Heb jij de streams vanochtend gevolgd?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:13 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft ook niks aan zijn leven
Heb maar 1 stream en daar zijn een paar eenden in beeldquote:
Enkel hun familie. Maar die hebben meestal 2 streams openquote:
Zeker, in de uitzendingen komt hij ook behoorlijk slecht over.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Mike op de bank wordt een makkie deze week
Dat!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. maar dat is wel volkomen compleet z'n eigen schuld... gegokt en zwaar verloren
De Belgen hebben een snellere verbinding dan de Nederlandersquote:
Heeft dat ook niet met die bedreigingen te maken misschien?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Is al een paar keer een gevoelig puntje gebleken, ja
Ik raakte al redelijk in paniekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:19 schreef Tourniquet het volgende:
Stream is weer terug hoor, geen paniek.
In Vlaanderen kan je bij Telenet BB kijken op een kanaal. Waarvoor je geen internet nodig hebt (kabeltv) Die loopt zo'n 1-2 minuten voor op videolandquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De Belgen hebben een snellere verbinding dan de Nederlanders![]()
Aha !!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Vlaanderen kan je bij Telenet BB kijken op een kanaal. Waarvoor je geen internet nodig hebt (kabeltv) Die loopt zo'n 1-2 minuten voor op videoland
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb maar 1 stream en daar zijn een paar eenden in beeld
op de "gewone" kabel televisie kun je geen BB live stream bekijken in belgiequote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Vlaanderen kan je bij Telenet BB kijken op een kanaal. Waarvoor je geen internet nodig hebt (kabeltv) Die loopt zo'n 1-2 minuten voor op videoland
Niet gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:22 schreef aswesleep het volgende:
Ze moesten eens weten hoeveel Mike gisterenavond nog gezegd heeft. Ik heb er helaas een groot stuk van moeten aanhoren.
Jah weet ik ook wel.... Telenet kanaal 247 .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:23 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
op de "gewone" kabel televisie kun je geen BB live stream bekijken in belgie
je moet telenet klant zijn
proximus, sfr, scarlet, orange, dommel, ... klanten hebben deze stream niet
en indien je telenet klant bent, heb je automatisch internet
ook voor de digicorder heb je internet nodig
als de internet verbinding het niet doet, heb je geen televisie
Die heeft nog tot 2 uur de oren van Matt en Jill hun hoofd geluld.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet gezien![]()
Maar ik ben blij dat de meiden niets meer geloven , en hem helemaal door hebben.
Ik weet inmiddels dat ik niet naar zijn gesprekken hoef te luisteren. Wat hij in de kern zegt of doet, wordt tig keer herhaaldquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:22 schreef aswesleep het volgende:
Ze moesten eens weten hoeveel Mike gisterenavond nog gezegd heeft. Ik heb er helaas een groot stuk van moeten aanhoren.
Mike is pas een excuus Truusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Die heeft nog 2 uur de oren van Matt en Jill hun hoofd geluld.
en waar cos je opquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
keurig 2 streams hier
[ link | afbeelding ]
Jij pakt het serieus aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
keurig 2 streams hier
[ link | afbeelding ]
zouden de nominaties dan als volgt kunnen zijn:quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef Rhosyn het volgende:
Michel en Nick de pest in dat ze nu de dames niet kunnen instrueren op wie ze moeten stemmen....denk ik.
Ik ken er nog een hoop die meerdere pc's op elkaar hebben aangesloten om zo alles op verschillende streams te kunnen zien.quote:
Zitten ook bij elkaarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:28 schreef Hznootje het volgende:
Kan iemand mij even kort toelichten hoe de splitsing nu is? Ik zie de dames bij elkaar, maar hoe zit het met de heren? Die zijn per 2?
Team geel Dames, jullie mogen jullie koffers dadelijk weer uitpakken. Jullie mogen blijven genieten van alle luxe in mijn prachtige huis. Geniet van de hottub, de sauna, de tuin en alle luxe in het huis. Het is jullie van harte gegund.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:28 schreef Hznootje het volgende:
Kan iemand mij even kort toelichten hoe de splitsing nu is? Ik zie de dames bij elkaar, maar hoe zit het met de heren? Die zijn per 2?
mooie roosjes van valentijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
keurig 2 streams hier
[ link | afbeelding ]
Hij is moe van zijn eigen gelul.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
keurig 2 streams hier
[ link | afbeelding ]
Wat hield de battle in trouwens?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Team geel Dames, jullie mogen jullie koffers dadelijk weer uitpakken. Jullie mogen blijven genieten van alle luxe in mijn prachtige huis. Geniet van de hottub, de sauna, de tuin en alle luxe in het huis. Het is jullie van harte gegund.
Team groen Heren, jammer. Jullie hebben de battle verloren. Daarom heb ik voor jullie minder goed nieuws. Jullie zullen het zonder al deze luxe moeten doen. Jullie nemen intrek in een deel van het huis met veel minder luxe. De gameroom, de voorraadkamer en de slaapkamer .Daar heb ik alles voorzien om te overleven. Het is erg karig. Maar voorbije weken heb ik gezien dat jullie doorzetters zijn. Jullie moeten nu alleen een tandje bijsteken.
Jullie mogen nu even afscheid nemen.
Stream 1 rechts en 2 links...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
keurig 2 streams hier
[ link | afbeelding ]
Gelukkigquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Stream 1 rechts en 2 links..., verder gaat het wel goed met me hoor
Briefje voor Julie?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:35 schreef danilel het volgende:
michel duwt iets onder de deur van het voorraad hok
Van de late binnenkomers.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:34 schreef Benny het volgende:
Hoe weet Naomi wat de streamlock is... "Huiskamer of op het dak" ?
Ik meen het woord 'kaarten', had hij net de letters van uitgeknipt. Of de dames even een pakje kaarten door de gleuf willen drukkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:35 schreef danilel het volgende:
Ik heb het zo,en COS op het andere beeldscherm.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken er nog een hoop die meerdere pc's op elkaar hebben aangesloten om zo alles op verschillende streams te kunnen zien.
Maar dan als het over Starships en SpaceX gaat
Love itquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:36 schreef Angelflush het volgende:
De mannen waren blij dat zij de basis gedeelte hadden. Denk dat ze daar snel van terug komen . Het is saai daar . Michel zit beetje te knippen in zn uppie .
ja dusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:37 schreef rinardo het volgende:
Heeft Michel nu net de letters K A A R T E N geknipt en onder de deur doorgeschoven om te hopen dat de dames de kaarten onder de deur door doen? hij zei wel ik mis de kaarten
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het zo,en COS op het andere beeldscherm.![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:37 schreef Benny het volgende:
Oh, ze weten ook over Beyond Big Brother
PB en Mario?quote:
Dankjewel !quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Team geel Dames, jullie mogen jullie koffers dadelijk weer uitpakken. Jullie mogen blijven genieten van alle luxe in mijn prachtige huis. Geniet van de hottub, de sauna, de tuin en alle luxe in het huis. Het is jullie van harte gegund.
Team groen Heren, jammer. Jullie hebben de battle verloren. Daarom heb ik voor jullie minder goed nieuws. Jullie zullen het zonder al deze luxe moeten doen. Jullie nemen intrek in een deel van het huis met veel minder luxe. De gameroom, de voorraadkamer en de slaapkamer .Daar heb ik alles voorzien om te overleven. Het is erg karig. Maar voorbije weken heb ik gezien dat jullie doorzetters zijn. Jullie moeten nu alleen een tandje bijsteken.
Jullie mogen nu even afscheid nemen.
Dat is morgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:41 schreef Sestra666 het volgende:
ze krijgen diner toch? liese wil pasta maken nu
Alleen nog maar mannen op de bank.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:28 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
zouden de nominaties dan als volgt kunnen zijn:
zoe mike matt, of michel + ??
lise mike matt
naomi mike matt
jill mike matt
julie mike matt
mike ??
matt nick ??
nick ??
michel ??
Ideaalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:41 schreef Angelflush het volgende:
Wel makkelijk. Je kan het geluid van stream 2 , de mannen , gewoon aan hebben, je hoort niks 😛😛😛
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat weten ze inmiddels wel van elkaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef Rhosyn het volgende:
Michel en Nick de pest in dat ze nu de dames niet kunnen instrueren op wie ze moeten stemmen....denk ik.
Ja doei. Meteen strafpunten. Geen vlees meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:35 schreef danilel het volgende:
Eindelijk anderen die gaan kokenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:44 schreef Benny het volgende:
Zoey en Liese gaan Koken met Nick overnemen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier 2 schermen en TVNetjes 2 streams en fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]
Hier 2 schermen en TVMooi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nog niet alleen Liese heeft trek in een kleinigheidje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:44 schreef Benny het volgende:
Zoey en Liese gaan Koken met Nick overnemen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:47 schreef Benny het volgende:
Zoey komt aan de yoghurt van Michel. Mag dat zomaar?
Michel heef daar yoghurt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:47 schreef Benny het volgende:
Els zit diepquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:47 schreef BB-King het volgende:
Liese zei Elstar appel.
Zoey verstond Els haar appel.
Ik ook.
Hoe moet dat nu met al zijn borden avondeten?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:47 schreef Benny het volgende:
bodyquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:48 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Waarom draagt Zoey haar duikpak in huis?
Ze denken een vrouw..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben nu door dat BB wellicht Peter VDV is.
[..]
[ afbeelding ]
Hier 2 schermen en TVZo zien we tenminste dat de mannen nog leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermen
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:50 schreef danilel het volgende:
Holey Moley wat zijn jullie profi'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermenThinking is difficult, that’s why most people judge
is er later in gekomen tochquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:34 schreef Benny het volgende:
Hoe weet Naomi wat de streamlock is... "Huiskamer of op het dak" ?
Ook een mooie set up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Laptop en desktop...hier ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermen
No mercy for animal abusers
ziet er ook al zo ideaal uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermen
ik ga denk binnenkort ook maar weer eens de pc aanslingeren. staat nu al jaren uit
heb nu toch extra plaats nu de tv eruit is gegooid
ja van compleet kut daar aan de andere kantquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja van compleet kut daar aan de andere kant![]()
waarvan geknipt dan ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:37 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik meen het woord 'kaarten', had hij net de letters van uitgeknipt. Of de dames even een pakje kaarten door de gleuf willen drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |