quote:
Rustig... rustig... Neem een slokje, het zit diep? Je was bij al zijn concerten?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ALSOF MAAN OP EEN KRASSEN KNAR ALS MARCO ZIT TE WACHTEN.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ALSOF MAAN OP EEN KRASSE KNAR ALS MARCO ZIT TE WACHTEN.
Hoe werk je je zelf naar de top ... zeg maar ..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ALSOF MAAN OP EEN KRASSEN KNAR ALS MARCO ZIT TE WACHTEN.
Glamping op het waterquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed afgekitte caravans bedoel je, maar wel qualiteit !
Wat gaaf!quote:
Doet ze het met bejaarden jaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:58 schreef chufi het volgende:
D
[..]
Ene Marco B schijnt er over heen gegaan te zijn ... Bekend?
En bedankt.. nu moet ik plots denken aan Urbanusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Nooit van Puck Moonen gehoord![]()
Maar ik denk meteen aan Uranus.
waarom Uranus?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Nooit van Puck Moonen gehoord![]()
Maar ik denk meteen aan Uranus.
Hij is uit '66quote:
pullup gaat moonen en jij denkt dan aan Uranus...ik zie het nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij dat zou weten.
Puck is een maantjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
pullup gaat moonen en jij denkt dan aan Uranus...ik zie het niet
Logisch, de maan is te fel om uranus te zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
pullup gaat moonen en jij denkt dan aan Uranus...ik zie het niet
Ik was het niet helaasquote:
owjjj...nee die had ik niet door, zat niet aan Puck te denkenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Logisch, de maan is te fel om uranus te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |