Ik heb nog nooit in de buurt van een haan gewoond, maar eigenlijk lijkt het me wel een gezellig geluid om wakker van gekukeld te worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik niet. Anderen denk ik ook niet want die is er al een tijdje. Ze hebben ook ganzen. Die hoor je veel meer.
Ganzen zijn ergquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik niet. Anderen denk ik ook niet want die is er al een tijdje. Ze hebben ook ganzen. Die hoor je veel meer.
Niet als je wilt slapenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de buurt van een haan gewoond, maar eigenlijk lijkt het me wel een gezellig geluid om wakker van gekukeld te worden.
Ja ik hoor het al bijna niet meer. Ik slaap altijd met ramen open maar ik denk op een gegeven moment wen je eraan of zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de buurt van een haan gewoond, maar eigenlijk lijkt het me wel een gezellig geluid om wakker van gekukeld te worden.
Ik heb een redelijk goed dag- en nachtritme, als ik slaap slaapt de haan ook, hij wordt in de zomer waarschijnlijk wel wat vroeger wakker dan ik, maar ik heb dan weer oordoppen.quote:
Dat lijkt me wel lastig...ik wist niet dat kalkoenen op licht reageerden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ganzen zijn erg
Kalkoenen ook , die zijn erger dan Dobbermans
We hadden vroeger achterburen met kalkoenen... als je snachts het licht aan deed om naar het toilet te gaan... Dan gingen gelijk die beesten helemaal los.
Iedere keer weer...
Foie grasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik een stuk land zou hebben zou ik een zooi ganzen hebben![]()
Als ik een stuk land zou hebben zou ik een paradijsje maken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik een stuk land zou hebben zou ik een zooi ganzen hebben![]()
Buren van mijn zus en zwager hadden een haan, mijn zwager klaagde steen en been, hele drama's maakte hij ervan, mijn zus hoorde ik er nooit over....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Last, ik zie dat als lust.
Alles beter dan een wekker!
Niet alleen licht hoor...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel lastig...ik wist niet dat kalkoenen op licht reageerden.
Ze smaken wel goed in elk gevalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet alleen licht hoor...
op ALLES !
Moet eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ik een stuk land zou hebben zou ik een paradijsje maken.
zó lekkerquote:
Wat gaat er officieel eigenlijk in?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vind.
Maar sinds die trechter beelden....Ik vind het stiekem ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
@pullup vindt dat ook leukquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik ga binnenkort maar weer eens bij de boeren kijken hier ook altijd leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |