Vraag het aan de regiequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je weet nu hoe je een spoiler kan maken
Bravo
lol haha omg ze aten spaghetti en pennequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij is hier een misverstand ontstaan. Er stond ook een pan met penne in de keuken, denk dat Mario het daarover heeft. Maar uiteindelijk aten ze spaghetti.
[ afbeelding ]
Ja na 3 minutenquote:
pech de Belgen willen ook wel eens anders dan die slappe mannenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:41 schreef Whuzz het volgende:
BB, kap eens met die streams switchen? Ik wil dat slappe gezever van die 5 dames niet zien of horen.
Ik focus momenteel op het slappe gezever van de mannen. Dus niet steeds switchen, da's irritant.
Het mocht niet baten, lol!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik dacht het even plat te slaan met feiten, maar helaas. I rest my case.
Benny mag het een andere jank jank. NOU NEE !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Okquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Benny mag het een andere jank jank. NOU NEE !!!
Het is ook niet arm/rijkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat arm en rijk werpt zijn vruchten nog niet af
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Boeien. Het werpt zijn vruchten nog niet af.quote:
Dat had ook in spoiler gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Daarvoor dienen lucifers uiteraard.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:44 schreef danilel het volgende:
whahahah Noami;
"heej hupsakee ik kan ook vuur maken hoor, wie heeft de venten nodig, potverdomme, ons gaan zitten uitlachen"
![]()
![]()
![]()
Begreep eerst niet wat ze aan het doen was.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:44 schreef danilel het volgende:
whahahah Noami;
"heej hupsakee ik kan ook vuur maken hoor, wie heeft de venten nodig, potverdomme, ons gaan zitten uitlachen"
![]()
![]()
![]()
Gewoon voor de militaire look gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
En ik zoek nog altijd nen kap(p)per !
ze riep toen ze binnenkwam en maar met 1 brikettje en niet met 2, volgens mij een sneer naar Mattquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarvoor dienen lucifers uiteraard.
jep, heeft ook al ph gemeten en het water verzorgdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Begreep eerst niet wat ze aan het doen was.
Maar was dus hottub verwarmen.
Wie is ons?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:44 schreef danilel het volgende:
whahahah Naomi;
![]()
![]()
![]()
Goed bezig, straks met wijntje hottub inquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:46 schreef danilel het volgende:
[..]
jep, heeft ook al ph gemeten en het water verzorgd
Ik heb dat ook wel ja, ze beginnen zichzelf wel heel erg op te hemelen en elkaar. We zullen zien wie wint.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:44 schreef Angelflush het volgende:
Die nick wordt ook wel erg hooghartig hoor. Net zoals die Michel. Ze vinden zichzelf allebei zo goed. Pffff.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:43 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
Brooddeeg in broodbakmachinequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:48 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 februari 2021 19:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
:
Doe eens niet.
Wat is dat voor bagger in die pan?
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:47 schreef Oranos het volgende:
Zei Nick nou net dat Zoey als enige de kans had om Thomas eruit te spelen als Belg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |