Vraag het aan de regiequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je weet nu hoe je een spoiler kan maken
Bravo
lol haha omg ze aten spaghetti en pennequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij is hier een misverstand ontstaan. Er stond ook een pan met penne in de keuken, denk dat Mario het daarover heeft. Maar uiteindelijk aten ze spaghetti.
[ afbeelding ]
Ja na 3 minutenquote:
pech de Belgen willen ook wel eens anders dan die slappe mannenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:41 schreef Whuzz het volgende:
BB, kap eens met die streams switchen? Ik wil dat slappe gezever van die 5 dames niet zien of horen.
Ik focus momenteel op het slappe gezever van de mannen. Dus niet steeds switchen, da's irritant.
Het mocht niet baten, lol!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik dacht het even plat te slaan met feiten, maar helaas. I rest my case.
Benny mag het een andere jank jank. NOU NEE !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Okquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Benny mag het een andere jank jank. NOU NEE !!!
Het is ook niet arm/rijkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat arm en rijk werpt zijn vruchten nog niet af
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Boeien. Het werpt zijn vruchten nog niet af.quote:
Dat had ook in spoiler gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Daarvoor dienen lucifers uiteraard.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:44 schreef danilel het volgende:
whahahah Noami;
"heej hupsakee ik kan ook vuur maken hoor, wie heeft de venten nodig, potverdomme, ons gaan zitten uitlachen"
![]()
![]()
![]()
Begreep eerst niet wat ze aan het doen was.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:44 schreef danilel het volgende:
whahahah Noami;
"heej hupsakee ik kan ook vuur maken hoor, wie heeft de venten nodig, potverdomme, ons gaan zitten uitlachen"
![]()
![]()
![]()
Gewoon voor de militaire look gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
En ik zoek nog altijd nen kap(p)per !
ze riep toen ze binnenkwam en maar met 1 brikettje en niet met 2, volgens mij een sneer naar Mattquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarvoor dienen lucifers uiteraard.
jep, heeft ook al ph gemeten en het water verzorgdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Begreep eerst niet wat ze aan het doen was.
Maar was dus hottub verwarmen.
Wie is ons?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:44 schreef danilel het volgende:
whahahah Naomi;
![]()
![]()
![]()
Goed bezig, straks met wijntje hottub inquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:46 schreef danilel het volgende:
[..]
jep, heeft ook al ph gemeten en het water verzorgd
Ik heb dat ook wel ja, ze beginnen zichzelf wel heel erg op te hemelen en elkaar. We zullen zien wie wint.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:44 schreef Angelflush het volgende:
Die nick wordt ook wel erg hooghartig hoor. Net zoals die Michel. Ze vinden zichzelf allebei zo goed. Pffff.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:43 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
Brooddeeg in broodbakmachinequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:48 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 februari 2021 19:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
:
Doe eens niet.
Wat is dat voor bagger in die pan?
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:47 schreef Oranos het volgende:
Zei Nick nou net dat Zoey als enige de kans had om Thomas eruit te spelen als Belg?
oh lekkerquote:
Je moet er toch geen deeg in gooien, maar meel gist en water en zo .. verder doet die machine dan de restquote:
Het zag er al raar uitquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet er toch geen deeg in gooien, maar meel gist en water en zo .. verder doet die machine dan de rest
vrouwtjes, wat een jeukwoordquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja vrouwtjes de mannen zijn weg. Zoek het maar lekker zelf uit
Werken zullen ze.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bodystocking?!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat voor rare kledij heeft zoey aan
Lijkt op een soort ding voor baby's onderbroek/T-shirt ding
Komt vast nog wel .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ja natuurlijk zijn die luie dozen okay . Had het liever andersom gezien.
Die "pluimen" tijd ben ik na 1991 kwijt na verblijf op Cyprus en de koerden op grens Turkije/Syrië/Irak in dessert Storm als militair.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:45 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Gewoon voor de militaire look gaan.
Een babydoll?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niks daar boeit echt. Helaas zitten we met een slecht aftreksel van de eerdere RLSoaps. Als een theezakje voor eenmalig gebruik waar je een pot thee mee zet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Boeien. Het werpt zijn vruchten nog niet af.
Zeggen we soms in West Vlaanderen hier. Is positief bedoeld. beetje zoals meisjes, maar dan voor iets oudere doelgroep.quote:
Moest zo van Zoey. Eerst deeg maken, dan in de machine.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet er toch geen deeg in gooien, maar meel gist en water en zo .. verder doet die machine dan de rest
Je kunt die machines vaak gewoon openen terwijl ze werken dus kan ook een moment opname tijdens het proces zijn geweestquote:
ik vind het walgelijkquote:
Rompertjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je bedoeld zeker een romper.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
gaat ze goed af hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt vast nog wel .
Ik ben iig blij dat ik dat gezeik over stem tactieken en verder nominatie gezever even niet aan hoef te horen
je hebt het toch ook niet over mannetjes?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zeggen we soms in West Vlaanderen hier. Is positief bedoeld. beetje zoals meisjes, maar dan voor iets oudere doelgroep.
En Zoey doet zelf ook iets of geeft ze alleen aanwijzingen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Moest zo van Zoey. Eerst deeg maken, dan in de machine.
En dat doen zequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]ja dat klopt. Nu moeten ze zelf iets gaan doen.
klopt maar volgens mij is dat niet correct en mengt dat apparaat het zelf.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
*zucht*quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:53 schreef Verida het volgende:
[..]
je hebt het toch ook niet over mannetjes?
Ja mannetjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
*zucht*
Je bent ook zo'n feministe zeker
Scharen? Eindelijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:46 schreef chufi het volgende:
Dames gaan hottubben als ik Naomie zo bezig zag .. Zouden ze nu er geen mannen bij zijn ook minder preuts zijn in hun gedrag ?
Mannekesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Wie maakten eigenlijk altijd brood met die machine?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En Zoey doet zelf ook iets of geeft ze alleen aanwijzingen.
Klopt, het is mannekesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja zo deed Mies het ook... Dan kun je het net zo goed in de oven gooien en die bakmachine naar de kringloop sturenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Foto?quote:
Wie denk je?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie maakten eigenlijk altijd brood met die machine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E mo meistje toch (op zijn West Vlaams)quote:
Nooit gezien bij een broodmachinequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
nee maar even flink schudden en er komt een heerlijk sausje uit
Klopt. Water er in, meel / mix er in en (afhankelijk van type) gist er bij of in het aparte gistbakje. Aanzetten. Nix meer aan doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:55 schreef danilel het volgende:
[..]
klopt maar volgens mij is dat niet correct en mengt dat apparaat het zelf.
Nick toch? Of Michel ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie maakten eigenlijk altijd brood met die machine?
Concept is er, maar wordt bagger uitgevoerdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks daar boeit echt. Helaas zitten we met een slecht aftreksel van de eerdere RLSoaps. Als een theezakje voor eenmalig gebruik waar je een pot thee mee zet.
Ik ben ook enorm tegen het woord 'vrouwtjes', daar hoef je geen feminist of vrouw voor te zijn hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
*zucht*
Je bent ook zo'n feministe zeker
En dan gaat hij vanzelf bakken? Wel handig wordt je wakker met de geur van vers brood.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt. Water er in, meel / mix er in en (afhankelijk van type) gist er bij of in het aparte gistbakje. Aanzetten. Nix meer aan doen.
Klopt. Je hoeft alleen de ingrediënten er in te doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:55 schreef danilel het volgende:
[..]
klopt maar volgens mij is dat niet correct en mengt dat apparaat het zelf.
Dit. Het "gouden kooi idee" had prima kunnen werken, maar deze manier is wel de slechtste die je had kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Concept is er, maar wordt bagger uitgevoerd
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wie denk je?
Ik vroeg het met een reden. het antwoord wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus dat gezeur over Zoey kan ophouden
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik vind gewoon dat er soms hier van een heel klein muggetje een grote olifant word van gemaakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:57 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm tegen het woord 'vrouwtjes', daar hoef je geen feminist of vrouw voor te zijn hoor.
Of een afgefikte keukenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En dan gaat hij vanzelf bakken? Wel handig wordt je wakker met de geur van vers brood.
Ja preciesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nick toch? Of Michel ?
Zou inderdaad niet mogen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat communiceren zou eigenlijk niet mogen
Slaat nergens opquote:
Wisselen van rooms.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zouden sancties hier op moeten staan.
yup! Hij gaat zelf mengen, laten rijzen en dan bakken. Hoef je niets aan te doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En dan gaat hij vanzelf bakken? Wel handig wordt je wakker met de geur van vers brood.
Ja super, ik zet hem op een timer en dan idd wakker met de geur van vers brood, heerlijk!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Roomsoesjequote:
Is hij verliefd?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
matt is blij hij heeft jill even gesproken
Dat is waar ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat er soms hier van een heel klein muggetje een grote olifant word van gemaakt.
Is inderdaad handig, wij hebben ook zo'n ding hier maar staat al 10 jaar in de kast.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
yup! Hij gaat zelf mengen, laten rijzen en dan bakken. Hoef je niets aan te doen.
De duurdere modellen hebben een timer. Dan kun je dus alles er in gooien, instellen dat hij om 4 uur moet gaan bakken, wordt je om 8 uur wakker met vers brood.
Werkt uiteraard alleen als je geen bederfelijke waren gebruikt. Sommig brood is met melk, dat werkt niet als je dat de hele nacht laat staan
Meeste machines hebben een boel programma's. Snel programma is meestal een uur of 2. Traag programma is 4.
Heb al 5 jaar geen brood gekocht, alleen nog zelf gebakken. Kost elke Zaterdag een paar minuten werk, maar heerlijk brood!
Ok hierbij het Oekraïnse naaktmodel Cara Mell waar Michel mee gerommeld heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Dat is idd handigquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is inderdaad handig, wij hebben ook zo'n ding hier maar staat al 10 jaar in de kast.
heb je niet gekeken nog naar BBquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ok hierbij het Oekraïnse naaktmodel Cara Mell waar Michel mee gerommeld heeft.
Een nette foto uiteraard.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam bij iets heel anders uit
Mooie meid
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Staat naomi tegen een bezem te pratenquote:
Zonde man!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is inderdaad handig, wij hebben ook zo'n ding hier maar staat al 10 jaar in de kast.
Al een week en een half niet vond het zo saaiquote:
Tuurlijk wel. De voorraadkamer om-en-om beschikbaar maken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk niet dat dit geen hele week gaat duren. Ze kunnen geen kleren wassen enzo.
Ze hebben toch water?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk niet dat dit geen hele week gaat duren. Ze kunnen geen kleren wassen enzo.
[..]
Een nette foto uiteraard.Ziet er iets beter uit dan die van Affligem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Een nette foto uiteraard.Als je HEEL erg met je ogen knijpt heeft ze iets weg van Julie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
[..]
Een nette foto uiteraard.Jammer dat Liese niet vrij is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht al steeds dat dat zijn type was.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Staat naomi tegen een bezem te praten
Ja, maar dan wel lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je HEEL erg met je ogen knijpt heeft ze iets weg van Julie.
Ik hoefde hiervoor niet met de ogen te knijpen en zag de gelijkenis direct.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je HEEL erg met je ogen knijpt heeft ze iets weg van Julie.
En dan die mannen die kleren vd vrouwen er steeds uithalen zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De voorraadkamer om-en-om beschikbaar maken.
Huh? Opticiens zijn toch gewoon openquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoefde hiervoor niet met de ogen te knijpen en zag de gelijkenis direct.
I like the way you thinkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:07 schreef Flory het volgende:
[..]
En dan die mannen die kleren vd vrouwen er steeds uithalen zeker
Staat naomi tegen een bezem te pratenquote:
11/2 week of zo niet meer vond het zo saai . Dacht kom weer eens even buurtenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt vast een tijd niet gekeken?
Kom je na 1.5 week weer terug BB kijken, krijg je dit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
[..]
11/2 week of zo niet meer vond het zo saai . Dacht kom weer eens even buurten
[..]
Een nette foto uiteraard.Een soort MelaniaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ahaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
[..]
Naah. Melania is echt fucking lelijk.quote:
Haar stem heb ik al genoeg gehoord vandaag.quote:
BB: Bewoners! Jullie gaan kaartjes aan elkaar voorlezen. Dit gebeurt SPONTAAN!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:10 schreef Sestra666 het volgende:
toevallig dat beide teams kaartjes van fans gaan lezen
zij doet stiel-pratenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
[..]
zo lijkt t welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BB: Bewoners! Jullie gaan kaartjes aan elkaar voorlezen. Dit gebeurt SPONTAAN!
Haha jaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:11 schreef rinardo het volgende:
wat zijn mannen toch anders als ze zich in een mancave wanen he , mannenpraat, meer grapjes meer lachen meer vunzige praat , echt lachen
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:12 schreef rinardo het volgende:
Linda retteketet ik wil met jou naar bed![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hebben jullie ook streepjes op de stream?
Zou je wel willen he?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:15 schreef Whuzz het volgende:
Geef die vrouwen een polaroid cam, zodat ze wat rukvoer onder die deur kunnen schuiven.
Maak ze GEK
wat?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
"LIESE" pak je spullen en ga naar arm gedeelte.
Zoals alles doet deze productie ook dit weer met de Franse slag.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat arm en rijk werpt zijn vruchten nog niet af
hou die leuter in bedwang hequote:
ja maar daarvoor stalkte hij jill ook alquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Al een week en een half niet vond het zo saai
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat BB hiervoor een sanctie geeft aan Liese, dat ze naar arm gedeelte moet ofzo
Dat weet ik hij was overal waar Jill was. Hij zal wel blij zijn dat Thomas weg is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar daarvoor stalkte hij jill ook al
Is al weggehaald door BBquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
ja Jill mag aan BB al het verstopte waar wel terug vragen
Was ook totaal niet te voorspellen...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]eigenlijk wel ja. Daarom is het ook zo saai. Er zit geen actie in.
Misschien zijn ouders, ook al hadden die liever een zoon gehad.quote:
Ik hoorde eerder van niet? Iemand zei dat ze die niet hadden gekregen.quote:
Liese heeft die gegeven.quote:
De hele nacht scheten te latenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:21 schreef Yolk het volgende:
Liese: "En Mike ligt op mijn bed, godverdomme"
Als Big Brother streng en rechtvaardig is, krijgt Liese hiervoor straf van grote broer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:21 schreef odie22 het volgende:
is niet de bedoeling dit, dat ze kaarten hebben
nee, zo min mogelijk afleiding moeten ze hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:21 schreef odie22 het volgende:
is niet de bedoeling dit, dat ze kaarten hebben
en zowie ookquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Big Brother streng en rechtvaardig is, krijgt Liese hiervoor straf van grote broer.
Ik hoopte er even op. Dat Liese direct moest gaan koffer pakken en ruilen met Nickquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Big Brother streng en rechtvaardig is, krijgt Liese hiervoor straf van grote broer.
man manquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:21 schreef Yolk het volgende:
Ik zie ze nu kaarten?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder van niet? Iemand zei dat ze die niet hadden gekregen.
OK. kennelijk wel
Lekker bezig Flow3rquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:23 schreef Flow3r het volgende:
wat zijn mannen toch eigenlijk zielige aftreksels van vrouwen
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:23 schreef Flow3r het volgende:
dat snap ik nu niet,ze mogen toch nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:21 schreef Yolk het volgende:
Haha.. Nice.. En met FOK! logo erbijquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:18 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Oh yeah fok forum streamverslag gedeeld op Instagram story van Michel zie ik. Lekker bezig hier!
Ja nu evenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat snap ik nu niet,ze mogen toch niet
in de slaapkamer?
Niet vandaag..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach alweer? het houd niet op
niet van selfs
Er is ook wel een hoop gebeurd de laatste dagen.quote:
Ik heb zo’n spijt met dat meiske..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is ook wel een hoop gebeurd de laatste dagen.
Ik vind het sneu
Ja nou kom op zeg. Het duurt een paar weken nog.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is ook wel een hoop gebeurd de laatste dagen.
Ik vind het sneu
Daar heb ik het helemaal niet over, dat zegt ze zelf ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou kom op zeg. Het duurt een paar weken nog.
Is anders als je daar binnen zit denk ik..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou kom op zeg. Het duurt een paar weken nog.
heb even gezocht maar zie het niet of is het op dat fake acc van hem die afgelopen week gemaakt is?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:18 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Oh yeah fok forum streamverslag gedeeld op Instagram story van Michel zie ik. Lekker bezig hier!
Ja dat gejank slaat nergens opquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over, dat zegt ze zelf ook.
maar je mag toch wel verdrietig zijn ?
Ze is ook oprecht verdrietig..dat duurt even.Als dit op één avond voorbij zou zijn, dan was het fake geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over, dat zegt ze zelf ook.
maar je mag toch wel verdrietig zijn ?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb even gezocht maar zie het niet of is het op dat fake acc van hem die afgelopen week gemaakt is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
volgens me beginnt toch dat erst volgendequote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:27 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Jill vindt het niet leuk in het rijke gedeelte, ze wil naar de arme kant
Oh is dat hetquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:31 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. dat heet ‘oprechte gevoelens’
moeten ze op de grond slapen dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat snap ik nu niet,ze mogen toch niet
in de slaapkamer?
Ja nou!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:23 schreef Flow3r het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
moeten ze op de grond slapen dan?
oh echt? ik kon het niet vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haha.. Nice.. En met FOK! logo erbij
Natuurlijk is dat anders. Ik kan me voorstellen dat ze Thomas mist,quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:30 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Is anders als je daar binnen zit denk ik..
Waarom niet? Mag dat niet van jou?quote:
Het zou vreemder zijn als ze er geen traan om had gelatenquote:
Lul niet zo dom. Dat heet emotie. Ze is net haar beste maatje in het huis verloren waar ze wellicht wel meer voor voelt dan alleen vriendschap.quote:
vertel, waarom hebben jullie tepels ?quote:
Ja precies. Niks mis met je verdriet laten zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze is ook oprecht verdrietig..dat duurt even.Als dit op één avond voorbij zou zijn, dan was het fake geweest
Mag ik mijn eigen mening hebben met dat gejank. Dank jequote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Je mag doen wat je wilt..alleen niet zo zeuren...
Precies dat!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat anders. Ik kan me voorstellen dat ze Thomas mist,
En dat hele gedoe rondom Mike, wat gisteren de boventoon voerde , terwijl je zelf genomineerd bent .
Ik kan me dat goed voorstellen
En mede daarom ga ik dus ook voor the Real McCoy.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:23 schreef Flow3r het volgende:
deze beelden zeigen ze van de meiden zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind die mancave toch leuker om naar te kijken.
Stoere verhalen.
Poepen met de deur open op een meter afstand van kokende Nick.
Je moet niet kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik mijn eigen mening hebben met dat gejank. Dank je
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vertel, waarom hebben jullie tepels ?
En ja, jullie hebben een halve afgebroken vrouwelijke chromosoon
Meer heb je kennelijk niet nodig om te kunnen inparkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Huhquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:18 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
OKquote:
Jawel. Is op zijn originele.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb even gezocht maar zie het niet of is het op dat fake acc van hem die afgelopen week gemaakt is?
slechte comeback, jij bent afquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Meer heb je kennelijk niet nodig om te kunnen inparkeren![]()
Jij hebt teveel chromosoom om scheidsrechter te mogen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:32 schreef Ireth het volgende:
[..]ik ben zo slecht in social media , ik zie dit alleen maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind die mancave toch leuker om naar te kijken.
Stoere verhalen.
Poepen met de deur open op een meter afstand van kokende Nick.
[..]
Jawel. Is op zijn originele.
Die fake account is verdwenen.
Binnen de regels van de wet zeker weerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe zouden we "meer actie " kunnen krijgen?
Ze is niet naar de Goelag Archipel verbannen hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:28 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Ik heb zo’n spijt met dat meiske..
Zo als ze nu zitten..nooitquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe zouden we "meer actie " kunnen krijgen?
Nah. Da's wel zo ongeveer de samenvatting van social media hoor. Beter wordt het niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ben zo slecht in social media , ik zie dit alleen maar
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
DAT zou nog eens een BB zijn!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is niet naar de Goelag Archipel verbannen hoor.
Ik word er een beetje misselijk van.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar er is niemand dood hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:35 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Dat heet emotie. Ze is net haar beste maatje in het huis verloren waar ze wellicht wel meer voor voelt dan alleen vriendschap.
Fake account?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:41 schreef suzi1 het volgende:
ik zie hier echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat bedoel je
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die hebben ze nu open voor frisse lucht. Staat een schot voor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zit toch een deur van buiten naar de gameroom?
Dat klopt natuurlijk, hier buiten is het makkelijk relativeren, maar haar pijn is zo echt.. en ik zie haar gewoon liever dansen op de banken. Lekker gek zoals het bij jonge mensen hoort..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee optyfenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik mijn eigen mening hebben met dat gejank. Dank je
Ga toch weg met die onzinquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:41 schreef suzi1 het volgende:
ik zie hier echtJezus. Dat gifje spelt "vaips" gewoon verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |