Heb jij de streams vanochtend gevolgd?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:13 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft ook niks aan zijn leven
Heb maar 1 stream en daar zijn een paar eenden in beeldquote:
Enkel hun familie. Maar die hebben meestal 2 streams openquote:
Zeker, in de uitzendingen komt hij ook behoorlijk slecht over.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Mike op de bank wordt een makkie deze week
Dat!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. maar dat is wel volkomen compleet z'n eigen schuld... gegokt en zwaar verloren
De Belgen hebben een snellere verbinding dan de Nederlandersquote:
Heeft dat ook niet met die bedreigingen te maken misschien?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Is al een paar keer een gevoelig puntje gebleken, ja
Ik raakte al redelijk in paniekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:19 schreef Tourniquet het volgende:
Stream is weer terug hoor, geen paniek.
In Vlaanderen kan je bij Telenet BB kijken op een kanaal. Waarvoor je geen internet nodig hebt (kabeltv) Die loopt zo'n 1-2 minuten voor op videolandquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De Belgen hebben een snellere verbinding dan de Nederlanders![]()
Aha !!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Vlaanderen kan je bij Telenet BB kijken op een kanaal. Waarvoor je geen internet nodig hebt (kabeltv) Die loopt zo'n 1-2 minuten voor op videoland
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb maar 1 stream en daar zijn een paar eenden in beeld
op de "gewone" kabel televisie kun je geen BB live stream bekijken in belgiequote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Vlaanderen kan je bij Telenet BB kijken op een kanaal. Waarvoor je geen internet nodig hebt (kabeltv) Die loopt zo'n 1-2 minuten voor op videoland
Niet gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:22 schreef aswesleep het volgende:
Ze moesten eens weten hoeveel Mike gisterenavond nog gezegd heeft. Ik heb er helaas een groot stuk van moeten aanhoren.
Jah weet ik ook wel.... Telenet kanaal 247 .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:23 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
op de "gewone" kabel televisie kun je geen BB live stream bekijken in belgie
je moet telenet klant zijn
proximus, sfr, scarlet, orange, dommel, ... klanten hebben deze stream niet
en indien je telenet klant bent, heb je automatisch internet
ook voor de digicorder heb je internet nodig
als de internet verbinding het niet doet, heb je geen televisie
Die heeft nog tot 2 uur de oren van Matt en Jill hun hoofd geluld.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet gezien![]()
Maar ik ben blij dat de meiden niets meer geloven , en hem helemaal door hebben.
Ik weet inmiddels dat ik niet naar zijn gesprekken hoef te luisteren. Wat hij in de kern zegt of doet, wordt tig keer herhaaldquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:22 schreef aswesleep het volgende:
Ze moesten eens weten hoeveel Mike gisterenavond nog gezegd heeft. Ik heb er helaas een groot stuk van moeten aanhoren.
Mike is pas een excuus Truusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Die heeft nog 2 uur de oren van Matt en Jill hun hoofd geluld.
en waar cos je opquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
keurig 2 streams hier
[ link | afbeelding ]
Jij pakt het serieus aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
keurig 2 streams hier
[ link | afbeelding ]
zouden de nominaties dan als volgt kunnen zijn:quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:25 schreef Rhosyn het volgende:
Michel en Nick de pest in dat ze nu de dames niet kunnen instrueren op wie ze moeten stemmen....denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |