Brood, selderij, ui, kruiden, nog wat dingen. Heb het recept van mijn Amerikaanse oma nog, die gebruik ik als ik het maak.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat gaat er officieel eigenlijk in?
Heb het weleens gegeten, als kind, dat mijn vader het maakte als gang bij het kerstdiner.
Maar de herinnering is wat vaag.
Hier is er een met een leuk winkeltje en ik mag er altijd een beetje rondlopen in de stallen enzoquote:
Ik wil dat ooit nog wel eens een keer maken.quote:
Als je wilt, kan ik een origineel recept voor je regelen, van de oma van een vriendinquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil dat ooit nog wel eens een keer maken.
quote:
Graag, ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je wilt, kan ik een origineel recept voor je regelen, van de oma van een vriendin
No sweat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Drie dronken oom weerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het één keer gemaakt, maar er niets van gegeten, want het kerstdiner werd vroegtijdig afgebroken
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
No sweat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Zou ik ook niet kunnenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is toch zonde om te eten ik zou zon beest nooit kunnen doodmaken
recept?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je wilt, kan ik een origineel recept voor je regelen, van de oma van een vriendin
Ik eigenlijk ook niet. Als ik het eet is het kip. Soms gehakt in pasta of zo.quote:
Dat is een beschrijving van zowel ingrediënten alsmede procedures om een gewenst eindresultaat te bereiken.quote:
Je kip in de pasta hakkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Als ik het eet is het kip, soms gehakt in pasta of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |