Dat had ik liever willen zien. Dit is best een saaie groepsverdeling.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill hoort er helemaal bij, dat had met de mannen toch echt anders geweest
Wordt de Nick van Theo in de 1e week .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar matt kan nu in de kont kruipen van Michel en Nick. Zoals een hulpje ofzo.
Ik zie vooral dat de meiden het goed met elkaar kunnen vinden , leuke gesprekken hebben en dat de mannen lopen te miepen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:28 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat had ik liever willen zien. Dit is best een saaie groepsverdeling.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Braveheart,en zo hard dat Mies het net kan horen.
Die zitten met Mike de Mol en Matt de stalker. Leuk gezelschap!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat de meiden het goed met elkaar kunnen vinden , leuke gesprekken hebben en dat de mannen lopen te miepen.
Er is een toilet en een douche in de voorraadkamerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef engine het volgende:
Hoe zit het met de badkamer/toiletten?
Geen een vrouw had toch voor films gekozen....was eten dieren en familie.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
oooh daarom gisteren een moodbord maken?
Er zat al een doucheruimte en wc in het voorraad hok, volgens mij moeten de mannen dat nu gebruiken?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef engine het volgende:
Helemaal mee eens. Dit is echt slopend voor de mannen, helemaal na een dag of 3.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat de meiden het goed met elkaar kunnen vinden , leuke gesprekken hebben en dat de mannen lopen te miepen.
Luisterend tegen de deur "Oh, dit is een gave scene he..!" en dan vervolgens een hoop stoere mannenpraatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Gezelschap + omstandigheden zijn een dingetje. Dat is toch het doel van deze 'opdracht'.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen medelijden meequote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die zitten met Mike de Mol en Matt de stalker. Leuk gezelschap!
Ik heb dat niet gezien , vond er geen zak aanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen een vrouw had toch voor films gekozen....was eten dieren en familie.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er is een toilet en een douche in de voorraadkamer
Puzzieequote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zat al een doucheruimte en wc in het voorraad hok, volgens mij moeten de mannen dat nu gebruiken?
is niet echt gesplitst Michel zit nog met julie en jill zit alsnog met mattquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick
Jill
Liese
Zoey
Matt
Michel
Naomi
Julie
Mike
Splits je ze echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 slapende meisjesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:33 schreef Hznootje het volgende:
Nou dit was echt een hele goede keuze..De streams zijn echt een stuk leuker geworden
in voorraad kamer zit douche en toiletquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef engine het volgende:
Die weet precies wat er gebeurd in die filmquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Dan wissel je Julie met Mattquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is niet echt gesplitst Michel zit nog met julie en jill zit alsnog met matt
Eens!! Althans dat omgekeerd de meiden vast ook lopen te miepen ,quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit is echt slopend voor de mannen, helemaal na een dag of 3.
Maar! Als de vrouwen in basis hadden gezeten, was het echt popcornvermaak geweest.
er is een toilet en een douche in de voorraadkamerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef engine het volgende:
Leuk tochquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:32 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Gezelschap + omstandigheden zijn een dingetje. Dat is toch het doel van deze 'opdracht'.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
Gezellige leuke streams.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wedden dat michel wel de speelkaarten onder de deur zou hebben geschoven? Alles voor zijn schatje!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens!! Althans dat omgekeerd de meiden vast ook lopen te miepen ,
Maar het verschil is toch dat de meiden veel leuker met elkaar praten en helemaal niet bezig zijn met stemmen en strijd. dat zie ik bij de andere club wel.
Heb pas net de stream aan maar ik ben nog niet overtuigdquote:
Ik hoop wel dat ze dit een hele week moeten volhouden. Anders is er ook weinig uitdaging aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En ik vrees dat het duurt tot maandag..
Roep om aandachtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wedden dat michel wel de speelkaarten onder de deur zou hebben geschoven? Alles voor zijn schatje!
en langer ook denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En ik vrees dat het duurt tot maandag..
Het waren rare dagen , ik gok dat met een paar dagen ook weer dingen anders gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Heb pas net de stream aan maar ik ben nog niet overtuigd
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
hoelang zal het duren voor Matt gaat vragen aan de mannen, is er iets ?
Wat vermoeiend die knulquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt dacht bij zichzelf:
YEESSSSSS Thomas naar huis![]()
![]()
Kan ik gerust Jill rustig stalken en achter volgen.
En nu na de splitsing:
OHH NEEEE![]()
Dat gaat niet zo snel gebeuren. De dames gaan eerst morgenavond nog dineren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:40 schreef zodeju het volgende:
Morgen een opdracht en de verliezers bij zowel de vrouwen als bij de mannen omwisselen.....
Nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen ze weerwolven met 4 man?
Een deur gevonden?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Wat bedoelde ze met dat zou thomas wel gedaan hebben.
Ja verwacht ik ook welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het waren rare dagen , ik gok dat met een paar dagen ook weer dingen anders gaan.
Ik dacht dat Zoëy een hele week Netflix/films had gezet op haar moodboard maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen een vrouw had toch voor films gekozen....was eten dieren en familie.
Is toch net leuk dat 1 iemand dat dan mistquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel gebeuren. De dames gaan eerst morgenavond nog dineren.
Maar het mooie is wel dat de meiden verlost zijn van Mike , dat Julie en Michel uit elkaar zijn en dat Jill geen last meer heeft van Mattquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja verwacht ik ook wel
Krijgt ook rare dingen met het nomineren nu
Waarschijnlijk als Thomas die gevonden had zich daar had verstopt??quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Mike verdenkt Thomas ervan .. iets met een deur ?
Echt zoeken hoefde Nick niet, dus waren ze waarschijnlijk vooraf getipt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Shoutout van de mannen richting Thomas. Hij is de hele tijd op zoek geweest naar een geheime deur. Dag na z'n vertrekken vinden ze 'm daadwerkelijk.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als Thomas die gevonden had zich daar had verstopt??
Nee, je hebt gelijk.....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:43 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zoëy een hele week Netflix/films had gezet op haar moodboard maar ik kan het mis hebben.
Het wordt petanque met wasknijpers.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:44 schreef blessed19 het volgende:
Die mannen kunnen "wie ben ik" gaan spelen.
Of "schipper mag ik over varen"
Of weddenschappen doen met het bestek e.d. als munten/inleg.
Totaal geen creativiteit aldaar.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar het mooie is wel dat de meiden verlost zijn van Mike , dat Julie en Michel uit elkaar zijn en dat Jill geen last meer heeft van Matt
Ze zitten er net......quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:44 schreef blessed19 het volgende:
Die mannen kunnen "wie ben ik" gaan spelen.
Of "schipper mag ik over varen"
Of weddenschappen doen met het bestek e.d. als munten/inleg.
Totaal geen creativiteit aldaar.
Hij was eerst verstoptquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Echt zoeken hoefde Nick niet, dus waren ze waarschijnlijk vooraf getipt.
[ afbeelding ]
Ook een hele goeie! Verdomme, heren. Sta toch niet zo in het negatieve, er is altijd wel iets te bedenken!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:45 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het wordt petanque met wasknijpers.
Dat stuk over Thomas??quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Het stukje tussen Jill en de andere meiden maakt deze hele streamdag goed
En michel vroeg om een kaartspel, kreeg het niet en verder houdt het op. Ookal zit je er net, als je iets wil doen is dat in BB altijd wel mogelijk, mits creativiteit.quote:
Met een Oekraïens naakt/webcam model die in België woonde.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:46 schreef puzziepie het volgende:
Michel weer over zijn tinder avonturen.
Dat komt van hen, hebben ze net bedacht.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ook een hele goeie! Verdomme, heren. Sta toch niet zo in het negatieve, er is altijd wel iets te bedenken!
Die zitten daar nog een tijdje dat komt wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
En michel vroeg om een kaartspel, kreeg het niet en verder houdt het op. Ookal zit je er net, als je iets wil doen is dat in BB altijd wel mogelijk, mits creativiteit.
Ik kan die stem niet hebben.....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:49 schreef Kefke04 het volgende:
straffe verhalen met mike is begonnen![]()
![]()
Ik was vroeger echt straatarm en speelde voetbalwedstrijdje met wasknijpers. Team hout versus team rode plastieke. enzo. Het balletje was een prop foliepapier.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zitten daar nog een tijdje dat komt wel.
Die ja!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Met een Oekraïens naakt/webcam model die in België woonde.
Wel minimaal 2 x in het echt ontmoeten, want volgens zijn eigen woorden kan hij een eerste keer niet klaarkomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:46 schreef puzziepie het volgende:
Michel weer over zijn tinder avonturen.
of bij de heren langsgaat met de mededeling : je kunt altijd je hart bij Matt luchten...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
hoelang zal het duren voor Matt gaat vragen aan de mannen, is er iets ?
Allemaal al gehoord in drievoudquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:49 schreef Sestra666 het volgende:
leuke verhalen over daten bij de jongens
Ook dat idd nogquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel minimaal 2 x in het echt ontmoeten, want volgens zijn eigen woorden kan hij een eerste keer niet klaarkomen.
oh ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Allemaal al gehoord in drievoud
Dat is ook wel balen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:50 schreef Sunflower01 het volgende:
Mike mocht niet naar de kermis/ hoeren.
Ik zou allemaal fok verhalen vertellen...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:50 schreef Sestra666 het volgende:
mike liegt weer met z'n sterke verhalen denk ik
Heb dit al 450 keer gehoord!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik zou allemaal fok verhalen vertellen...
HALLO!!! HALLO!!!! HIER IS DE BRANDWEER!!!
Zeker. Het werd nog erger, ze kwam met een mes. Vervolgens reed ze tegen een paar aan. Was niet erg volgens Mike.quote:
En toen op de rommelmarkt, he? Stampen!!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb dit al 450 keer gehoord!
Helemaal Fantastisch
Mijn beeldje wat doe jequote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
En toen op de rommelmarkt, he? Stampen!!!!
Enenen, ik had ook een collega gebeukt waardoor ik werd ontslagen... maar ze was echt goed nat man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Als we Mike moeten geloven, beleeft hij veel avontuurtjes met vrouwen, allemaal dankzij die goddelijke kunstgebit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:56 schreef BB-King het volgende:
Mike vertelt een verhaal over een ex-scharrel die niet wilde dat hij uitging omdat zij hem verdacht naar de hoeren te gaan terwijl hij eigenlijk met vrienden naar de kermis wilde. Hij toch gegaan en toen kwam ze hem opzoeken met een mes. Hij wegrijden met de auto en toen is zij tegen een paal gereden. De volgende dag sms gekregen waar ze aangaf dat hij zeker niet meer verder wilde. Toen vroeg ze of ze hem kon helpen met zijn drugsverslaving.
Sterk verhaal Mike.
Is dat de reactie op Mike zijn verhaal?quote:
Lol is ze vliegtuigspotter dat ze dat kan horenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:58 schreef zodeju het volgende:
Zoey met sterke verhalen......gelukkig kent ze het geluid die een prive vliegtuig maakt en geloofde hem niet.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als we Mike moeten geloven, beleeft hij veel avontuurtjes met vrouwen, allemaal dankzij die goddelijke kunstgebit.
Is inderdaad wel de grootste beproeving ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:55 schreef aswesleep het volgende:
Die verhalen van Mike zijn voor de mannen toch wel harder dan de omstandigheden denk ik.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:58 schreef engine het volgende:
Matt zijn date verhalen worden totaal niet serieus genomen
Ik gok van welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Is dat de reactie op Mike zijn verhaal?
Gelukkig is Jill daar nu ff van verlostquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:00 schreef M.Ritcher het volgende:
Michel irriteert zich nu al aan Matt zijn doorzaag verhalen.
Volgens mij moeten wij geloven dat ze vaak in een prive jet zit vanwege haar optreden in het buitenland.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Lol is ze vliegtuigspotter dat ze dat kan horen
Uitgenodigdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij moeten wij geloven dat ze vaak in een prive jet zit vanwege haar optreden in het buitenland.
In labeltjes van zijn kleding kijken of hij wel echt dure kleding had.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey gluurt in de gsm van anderenonbetrouwbare bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |