Dat had ik liever willen zien. Dit is best een saaie groepsverdeling.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill hoort er helemaal bij, dat had met de mannen toch echt anders geweest
Wordt de Nick van Theo in de 1e week .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar matt kan nu in de kont kruipen van Michel en Nick. Zoals een hulpje ofzo.
Ik zie vooral dat de meiden het goed met elkaar kunnen vinden , leuke gesprekken hebben en dat de mannen lopen te miepen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:28 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat had ik liever willen zien. Dit is best een saaie groepsverdeling.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Braveheart,en zo hard dat Mies het net kan horen.
Die zitten met Mike de Mol en Matt de stalker. Leuk gezelschap!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat de meiden het goed met elkaar kunnen vinden , leuke gesprekken hebben en dat de mannen lopen te miepen.
Er is een toilet en een douche in de voorraadkamerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef engine het volgende:
Hoe zit het met de badkamer/toiletten?
Geen een vrouw had toch voor films gekozen....was eten dieren en familie.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
oooh daarom gisteren een moodbord maken?
Er zat al een doucheruimte en wc in het voorraad hok, volgens mij moeten de mannen dat nu gebruiken?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef engine het volgende:
Helemaal mee eens. Dit is echt slopend voor de mannen, helemaal na een dag of 3.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat de meiden het goed met elkaar kunnen vinden , leuke gesprekken hebben en dat de mannen lopen te miepen.
Luisterend tegen de deur "Oh, dit is een gave scene he..!" en dan vervolgens een hoop stoere mannenpraatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Gezelschap + omstandigheden zijn een dingetje. Dat is toch het doel van deze 'opdracht'.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen medelijden meequote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die zitten met Mike de Mol en Matt de stalker. Leuk gezelschap!
Ik heb dat niet gezien , vond er geen zak aanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen een vrouw had toch voor films gekozen....was eten dieren en familie.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er is een toilet en een douche in de voorraadkamer
Puzzieequote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zat al een doucheruimte en wc in het voorraad hok, volgens mij moeten de mannen dat nu gebruiken?
is niet echt gesplitst Michel zit nog met julie en jill zit alsnog met mattquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick
Jill
Liese
Zoey
Matt
Michel
Naomi
Julie
Mike
Splits je ze echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 slapende meisjesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:33 schreef Hznootje het volgende:
Nou dit was echt een hele goede keuze..De streams zijn echt een stuk leuker geworden
in voorraad kamer zit douche en toiletquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef engine het volgende:
Die weet precies wat er gebeurd in die filmquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Dan wissel je Julie met Mattquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is niet echt gesplitst Michel zit nog met julie en jill zit alsnog met matt
Eens!! Althans dat omgekeerd de meiden vast ook lopen te miepen ,quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit is echt slopend voor de mannen, helemaal na een dag of 3.
Maar! Als de vrouwen in basis hadden gezeten, was het echt popcornvermaak geweest.
er is een toilet en een douche in de voorraadkamerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef engine het volgende:
Leuk tochquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:32 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Gezelschap + omstandigheden zijn een dingetje. Dat is toch het doel van deze 'opdracht'.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
Gezellige leuke streams.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wedden dat michel wel de speelkaarten onder de deur zou hebben geschoven? Alles voor zijn schatje!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens!! Althans dat omgekeerd de meiden vast ook lopen te miepen ,
Maar het verschil is toch dat de meiden veel leuker met elkaar praten en helemaal niet bezig zijn met stemmen en strijd. dat zie ik bij de andere club wel.
Heb pas net de stream aan maar ik ben nog niet overtuigdquote:
Ik hoop wel dat ze dit een hele week moeten volhouden. Anders is er ook weinig uitdaging aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En ik vrees dat het duurt tot maandag..
Roep om aandachtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wedden dat michel wel de speelkaarten onder de deur zou hebben geschoven? Alles voor zijn schatje!
en langer ook denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En ik vrees dat het duurt tot maandag..
Het waren rare dagen , ik gok dat met een paar dagen ook weer dingen anders gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Heb pas net de stream aan maar ik ben nog niet overtuigd
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
hoelang zal het duren voor Matt gaat vragen aan de mannen, is er iets ?
Wat vermoeiend die knulquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt dacht bij zichzelf:
YEESSSSSS Thomas naar huis![]()
![]()
Kan ik gerust Jill rustig stalken en achter volgen.
En nu na de splitsing:
OHH NEEEE![]()
Dat gaat niet zo snel gebeuren. De dames gaan eerst morgenavond nog dineren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:40 schreef zodeju het volgende:
Morgen een opdracht en de verliezers bij zowel de vrouwen als bij de mannen omwisselen.....
Nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen ze weerwolven met 4 man?
Een deur gevonden?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Wat bedoelde ze met dat zou thomas wel gedaan hebben.
Ja verwacht ik ook welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het waren rare dagen , ik gok dat met een paar dagen ook weer dingen anders gaan.
Ik dacht dat Zoëy een hele week Netflix/films had gezet op haar moodboard maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen een vrouw had toch voor films gekozen....was eten dieren en familie.
Is toch net leuk dat 1 iemand dat dan mistquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel gebeuren. De dames gaan eerst morgenavond nog dineren.
Maar het mooie is wel dat de meiden verlost zijn van Mike , dat Julie en Michel uit elkaar zijn en dat Jill geen last meer heeft van Mattquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja verwacht ik ook wel
Krijgt ook rare dingen met het nomineren nu
Waarschijnlijk als Thomas die gevonden had zich daar had verstopt??quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Mike verdenkt Thomas ervan .. iets met een deur ?
Echt zoeken hoefde Nick niet, dus waren ze waarschijnlijk vooraf getipt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Shoutout van de mannen richting Thomas. Hij is de hele tijd op zoek geweest naar een geheime deur. Dag na z'n vertrekken vinden ze 'm daadwerkelijk.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als Thomas die gevonden had zich daar had verstopt??
Nee, je hebt gelijk.....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:43 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zoëy een hele week Netflix/films had gezet op haar moodboard maar ik kan het mis hebben.
Het wordt petanque met wasknijpers.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:44 schreef blessed19 het volgende:
Die mannen kunnen "wie ben ik" gaan spelen.
Of "schipper mag ik over varen"
Of weddenschappen doen met het bestek e.d. als munten/inleg.
Totaal geen creativiteit aldaar.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar het mooie is wel dat de meiden verlost zijn van Mike , dat Julie en Michel uit elkaar zijn en dat Jill geen last meer heeft van Matt
Ze zitten er net......quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:44 schreef blessed19 het volgende:
Die mannen kunnen "wie ben ik" gaan spelen.
Of "schipper mag ik over varen"
Of weddenschappen doen met het bestek e.d. als munten/inleg.
Totaal geen creativiteit aldaar.
Hij was eerst verstoptquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Echt zoeken hoefde Nick niet, dus waren ze waarschijnlijk vooraf getipt.
[ afbeelding ]
Ook een hele goeie! Verdomme, heren. Sta toch niet zo in het negatieve, er is altijd wel iets te bedenken!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:45 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het wordt petanque met wasknijpers.
Dat stuk over Thomas??quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Het stukje tussen Jill en de andere meiden maakt deze hele streamdag goed
En michel vroeg om een kaartspel, kreeg het niet en verder houdt het op. Ookal zit je er net, als je iets wil doen is dat in BB altijd wel mogelijk, mits creativiteit.quote:
Met een Oekraïens naakt/webcam model die in België woonde.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:46 schreef puzziepie het volgende:
Michel weer over zijn tinder avonturen.
Dat komt van hen, hebben ze net bedacht.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ook een hele goeie! Verdomme, heren. Sta toch niet zo in het negatieve, er is altijd wel iets te bedenken!
Die zitten daar nog een tijdje dat komt wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
En michel vroeg om een kaartspel, kreeg het niet en verder houdt het op. Ookal zit je er net, als je iets wil doen is dat in BB altijd wel mogelijk, mits creativiteit.
Ik kan die stem niet hebben.....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:49 schreef Kefke04 het volgende:
straffe verhalen met mike is begonnen![]()
![]()
Ik was vroeger echt straatarm en speelde voetbalwedstrijdje met wasknijpers. Team hout versus team rode plastieke. enzo. Het balletje was een prop foliepapier.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zitten daar nog een tijdje dat komt wel.
Die ja!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Met een Oekraïens naakt/webcam model die in België woonde.
Wel minimaal 2 x in het echt ontmoeten, want volgens zijn eigen woorden kan hij een eerste keer niet klaarkomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:46 schreef puzziepie het volgende:
Michel weer over zijn tinder avonturen.
of bij de heren langsgaat met de mededeling : je kunt altijd je hart bij Matt luchten...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
hoelang zal het duren voor Matt gaat vragen aan de mannen, is er iets ?
Allemaal al gehoord in drievoudquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:49 schreef Sestra666 het volgende:
leuke verhalen over daten bij de jongens
Ook dat idd nogquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel minimaal 2 x in het echt ontmoeten, want volgens zijn eigen woorden kan hij een eerste keer niet klaarkomen.
oh ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Allemaal al gehoord in drievoud
Dat is ook wel balen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:50 schreef Sunflower01 het volgende:
Mike mocht niet naar de kermis/ hoeren.
Ik zou allemaal fok verhalen vertellen...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:50 schreef Sestra666 het volgende:
mike liegt weer met z'n sterke verhalen denk ik
Heb dit al 450 keer gehoord!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik zou allemaal fok verhalen vertellen...
HALLO!!! HALLO!!!! HIER IS DE BRANDWEER!!!
Zeker. Het werd nog erger, ze kwam met een mes. Vervolgens reed ze tegen een paar aan. Was niet erg volgens Mike.quote:
En toen op de rommelmarkt, he? Stampen!!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb dit al 450 keer gehoord!
Helemaal Fantastisch
Mijn beeldje wat doe jequote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
En toen op de rommelmarkt, he? Stampen!!!!
Enenen, ik had ook een collega gebeukt waardoor ik werd ontslagen... maar ze was echt goed nat man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Als we Mike moeten geloven, beleeft hij veel avontuurtjes met vrouwen, allemaal dankzij die goddelijke kunstgebit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:56 schreef BB-King het volgende:
Mike vertelt een verhaal over een ex-scharrel die niet wilde dat hij uitging omdat zij hem verdacht naar de hoeren te gaan terwijl hij eigenlijk met vrienden naar de kermis wilde. Hij toch gegaan en toen kwam ze hem opzoeken met een mes. Hij wegrijden met de auto en toen is zij tegen een paal gereden. De volgende dag sms gekregen waar ze aangaf dat hij zeker niet meer verder wilde. Toen vroeg ze of ze hem kon helpen met zijn drugsverslaving.
Sterk verhaal Mike.
Is dat de reactie op Mike zijn verhaal?quote:
Lol is ze vliegtuigspotter dat ze dat kan horenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:58 schreef zodeju het volgende:
Zoey met sterke verhalen......gelukkig kent ze het geluid die een prive vliegtuig maakt en geloofde hem niet.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als we Mike moeten geloven, beleeft hij veel avontuurtjes met vrouwen, allemaal dankzij die goddelijke kunstgebit.
Is inderdaad wel de grootste beproeving ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:55 schreef aswesleep het volgende:
Die verhalen van Mike zijn voor de mannen toch wel harder dan de omstandigheden denk ik.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:58 schreef engine het volgende:
Matt zijn date verhalen worden totaal niet serieus genomen
Ik gok van welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Is dat de reactie op Mike zijn verhaal?
Gelukkig is Jill daar nu ff van verlostquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:00 schreef M.Ritcher het volgende:
Michel irriteert zich nu al aan Matt zijn doorzaag verhalen.
Volgens mij moeten wij geloven dat ze vaak in een prive jet zit vanwege haar optreden in het buitenland.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Lol is ze vliegtuigspotter dat ze dat kan horen
Uitgenodigdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij moeten wij geloven dat ze vaak in een prive jet zit vanwege haar optreden in het buitenland.
In labeltjes van zijn kleding kijken of hij wel echt dure kleding had.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey gluurt in de gsm van anderenonbetrouwbare bitch
Sinds haar demonstratie hebben ze zoey eruit gegooid en matt gevraagd om de wereld rond te vliegenquote:
En daar ging mijn verse ristretto over tafelquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lijkt wel BB Saudi arabië met die splitsing
idd dat zouden wij nooit doenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey gluurt in de gsm van anderenonbetrouwbare bitch
?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En daar ging mijn verse ristretto over tafel
Ik heb nog nooit in iemand anders zijn smartphone gekeken zonder toestemming van de eigenaar.quote:
Feitelijk is Michel groter dan Matt, maar dat Michel zonder woorden Matt moedwillig aan de kant duwt om iets te vinden, was een naar gezicht. Daar sprak niets van respect uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel is ook wat groter en kan op het bovenste plankje kijken Matt niet.
de achterkant achter een bed was een schijn muur dus waar die O op hing en waar nick zijn beker op had staanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij was eerst verstoptEr stond een kast aan de ene kant en een wand aan de andere kant voor.
Nee . een roady is iemand die meereist met een artiest op tournee , om alle praktische werkzaamheden te verrichten die noodzakelijk zijn om een liveoptreden mogelijk te maken, zoals het opstellen van de instrumenten, versterkers en luidsprekers, en die na afloop van een concert alles ook weer afbreekt.quote:
Ze lijkt mike wel met haar verhalen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:11 schreef Rhosyn het volgende:
Is Zoe dom ofzo. Wat een rare verhalen. Goedgelovige tuttenbel..
Krijgt hij voor betaald denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:08 schreef Kefke04 het volgende:
Daar heb je Mike weer met rene la blanc
Ok, dat zou kunnen ik heb het niet gezien behalve dat plaatje en vindt het zo vrij normaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Feitelijk is Michel groter dan Matt, maar dat Michel zonder woorden Matt moedwillig aan de kant duwt om iets te vinden, was een naar gezicht. Daar sprak niets van respect uit.
Nee niet alles is fout van Michel , niemand daar is foutquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok, dat zou kunnen ik heb het niet gezien behalve dat plaatje en vindt het zo vrij normaal.
Maar hier is alles fout wat Michel doet.
Maar ok ik geloof je.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:14 schreef Rhosyn het volgende:
René le Blanc, artiestennaam van René de Wit, is een Nederlandse zanger, bekend van zijn deelname aan het programma Ik Geloof In Mij op SBS6 en zijn hit 'If I Tell You'. Hij noemt zichzelf de Nederlandse Engelbert Humperdinck, vanwege zijn uiterlijk en de muziekstijl. Wikipedia
En dan naar zijn foto kijken.
ik ook maar ik begon net met typen toen jij het al posttequote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
kom net weer binnenvallen en zie ze onder in mijn beeld met flessen verschijnen
plofkopquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:14 schreef Rhosyn het volgende:
René le Blanc, artiestennaam van René de Wit, is een Nederlandse zanger, bekend van zijn deelname aan het programma Ik Geloof In Mij op SBS6 en zijn hit 'If I Tell You'. Hij noemt zichzelf de Nederlandse Engelbert Humperdinck, vanwege zijn uiterlijk en de muziekstijl. Wikipedia
En dan naar zijn foto kijken.
Ze hebben effectief wijn gekregenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:16 schreef Benny het volgende:
De dames zijn de heren al een aantal keer aan het klieren... Vol enthousiasme aan het gillen om ze gek te maken dat er wat gebeurt
Oh hahahaha.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:16 schreef danilel het volgende:
[..]
ik ook maar ik begon net met typen toen jij het al postte
Zonder geluid dat dan weer welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze hebben effectief wijn gekregen
ik weet niet, hoorde ze ff terug wel vragen aan michel of het al wat koeler was daar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
IS er plots zonlicht in de gameroom?
Dat was gewoon Uber grappigquote:
zijn de meisen getrennt vandaagquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:16 schreef Benny het volgende:
De dames zijn de heren al een aantal keer aan het klieren... Vol enthousiasme aan het gillen om ze gek te maken dat er wat gebeurt
Alleen bij Liese is het verkeerd gegaan.. die zit aan de vrouwenkantquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn de meisen getrennt vandaag
van de mannen?
en die matt kan ik ook niet horen, word ik ok kriegelig vanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:19 schreef Juud79 het volgende:
Die Mike he, je gooit er een muntje in en hij stopt gewoon niet meer met praten.....
Ik kan er echt niet langer dan 2 min naar luisteren, vreselijk.....
Dat. Maar hij keek ook rond op weg naar de gameroom. Zou best kunnen dat er toch ergens een tijdsdingetje wasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou michel dit geleerd hebben in zijn militaire opleiding? kijken naar stand zon en bijna goed ziiten op de halfuur-uur?
hier geen probleemquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:22 schreef Rhythmica het volgende:
Is hier niet naar te kijken. Streams vallen voortdurend in foutmelding. Hebben meer mensen dit probleem?
2 minuten vind ik nog knapquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:19 schreef Juud79 het volgende:
Die Mike he, je gooit er een muntje in en hij stopt gewoon niet meer met praten.....
Ik kan er echt niet langer dan 2 min naar luisteren, vreselijk.....
Nope, maar telkens als ik dergelijke posts lees, blijf ik gelijk van de streams afquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:22 schreef Rhythmica het volgende:
Is hier niet naar te kijken. Streams vallen voortdurend in foutmelding. Hebben meer mensen dit probleem?
Ik wil je nog wel tegemoetkomen, om te zeggen dat Michel vele goede kanten heeft. Ik heb hem formidabele gesprekken zien voeren met Jerrel en later met Mike. Echt klasse! Over zijn drive om elke dag te sporten, en zijn magazine- waardige lichaam te onderhouden, kan ik alleen maar jaloers zijn.... Maar hij heeft dus over zich dat hij ten koste van andere personages wil presteren. En dat hij vandaag als enige een andere kandidaat kust, dat moet je (met de emotie die je nu van Julie weet) ook niet doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok, dat zou kunnen ik heb het niet gezien behalve dat plaatje en vindt het zo vrij normaal.
Maar ok ik geloof je.
1 werkt gewoon en 2 is idd SLquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:23 schreef Joyce-43 het volgende:
foutmelding op stream 1 en op stream 2 of een SL op de keuken zie niemand of een soundlock maar heb niets aan streams nu![]()
ik luister niet nach you honigsnuifer duquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen bij Liese is het verkeerd gegaan.. die zit aan de vrouwenkant
Team geel vrouwen, jullie mogen jullie koffers dadelijk weer uitpakken. Jullie mogen blijven genieten van alle luxe in mijn prachtige huis. Geniet van de hottub, de sauna, de tuin en alle luxe in het huis. Het is jullie van harte gegund.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn de meisen getrennt vandaag
van de mannen?
Het was ook niet een enorme duw partij, was meer van ga eens aan de kant want ik ga even springen om de bovenste plank te checken, of dat netjes is?, ik vind het wel meevallen maar ik ben ook geen michel haterquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ok ik geloof je.
Zwart bij gekleurd hè en op 90 grquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:24 schreef Flory het volgende:
Lol die mannen![]()
Als hun de was vd vrouwen zouden moeten doen
Hij maakt wel vaker opmerkingen over vrouwen die ik nogal raar vind .quote:
Echt wel .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:26 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed dat de mannen de vrouwen nog redelijk onderschatten
Heel langzaam aan bij mij ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij maakt wel vaker opmerkingen over vrouwen die ik nog raar vind .
Nick staat mij steeds meer tegen.
dat zoll toch erst volgende week beginnenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Team geel vrouwen, jullie mogen jullie koffers dadelijk weer uitpakken. Jullie mogen blijven genieten van alle luxe in mijn prachtige huis. Geniet van de hottub, de sauna, de tuin en alle luxe in het huis. Het is jullie van harte gegund.
Team groen mannen, jammer. Jullie hebben de battle verloren. Daarom heb ik voor jullie minder goed nieuws. Jullie zullen het zonder al deze luxe moeten doen. Jullie nemen intrek in een deel van het huis met veel minder luxe. De gameroom, de voorraadkamer en de slaapkamer .Daar heb ik alles voorzien om te overleven. Het is erg karig. Maar voorbije weken heb ik gezien dat jullie doorzetters zijn. Jullie moeten nu alleen een tandje bijsteken.
Jullie mogen nu even afscheid nemen.
we weten niet hoe lang het duurt, ik zelf denk tot na de nominaties
Kan dat ook niet ontkennen. Het is een strebertje die er aan voorbij loopt dat hij andere kan kwetsen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel tegemoetkomen, om te zeggen dat Michel vele goede kanten heeft. Ik heb hem formidabele gesprekken zien voeren met Jerrel en later met Mike. Echt klasse! Over zijn drive om elke dag te sporten, en zijn magazine- waardige lichaam te onderhouden, kan ik alleen maar jaloers zijn.... Maar hij heeft dus over zich dat hij ten koste van andere personages wil presteren.
De douchevloer was daar nog nooit zo plakkerigquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:32 schreef aswesleep het volgende:
Wat zou je met een afgesloten douche kunnen doen na meer dan 50 dagen...
tuintje in me hartquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:29 schreef Benny het volgende:
Ze hebben de deur open in de gameroom en daarmee een terrasje
Jowi zal wel balen nuquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:32 schreef Benny het volgende:
Een afgesloten douche. "Ik zie hier alleen maar voordelen van"
Ik zag hem in het begin echt wel in de finale komen . Maar de laatste tijd zie ik steeds meer 'dingetjes' van Nick waar ik jeuk van krijg. Vooral hoe hij over vrouwen praat , maar de laatste dagen met Mike heeft mijn beeld over hem helemaal veranderd. Jammer wel. Ik vond hem een relaxte gast .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heel langzaam aan bij mij ook.
Best jammer want vanaf ong dag 1 gaf ik aan hem mijn voorkeur.
Nu heb ik niemand meer
Ff lekker tv kijkenquote:
Beterquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:29 schreef Benny het volgende:
Ze hebben de deur open in de gameroom en daarmee een terrasje
Ze doen alsof ze de hoofdprijs gewonnen hebben....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:31 schreef Flory het volgende:
Whahaha ik vind het wel humor die mannen![]()
Normaal betaal je flink voor zo'n boys weekend
Yep, en dat relaxte zie ik nu als een act om mindere trekken te verbloemenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag hem in het begin echt wel in de finale komen . Maar de laatste tijd zie ik steeds meer 'dingetjes' van Nick waar ik jeuk van krijg. Vooral hoe hij over vrouwen praat , maar de laatste dagen met Mike heeft mijn beeld over hem helemaal veranderd. Jammer wel. Ik vond hem een relaxte gast .
okequote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zoll toch erst volgende week beginnen
je kan bij mijn altijd je hart luchten he, dat je dat weetquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:35 schreef Oranos het volgende:
Over 3 dagen zijn ze Mike's gelul wel zat, maar gelukkig kunnen ze altijd bij Matt terecht als er iets is
Aangezien het mannen tegen de vrouwen is denk ik dat dat toeval is inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:37 schreef Angelique61 het volgende:
Jill is de enige Nederlander in haar groepje en Nick is de enige |Belg in zijn groepje toeval?
Idd, je zou denken de nieuwe maand komt er weer aan dus even hun best doen om weer wat abonnementen te verkopenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat zijn ze de laatste dagen aan het kutten met die streams zeg nu weer op 2 geen geluid![]()
Lijkt me stug maar de mannen zitten er klaar voor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:39 schreef Benny het volgende:
Michel: "Ik ben wel benieuwd wat we krijgen"
Nick: "Vandaag? Ik ook"
Streamwissel.
Er gaat nog wat gebeuren?
Er is al tegen hen gezegd dat ze vandaag nog iets krijgen wat de kijker heeft bepaald.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:39 schreef Benny het volgende:
Michel: "Ik ben wel benieuwd wat we krijgen"
Nick: "Vandaag? Ik ook"
Streamwissel.
Er gaat nog wat gebeuren?
Ik geloof dat nog wel hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:42 schreef zodeju het volgende:
Toch ga ik van mijn geloof af dat er gewisseld wordt. Zullen de vrouwen niet hoeven te voelen hoe het basic is?
Maar het kan toch niet zo zijn dat ze dan weer hun koffer moeten pakken.
Een kusje op de wang. Hebben ze al vaker gedaan. Dat doe ik met al mijn vrienden/vriendinnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel tegemoetkomen, om te zeggen dat Michel vele goede kanten heeft. Ik heb hem formidabele gesprekken zien voeren met Jerrel en later met Mike. Echt klasse! Over zijn drive om elke dag te sporten, en zijn magazine- waardige lichaam te onderhouden, kan ik alleen maar jaloers zijn.... Maar hij heeft dus over zich dat hij ten koste van andere personages wil presteren. En dat hij vandaag als enige een andere kandidaat kust, dat moet je (met de emotie die je nu van Julie weet) ook niet doen.
ja erg he slaat ook echt nergens op totaal geen reden is gewoon willenkeurig nuquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:45 schreef danilel het volgende:
[..]
zodat we weer verplicht naar de mannen moeten kijken
Omdat het idioten zijn, aankomende maand check ik wel andere bronnen voor de streams... geen videoland meer voor mijquote:
Het was Michel die er mee bezig was met de vrouwen. Die Matt drong zich weer op.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het was ook niet een enorme duw partij, was meer van ga eens aan de kant want ik ga even springen om de bovenste plank te checken, of dat netjes is?, ik vind het wel meevallen maar ik ben ook geen michel hater
ik geloof echt dat de situatie tussen julie en michel zwaar overtrokken wordt hoor, ik denk dat vooral minder ruimdenkende mensen hier moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Een kusje op de wang. Hebben ze al vaker gedaan. Dat doe ik met al mijn vrienden/vriendinnen.
het is wat je wil zien, ik denk ook dat er niks bij wasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het was Michel die er mee bezig was met de vrouwen. Die Matt drong zich weer op.
Thomas en Jill waren veel closer met elkaar, en ook dat was gewoon vriendschappelijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:47 schreef danilel het volgende:
[..]
ik geloof echt dat de situatie tussen julie en michel zwaar overtrokken wordt hoor, ik denk dat vooral minder ruimdenkende mensen hier moeite mee hebben.
Ja, dat is ook weer zo....de actie was leuk met die letters.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het was Michel die er mee bezig was met de vrouwen. Die Matt drong zich weer op.
Julie en Mies zijn ook close met elkaar , niets mis mee .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:49 schreef Oranos het volgende:
[..]
Thomas en Jill waren veel closer met elkaar, en ook dat was gewoon vriendschappelijk.
Denk ook wel dat dit voor iedereen weer anders is, dus ik snap ook niet waar mensen zo moeilijk over doen
Dit verdriet is goter maar ze was ook aan het huilen met Renee.....haar broertje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:50 schreef Lillfex het volgende:
Jill heeft gewoon liefdesverdriet Denk dat ze meer dan alleen vriendschap voelt voor Thomas
Is ook wel begrijpelijk. Als ze de komende dagen hier doorheen komt zal het wel weer wat beter gaan. Gelukkig heeft ze de andere meiden nu om zich heen die heel lief voor haar zijn en de juiste woorden zeggen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:44 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik voel me gewoon zo mweeeh vandaag"
"Echt een jankerd. Nooit verwacht dat ik het zo zwaar zou krijgen."
Naomi: "Om afscheid te nemen van iemand?"
Jill: "Ja"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |