Dat had ik liever willen zien. Dit is best een saaie groepsverdeling.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill hoort er helemaal bij, dat had met de mannen toch echt anders geweest
Wordt de Nick van Theo in de 1e week .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar matt kan nu in de kont kruipen van Michel en Nick. Zoals een hulpje ofzo.
Ik zie vooral dat de meiden het goed met elkaar kunnen vinden , leuke gesprekken hebben en dat de mannen lopen te miepen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:28 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat had ik liever willen zien. Dit is best een saaie groepsverdeling.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Braveheart,en zo hard dat Mies het net kan horen.
Die zitten met Mike de Mol en Matt de stalker. Leuk gezelschap!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat de meiden het goed met elkaar kunnen vinden , leuke gesprekken hebben en dat de mannen lopen te miepen.
Er is een toilet en een douche in de voorraadkamerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef engine het volgende:
Hoe zit het met de badkamer/toiletten?
Geen een vrouw had toch voor films gekozen....was eten dieren en familie.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
oooh daarom gisteren een moodbord maken?
Er zat al een doucheruimte en wc in het voorraad hok, volgens mij moeten de mannen dat nu gebruiken?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef engine het volgende:
Hoe zit het met de badkamer/toiletten?
Helemaal mee eens. Dit is echt slopend voor de mannen, helemaal na een dag of 3.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat de meiden het goed met elkaar kunnen vinden , leuke gesprekken hebben en dat de mannen lopen te miepen.
Luisterend tegen de deur "Oh, dit is een gave scene he..!" en dan vervolgens een hoop stoere mannenpraatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Braveheart,en zo hard dat Mies het net kan horen.
Gezelschap + omstandigheden zijn een dingetje. Dat is toch het doel van deze 'opdracht'.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen medelijden meequote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die zitten met Mike de Mol en Matt de stalker. Leuk gezelschap!
Ik heb dat niet gezien , vond er geen zak aanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen een vrouw had toch voor films gekozen....was eten dieren en familie.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er is een toilet en een douche in de voorraadkamer
Puzzieequote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zat al een doucheruimte en wc in het voorraad hok, volgens mij moeten de mannen dat nu gebruiken?
is niet echt gesplitst Michel zit nog met julie en jill zit alsnog met mattquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick
Jill
Liese
Zoey
Matt
Michel
Naomi
Julie
Mike
Splits je ze echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 slapende meisjesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:33 schreef Hznootje het volgende:
Nou dit was echt een hele goede keuze..De streams zijn echt een stuk leuker geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |