Heb jij de streams vanochtend gevolgd?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:13 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft ook niks aan zijn leven
Heb maar 1 stream en daar zijn een paar eenden in beeldquote:
Enkel hun familie. Maar die hebben meestal 2 streams openquote:
Zeker, in de uitzendingen komt hij ook behoorlijk slecht over.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Mike op de bank wordt een makkie deze week
Dat!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. maar dat is wel volkomen compleet z'n eigen schuld... gegokt en zwaar verloren
De Belgen hebben een snellere verbinding dan de Nederlandersquote:
Heeft dat ook niet met die bedreigingen te maken misschien?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Is al een paar keer een gevoelig puntje gebleken, ja
Ik raakte al redelijk in paniekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:19 schreef Tourniquet het volgende:
Stream is weer terug hoor, geen paniek.
In Vlaanderen kan je bij Telenet BB kijken op een kanaal. Waarvoor je geen internet nodig hebt (kabeltv) Die loopt zo'n 1-2 minuten voor op videolandquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De Belgen hebben een snellere verbinding dan de Nederlanders![]()
Aha !!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Vlaanderen kan je bij Telenet BB kijken op een kanaal. Waarvoor je geen internet nodig hebt (kabeltv) Die loopt zo'n 1-2 minuten voor op videoland
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb maar 1 stream en daar zijn een paar eenden in beeld
op de "gewone" kabel televisie kun je geen BB live stream bekijken in belgiequote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Vlaanderen kan je bij Telenet BB kijken op een kanaal. Waarvoor je geen internet nodig hebt (kabeltv) Die loopt zo'n 1-2 minuten voor op videoland
Niet gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:22 schreef aswesleep het volgende:
Ze moesten eens weten hoeveel Mike gisterenavond nog gezegd heeft. Ik heb er helaas een groot stuk van moeten aanhoren.
Jah weet ik ook wel.... Telenet kanaal 247 .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:23 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
op de "gewone" kabel televisie kun je geen BB live stream bekijken in belgie
je moet telenet klant zijn
proximus, sfr, scarlet, orange, dommel, ... klanten hebben deze stream niet
en indien je telenet klant bent, heb je automatisch internet
ook voor de digicorder heb je internet nodig
als de internet verbinding het niet doet, heb je geen televisie
Die heeft nog tot 2 uur de oren van Matt en Jill hun hoofd geluld.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet gezien![]()
Maar ik ben blij dat de meiden niets meer geloven , en hem helemaal door hebben.
Ik weet inmiddels dat ik niet naar zijn gesprekken hoef te luisteren. Wat hij in de kern zegt of doet, wordt tig keer herhaaldquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:22 schreef aswesleep het volgende:
Ze moesten eens weten hoeveel Mike gisterenavond nog gezegd heeft. Ik heb er helaas een groot stuk van moeten aanhoren.
Mike is pas een excuus Truusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Die heeft nog 2 uur de oren van Matt en Jill hun hoofd geluld.
en waar cos je opquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
keurig 2 streams hier
[ link | afbeelding ]
Jij pakt het serieus aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
keurig 2 streams hier
[ link | afbeelding ]
zouden de nominaties dan als volgt kunnen zijn:quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef Rhosyn het volgende:
Michel en Nick de pest in dat ze nu de dames niet kunnen instrueren op wie ze moeten stemmen....denk ik.
Ik ken er nog een hoop die meerdere pc's op elkaar hebben aangesloten om zo alles op verschillende streams te kunnen zien.quote:
Zitten ook bij elkaarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:28 schreef Hznootje het volgende:
Kan iemand mij even kort toelichten hoe de splitsing nu is? Ik zie de dames bij elkaar, maar hoe zit het met de heren? Die zijn per 2?
Team geel Dames, jullie mogen jullie koffers dadelijk weer uitpakken. Jullie mogen blijven genieten van alle luxe in mijn prachtige huis. Geniet van de hottub, de sauna, de tuin en alle luxe in het huis. Het is jullie van harte gegund.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:28 schreef Hznootje het volgende:
Kan iemand mij even kort toelichten hoe de splitsing nu is? Ik zie de dames bij elkaar, maar hoe zit het met de heren? Die zijn per 2?
mooie roosjes van valentijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
keurig 2 streams hier
[ link | afbeelding ]
Hij is moe van zijn eigen gelul.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
keurig 2 streams hier
[ link | afbeelding ]
Wat hield de battle in trouwens?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Team geel Dames, jullie mogen jullie koffers dadelijk weer uitpakken. Jullie mogen blijven genieten van alle luxe in mijn prachtige huis. Geniet van de hottub, de sauna, de tuin en alle luxe in het huis. Het is jullie van harte gegund.
Team groen Heren, jammer. Jullie hebben de battle verloren. Daarom heb ik voor jullie minder goed nieuws. Jullie zullen het zonder al deze luxe moeten doen. Jullie nemen intrek in een deel van het huis met veel minder luxe. De gameroom, de voorraadkamer en de slaapkamer .Daar heb ik alles voorzien om te overleven. Het is erg karig. Maar voorbije weken heb ik gezien dat jullie doorzetters zijn. Jullie moeten nu alleen een tandje bijsteken.
Jullie mogen nu even afscheid nemen.
Stream 1 rechts en 2 links...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
keurig 2 streams hier
[ link | afbeelding ]
Gelukkigquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Stream 1 rechts en 2 links..., verder gaat het wel goed met me hoor
Briefje voor Julie?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:35 schreef danilel het volgende:
michel duwt iets onder de deur van het voorraad hok
Van de late binnenkomers.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:34 schreef Benny het volgende:
Hoe weet Naomi wat de streamlock is... "Huiskamer of op het dak" ?
Ik meen het woord 'kaarten', had hij net de letters van uitgeknipt. Of de dames even een pakje kaarten door de gleuf willen drukkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:35 schreef danilel het volgende:
Ik heb het zo,en COS op het andere beeldscherm.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken er nog een hoop die meerdere pc's op elkaar hebben aangesloten om zo alles op verschillende streams te kunnen zien.
Maar dan als het over Starships en SpaceX gaat
Love itquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:36 schreef Angelflush het volgende:
De mannen waren blij dat zij de basis gedeelte hadden. Denk dat ze daar snel van terug komen . Het is saai daar . Michel zit beetje te knippen in zn uppie .
ja dusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:37 schreef rinardo het volgende:
Heeft Michel nu net de letters K A A R T E N geknipt en onder de deur doorgeschoven om te hopen dat de dames de kaarten onder de deur door doen? hij zei wel ik mis de kaarten
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het zo,en COS op het andere beeldscherm.![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:37 schreef Benny het volgende:
Oh, ze weten ook over Beyond Big Brother
PB en Mario?quote:
Dankjewel !quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Team geel Dames, jullie mogen jullie koffers dadelijk weer uitpakken. Jullie mogen blijven genieten van alle luxe in mijn prachtige huis. Geniet van de hottub, de sauna, de tuin en alle luxe in het huis. Het is jullie van harte gegund.
Team groen Heren, jammer. Jullie hebben de battle verloren. Daarom heb ik voor jullie minder goed nieuws. Jullie zullen het zonder al deze luxe moeten doen. Jullie nemen intrek in een deel van het huis met veel minder luxe. De gameroom, de voorraadkamer en de slaapkamer .Daar heb ik alles voorzien om te overleven. Het is erg karig. Maar voorbije weken heb ik gezien dat jullie doorzetters zijn. Jullie moeten nu alleen een tandje bijsteken.
Jullie mogen nu even afscheid nemen.
Dat is morgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:41 schreef Sestra666 het volgende:
ze krijgen diner toch? liese wil pasta maken nu
Alleen nog maar mannen op de bank.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:28 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
zouden de nominaties dan als volgt kunnen zijn:
zoe mike matt, of michel + ??
lise mike matt
naomi mike matt
jill mike matt
julie mike matt
mike ??
matt nick ??
nick ??
michel ??
Ideaalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:41 schreef Angelflush het volgende:
Wel makkelijk. Je kan het geluid van stream 2 , de mannen , gewoon aan hebben, je hoort niks 😛😛😛
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat weten ze inmiddels wel van elkaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef Rhosyn het volgende:
Michel en Nick de pest in dat ze nu de dames niet kunnen instrueren op wie ze moeten stemmen....denk ik.
Ja doei. Meteen strafpunten. Geen vlees meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:35 schreef danilel het volgende:
Eindelijk anderen die gaan kokenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:44 schreef Benny het volgende:
Zoey en Liese gaan Koken met Nick overnemen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier 2 schermen en TVNetjes 2 streams en fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]
Hier 2 schermen en TVMooi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nog niet alleen Liese heeft trek in een kleinigheidje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:44 schreef Benny het volgende:
Zoey en Liese gaan Koken met Nick overnemen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:47 schreef Benny het volgende:
Zoey komt aan de yoghurt van Michel. Mag dat zomaar?
Michel heef daar yoghurt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:47 schreef Benny het volgende:
Els zit diepquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:47 schreef BB-King het volgende:
Liese zei Elstar appel.
Zoey verstond Els haar appel.
Ik ook.
Hoe moet dat nu met al zijn borden avondeten?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:47 schreef Benny het volgende:
bodyquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:48 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Waarom draagt Zoey haar duikpak in huis?
Ze denken een vrouw..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben nu door dat BB wellicht Peter VDV is.
[..]
[ afbeelding ]
Hier 2 schermen en TVZo zien we tenminste dat de mannen nog leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermen
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:50 schreef danilel het volgende:
Holey Moley wat zijn jullie profi'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermenThinking is difficult, that’s why most people judge
is er later in gekomen tochquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:34 schreef Benny het volgende:
Hoe weet Naomi wat de streamlock is... "Huiskamer of op het dak" ?
Ook een mooie set up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Laptop en desktop...hier ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermen
No mercy for animal abusers
ziet er ook al zo ideaal uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermen
ik ga denk binnenkort ook maar weer eens de pc aanslingeren. staat nu al jaren uit
heb nu toch extra plaats nu de tv eruit is gegooid
ja van compleet kut daar aan de andere kantquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja van compleet kut daar aan de andere kant![]()
waarvan geknipt dan ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:37 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik meen het woord 'kaarten', had hij net de letters van uitgeknipt. Of de dames even een pakje kaarten door de gleuf willen drukken
Anders hou ik het snel voor gezien....geen zin om of de mannen of de vrouwen streams alleen te zien....gemend was veel leuker.....quote:
Het is door hun zelf al wel goed opgelost.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:56 schreef Tourniquet het volgende:
BB moet hier wel even ingrijpen hoor. Niet communiceren of spullen doorgeven.
heb jij nooit jeuk?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:57 schreef Rhosyn het volgende:
Zowel Liese, Naomi en Zoe grijpen zich steeds in het kruis...Waarom?
Laat ze gaan douchen.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
Leuk van michel dat hij die letters had gemaakt. Volgens mij ligt nick nog steeds op zijn bed vanaf dat hij daar is binnengekomen. Zou hij nu ook zichzelf gaan stemmen omdat hij steeds in de slaapkamer verstopt zit. ;-)
Leuke actie van hemquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
Leuk van michel dat hij die letters had gemaakt. Volgens mij ligt nick nog steeds op zijn bed vanaf dat hij daar is binnengekomen. Zou hij nu ook zichzelf gaan stemmen omdat hij steeds in de slaapkamer verstopt zit. ;-)
Jill en Thomas hadden daar woensdagnacht spelletjes (o.a. Uno) en eten verstopt omdat ze dachten dat ze die vanuit de gameroom op donderdag misschien konden pakken als ze er lang zouden moeten zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:58 schreef Harry het volgende:
De meiden zeggen dat er kaarten n het keukenkastje liggen.
Maat gaat kijken, maar Michel duwt hem weg om ze zelf proberen te vinden....
[ afbeelding ]
Dan moeten Julie en Michel wisselenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop echt dat er nog games komen dat je rijkdom kan winnen of verliezen. de 2 slechsten van de dames degraderen naaar basis en de 2 besten mannen promoveren naar de luxe
Dat is toch niet arm als je dat allemaal te eten hebt. Dat was toen in BB3 stukken beter georganiseerd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:00 schreef Ebinas het volgende:
Michel stelt voor aardappelschijfjes, wortel en hamburger.
Nick moppelt iets terug vanonderuit zijn dekbed
Ja. Best een naarling.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:58 schreef Harry het volgende:
De meiden zeggen dat er kaarten in het keukenkastje liggen.
Matt gaat kijken, maar Michel duwt hem weg om ze zelf proberen te vinden....
Een toch stuitend voorbeeld van hoe bazig Michel is.
[ afbeelding ]
Heerlijk!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:00 schreef Ebinas het volgende:
Ze hadden vergeten groenten kunnen doen..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is toch niet arm als je dat allemaal te eten hebt. Dat was toen in BB3 stukken beter georganiseerd.
Het blijkt basis ipv arm.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is toch niet arm als je dat allemaal te eten hebt. Dat was toen in BB3 stukken beter georganiseerd.
Waarom niet praten.....vindt deze basic en Luxe geloof ik weer een grote faal. Laat staan voor de belgen die maar 1 stream hebben. Beide kampen elkaar gewoon zien....maar wel communicerenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:56 schreef Tourniquet het volgende:
BB moet hier wel even ingrijpen hoor. Niet communiceren of spullen doorgeven.
Echt wel. Irritante gast .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:58 schreef Harry het volgende:
[ afbeelding ]
Als er geen status aan verbonden is geeft hij er niet om.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:00 schreef Ebinas het volgende:
Was hij al viel eerder niet zo opquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick begint een soort Nathalie te worden
Zeuren en steeds op de slaapkamer liggen en lullen over nominaties
ij is er inmiddels onderuit gekropen en zit de aardappelen te schillen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als er geen status aan verbonden is geeft hij er niet om.
Er komt vast ook een moment dat de dames zo erbij komen te zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nick zeur niet over de warmte, trek dan die dikke trui uit en trek een shirtje aan.
Michel is ook wat groter en kan op het bovenste plankje kijken Matt niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:58 schreef Harry het volgende:
[ afbeelding ]
ach gossie. Ze pakken alles van hem af.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:03 schreef Ebinas het volgende:
H
[..]
ij is er inmiddels onderuit gekropen en zit de aardappelen te schillen.
Alleen loopt Matt nu weer met zijn ziel onder zijn armen, want hij had gezegd wel aardappels te kunnen schillen
Nog steeds?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick begint een soort Nathalie te worden
Zeuren en steeds op de slaapkamer liggen en lullen over nominaties
Ik vind het ook leuk, laat maar doorgaan zo. Wie waar zit maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er komt vast ook een moment dat de dames zo erbij komen te zitten![]()
Geen idee hoe lang deze situatie zo blijft ,maar ik vind het leuk
Ja precies!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, laat maar doorgaan zo. Wie waar zit maakt me niet uit.
Maar wel voor een langere tijd, net lang genoeg dat ze er echt van balen
Precies minstens een weekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, laat maar doorgaan zo. Wie waar zit maakt me niet uit.
Maar wel voor een langere tijd, net lang genoeg dat ze er echt van balen
Hij laat het ook wel gebeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ach gossie. Ze pakken alles van hem af.
K5 straks lekker bruin en die mannen in en in witquote:
Hoe lang duurt het voor dat daar irritaties ontstaanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick en Michel the bosses en Mike en matt de 2 huishoudsters
Matt heeft ook een beetje een opgeblazen hoofd...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:08 schreef Ebinas het volgende:
Het is daar echt warm blijkbaar.
Naast Nick hoor ik nu ook Michel puffen.
Ze checken of de slaapkamerdeur wel dicht is.
De vrouwen in de dagboekkamer, is net al een keer gebeurd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:07 schreef Angelique61 het volgende:
Waar moeten ze nou batterijen wisselen?
Sssssst niet wakker makenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike ligt ergens alleen in een hoekje
Narigheid? Ik heb voor het eerst leuke , en hele andere gesprekken gezien bij de damesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een narigheid bij de nieuwe k5
Waarom dragen die 2 dan capuchontruien aan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:08 schreef Ebinas het volgende:
Wel een dikke hoodie aan en maar zeuren over de warmtequote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:08 schreef Ebinas het volgende:
was sarcastisch bedoeld.. ze hebben het heerlijk daarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Narigheid? Ik heb voor het eerst leuke , en hele andere gesprekken gezien bij de dames
Ja daar zeg je zo wat, da's waarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom dragen die 2 dan capuchontruien aan?
Daar zou jij toch wel een stijfje van krijgen lijkt mij?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom dragen die 2 dan capuchontruien aan?
Ik schrok alquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
was sarcastisch bedoeld.. ze hebben het heerlijk daar
Vind dit erg vermakelijk zo.. die vrouwen heerlijk aan het genieten..quote:
Zielig figuur zeg pffff . Dreigen tegen BB is exit ... pak je koffers maar alsnt je niet bevalt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:07 schreef Krambo het volgende:
Nick is nu al aan het zeuren over de warmte en dat ze niet naar buiten kunnen.
''Ik ga gewoon 2 dagen op bed liggen, hebben ze geen tv''
Daar zit ook vooral de strijd , dat is nu wel duidelijk geworden voor mijquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dit erg vermakelijk zo.. die vrouwen heerlijk aan het genieten..
de mannen maken elkaar straks af..
Ze kunnen voor de deur liggen in de Voorraadkamerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:11 schreef greysbones het volgende:
Gebrek aan zonlicht en dat holle geluid de hele dag.. dat gaat enorm irriteren
Eerste instantie Nick/Michel versus Matt en versus Mikequote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar zit ook vooral de strijd , dat is nu wel duidelijk geworden voor mij
Denk het niet, daar staan camera's. Maar hij had ook best kleiner kunnen zijn dus wie weet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:12 schreef Benny het volgende:
Maar goed... Als ze zo gemakkelijk het huis omvormen... Zal die ruimte tussen de keuken en slaapkamer dan toch nog eens een keer ergens voor worden gebruikt?
Ff wachten.....de koffers staan nog gewoon daar, niks aan gedaan en dat eten....nu ze kunnen kiezen willen ze allemaal wat anders.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar zit ook vooral de strijd , dat is nu wel duidelijk geworden voor mij
Mooi dat ze dat ook zei.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
Moest vooral lachen om Liese toen ze net waren, . Van heerlijk zo met elkaar een week geen praten over nominaties. De andere beaamde dat toen.
Denk dat Michel zich enorm gaat irriteren aan Matt.. die zeurt veel en vraagt veel aandachtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerste instantie Nick/Michel versus Matt en versus Mike
DEi doen dan hetzelfde als wat Nick deed.. gewoon in bed gaan liggenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Omgekeerd had ik het zeker ook willen zien. Die vrouwen zouden gekker wordern en elkaar afmaken.
Dat was voor als ze gisteren lang in de gameroom zouden moeten zitten. En ze hoopten dat de deur van de gameroom naar de voorraadkamer misschien open zou zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:13 schreef Joyce-43 het volgende:
hadden jill en thomas een voor gevoel ofzo met al die dingen te verstoppen
Gelukkig kunnen ze elkaar nu gek makenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerste instantie Nick/Michel versus Matt en versus Mike
Die mogen elkaar niet echt. Ook Nick en Michel niet. Hun connectie was spel gerelateerd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dit erg vermakelijk zo.. die vrouwen heerlijk aan het genieten..
de mannen maken elkaar straks af..
Voordat ze in de gameroom zaten.. hebben ze dat gedaan gisteren.. als ze zich zouden vervelen of honger zouden krijgenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:13 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom vraagt niet waarom ze dat gedaan hadden
aha ok wel dom want bb houd ze wel bezig daarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was voor als ze gisteren lang in de gameroom zouden moeten zitten. En ze hoopten dat de deur van de gameroom naar de voorraadkamer misschien open zou zijn.
Ik had het over de strijd , het geneuzel over stem tactieken en het manipuleren , want dat komt vooral van de mannen .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ff wachten.....de koffers staan nog gewoon daar, niks aan gedaan en dat eten....nu ze kunnen kiezen willen ze allemaal wat anders.
helemaal met je eensquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die mogen elkaar niet echt. Ook Nick en Michel niet. Hun connectie was spel gerelateerd.
De vrouwen kunnen het beter met elkaar vinden zonder de bemoeienis van de mannen denk ik.
Was daar omdat ze dachten het te kunnen gebruiken wanneer ze te lang gisteren daar moesten zitten, en anders om de rest van de bewoners te zieken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:13 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom vraagt niet waarom ze dat gedaan hadden
Geloof dat ze dat deden omdat Thomas zich de vorige keer ook wel verveelde en honger hadquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok wel dom want bb houd ze wel bezig daar
Zo kijk ik daar niet eens naarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick de enige mannelijke Belgische bewoner.
Jill de enige vrouwelijke Nederlandse bewoner
Viel me gewoon op
Nou dat bezighouden bleek van niet. Ze waren al klaar met de gesprekken en het spel nog voordat de groep de opdracht met de moodboards kreeg (ze konden de bewoners de spullen horen ophalen uit de voorraadkamer). Ze hebben dus alsnog heel lang moeten wachten, maar konden niet in de voorraadkamer komen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok wel dom want bb houd ze wel bezig daar
Wat een vlugge beslissing....zitten daar nog geen dag zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die mogen elkaar niet echt. Ook Nick en Michel niet. Hun connectie was spel gerelateerd.
De vrouwen kunnen het beter met elkaar vinden zonder de bemoeienis van de mannen denk ik.
Schaamluizen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:57 schreef Rhosyn het volgende:
Zowel Liese, Naomi en Zoe grijpen zich steeds in het kruis...Waarom?
Laat ze gaan douchen.![]()
Oh ok. Dat is wel zo, heerlijk geen gekonkel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het over de strijd , het geneuzel over stem tactieken en het manipuleren , want dat komt vooral van de mannen .
Op geslachtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had liever gemengde groepen gezien....
Hoe zijn de groepen verdeeld?
Neequote:hebben ze dit zelf gedaan?
Mike met 3 vrouwen in de gameroom.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had liever gemengde groepen gezien....
Hoe zijn de groepen verdeeld? hebben ze dit zelf gedaan?
Ik snap waarom je deze foto hebt gemaakt... ziet er heel vreemd uitquote:
"Zal ik je bed opmaken?" x20quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar matt kan nu in de kont kruipen van Michel en Nick. Zoals een hulpje ofzo.
Denk ik niet want morgen krijgen die meiden een diner uit een sterrenrestaurantquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:20 schreef puzziepie het volgende:
Misschien dat het om de dag wisselt . nav spellen die ze moeten doen?
Dat dacht ik eerst ook maar dan moeten ze dus iedere keer hun koffer inpakken voor een spel? Lijkt me ook niet echt handig...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:20 schreef puzziepie het volgende:
Misschien dat het om de dag wisselt . nav spellen die ze moeten doen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ok. Dat is wel zo, heerlijk geen gekonkel.
Ik hoop wel dat er kans is om te "promoveren"quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:21 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar dan moeten ze dus iedere keer hun koffer inpakken voor een spel? Lijkt me ook niet echt handig...
nick en michel mogen elkaar wel hoor volgens mijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nu al? Dan wordt het morgen zeker "Als dit nog langer gaat duren dan pak ik mijn koffers"...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:07 schreef Krambo het volgende:
Nick is nu al aan het zeuren over de warmte en dat ze niet naar buiten kunnen.
''Ik ga gewoon 2 dagen op bed liggen, hebben ze geen tv''
Oh?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk ik niet want morgen krijgen die meiden een diner uit een sterrenrestaurant
Denk dat het minder met geslacht en meer met gezelschap te maken heeft. De vrouwen zitten nog steeds met hun vier vaste vriendinnen samen + Jill.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]Maar wat jij zegt zou mij niet verbazen. Dat het om de dag kan wisselen dmv spellen die ze moeten doen?
Ik heb geen idee, maar ik vind het wel leuk om te zien hoe de gesprekjes tussen de vrouwen is en het verschil daarin met de mannen
Ik ben benieuwd
Was dat Naomi's wens soms.?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk ik niet want morgen krijgen die meiden een diner uit een sterrenrestaurant
Nick begint echt ne loser te worden. Zeer slechte verliezer. Irritante kantjes van hem gaan er door komen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nick zeur niet over de warmte, trek dan die dikke trui uit en trek een shirtje aan.
Jill hoort er helemaal bij, dat had met de mannen toch echt anders geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Denk dat het minder met geslacht en meer met gezelschap te maken heeft. De vrouwen zitten nog steeds met hun vier vaste vriendinnen samen + Jill.
Als Thomas gebleven was net precies zo bij de mannen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill hoort er helemaal bij, dat had met de mannen toch echt anders geweest
ook stom van BB dan dat die ze niet gewoon terug gestuurd heeft danquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nou dat bezighouden bleek van niet. Ze waren al klaar met de gesprekken en het spel nog voordat de groep de opdracht met de moodboards kreeg (ze konden de bewoners de spullen horen ophalen uit de voorraadkamer). Ze hebben dus alsnog heel lang moeten wachten, maar konden niet in de voorraadkamer komen.
oooh daarom gisteren een moodbord maken?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:25 schreef Benny het volgende:
En dan vanavond een film voor de dames?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |