quote:
Rustig... rustig... Neem een slokje, het zit diep? Je was bij al zijn concerten?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ALSOF MAAN OP EEN KRASSEN KNAR ALS MARCO ZIT TE WACHTEN.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ALSOF MAAN OP EEN KRASSE KNAR ALS MARCO ZIT TE WACHTEN.
Hoe werk je je zelf naar de top ... zeg maar ..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ALSOF MAAN OP EEN KRASSEN KNAR ALS MARCO ZIT TE WACHTEN.
Glamping op het waterquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed afgekitte caravans bedoel je, maar wel qualiteit !
Doet ze het met bejaarden jaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:58 schreef chufi het volgende:
D
[..]
Ene Marco B schijnt er over heen gegaan te zijn ... Bekend?
En bedankt.. nu moet ik plots denken aan Urbanusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Nooit van Puck Moonen gehoord![]()
Maar ik denk meteen aan Uranus.
waarom Uranus?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Nooit van Puck Moonen gehoord![]()
Maar ik denk meteen aan Uranus.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij dat zou weten.quote:
Hij is uit '66quote:
pullup gaat moonen en jij denkt dan aan Uranus...ik zie het nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij dat zou weten.
Puck is een maantjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
pullup gaat moonen en jij denkt dan aan Uranus...ik zie het niet
Logisch, de maan is te fel om uranus te zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
pullup gaat moonen en jij denkt dan aan Uranus...ik zie het niet
owjjj...nee die had ik niet door, zat niet aan Puck te denkenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Logisch, de maan is te fel om uranus te zien.
FF lekker oude herinneringen opgehaald?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kwam vandaag een oude bekende tegen de gekste dingen mee meegemaakt in het uitgaansleven hier![]()
had hem ff kort gesproken maar moest onderweg naar huis wel aan al die shit denken lijkt wel een vergeten tijdperk wat af en toe naar boven komtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF lekker oude herinneringen opgehaald?
Snap je wel ergens, ik heb ook periodes waar ik op terug kijk en denkt.. het lijkt wel een boek, alsof ik het van afstand zie.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
had hem ff kort gesproken maar moest onderweg naar huis wel aan al die shit denken lijkt wel een vergeten tijdperk wat af en toe naar boven komt
Soms heb je van die mensen die zeggen dat ze vroeger nooit uitgingen in het weekend ik denk dan bij mezelf hoe dan ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap je wel ergens, ik heb ook periodes waar ik op terug kijk en denkt.. het lijkt wel een boek, alsof ik het van afstand zie.
Koesteren
Oh, ik had het niet specifiek over uitgaan, gewoon herinneringen en periodes in het algemeen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Soms heb je van die mensen die zeggen dat ze vroeger nooit uitgingen in het weekend ik denk dan bij mezelf hoe dan ?
Nee ik ook niet meer maar ik was jarenlang zeker 4 dagen in de week in de kroegen hier te vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:50 schreef chufi het volgende:
Maar de laatste jaren niet of nauwelijks meer
op je dakquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nu ben ik kippenboer en mediteer veel
Kippenboerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nu ben ik kippenboer en mediteer veel
Die kippen van mij maken bijna geen geluid alleen als er een kat te dichtbij komtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kippenboer
Ik haal sinds kort mijn eieren bij een oud teamgenootje tevens uijenboer met kippen hier in de buurt. Heerlijk !!
Normaal lopen ze buiten , maar er geld hier nu ophok plicht vanwege.. je raad het al.. alweer een virus .. Mafkezen.
Maar goed, die eieren zijn echt een wereld van verschil met de supermarkt. Smaakt beter, kleur beter, dooier mooier.
Nu wil ik ook kippen, nog tips voor een kalm ( ik heb buren ) goed leggend ras?
Mooi! Verkoop je ook bevruchte eieren?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die kippen van mij maken bijna geen geluid alleen als er een kat te dichtbij komt