Ik heb nog nooit in de buurt van een haan gewoond, maar eigenlijk lijkt het me wel een gezellig geluid om wakker van gekukeld te worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik niet. Anderen denk ik ook niet want die is er al een tijdje. Ze hebben ook ganzen. Die hoor je veel meer.

Ganzen zijn ergquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik niet. Anderen denk ik ook niet want die is er al een tijdje. Ze hebben ook ganzen. Die hoor je veel meer.

Niet als je wilt slapenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de buurt van een haan gewoond, maar eigenlijk lijkt het me wel een gezellig geluid om wakker van gekukeld te worden.

Ja ik hoor het al bijna niet meer. Ik slaap altijd met ramen open maar ik denk op een gegeven moment wen je eraan of zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de buurt van een haan gewoond, maar eigenlijk lijkt het me wel een gezellig geluid om wakker van gekukeld te worden.

Ik heb een redelijk goed dag- en nachtritme, als ik slaap slaapt de haan ook, hij wordt in de zomer waarschijnlijk wel wat vroeger wakker dan ik, maar ik heb dan weer oordoppen.quote:

Dat lijkt me wel lastig...ik wist niet dat kalkoenen op licht reageerden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ganzen zijn erg
Kalkoenen ook , die zijn erger dan Dobbermans
We hadden vroeger achterburen met kalkoenen... als je snachts het licht aan deed om naar het toilet te gaan... Dan gingen gelijk die beesten helemaal los.
Iedere keer weer...

Foie grasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik een stuk land zou hebben zou ik een zooi ganzen hebben

Als ik een stuk land zou hebben zou ik een paradijsje maken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik een stuk land zou hebben zou ik een zooi ganzen hebben

Buren van mijn zus en zwager hadden een haan, mijn zwager klaagde steen en been, hele drama's maakte hij ervan, mijn zus hoorde ik er nooit over....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Last, ik zie dat als lust.
Alles beter dan een wekker!

Niet alleen licht hoor...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel lastig...ik wist niet dat kalkoenen op licht reageerden.

Ze smaken wel goed in elk gevalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet alleen licht hoor...
op ALLES !

Moet eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vind.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ik een stuk land zou hebben zou ik een paradijsje maken.

zó lekkerquote:

Wat gaat er officieel eigenlijk in?quote:

quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vind.
Maar sinds die trechter beelden....Ik vind het stiekem ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

@pullup vindt dat ook leukquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik ga binnenkort maar weer eens bij de boeren kijken hier ook altijd leuk

Brood, selderij, ui, kruiden, nog wat dingen. Heb het recept van mijn Amerikaanse oma nog, die gebruik ik als ik het maak.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat gaat er officieel eigenlijk in?
Heb het weleens gegeten, als kind, dat mijn vader het maakte als gang bij het kerstdiner.
Maar de herinnering is wat vaag.

Hier is er een met een leuk winkeltje en ik mag er altijd een beetje rondlopen in de stallen enzoquote:

Ik wil dat ooit nog wel eens een keer maken.quote:

Als je wilt, kan ik een origineel recept voor je regelen, van de oma van een vriendinquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil dat ooit nog wel eens een keer maken.

quote:

Graag, ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je wilt, kan ik een origineel recept voor je regelen, van de oma van een vriendin

No sweat!quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

Drie dronken oom weerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het één keer gemaakt, maar er niets van gegeten, want het kerstdiner werd vroegtijdig afgebroken

quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
No sweat! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul

Zou ik ook niet kunnenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is toch zonde om te eten ik zou zon beest nooit kunnen doodmaken

recept?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je wilt, kan ik een origineel recept voor je regelen, van de oma van een vriendin

Ik eigenlijk ook niet. Als ik het eet is het kip. Soms gehakt in pasta of zo.quote:

Dat is een beschrijving van zowel ingrediënten alsmede procedures om een gewenst eindresultaat te bereiken.quote:

Je kip in de pasta hakkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Als ik het eet is het kip, soms gehakt in pasta of zo.

mooie zin hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kip in de pasta hakken

Ik kan gewoon geen dieren doodmaken uit zelfverdediging wel of als ik en andere zouden verhongerenquote:

stuur maar 1quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is een beschrijving van zowel ingrediënten alsmede procedures om een gewenst eindresultaat te bereiken.
Keywoord: Gewenst.
Nog meer vragen?

ik heb net nog 1 doodvermoordquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen dieren doodmaken uit zelfverdediging wel of als ik en andere zouden verhongeren

Ik moet er ook niet aan denken om het te moeten doen, ik eet dan wel plantjes.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen dieren doodmaken uit zelfverdediging wel of als ik en andere zouden verhongeren

Ja er zijn wel een paar dingen die vlees kunnen vervangenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken om het te moeten doen, ik eet dan wel plantjes.

En waarom hebben planten meer recht op sterven dan een dier?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken om het te moeten doen, ik eet dan wel plantjes.

\INGREDIENTSquote:

Ik bepaal niets, ik spreek alleen voor mezelfquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En waarom hebben planten meer recht op sterven dan een dier?
Wat maakt jou de Godin om te bepalen wie er meer recht op leven heeft?

2 keer met schaap gedaan, half schaap 3,5 vriezerlades volquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een keer met een paar andere een koe gekocht laten slachten we hadden allemaal vrieskist vol met vlees zelfs ingewanden en bloed werden gebruikt dat is een ander verhaal vind ik dan de kilo knallers bij de AH

Verkapte "Loop naar de maan"-post?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je jaarlijkse rondje rond de maan?

quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een keer met een paar andere een koe gekocht laten slachten we hadden allemaal vrieskist vol met vlees zelfs ingewanden en bloed werden gebruikt dat is een ander verhaal vind ik dan de kilo knallers bij de AH

Ja je moet gewoon doen wat voor jezelf goed voelt en ik oordeel dus ook niet over anderen dat doet iemand anders welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bepaal niets, ik spreek alleen voor mezelf

Dat deed mijn oma met die kalkoen. De botten werd bouillon van getrokken en de ingewanden, gibbets, werden gebruikt voor jus en stuffing. Hele kalkoen werd gebruikt. Geen idee wat er met de veren gebeurde.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:36 schreef BoonDockSaint het volgende:

quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
2 keer met schaap gedaan, half schaap 3,5 vriezerlades vol
En ik haal af en toe van een kleine bioboer vlees

mijn bijnaam is gans?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je jaarlijkse rondje rond de maan?

Die verkocht ze aan de plaatselijke Indianenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat deed mijn oma met die kalkoen. De botten werd bouillon van getrokken en de ingewanden, gibbets, werden gebruikt voor jus en stuffing. Hele kalkoen werd gebruikt. Geen idee wat er met de veren gebeurde.

Een indianen tooiquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat deed mijn oma met die kalkoen. De botten werd bouillon van getrokken en de ingewanden, gibbets, werden gebruikt voor jus en stuffing. Hele kalkoen werd gebruikt. Geen idee wat er met de veren gebeurde.

kom maar bij oma kindje, dan zal ik je die grote tanden eens laten voelenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heeft die gans een grote tanden

Ik ben user.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik mod zou zijn zou ik het verwijderen

quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
kom maar bij oma kindje, dan zal ik je die grote tanden eens laten voelen

Dat zijn echt jeugdtrauma'squote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:45 schreef Prisha het volgende:
mijn vader maakte me vroeger toen ik klein(er) was wel bang met de maan.
Dan zei hij: when the moon is blue the toilet will overflow
Ik was altijd doodsbang dat de maan blauw zou zijn en er rare dingen met het toilet zou gebeuren

quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
kom maar bij oma kindje, dan zal ik je die grote tanden eens laten voelen

best welquote:

Hoe gaaf dat deze prachtige dieren ook weer in NL wonenquote:

Ja een wolf is bijna perfectiequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe gaaf dat deze prachtige dieren ook weer in NL wonen

Nederland is te klein voor wolvenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe gaaf dat deze prachtige dieren ook weer in NL wonen

Nee hoor, ze zijn hier uit zichzelf gekomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nederland is te klein voor wolven

Van mij mogen ze hier komen hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn hier uit zichzelf gekomen.
Geeft het her en der misschien problemen? Vast en zeker.
Maar daar heeft de wolf schijt aan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |