Top, duidelijk zoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Hier zit de deur tussen voorraadkamer en mannenslaapkamer:
[ afbeelding ]
Dat zal het gaan worden. Voor hun veranderd er niets.quote:
Zullen nog wel ergernissen gaan komen, nu is het nog te doenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Idee leuk ... levert wel heeeeeeeeeeel saaie streams op
En het was al zo saaiquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Idee leuk ... levert wel heeeeeeeeeeel saaie streams op
Precies. En ze waren toch al niet de actiefsten, behalve Jill, maar die heeft geen speelmaatjes meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zal het gaan worden. Voor hun veranderd er niets.
Gaan ze niet van dood hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
wel raar dat maar 1 stream het doet
en vind het toch heel vreemd dat de mannen totaal geen daglicht hebben en dat weeklang denk dat je daar wel gek van word ook geen tijd enzo
en wat fris luchtje scheppen is er ook niet bij terwijl de gameroom heet is ook
Maar Nick vindt Mike ne hele toffe gastquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:12 schreef Ebinas het volgende:
Terug bij de mannen.
En dat is een ratelende Mike.
Denk dat Michel en Nick wellicht zich wat vaker van de andere twee zullen afzonderen.
Die liggen best ver uit elkaar qua gespreksstof
Ow echtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Nick vindt Mike ne hele toffe gast
Arme Matt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
de meisjes bij elkaar.
De jongens splitsen al naar Mike en Matt. en Michel en Nick
Geloof dat de mannen dachten dat ze nog met iets bezig waren want ze hoorde gerommel aan hun kant.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaan ze niet van dood hoor
idemquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weiger naar Mike te luisteren.... dus het geluid dan maar uit.
en mattquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:11 schreef aswesleep het volgende:
Arm is vooral geestelijk arm. Zeker met Mike zijn gelul erbij.
Raar gedoe . en helemaal na alles wat Mike heeft geflikt .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Nick vindt Mike ne hele toffe gast
Pantoffel?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
wat is een slof?
google vind ik het niet
Een keertje geen verplichtingen, goed tochquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:15 schreef aswesleep het volgende:
Nick en Michel gaan gewoon een weekend op bed liggen.
Slome duikelaar? Zoiets...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
wat is een slof?
google vind ik het niet
Een zielig stuk aanhangselquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja pantoffel weet ik wel![]()
Maar wat is het als iemand een slof is.
Of een pantoffel?
zielig?
na lijkt me niet fijne in warme plat dak zwarte ruimte hahaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaan ze niet van dood hoor
FF Mike ontwijken is ook wel lekker.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een keertje geen verplichtingen, goed toch
Nick heeft een bondje met Mike, dus die zal hem niet afvallen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Raar gedoe . en helemaal na alles wat Mike heeft geflikt .
dat zegt heel veel over Nick. Ik ben klaar met die knakker.
Wel behoorlijk saai. Nick is leuker in een groep.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een keertje geen verplichtingen, goed toch
Snap ik ergens ook wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:15 schreef aswesleep het volgende:
en Liese is een manquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er kan nog steeds geneukt worden. Jill en Naomi waren toch bi
Je bedoelt dus gewoon Michel en Julie wisselen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou tof zijn moest er een opdracht komen tussen de dames en de slechtste speler moet dan ruilen met de sterkste van de mannen .
Nee precies. Als je zulke dingen goed kan praten omdat je een bondje hebt dan ben je een zielige kneus.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nick heeft een bondje met Mike, dus die zal hem niet afvallen.
Behalve als Julie moet wisselen met Nick. Dan zit Nick weer bij Liese/Naomi en Julie weer bij haar boy.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou tof zijn moest er een opdracht komen tussen de dames en de slechtste speler moet dan ruilen met de sterkste van de mannen .
Lach niet met Mies ! Hij ging ooit naar de Maagdeneilanden, en toen hij vertrok, heette het gewoon Eilanden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. wel leuk om Michel zo te zien balen
Eens. Maar Nick is ook al door het bekende mandje gevallen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies. Als je zulke dingen goed kan praten omdat je een bondje hebt dan ben je een zielige kneus.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lach niet met Mies ! Hij ging ooit naar de Maagdeneilanden, en toen hij vertrok, heette het gewoon Eilanden.
Hahaha, hoe kom je erop?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lach niet met Mies ! Hij ging ooit naar de Maagdeneilanden, en toen hij vertrok, heette het gewoon Eilanden.
Deze man heeft voor hetere vuren gestaan zegt hij net.quote:
Ik hoorde het. En daar achteraan zei hij:'Maar dan nog....".quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze man heeft voor hetere vuren gestaan zegt hij net.
Absoluutquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens. Maar Nick is ook al door het bekende mandje gevallen.
Misschien krijgen ze wel elke dag vers vreten, kant en klaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:22 schreef puzziepie het volgende:
Ze maken zich nu al zorgen om de kookkunsten van de dames
Ik vind 'm geniaal!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Herinner me die nog van vroeger ergens ;-)
Zoey kon ook goed koken zei ze ...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:22 schreef puzziepie het volgende:
Ze maken zich nu al zorgen om de kookkunsten van de dames
En het ligt al plat.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoorde het. En daar achteraan zei hij:'Maar dan nog....".
Toen ik inlogde vroeg Mies zich af of het bed goed was want anders....
[ afbeelding ]
Niemand eigenlijk van dat zooitje. Maar ik denk dat de finale uiteindelijk zal gaan tussen, Nick, Michel, Jill en Liesequote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Voor mij hoort hij niet meer in de finale
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:15 schreef aswesleep het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Voor mij hoort hij niet meer in de finale
Ja maar toen was hij bewapent neem ik aan, je zou die Mike toch geen week om je heen v erdragen? Ik heb verdorie maar muziek opgezetquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze man heeft voor hetere vuren gestaan zegt hij net.
Heb haar nog nooit zien koken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Zoey kon ook goed koken zei ze ...
Nee, Naomi....jullie begon hij bij en toen noemde hij Naomi.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:24 schreef Aggie46 het volgende:
Mies:"Maar Juli heeft in een restaurant gewerkt, dus die weet er wel iets van af.".
Die is toch ook huisvrouw? Kan ze toch wat koken?
Ow. Sowwyquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Naomi....jullie begon hij bij en toen noemde hij Naomi.
Daar heeft ze de kans nog niet voor gekregen ... gelijk ingepikt door Nick ...quote:
dat deden ze toch niet hahaquote:
Dat geloof ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Zoey kon ook goed koken zei ze ...
Kun je wel zo'n nietszeggend droge bakkus trekken, maar Nick is door het mandje gevallen, met zijn tactische spelletjes. Els en Nathalie werden erop afgerekend, Nick dus ook.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Daar heeft ze de kans nog niet voor gekregen ... gelijk ingepikt door Nick ...
Mike is niet te verdragen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:25 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ja maar toen was hij bewapent neem ik aan, je zou die Mike toch geen week om je heen v erdragen? Ik heb verdorie maar muziek opgezet
Dit klopt niet Mario, we weten niet of er een extra deur is naar de dagboekkamer (daarom staat er een vraagteken). Het enige wat we zeker weten is de deur tussen de voorraadkamer en de slaapkamer:quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:25 schreef mario390 het volgende:
nee whuuz hier de deur
[ afbeelding ]
erg he, ik kan die vent niet meer horenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Crap .. het geluid moet weer uit. Mike is in beeld.
Zou kunnen natuurlijk, maar Zoey was wel heel erg bezig met haar dagelijkse schoonheidsslaapje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Daar heeft ze de kans nog niet voor gekregen ... gelijk ingepikt door Nick ...
Nick heeft toch altijd gezegd dat hij voor de winst gaat. Nu was het tijd om echt te gaan spelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je wel zo'n nietszeggend droge bakkus trekken, maar Nick is door het mandje gevallen, met zijn tactische spelletjes. Els en Nathalie werden erop afgerekend, Nick dus ook.
Hoeft niet ... Nick is al 100% overtuigd van de onschuld van Mike.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:28 schreef aswesleep het volgende:
Hoop wel dat Mike dit ook nog is kan uitleggen aan Michel en Nick.
ik bedoelte wel de slaapkamerdeurquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit klopt niet Mario, we weten niet of er een extra deur is naar de dagboekkamer (daarom staat er een vraagteken). Het enige wat we zeker weten is de deur tussen de voorraadkamer en de slaapkamer:
[ afbeelding ]
Er werd ook geen ruimte gegeven voor anderen om te koken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk, maar Zoey was wel heel erg bezig met haar dagelijkse schoonheidsslaapje.
en daar maakt hij een huge mistakequote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoeft niet ... Nick is al 100% overtuigd van de onschuld van Mike.
Eigenbelang.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:29 schreef danilel het volgende:
[..]
en daar maakt hij een huge mistake
Yeah right.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nick heeft toch altijd gezegd dat hij voor de winst gaat. Nu was het tijd om echt te gaan spelen.
Ik lach me dood als heel arm op de bank komt ...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:27 schreef Harrison het volgende:
Oh Nick gaat er dus nu al vanuit dat Matt en Mike de volgende keer genomineerd zijn... wat een arrogantie. Volgens mij zijn er echt wel een paar vrouwen die het behoorlijk zat zijn dat die gasten denken dat ze de dames wel in the pocket hebben.
Ik laat mij verrassenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er werd ook geen ruimte gegeven voor anderen om te koken.
Echt he .. terwijl eerst Naomi, en daarna Michel, het ongeveer voor hem uittekent. 'Als 3 mensen het onafhankelijk van elkaar zeggen'quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:29 schreef danilel het volgende:
[..]
en daar maakt hij een huge mistake
En dat vind ik dus zo hypocriet van Nick, Zij hebben allemaal op Thomas en Jill gestemd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nick heeft het er toch zwaar mee dat ze op hem hebben gestemd. Dat hij tactisch stemt is oké, want hij is oprecht.
Ow? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:28 schreef aswesleep het volgende:
Hoop wel dat Mike dit ook nog is kan uitleggen aan Michel en Nick.
Iemand met zo'n slechte mensenkennis, of die zoveel wil negeren om te winnen, staat bij niet in de top 5quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick Blijft wel eerste bij me. Verliest terrein op de tweede (Naomi) maar blijft op de eerste plaats.
Ik zag hem zeker in de finale staan ,maar ik ben klaar met hem.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick Blijft wel eerste bij me. Verliest terrein op de tweede (Naomi) maar blijft op de eerste plaats.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik lach me dood als heel arm op de bank komt ...
Denk ik ook. Die komt niet meer op de nominatie en zal in de finale normaal wel de meeste stemmen halen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb geen favo, totaal niet zelfs, maar ik acht Jill een grote kans toe om deze BB te winnen
Klopt, al die tijd niet trouwens, alleen Michel en Mike mochten helpen af en toequote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er werd ook geen ruimte gegeven voor anderen om te koken.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:33 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Klopt, al die tijd niet trouwens, alleen Michel en Mike mochten helpen af en toe
Oh denk zelfs dat hij het zal winnen Zeer zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van nick is een momentopname, volgende week hemelen jullie hem weer op!
En Nickin Vlaanderen blijft razend populair.
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Oh denk zelfs dat hij het zal winnen Zeer zeker
Jill speelt iedereen naar huisquote:
Dit dus, fuck de tactiek persoonlijk telt het.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:35 schreef aswesleep het volgende:
Ik blijf Nick gewoon de leukste persoon bij de mannen vinden. Hoe iemand het spel speelt vind ik minder belangrijk. Stoor me eerder aan persoonlijkheden.
Ik hoop van de Belgische kant van de meiden wel of Liese maar Nick zal dan voor Naomi kiezen dus grotere kansquote:
Ik denk dat Jill van de kijkers ook nooit meer eraf gestemd zal worden en gelijk hebben ze..Sinds gisteren heb ik mijn voorkeur voor haar weer opgepakt.. Ik wil dat zij wint!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:33 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Denk ik ook. Die komt niet meer op de nominatie en zal in de finale normaal wel de meeste stemmen halen.
Zoey bijvoorbeeld, daar kan ik me mateloos aan irriteren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit dus, fuck de tactiek persoonlijk telt het.
Je denkt zoals ik denk! tof ditquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:37 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zoey bijvoorbeeld, daar kan ik me mateloos aan irriteren.
Ja vind dat ze dat dan ook verdient Michel heeft het dan maar gemakkelijk gehad Mat en Mike die gun ik het beide nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:37 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jill van de kijkers ook nooit meer eraf gestemd zal worden en gelijk hebben ze..Sinds gisteren heb ik mijn voorkeur voor haar weer opgepakt.. Ik wil dat zij wint!
Ergerenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:37 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zoey bijvoorbeeld, daar kan ik me mateloos aan irriteren.
Matt kan niet in der kont kruipenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit was voor Jill wel echt het beste scenario ever.
als dit een week eerder was gebeurt met thomas er nog in was dit heel anders gelopen denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit was voor Jill wel echt het beste scenario ever.
Je hebt Naomi vergetenquote:
Dit is beter te trekken dan het nominatiegeneuzel van Michel en Nickquote:
Alleen met dieren zegt zequote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:44 schreef zodeju het volgende:
Jill is nooit emotioneel met vrienden....maar met Thomas......
Ik vind dit een positieve veranderingquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit is beter te trekken dan het nominatiegeneuzel van Michel en Nick
Of de rotzooi die Mike uitkraamt
verdraai haar woorden niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen met dieren zegt ze
Liese : 'Maar hij is ook eigenlijk een grote knuffel beer'
dus 100% Holland kan ik overzetten?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit een positieve verandering
Ik bedoel meer dat de mannen nu ergens anders zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:46 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
dus 100% Holland kan ik overzetten?
om vervolgens dinsdag een mes in der rug te steken. Maar ja gelijk wie er tegen haar staat zal eruit vliegen.quote:
De dames onder elkaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:46 schreef Benny het volgende:
Jill en Julie hebben inde dagboekkamer gehoord dat ze een mooi gesprek hadden gehad onderling
Mooiquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:50 schreef Benny het volgende:
Jill denkt dat ze meer voelde dan vriendschap... Niet perse verliefd, maar wel houden van
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:52 schreef Benny het volgende:
Verdomme... Waarom wordt dit nu pas besproken... En niet vorige week ofzo
vraag me toch af zou dat wel gaan een relatie tussen hun even niet gedacht aan de afstand denk dat dat toch nog een stap te ver is voor beidequote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:51 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik had een ideaalbeeld van een jongen. Stoer, tattoos. Maar nu hij weg is... Ik heb er een ander beeld bij. Het gaat meer dan om het uiterlijk"
ohhhhhh ik moet doorspoelen hoor ik al welke stream heb je aan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jillhaalt matt door de blender
ja als ze dat niet door had gehad hahahaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:53 schreef Flory het volgende:
Jill ziet het dus echt wel dat Matt steeds achter haar aan loopt
We wachten af.....ze praat zich nu goed,quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:55 schreef Juan_Roman het volgende:
Goed dat ze zelf ook inzien mbt Matt wat wij livestreamkijkers zien.
ja die gast is ook echt een dramaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:56 schreef Benny het volgende:
Jill: "Overal waar ik naartoe ging, kwam hij erbij zitten. Ook als ik even bij Thomas wilde zijn"
Allez vooruit. Volgende week heeft Matt al 5 stemmen op zijn hoofd staan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:56 schreef Benny het volgende:
Jill: "Overal waar ik naartoe ging, kwam hij erbij zitten. Ook als ik even alleen bij Thomas wilde zijn"
Zonder Thomas en Matt een vrouw uit de duizend. Stijgt weer in mijn lijstje. Zit Naomi op de hielenquote:
Lijkt ineens dat kind niet meer dat we de vorige weken zagen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zonder Thomas en Matt een vrouw uit de duizend. Stijgt weer in mijn lijstje. Zit Naomi op de hielen
En al helemaal niet met Matt en Mike die aan Jill plakken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:59 schreef puzziepie het volgende:
Deze gesprekken hadden er nooit kunnen komen als de mannen er nog bij hadden gezeten.
Mooi he, in een klap volwassen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:01 schreef Benny het volgende:
Jill: "Het werd heel close in de gameroom. Toen dacht ik wel "Heb ik mij wel genoeg opengesteld?" "
Wow Jill
Yep, ze had al veel eerder de moeite moeten nemen om even serieus te babbelen met K3/4quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:01 schreef Benny het volgende:
Jill: "Het werd heel close in de gameroom. Toen dacht ik wel "Heb ik mij wel genoeg opengesteld?" "
Wow Jill
Die krijgt nu de stemmen van zowel Thomas als van zichzelf.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:33 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Denk ik ook. Die komt niet meer op de nominatie en zal in de finale normaal wel de meeste stemmen halen.
Ik wacht nog even af.....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:00 schreef MissyZ het volgende:
Jill doet het goed nu.
Trots op der.
#TeamJill
(tot ze Matt weer binnenlaat, dan zakt ze hard
Eens!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:00 schreef MissyZ het volgende:
Jill doet het goed nu.
Trots op der.
#TeamJill
(tot ze Matt weer binnenlaat, dan zakt ze hard
Rene moet Thomas wel even wijzen op dit stukje hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:02 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Mooi he, in een klap volwassen.
Trots op 'ons'meisje.
Ja.. Mike komt toch nooit ver door z'n gedragquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:04 schreef Yolk het volgende:
Misschien toch maar beter als Matt eerder huiswaarts gaat dan bijv. Mike.
Mike heeft haar gisteravond ook getroost....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:04 schreef Yolk het volgende:
Misschien toch maar beter als Matt eerder huiswaarts gaat dan bijv. Mike.
Komt goed, Rene heeft ook goed contact met de moeder van Jillquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Rene moet Thomas wel even wijzen op dit stukje hoorHij kan het teruglezen in het streamverslag als hij niet alle CoS topics door wil
Dat vertelde hij straks aan Matt. Maar van Mike moet je vooral wegblijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mike heeft haar gisteravond ook getroost....
ja en dat terwijl mike nog echt zei dat ze erachter kwam dat het meer wasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens!!
Ik hoop voor haar dat ze matt voor eens en altijd goed en duidelijk op zijn plek zet.
Daarom is dit gesprek tussen haar en de andere meiden ook mooi, en hopelijk geeft haar dat ook sterkte .
Want van Matt is ze nog niet af, te horen aan de gesprekken die hij met Mike over haar had.
Waarom vanmorgen nog zeggen dat ze bij de jongens blijft slapen???quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik heb zo het idee dat Matt ook nog wel eens een hoop stemmen kan krijgen.
Als ik nu zo hoor hoe Jill er tegenaan kijkt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:05 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe kapotlachen zou het zijn als Tho hier komt meeposten.
Maar was het misschien niet meer dat ze in het bed van Thomas wou slapen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom vanmorgen nog zeggen dat ze bij de jongens blijft slapen???
Hoop dat ze is zoals ze nu zegt maar ben nog niet van overtuigd.
Mike is een smerige vent . En het enge is dat het hem is gelukt om alles en iedereen tegen elkaar uit te spelen en nog steeds 'onschuldig' speeltquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en dat terwijl mike nog echt zei dat ze erachter kwam dat het meer was
Dat wilde ze idd heel graagquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar was het misschien niet meer dat ze in het bed van Thomas wou slapen?
Dat zou nog kunnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar was het misschien niet meer dat ze in het bed van Thomas wou slapen?
Ik hoorde het precies toen ik jou lasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:08 schreef Benny het volgende:
Liese: "Ik hoorde Mike fluiten. Toen dacht ik 'Ga jij maar lekker de hele dag fluiten jongen' "
"Jij gaat niet meer zo lang fluiten"quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:08 schreef Benny het volgende:
Liese: "Ik hoorde Mike fluiten. Toen dacht ik 'Ga jij maar lekker de hele dag fluiten jongen' "
Mike gaat genomineerd worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:11 schreef puzziepie het volgende:
Wauw!! Mike heeft echt wel hele nare dingen gezegd
Walgelijk
Is het ook, hij heeft in het begin hele nasty dingen over Naomi gezegd, en later over Jill en toen weer over Naomiquote:
Ik ben wel benieuwd hoe die nominaties zullen gaanquote:
Je merkt meteen dat de vrouwen alleen zijn. Dan komt alles eruit.quote:
en aan z'n haar ook nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:13 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft ook niks aan zijn leven
Ja.. maar dat is wel volkomen compleet z'n eigen schuld... gegokt en zwaar verlorenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zonder die immuun bescherming is vrijwel zeker dat volgende week Mike eruit ligt.
Net zoals Jerrel zo voorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |