dr kont.
Nick heeft het alleen maar over respect. Man man man wat zijn de mannen perfect .🙄🙄
Het is een eikelquote:Op zondag 28 februari 2021 13:00 schreef Ebinas het volgende:
Slim gedaan dit van Michel, kan niet anders zeggen.
Handig gebruik gemaakt van de situatie en zijn positie bij de mannen verstevigd.
Hij zit ergens anders. Hij ventileert zijn mening. Mag dat ook al niet meer.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom moet michel dit oplossen?
Het ging toch tussen Mike en Jill (en Liese) ?
Michel heeft daar gewoon helemaal niets mee te maken
en daar zingen we nu onder het genot van wat drank een liedje overquote:Op zondag 28 februari 2021 13:02 schreef engine het volgende:
Wat zeurt Nick... Jill heeft toch tegen Mike gezegd dat hij een lul is.
Nou de hele cos ging erover.....het was niet ff he......in begin toen ze ging liggen voor de deur was Jill zo lief om te roepen ik mis jullie.....er is niks aan ik wil naar huis.....o en ik mis ook Thomas.....quote:Op zondag 28 februari 2021 12:58 schreef Yolk het volgende:
[..]
Hij hoeft geen dingen op te lossen. Niet aan hem. En er is niets aan de hand, er wordt doelbewust van een mug een olifant gemaakt.
er zat alleen een deur tussen. vind dat ook wel recht in zijn gezicht. hij kon het luid en duidelijk horenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:02 schreef Angelflush het volgende:
Jankebal Nick vind dat je het in het gezicht moet zeggen en niet achter de rug.
Sukkel wat doe jij dan nu ??? Lullen achter de rug van Jill dus .
Ik krijg er ook wel echt de rillingen van.quote:
Hij ventileert dan dat hij haar erop aan gaat spreken.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zit ergens anders. Hij ventileert zijn mening. Mag dat ook al niet meer.
Jij moet eens niet zoveel met je poes chatten/denken. Als iemand er problemen mee zou hebben is het Mike. Michel gebruikt dit om speltechnische redenen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zit ergens anders. Hij ventileert zijn mening. Mag dat ook al niet meer.
Zoiets bedoelde ik dus ook te zeggen.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mag toch? Thats the game!quote:Op zondag 28 februari 2021 13:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij moet eens niet zoveel met je poes chatten/denken. Als iemand er problemen mee zou hebben is het Mike. Michel gebruikt dit om speltechnische redenen.
quote:Op zondag 28 februari 2021 13:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er zat alleen een deur tussen. vind dat ook wel recht in zijn gezicht. hij kon het luid en duidelijk horen
Schuif is op, we zitten op hetzelfde bankjequote:Op zondag 28 februari 2021 13:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik krijg er ook wel echt de rillingen van.
Dan vind ik die actie van Jill nog beter te behappen.
Er zat dan wel een deur tussen, maar was recht in het gezicht.
Net wat je wil, ik zie nu de dames ook zeiken.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:04 schreef Angelflush het volgende:
En bb vind ook dat wij dat maar niet meer hoeven te horen. Allebei de streams op de dames.
Die zijn het gezeik van Nick en Michel ook zat.
Als je goed naar hem luistert, prik je zo door die engnek heen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik krijg er ook wel echt de rillingen van.
Dan vind ik die actie van Jill nog beter te behappen.
Er zat dan wel een deur tussen, maar was recht in het gezicht.
ik vind dit wel een stuk fijner. anders hadden we weer heel de week gesplitste groepjes die alleen maar dezelfde riedel opstaken betreft nominatiesquote:Op zondag 28 februari 2021 13:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk is dit maandag afgelopen. Ben het meer dan zat die splitsing, dit is dood saai.
Hij denkt toch dat al dat schoolmeestergedoe zoden aan de dijk zet, blijkbaar..de lul..quote:Op zondag 28 februari 2021 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij ventileert dan dat hij haar erop aan gaat spreken.
Ditquote:Op zondag 28 februari 2021 13:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
En Zoey heeft weer munitie!
Vals kreng.
Ik kan het ook niet anders zien dan datquote:Op zondag 28 februari 2021 13:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij moet eens niet zoveel met je poes chatten/denken. Als iemand er problemen mee zou hebben is het Mike. [b][b]Michel gebruikt dit om speltechnische redenen.[/b][/b]
Samen is ook saai.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk is dit maandag afgelopen. Ben het meer dan zat die splitsing, dit is dood saai.
En veel voetbal!!quote:Op zondag 28 februari 2021 13:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verschrikkelijke streams, gelukkig is er ook wielrennen
Haha ja dat dus.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en daar zingen we nu onder het genot van wat drank een liedje over
Natuurlijkquote:
Mooi dat de dames Jill hier in steunen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:09 schreef suzi1 het volgende:
en waarom hebben die gasten er gister niks over gezegd tegen jill en liese. ze lagen erbij en luisterden (en vooral lachen) ernaar
maar nu is het inene belachelijk en not done. en matt is het er zowaar mee eens. kruip er maar in
Getuige de hoeveelheid alcoholgebruik en hun gedrag verwacht ik niet dat daar gisteren een fatsoenlijk gesprek over gevoerd had kunnen worden...quote:Op zondag 28 februari 2021 13:09 schreef suzi1 het volgende:
en waarom hebben die gasten er gister niks over gezegd tegen jill en liese. ze lagen erbij en luisterden (en vooral lachen) ernaar
maar nu is het inene belachelijk en not done. en matt is het er zowaar mee eens. kruip er maar in
Ja dat snap ik als je ziet hoeveel Michel in zijn eentje naar binnen stauwt... Jezus man, hij vreet voor een heel weeshuis.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:40 schreef Ebinas het volgende:
Michel aan het praten met Liese
Ik val laat in.
Ze hebben niet heel veel eten meer.
ik ben bang dat oa julie straks mee zal praten en michel gelijk gaat geven als hij het gesprek met jill aangaat.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:10 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Mooi dat de dames Jill hier in steunen.
Ach jemig...Ze zijn ook zo kwetsbaar he...quote:Op zondag 28 februari 2021 13:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jill heeft gezegd.
Mike je bent een lul.
Door jou ben ik Thomas kwijt.
Je gaat naar huis.
Beetje kinderachtig om dit op zo'n manier te doen.
Confronteer iemand dan gewoon face to face.
Ook ik mag Mike niet, maar vond dit ook erg kinderachtig.
Hoop dat de vrouwen daar vlug zitten of althans een wissel.....quote:Op zondag 28 februari 2021 13:11 schreef magnaal24 het volgende:
Ik mag toch hopen dat de voedsel voorraad van arm hard slinkt. Ze lijken veel te eten. Maar helaas zal BB dat wel weer aanvullen als ze hard gaan janken of dreigen hun koffer te gaan pakken..
Oh dat zou nog wel grappige beelden kunnen geven.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:11 schreef magnaal24 het volgende:
Ik mag toch hopen dat de voedsel voorraad van arm hard slinkt. Ze lijken veel te eten. Maar helaas zal BB dat wel weer aanvullen als ze hard gaan janken of dreigen hun koffer te gaan pakken..
Jill helemaal al niet wat die komt niet die kant waar de andere staan....en zo hard kunnen ze ook niet schreeuwen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Getuige de hoeveelheid alcoholgebruik en hun gedrag verwacht ik niet dat daar gisteren een fatsoenlijk gesprek over gevoerd had kunnen worden...
tja, Mike had gezegd tegen Jill dat hij nooit Thomas en Jill tegen elkaar zou zetten.....quote:Op zondag 28 februari 2021 13:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jill heeft gezegd.
Mike je bent een lul.
Door jou ben ik Thomas kwijt.
Je gaat naar huis.
Beetje kinderachtig om dit op zo'n manier te doen.
Confronteer iemand dan gewoon face to face.
Ook ik mag Mike niet, maar vond dit ook erg kinderachtig.
ook arme mensen krijgen zorg. als er een been afmoet doen ze dat echt wel in het ziekenhuisquote:Op zondag 28 februari 2021 13:12 schreef Ireth het volgende:
Geen verbanddoos in het basis-gedeelte? Vind ik best verkeerd
Ja, waar de andere na het warme eten nog eens aan de crakkers gaan beginnen. Iedereen eet daar veel.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat snap ik als je ziet hoeveel Michel in zijn eentje naar binnen stauwt... Jezus man, hij vreet voor een heel weeshuis.
Haha..zoiets verwacht ik nog wel..Michel is in staat spontaan Mike te gaan troostknuffelen...quote:Op zondag 28 februari 2021 13:13 schreef Angelflush het volgende:
Kom op Michel, zeg even tegen Mike dat je Jill op dr sodemieter gaat geven omdat ze je een lul heeft genoemd .
Lik je ff in bij Mike zodat hij je niet zal nomineren.
In betaal 250,- om Michel eruit te halen.quote:
Nenene zo gemakkelijk. mooi nietquote:Op zondag 28 februari 2021 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geluid uitzetten, kom maar op met die ¤200.
Mike geeft gewoon 50% korting op een keuken en alles is weer goed...quote:Op zondag 28 februari 2021 13:15 schreef Lillfex het volgende:
Ach denk maar zo Michel moet zich omhoog drukken Die voelt de stress ook om in de finale te komen. Dat kan alleen door Jill omlaag te halen. Mike is mans genoeg om het zelf met Jill te bespreken.
In Amsterdam regenen en in je eigen regio mooi zonnetjequote:Op zondag 28 februari 2021 13:17 schreef Ebinas het volgende:
De dames weer een middagje in de zon liggen.
Zou bijna wensen dat het gaat regenen dagenlang.
Maar daar heb ik mezelf ook mee
En als nu een van de mannen daar de vrouwen voor kut uit gaan schelden.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, Mike had gezegd tegen Jill dat hij nooit Thomas en Jill tegen elkaar zou zetten.....
Dan vind ik het nog redelijk netjes dat Jill hem alleen maar een lul noemt
Voor mij hoeft hij nog niet weg.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:16 schreef suzi1 het volgende:
daarom moet michel eruit. dan kunnen ze zelf hun boontjes doppen
Hoe zitten er 4 in de finale en niet 2?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk is het al vrij zeker wie van de Nederlanders in de finale zit.
Michel
Jill
En de 2 Belgen.
Beter wel.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Amsterdam regenen en in je eigen regio mooi zonnetje
Als een van die vrouwen daar ook een dergelijke backstabber actie zou doen, dan zou dat kunnen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
En als nu een van de mannen daar de vrouwen voor kut uit gaan schelden.
Heb altijd gehoord dat er vier de finale zitten.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoe zitten er 4 in de finale en niet 2?
Denk jij dat of is het een feit?
Ik zou gewoon het bespreken met diegene en zeggen gebruik de volgende keer je eigen vleeswarenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vermoedelijk heeft iemand dat vast al wel gedaan..Maar ik kijk geen 24 uurquote:Op zondag 28 februari 2021 13:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok, nou wie weet dan.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb altijd gehoord dat er vier de finale zitten.
Ik kan verkeerd zitten.
moet zeggen dat ik dat nog van geen een man heb gehoord. Vindt de vrouwen veel groffer in hun mond.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:20 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Vermoedelijk heeft iemand dat vast al wel gedaan..Maar ik kijk geen 24 uur
Das ook niets nee.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een storm in een glas water...De verhalen van de mannen en vrouwen over hun seks leven vind ik storender...Ook al vind de Vlaamse seksuoloog dat zo goed.. Het laat me toch anders naar mensen kijkenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik dat nog van geen een man heb gehoord. Vindt de vrouwen veel groffer in hun mond.
in het algemeen of de laatste dagen?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik dat nog van geen een man heb gehoord. Vindt de vrouwen veel groffer in hun mond.
IK woon aan de Belgische kust ik woon precies 192km van het big brother huis. Bij mij kan het xdquote:Op zondag 28 februari 2021 13:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Beter wel.
Al zit ik erg dicht bij Amsterdam, dus wel heel lokaal houden dan
Hij was daarvoor in de dagboekkamer als ik het goed begrijp..... Heb bij Michel wel vaker het idee dat hij iets moet oppakken....als hij terug komt.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Das ook niets nee.
Het getuigd nu niet bepaald van een diplomatieke aanpak.
Het laat ook wel zien (ondanks de alcohol) wie je voor je hebt.
Dus die actie van Jill vind ik niet tof.
Maar dat Michel daar op deze manier handig op inspeelt vind ik ook niet tof
Ja de invloed van drank is groot hieropquote:Op zondag 28 februari 2021 13:25 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
in het algemeen of de laatste dagen?
ze hebben namelijk de laatste dagen meer alciehol
moet hij dat dan doen? je kunt toch weigeren?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij was daarvoor in de dagboekkamer als ik het goed begrijp..... Heb bij Michel wel vaker het idee dat hij iets moet oppakken....als hij terug komt.
afstand in vogelvlucht, dan woon jij tussen oostende en middelkerke?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
IK woon aan de Belgische kust ik woon precies 192km van het big brother huis. Bij mij kan het xd
Oja, ook dat kan nog meespelen ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij was daarvoor in de dagboekkamer als ik het goed begrijp..... Heb bij Michel wel vaker het idee dat hij iets moet oppakken....als hij terug komt.
Ik woon ietsje meer in binnenland. Maar oostende en middelkerke is 25 minuutjes rijden xdquote:Op zondag 28 februari 2021 13:28 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
afstand in vogelvlucht, dan woon jij tussen oostende en middelkerke?
dan wonen wij twee op 30 km van elkaar (vogelvlucht)![]()
Ja, maarrrrr.....hij kan weigeren.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:28 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
moet hij dat dan doen? je kunt toch weigeren?
Het nadeel is dat Michel en Nick niet zoveel drinken, de vrouwen gaan door tot het gaatje.....Maar ook de vrouwen onderling dat elkaar bevoelen over heel intieme dingen spreken is naar mijn gevoel sterker dan bij de mannen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:25 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
in het algemeen of de laatste dagen?
ze hebben namelijk de laatste dagen meer alciehol
Teruggezakt naar de middenmoot hierquote:
nick vertelde laatst dat hij niet veel had gedronken, en absoluut niet dronken was, maar aan zijn toon en tongval te horen was dat gelogenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het nadeel is dat Michel en Nick niet zoveel drinken, de vrouwen gaan door tot het gaatje.....Maar ook de vrouwen onderling dat elkaar bevoelen over heel intieme dingen spreken is naar mijn gevoel sterker dan bij de mannen.
Okee ja, daar kan ik in mee gaan. Aan de andere kant, ze zouden Michel dan in een riskante positie plaatsen, want dit gaat heel veel mensen ergeren...Naomi bv, zag ik al en Zoey en Jill...Jerrel en Theo werden in de DBK gewaarschuwd, dat kan BB ook bij Jill en Lies doen toch?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, maarrrrr.....hij kan weigeren.
Maar in het eggie kan je ook vaak tegen een fiks aantal muren ten nadele van jezelf oplopen als je niet buigt.
Het is puur gissen, maar je weet niet hoe de spelletjes (ook achter de schermen) gespeeld worden.
Ik weet dat "werkvloeren" nu ook niet overlopen van nette behandelingen van de pionnetjes
Ze gaan hun toch niet uithongeren?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
Nikkie denk morgen al "terug " te zijn... blijkbaar raakt het eten op en Febo levert nix...
Je hoort Mich mekkeren, dat het niet de bedoeling kan zijn te verhongeren.. dus ze krijgen niets meerquote:Op zondag 28 februari 2021 13:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze gaan hun toch niet uithongeren?
Moet menselijk blijven dit.
Bij Liese en Jill moet je heel duidelijk zijn....snappen geen hints. Denk als ze Michel vragen vond je het netjes wat Jill en Liese aan het zingen waren......kan voor Michel al genoeg zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:34 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Okee ja, daar kan ik in mee gaan. Aan de andere kant, ze zouden Michel dan in een riskante positie plaatsen, want dit gaat heel veel mensen ergeren...Naomi bv, zag ik al en Zoey en Jill...Jerrel en Theo werden in de DBK gewaarschuwd, dat kan BB ook bij Jill en Lies doen toch?
daar hadden ze dan toch ook van te voren over kunnen nadenken. Een ontbijt met alleen een gebakken ei is ook goed genoeg, daar hoeft niet perse de hele voorraad spek bij gegooid te worden.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze gaan hun toch niet uithongeren?
Moet menselijk blijven dit.
Ja en dan MOET Michel er wat van zeggen van zichzelf. Want het is zo'n vriendelijke correcte man.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij Liese en Jill moet je heel duidelijk zijn....snappen geen hints. Denk als ze Michel vragen vond je het netjes wat Jill en Liese aan het zingen waren......kan voor Michel al genoeg zijn.
genoeg om dan maar zichzelf op te werpen om daar dan maar een gesprek met alleen Jill over aan te gaan?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij Liese en Jill moet je heel duidelijk zijn....snappen geen hints. Denk als ze Michel vragen vond je het netjes wat Jill en Liese aan het zingen waren......kan voor Michel al genoeg zijn.
stoerquote:Op zondag 28 februari 2021 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik geen vreten krijgen zou die deur naar buiten snel geopend zijn met een karatetrap .
Mjaquote:Op zondag 28 februari 2021 13:39 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Ja en dan MOET Michel er wat van zeggen van zichzelf. Want het is zo'n vriendelijke correcte man.
Denk dat meerdere daar een rol toebedeeld krijgen, toebedeeld laten krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:34 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Okee ja, daar kan ik in mee gaan. Aan de andere kant, ze zouden Michel dan in een riskante positie plaatsen, want dit gaat heel veel mensen ergeren...Naomi bv, zag ik al en Zoey en Jill...Jerrel en Theo werden in de DBK gewaarschuwd, dat kan BB ook bij Jill en Lies doen toch?
Ik vermoedt dat ze de boel richting die Luxe-Kaart gaan pushen.. dat ze eten kunnen kopen bij de vrouwenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik geen vreten krijgen zou die deur naar buiten snel geopend zijn met een karatetrap .
Dat zou grappig zijn..quote:Op zondag 28 februari 2021 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vermoedt dat ze de boel richting die Luxe-Kaart gaan pushen.. dat ze eten kunnen kopen bij de vrouwen
Hij is een normale man ook met fouten, en eentje die ook graag wil winnen.....en wie weet dacht Ja het was ook wel heel grof en ging lang door.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:39 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Ja en dan MOET Michel er wat van zeggen van zichzelf. Want het is zo'n vriendelijke correcte man.
Ha, zit daar net toevallig naar te kijken. Ik meen van wel ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zit het BB huis op die parking?
niet ver van de amsterdam arenaquote:Op zondag 28 februari 2021 13:45 schreef Yolk het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het huis niet in de gemeente Amsterdam ligt, maar in Duivendrecht, Ouder-Amstel.
ik mag hem welquote:
Dat zou een rare situatie zijn omdat de mannen even hard meegewerkt hebben voor het huidige boodschappen budget.. die gaan nergens voor werken ... Ik onderstreep Capuchonnetje's actie.. intrappen die deuren en pakken wat je nodig hebtquote:
Klopt, het huis ligt bijna op de gemeentegrens. Arena valt net binnen de Amsterdamse grenzen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
niet ver van de amsterdam arena
Doh,...ze zijn allemaal hypocriet, geen een uitgezonderdquote:Op zondag 28 februari 2021 13:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het gaat gewoon om het hypocriete gedrag van Jill.
Donderdagavond heeft ze uren alleen met Mike gezeten.
Hij heeft haar opgevangen na de exit.
Nu heeft ze een slok op en dat gaat ze heel ordinair iemand uitschelden, die zich op dat moment niet kan verdedigen omdat hij zit opgesloten.
Ze heeft zich zoals gewoonlijk weer laten beïnvloeden door anderen.
Typisch Jill gedrag. Zeuren en janken maar nooit rechtstreeks de confrontatie aan gaan.
Gewoon kinderachtig en onvolwassen gedrag.
Ik mag Mike ook niet. Vertrouw hem al niet vanaf het begin, maar ben dan zo stoer om de confrontatie aan te gaan.
Mike had toch gewoon terug kunnen roepen door die deur?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nu heeft ze een slok op en dat gaat ze heel ordinair iemand uitschelden, die zich op dat moment niet kan verdedigen omdat hij zit opgesloten.
Typisch Jill gedrag. Zeuren en janken maar nooit rechtstreeks de confrontatie aan gaan.
Ik mag Mike ook niet. Vertrouw hem al niet vanaf het begin, maar ben dan zo stoer om de confrontatie aan te gaan.
Jij denkt ook teveel met je poes Als ik mijn lul laat spreken stemt hij voor Juli. Mijn hersenen hebben geen favo.quote:
Soms kan je beter de wijste zijn, vooral omdat ze dronken waren.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Mike had toch gewoon terug kunnen roepen door die deur?
Dan ben ik fout, want ik dacht dat het boodschappenbudget waar ze voor spelen samen, alleen maar voor extra leuke of lekkere dingen was.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou een rare situatie zijn omdat de mannen even hard meegewerkt hebben voor het huidige boodschappen budget.. die gaan nergens voor werken ... Ik onderstreep Capuchonnetje's actie.. intrappen die deuren en pakken wat je nodig hebt
Jaquote:Op zondag 28 februari 2021 13:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zit het BB huis op die parking?
De meeste vrouwen vinden hem geweldig ,..mooi boy blablaquote:Op zondag 28 februari 2021 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij denkt ook teveel met je poes Als ik mijn lul laat spreken stemt hij voor Juli. Mijn hersenen hebben geen favo.
Nou wat is hij geweldig. De perfecte schoonzoon ook .quote:Op zondag 28 februari 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden hem geweldig ,..mooi boy blabla
quote:Op zondag 28 februari 2021 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij denkt ook teveel met je poes Als ik mijn lul laat spreken stemt hij voor Juli. Mijn hersenen hebben geen favo.
Kijk hier maar : de meeste vrouwen hier soppen op hemquote:Op zondag 28 februari 2021 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nou wat is hij geweldig. De perfecte schoonzoon ook .
hij is helemaal niet knap met zijn prutlippen, hij heeft een goed getrainde body en verzorgt zich goed...Maar knap vind ik persoonlijk nietquote:Op zondag 28 februari 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
er werd gezegd dat Mike zich niet kon verdedigen omdat hij opgesloten zat. Allebei de groepen zitten toch in dezelfde positie en min of meer opgesloten. Ze kunnen niet bij elkaar, zit een deur tussen. Maar als Jil door die deur heen kan roepen en zingen (samen met Liese) had Mike (en perfecte Michel) ook gewoon terug kunnen roepen en zingen. Maar die laatste twee lagen zich rot te lachen op bed.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Soms kan je beter de wijste zijn, vooral omdat ze dronken waren.
Snap het niet, zo vreselijk mooi is hij niet, de rest nog minder maar mij gaat het om hoe hij binnen kwam met iedereen praten heel sociaal gelijk met het eten helpen zonder dat het akward was of zoiets...Een prettig persoon die in elk gezelschap past.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was geen uren, eerst met matt gesproken en toen kwam Mike ook op haar bed zitten en hebben ze inderdaad gepraat met elkaar en toen ze begon te huilen heeft hij haar getroost en dat liet ze inderdaad door hem doen. Daarna of in de ochtend zei ze toen nog tegen matt van en ik vertrouw hem echt nietquote:Op zondag 28 februari 2021 13:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat zou je denken maar er zijn 2 soorten spelen , voor de Pot en voor boodschappen , ik weet nix van gratis eten als ze helemaal niets doen met z'n allenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:50 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Dan ben ik fout, want ik dacht dat het boodschappenbudget waar ze voor spelen samen, alleen maar voor extra leuke of lekkere dingen was.
ik niet hoor, vind hem veel te gladjes en hij heeft dunne spillebeentjesquote:Op zondag 28 februari 2021 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk hier maar : de meeste vrouwen hier soppen op hem
Ik denk dat dat soppen ook met zijn achtergrond te maken heeftquote:Op zondag 28 februari 2021 13:52 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
hij is helemaal niet knap met zijn prutlippen, hij heeft een goed getrainde body en verzorgt zich goed...Maar knap vind ik persoonlijk niet
Hij trekt constant zijn wenkbrauwen op dan krijg hij een sullige uitdrukking...quote:Op zondag 28 februari 2021 13:52 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
hij is helemaal niet knap met zijn prutlippen, hij heeft een goed getrainde body en verzorgt zich goed...Maar knap vind ik persoonlijk niet
Zou ook kunnen omdat hij het meest afgebrand wordt.....quote:Op zondag 28 februari 2021 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat scheelt zo 10 min. ikzelf woon 5 minuten vanaf Duivendrechtquote:Op zondag 28 februari 2021 13:45 schreef Yolk het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het huis niet in de gemeente Amsterdam ligt, maar in Duivendrecht, Ouder-Amstel.
Wat vind je ok aan hem dan? Heel nieuwsgierig.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
je bent funy nee is niet mijn type
En dan zeggen ze wat over kerels. Vrouwen zijn minstens zo erg.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah okeequote:Op zondag 28 februari 2021 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar er zijn 2 soorten spelen , voor de Pot en voor boodschappen , ik weet nix van gratis eten als ze helemaal niets doen met z'n allen
Ach ja, soms heb je ook een anti-Jillgolf in de COS, heb ik ook mee leren levenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou ook kunnen omdat hij het meest afgebrand wordt.....
Iedereen wordt afgebrand die in dat huis zit.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds het Tijn&Monique scenario straks na de samenvoegingquote:Op zondag 28 februari 2021 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze wat over kerels. Vrouwen zijn minstens zo erg.
Juistquote:Op zondag 28 februari 2021 13:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Iedereen wordt afgebrand die in dat huis zit.
voor in bb vind ik hem leuk fanatiek in spellen. doorzettingsvermogen... zie hem het liefste van allemaal daar. komt ook omdat de rest matt enz niet veel bijzonders zijn in bbquote:Op zondag 28 februari 2021 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat vind je ok aan hem dan? Heel nieuwsgierig.
Zekers, maar zit jij te soppen op Jill.....? Begrijp je wat ik bedoel.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:58 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ach ja, soms heb je ook een anti-Jillgolf in de COS, heb ik ook mee leren leven
Idd, normaal heeft die Mike de grootste bek, maar omdat hij even op zijn plek werd gezet en omdat hij Jill een mes in haar rug heeft gestoken, voelde hij gisteren de boodschap wel. Daarom hield hij wijselijk zijn grote bek wel.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
er werd gezegd dat Mike zich niet kon verdedigen omdat hij opgesloten zat. Allebei de groepen zitten toch in dezelfde positie en min of meer opgesloten. Ze kunnen niet bij elkaar, zit een deur tussen. Maar als Jil door die deur heen kan roepen en zingen (samen met Liese) had Mike (en perfecte Michel) ook gewoon terug kunnen roepen en zingen. Maar die laatste twee lagen zich rot te lachen op bed.
Precies ditquote:Op zondag 28 februari 2021 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Idd, normaal heeft die Mike de grootste bek, maar omdat hij even op zijn plek werd gezet en omdat hij Jill een mes in haar rug heeft gestoken, voelde hij gisteren de boodschap wel. Daarom hield hij wijselijk zijn grote bek wel.
Ik zie dat toch echt anders. Jill is degene geweest die woensdagavond naar Mike is toegegaan in de keuken, en hem heeft aangesproken op z'n gedrag. Dat is de eerste dominosteen geweest, en Jill het daarmee al het overige in gang gezet.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo komt hij idd over. De ideale schoonzoon, maar wat ik zo kan zien op de streams heeft hij narcistische trekjes. Let maar eens goed op. Tussen de regels door bij hem.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap het niet, zo vreselijk mooi is hij niet, de rest nog minder maar mij gaat het om hoe hij binnen kwam met iedereen praten heel sociaal gelijk met het eten helpen zonder dat het akward was of zoiets...Een prettig persoon die in elk gezelschap past.
Elke bewoner word afgebrand, zelfs Michel, ongelofelijk maar waar.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mike heeft een mes in Jills rug gestoken op basis van "het spel" Jill beledigd hem "persoonlijk" Vind ik erger en is in theorie pure pesterijen. Mag wel een waarschuwing hiervoor krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Idd, normaal heeft die Mike de grootste bek, maar omdat hij even op zijn plek werd gezet en omdat hij Jill een mes in haar rug heeft gestoken, voelde hij gisteren de boodschap wel. Daarom hield hij wijselijk zijn grote bek wel.
Mijn broer was ook marinier, mocht blij zijn dat een vrouw hem wilde hebben.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soppen ook met zijn achtergrond te maken heeft
Mariniers dat soort beroepen
Ik moet ineens aan dat liedje denken : Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik, zo stoer zo charmant en zo aardig.....(enz)quote:Op zondag 28 februari 2021 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo komt hij idd over. De ideale schoonzoon, maar wat ik zo kan zien op de streams heeft hij narcistische trekjes. Let maar eens goed op. Tussen de regels door bij hem.
Daarom ben ik zo nieuwsgierig naar de reacties, als er een voedseltekort gaat ontstaan of nijpend wordt...quote:Op zondag 28 februari 2021 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo komt hij idd over. De ideale schoonzoon, maar wat ik zo kan zien op de streams heeft hij narcistische trekjes. Let maar eens goed op. Tussen de regels door bij hem.
Ik denk dat Juli daar niet voor openstaat op tv. Kinderen blablablaquote:Op zondag 28 februari 2021 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds het Tijn&Monique scenario straks na de samenvoeging
wat een onzin. ze heeft gezegd dat ze hem een lul vindt, daar hoeft ze geen waarschuwing voor te krijgen hoor. Ze vind hem een lul omdat hij haar belazerd heeft met het stemmen en om de dingen die hij tegen haar en naomi heeft gezegdquote:Op zondag 28 februari 2021 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mike heeft een mes in Jills rug gestoken op basis van "het spel" Jill beledigd hem "persoonlijk" Vind ik erger en is in theorie pure pesterijen. Mag wel een waarschuwing hiervoor krijgen.
En ik denk diep van binnen hij een heel onzeker persoon is die een schild heeft opgebouwd.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was Michel niet degene die vertelde gepest te zijn geworden, omdat hij zo een mager scharminkeltje was vroeger?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik denk diep van binnen hij een heel onzeker persoon is die een schild heeft opgebouwd.
elke bewoner wordt hier gebasht dat is de coss. en ja als je favo het haasje is kan het lastig worden. ik vind michel ook 1 vd leukere spelers in bb maar weet hoe de coss werkt. vat het niet zo zwaar opquote:Op zondag 28 februari 2021 14:08 schreef Stargazing het volgende:
en weer met de Michel bashing hier.
Fanatiek in spellen. Doen alsof hij de beste is in alle games. Anderen naar beneden lullen, zoals met dat 6 kilo gewicht, waar hij eigenlijk niet wilde dat Jill en Thomas niet mee zouden doen. teamverband. Hij zou wel even een uur blijven staan op dat sneeuwboard ding. Gaf iedereen instructies hoe het moest, om vervolgens als eén van de eersten eruit te liggen. Ik zie geen positieve dingen bij die engnek. Zoals ik al eerder memoreerde. je denkt met je poes.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor in bb vind ik hem leuk fanatiek in spellen. doorzettingsvermogen... zie hem het liefste van allemaal daar. komt ook omdat de rest matt enz niet veel bijzonders zijn in bb
Wat een onzinquote:Op zondag 28 februari 2021 14:08 schreef Stargazing het volgende:
Ja blabalblaquote:Op zondag 28 februari 2021 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mike heeft een mes in Jills rug gestoken op basis van "het spel" Jill beledigd hem "persoonlijk" Vind ik erger en is in theorie pure pesterijen. Mag wel een waarschuwing hiervoor krijgen.
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan dat liedje denken : Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik, zo stoer zo charmant en zo aardig.....(enz)
je feedback is prima tot je begon met je denk met je poes. vind dit niet zo fijn. want vind hem niet aantrekkelijk niet mijn type ookquote:Op zondag 28 februari 2021 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Fanatiek in spellen. Doen alsof hij de beste is in alle games. Anderen naar beneden lullen, zoals met dat 6 kilo gewicht, waar hij eigenlijk niet wilde dat Jill en Thomas niet mee zouden doen. teamverband. Hij zou wel even een uur blijven staan op dat sneeuwboard ding. Gaf iedereen instructies hoe het moest, om vervolgens als eén van de eersten eruit te liggen. Ik zie geen positieve dingen bij die engnek. Zoals ik al eerder memoreerde. je denkt met je poes.
mike had gezegd tegen Jill dat hij nooit Jill en thomas tegenover elkaar zou zetten.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:11 schreef Stargazing het volgende:
Ik vind dat Jill ook redelijk lang blijft hangen. Vroeg of laat stonden Jill en Thomas toch tegenover elkaar, ze zouden nooit de finale halen want de andere bewoners zijn ook slim genoeg om te beseffen dat die 2 samen te gevaarlijk zijn. Maar nu is Mike dus de boeman. Grow up Jill.
Hij vermijd zoveel mogelijk Mike en Matt in dat hok waar ze nu inzitten. Hij voelt zich verheven boven die twee.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:05 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo nieuwsgierig naar de reacties, als er een voedseltekort gaat ontstaan of nijpend wordt...
Michel is niet mijn favoriet maar ik vind kan hem wel een stuk beter luchten dan Jill of Zoeyquote:Op zondag 28 februari 2021 14:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
elke bewoner wordt hier gebasht dat is de coss. en ja als je favo het haasje is kan het lastig worden. ik vind michel ook 1 vd leukere spelers in bb maar weet hoe de coss werkt. vat het niet zo zwaar op
Zit er nog eentje, ik denk Michelquote:Op zondag 28 februari 2021 14:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick geniet van het klein zonnestraaltje
Ook, maar prive heeft hij het ook niet makkelijk gehad.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:09 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Was Michel niet degene die vertelde gepest te zijn geworden, omdat hij zo een mager scharminkeltje was vroeger?
Absoluut niet. Die gast weet precies wat hij doet. Wat jij suggereert, zo wil hij juist gezien worden.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik denk diep van binnen hij een heel onzeker persoon is die een schild heeft opgebouwd.
Dat noem je een mening geven.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:08 schreef Stargazing het volgende:
Ga dan even schaatsen, misschien ligt er nog ijs op een vijver.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verschrikkelijk hier in de cos.
Verstandige woordenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
elke bewoner wordt hier gebasht dat is de coss. en ja als je favo het haasje is kan het lastig worden. ik vind michel ook 1 vd leukere spelers in bb maar weet hoe de coss werkt. vat het niet zo zwaar op
Michel ging een half uur uitbuiken op bed.quote:
Volgens mij ben jij een type Jerrel. Die ook hetero's bevooroordeeldquote:Op zondag 28 februari 2021 14:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Die gast weet precies wat hij doet. Wat jij suggereert, zo wil hij juist gezien worden.
Was ook helemaal niet over het randjequote:Op zondag 28 februari 2021 14:13 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik heb me echt kapotgelachen gisteren om Jill en Liese. Vond dat ze nog best netjes gebleven zijn trouwens. Je bent een lul vind ik nou persoonlijk niet over het randje. Wel bezopen dat Michel zich ermee bemoeit want dat ‘Jill en Matt willen met elkaar naar bed’ vond ik van dezelfde orde of misschien nog net iets erger. En Liese is schijnheilig want die deed het zo hard mee.
Kater wel goed?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je feedback is prima tot je begon met je denk met je poes. vind dit niet zo fijn. want vind hem niet aantrekkelijk niet mijn type ook
en thomas en jill waren dom genoeg om het te geloven, ze zijn volgens mij vergeten dat ze in een SPEL zitten en dat iedereen wil winnen. Mike heeft gelogen, big deal.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:12 schreef Verida het volgende:
[..]
mike had gezegd tegen Jill dat hij nooit Jill en thomas tegenover elkaar zou zetten.
Jij maakt het hier verschrikkelijk. Denk dat ik je weer op de foe-lijst zal zettenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ga dan even schaatsen, misschien ligt er nog ijs op een vijver.
Heb inmiddels een edit gedaanquote:Op zondag 28 februari 2021 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Michel ging een half uur uitbuiken op bed.
Dit dusquote:Op zondag 28 februari 2021 14:13 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik heb me echt kapotgelachen gisteren om Jill en Liese. Vond dat ze nog best netjes gebleven zijn trouwens. Je bent een lul vind ik nou persoonlijk niet over het randje. Wel bezopen dat Michel zich ermee bemoeit want dat ‘Jill en Matt willen met elkaar naar bed’ vond ik van dezelfde orde of misschien nog net iets erger. En Liese is schijnheilig want die deed het zo hard mee.
Verdomme, ben vergeten mij op te maken. Thx voor de tipquote:Op zondag 28 februari 2021 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een type Jerrel. Die ook hetero's bevooroordeeld
precies, jill is mijn favo en daar word ook veel nega over gepost, ik zie dat over iedereen wel wat nega word gepost. het is zo dat de persoon die overal een beetje tussen door piept en weinig over gezegd word, dat is de gevaarlijkste qua winkansenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een onzinDat gebeurt met alle bewoners, niet een uitgezonderd
hoe lul je recht wat krom is.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
en thomas en jill waren dom genoeg om het te geloven, ze zijn volgens mij vergeten dat ze in een SPEL zitten en dat iedereen wil winnen. Mike heeft gelogen, big deal.
Topquote:Op zondag 28 februari 2021 14:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij maakt het hier verschrikkelijk. Denk dat ik je weer op de foe-lijst zal zetten
Ik denk juist dat de heren voor Matt zullen gaan.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Mikes populariteit begint gestaag toe te nemen.![]()
[ twitter ]
Zoiets heb ik ook gehoord, maar niet waarom ofzo..Een verhaal heeft altijd twee kanten..quote:Op zondag 28 februari 2021 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook, maar prive heeft hij het ook niet makkelijk gehad.
wrom?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de heren voor Matt zullen gaan.
Lijkt op een scene uit een science fiction filmquote:Op zondag 28 februari 2021 14:17 schreef Tourniquet het volgende:
Nick aan het zonnen in de gameroom. Wie had dat ooit gedacht?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:20 schreef Ebinas het volgende:
Geeft wel een mooi effect zo'n donkere kamer, met dat geel en zonlicht
Nick heeft een bond met Mike. Michel volgt netjes de weg van Nick(hebben ook samen een bond) Mike moet iets om zijn eigen haggie te redden, dus stemt ook op Matt. Daarom denk ik dat Matt dan het lulletje zal zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
wrom?
Omdat ze hem als niet gevaarlijk voor hun eigen positie achten?
uh laat een ieder in zijn eigen bb en waardequote:Op zondag 28 februari 2021 14:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle mensen die Michel niet kunnen uitstaan en types zoals Zoey de hemel in prijzen hebben voor mij een groot gebrek aan mensenkennis
Haha nee dat niet per se. Mijn #1, maar zo zie ik haar niet. Leuke verschijning wel, maar zit niet te soppen. Nu heb je zat mensen die veel minder fan van Michel zouden zijn geweest als hij er meer uitzag als.. een van de andere mannen. Dan zit er wel een sop-element inquote:Op zondag 28 februari 2021 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zekers, maar zit jij te soppen op Jill.....? Begrijp je wat ik bedoel.
Mike is niet de enige die op Thomas en Jill gestemd heeft he? het was 6-4, voor de mensen die dit vergeten warenquote:
Mijn mensenkennis is ook nihil.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle mensen die Michel niet kunnen uitstaan en types zoals Zoey de hemel in prijzen hebben voor mij een groot gebrek aan mensenkennis
dacht ik alquote:
Wil niet zeggen dat ik mensenkennis heb maar het zijn precies die twee hoe ik tegen hun aankijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
wij danken u en zijn er trots opquote:Op zondag 28 februari 2021 14:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maak het niet zo persoonlijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind Michel en Zoey allebei leukquote:Op zondag 28 februari 2021 14:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
nee matt helpt veel in het huishoudenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de heren voor Matt zullen gaan.
Dan is je mensenkennis 50%quote:Op zondag 28 februari 2021 14:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind Michel en Zoey allebei leuk
En nu?
Mike was wel de enige die had gezegd dat hij dat nooit zou doen. Als Mike anders had gestemd had hij nog een van de twee kunnen redden doordat hij huismeester was.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Mike is niet de enige die op Thomas en Jill gestemd heeft he? het was 6-4, voor de mensen die dit vergeten waren
Goeie, goeie, goeie,quote:Op zondag 28 februari 2021 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nick heeft een bond met Mike. Michel volgt netjes de weg van Nick(hebben ook samen een bond) Mike moet iets om zijn eigen haggie te redden, dus stemt ook op Matt. Daarom denk ik dat Matt dan het lulletje zal zijn.
Dat gebeurt idd nou eenmaal bij een RLS , zo is het ook altijd geweest.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maak het niet zo persoonlijk.
Net wat al vaker is geschreven, dan is het die, dan is het die.
Nu is het weer even Michel, morgen weer een ander.
Niet leuk als je een favo hebt, dan heb je liever veel medestanders.
Maar voordat je het weet is een ander weer aan de beurt om gebasht te worden.
Boeien en jank eens ergens andersquote:Op zondag 28 februari 2021 14:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Mike was wel de enige die had gezegd dat hij dat nooit zou doen. Als Mike anders had gestemd had hij nog een van de twee kunnen redden doordat hij huismeester was.
Tiest dit,waarom niet de tuin in tweeën delen,of desnoods aparte tijden.quote:
Ik gunde je even een inkoppertje, alleen voor deze keer.quote:
Dat is dus het spelquote:Op zondag 28 februari 2021 14:24 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Tiest dit,waarom niet de tuin in tweeën delen,of desnoods aparte tijden.
Blijven die schijtwijven maar een poosje binnen
en wie ben jij dat jij dat kunt zeggen tegen mij ?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Boeien en jank eens ergens anders
So what hij heeft gelogen. Het is puur tactisch, hou nou eens op met dat als argument aan te halen. Thomas en Jill stonden er VOOR de finale hoedanook samen op, ze hadden finale NOOIT samen bereikt. Nu is het Mike, maar kon evengoed Nick geweest zijnquote:Op zondag 28 februari 2021 14:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Mike was wel de enige die had gezegd dat hij dat nooit zou doen. Als Mike anders had gestemd had hij nog een van de twee kunnen redden doordat hij huismeester was.
capuchon_jongen, The Boss!quote:Op zondag 28 februari 2021 14:25 schreef Verida het volgende:
[..]
en wie ben jij dat jij dat kunt zeggen tegen mij ?
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En nu?
Het blijft een spel he.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:23 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
nee matt helpt veel in het huishouden
scheten latenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goeie, goeie, goeie,
Hebben ze Mike nog ff als back-up, hoewel ze wel weten hoe snel hij mensen voor de bus gooit
Daar nog bij, grote kans dat Thomas of Jill het toch had moeten afleggen tegen Michel of Nick dan. Een van de twee ging sowieso naar huisquote:Op zondag 28 februari 2021 14:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop 2 dagen. Want dit trek ik geen hele weekquote:Op zondag 28 februari 2021 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
Het is pas 2 dagen.. het lijkt dan misschien wel een week
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |