Top, duidelijk zoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Hier zit de deur tussen voorraadkamer en mannenslaapkamer:
[ afbeelding ]
Dat zal het gaan worden. Voor hun veranderd er niets.quote:
Zullen nog wel ergernissen gaan komen, nu is het nog te doenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Idee leuk ... levert wel heeeeeeeeeeel saaie streams op
En het was al zo saaiquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Idee leuk ... levert wel heeeeeeeeeeel saaie streams op
Precies. En ze waren toch al niet de actiefsten, behalve Jill, maar die heeft geen speelmaatjes meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zal het gaan worden. Voor hun veranderd er niets.
Gaan ze niet van dood hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
wel raar dat maar 1 stream het doet
en vind het toch heel vreemd dat de mannen totaal geen daglicht hebben en dat weeklang denk dat je daar wel gek van word ook geen tijd enzo
en wat fris luchtje scheppen is er ook niet bij terwijl de gameroom heet is ook
Maar Nick vindt Mike ne hele toffe gastquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:12 schreef Ebinas het volgende:
Terug bij de mannen.
En dat is een ratelende Mike.
Denk dat Michel en Nick wellicht zich wat vaker van de andere twee zullen afzonderen.
Die liggen best ver uit elkaar qua gespreksstof
Ow echtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Nick vindt Mike ne hele toffe gast
Arme Matt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
de meisjes bij elkaar.
De jongens splitsen al naar Mike en Matt. en Michel en Nick
Geloof dat de mannen dachten dat ze nog met iets bezig waren want ze hoorde gerommel aan hun kant.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaan ze niet van dood hoor
idemquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weiger naar Mike te luisteren.... dus het geluid dan maar uit.
en mattquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:11 schreef aswesleep het volgende:
Arm is vooral geestelijk arm. Zeker met Mike zijn gelul erbij.
Raar gedoe . en helemaal na alles wat Mike heeft geflikt .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Nick vindt Mike ne hele toffe gast
Pantoffel?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
wat is een slof?
google vind ik het niet
Een keertje geen verplichtingen, goed tochquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:15 schreef aswesleep het volgende:
Nick en Michel gaan gewoon een weekend op bed liggen.
Slome duikelaar? Zoiets...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
wat is een slof?
google vind ik het niet
Een zielig stuk aanhangselquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja pantoffel weet ik wel![]()
Maar wat is het als iemand een slof is.
Of een pantoffel?
zielig?
na lijkt me niet fijne in warme plat dak zwarte ruimte hahaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaan ze niet van dood hoor
FF Mike ontwijken is ook wel lekker.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een keertje geen verplichtingen, goed toch
Nick heeft een bondje met Mike, dus die zal hem niet afvallen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Raar gedoe . en helemaal na alles wat Mike heeft geflikt .
dat zegt heel veel over Nick. Ik ben klaar met die knakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |