Z'n zweetbandjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:49 schreef Joke43 het volgende:
[..]
Kwam 1 tel in beeld. Pakte wat van t tafeltje.
Ja. Iets groens wat nog op de tafel lag is weg.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:49 schreef Joke43 het volgende:
[..]
Kwam 1 tel in beeld. Pakte wat van t tafeltje.
Die wil d r haar niet verpestenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
Nick en Mik lopend lachend rond. Julie zit zonder bandje op de bank
Misschien een maandverbandje ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
Nick en Mik lopend lachend rond. Julie zit zonder bandje op de bank
Ik hoop dat ze van te voren niet vertellen wat er te winnen valt.... en dan de winnars naar arm sturenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:54 schreef renevanlaaren het volgende:
aan zijn kop te zien heeft michel gewonnen
Was in utopia ook zoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een faal weer van BB. Laten ze mensen zo lang wachten en dan krijgen ze er dit voor.
Jah .. fok de streamersquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een faal weer van BB. Laten ze mensen zo lang wachten en dan krijgen ze er dit voor.
we think alike.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze van te voren niet vertellen wat er te winnen valt.... en dan de winnars naar arm sturen
Ik zie t Liese nog zwaarder gaan hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Windhapper het volgende:
Julie is eigenlijk de enige die ik een kamp basis niet zie overleven.
En zonder scheermesje!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:56 schreef MissyZ het volgende:
Michel je hebt in BB dit spel gewonnen, maar BB zou BB niet zijn als we daar niet iets leuks tegenover zitten. Jij zit deze week in kamp basis; zonder haargel, zonder douche, en zonder Julie......
(voor mensen denken dat dit echt is....nee)
Yup. Ik snap dat niet. De streamers zijn in de minderheid en betalen voor 24/7, geef ze die dan ook. De meerderheid kijkt via tv naar de uitzendingen. Deze meerderheid geeft geen geld uit aan de streams.quote:
Denk dat Naomi het wel zou uithouden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie t Liese nog zwaarder gaan hebben
Da's echt een tutje.
Liese is straat, man. Die pak je nergens mee al is het maar omdat zij wilt laten blijken dat je haar nergens mee gaat pakkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie t Liese nog zwaarder gaan hebben
Da's echt een tutje.
Ik kijk die uitzendingen ook niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Cargamelk het volgende:
Denk dat ik de uitzendingen maar ga boycotten ..fok BB.
Ja, die had dat op missie natuurlijk allemaal bij zich.....en kon zich nog scheren voordat ze aan een opdracht begonnen. Met wacht even moet nog gel in doen en dan ben ik bereid.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zonder scheermesje!
"O Neeeee, borsthaaaaaaar!" en weg is Alpha.
Denk je dat ze dat op missie allemaal hadden?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zonder scheermesje!
"O Neeeee, borsthaaaaaaar!" en weg is Alpha.
Niks eigenlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:02 schreef Magean het volgende:
Valt weinig te streamen op dit moment.
En dit is dus de reden dat ik weiger te betalen voor de streams.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Yup. Ik snap dat niet. De streamers zijn in de minderheid en betalen voor 24/7, geef ze die dan ook. De meerderheid kijkt via tv naar de uitzendingen. Deze meerderheid geeft geen geld uit aan de streams.
2 keer gekekenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Cargamelk het volgende:
Michel klimt over het hek en rent naar Artis om een leeuw te slachten als hij honger heeft. Zijn ze er daar ook vanaf.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:02 schreef MissyZ het volgende:
Jullie zitten fout. Vrouwen zijn sterker geslacht he.
De mannen krijgen het veel moeilijker.
Behalve Michel.
Die kan alles.
Marinier he.
Ja maar, ik kijk ook Videoland hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dit is dus de reden dat ik weiger te betalen voor de streams.
Ik zou er prima 50+ euro voor over hebben mits:
- Geen SL's
- Vrije keuze welke camera ik kijk (douche en WC mag daar buiten vallen, dat snap ik ook wel)
- Alle spellen zichtbaar
Ja natuurlijk! Ik ben nu thuis!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:02 schreef Magean het volgende:
Valt weinig te streamen op dit moment.
Hahaha weet je hoe ver dat daar vandaan is?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:04 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel klimt over het hek en rent naar Artis om een leeuw te slachten als hij honger heeft. Zijn ze er daar ook vanaf.
Liese helemaal niet als die 1 puist ontdekt, Zoey ook niet, en Naomi kan enkel klimop eten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Windhapper het volgende:
Julie is eigenlijk de enige die ik een kamp basis niet zie overleven.
Ik kijk de streams op.... "alternatieve manieren". Ik wil gewoon niet betalen voor de matige kwaliteit en beperkte beelden van wat er nu geboden wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:04 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja maar, ik kijk ook Videoland hoor.
Ik heb niks met de tv programma's vaak, dus dan gaat er een serie op of film. Netflix hebben we ook.
Straat huilt om een puistje?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:01 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Liese is straat, man. Die pak je nergens mee al is het maar omdat zij wilt laten blijken dat je haar nergens mee gaat pakken
Jij dacht dat ik serieus was?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat op missie allemaal hadden?
Die is wel wat gewend.
Die overleeft overal.
Keek ik al niet. Heb er geen geduld voor. Herhaling, gezever en wachten wachten wachten. Ik betaal voor geen reclame dus krijg ik het BB logo en irriterend deuntje daarvoor in de plaats.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Cargamelk het volgende:
Zou Liese haar huid alleen maar goed doen als ze een paar weken al die uitdrogende troep moet missen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liese helemaal niet als die 1 puist ontdekt, Zoey ook niet, en Naomi kan enkel klimop eten.
Die pakt een paperclip en een elastiekje en die bouwt zometeen een jacuzzi!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:02 schreef MissyZ het volgende:
Jullie zitten fout. Vrouwen zijn sterker geslacht he.
De mannen krijgen het veel moeilijker.
Behalve Michel.
Die kan alles.
Marinier he.
Dus datquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dit is dus de reden dat ik weiger te betalen voor de streams.
Ik zou er prima 50+ euro voor over hebben mits:
- Geen SL's
- Vrije keuze welke camera ik kijk (douche en WC mag daar buiten vallen, dat snap ik ook wel)
- Alle spellen zichtbaar
Ik denk de rest ook....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liese helemaal niet als die 1 puist ontdekt, Zoey ook niet, en Naomi kan enkel klimop eten.
Groente, fruit, noten, brood, suiker, pasta etc etcquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar geen pinda's, want die waren niet vegan!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Groente, fruit, noten, brood, suiker, pasta etc etc
Noten zonder zout natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar geen pinda's, want die waren niet vegan!
in pasta zitten toch eierenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Groente, fruit, noten, brood, suiker, pasta etc etc
Zelfs koffie is niet vegan. Je weet nooit of die bonen niet toevallig door een kat zijn uitgepoept. Daarnaast zit er altijd een bepaald percentage insect door koffiebonen. (Bron hier )quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar geen pinda's, want die waren niet vegan!
Hij heeft niet achter de vijandelijke linie in Vietnam gezeten hoor. Zwaarste wat Michel in het leger heeft gedaan waren trainingen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat op missie allemaal hadden?
Die is wel wat gewend.
Die overleeft overal.
Maar wel trainingen waarbij je doet alsof je echte mensen vermoord hoor! Da's ook emotioneel heel zwaar!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:12 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hij heeft niet achter de vijandelijke linie in Vietnam gezeten hoor. Zwaarste wat Michel in het leger heeft gedaan waren trainingen.
Michel draagt geen horloge, hij bepaalt zelf hoe laat het is !quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:12 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hij heeft niet achter de vijandelijke linie in Vietnam gezeten hoor. Zwaarste wat Michel in het leger heeft gedaan waren trainingen.
Ja, en als je geeuwt kan er een vlieg naar binnen vliegen en als je slaapt vreet je spinnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zelfs koffie is niet vegan. Je weet nooit of die bonen niet toevallig door een kat zijn uitgepoept. Daarnaast zit er altijd een bepaald percentage insect door koffiebonen. (Bron hier )
Als Michel te laat is, dan moet de tijd gewoon wat meer haast maken!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel draagt geen horloge, hij bepaalt zelf hoe laat het is !
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:12 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hand voor je mond! Gij onopgevoed tuigquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, en als je geeuwt kan er een vlieg naar binnen vliegen
Dát schijn een "urban myth" te zijnquote:en als je slaapt vreet je spinnen.
Met een lijk op je schoot zitten. Arm van een drie jarige jongetje zetten terwijl een ouder er bij staat....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:12 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Who knows ..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:16 schreef spapaars het volgende:
Zijn ze nu in de gameroom om te spelen voor rijk of arm?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hand voor je mond! Gij onopgevoed tuig![]()
[..]
Dát schijn een "urban myth" te zijn
Niet dat het me wat boeit hoor. Insecten zijn gezond.
Michel at in het leger altijd een huntsman spider als ontbijt begreep ik.
Niemand die het weet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:16 schreef spapaars het volgende:
Zijn ze nu in de gameroom om te spelen voor rijk of arm?
Ik heb nooit call of duty gespeeld, dus ik kan er niet over meepraten,.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar wel trainingen waarbij je doet alsof je echte mensen vermoord hoor! Da's ook emotioneel heel zwaar!
Ik moest hier smakelijk om lachen!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Huh? Hebben Michel en jerrel samen gediend?quote:
Hij is Veteraan van de Special Forces. Heeft wel degelijk missies gedaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:12 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Heb 9 jaar in dienst gezeten, maar ben nooit wat tekort gekomen, behalve op training in Lapland. Kwam terug ging bij de reddingsbrigade werken en kon binnen 2 dagen een 3jarige gaan reanimeren. Leger is zo slecht niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met een lijk op je schoot zitten. Arm van een drie jarige jongetje zetten terwijl een ouder er bij staat....
Goed samengevat en niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze ochtend kan wel de boeken in als de slechtste ochtend die BB ons heeft voorgeschoteld:
- Koffers inpakken
- Bank hangen
- SL
mannen en vrouwen zijn appartquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik hoop echt dat Michel en Julie niet bij elkaar zitten.
was je er bij? zevert niet meidquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is Veteraan van de Special Forces. Heeft wel degelijk missies gedaan.
alle vrouwen hadden een geel lint en de mannen een groen, valt niet echt veel over te speculerenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weten we nog niet is speculeren
Zit al een uur naar een tv op me tv te kijken. Heb liever buiten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:33 schreef KnalPoenani het volgende:
Die klotestream van Videoland begint af en toe ineens weer uit te zenden maar dan van een uur geleden. Ben ik telkens blij dat er weer beeld en geluid is, is het gewoon oud;(
hou op zo dadelijk krijgen we het dak weerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:34 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zit al een uur naar een tv op me tv te kijken. Heb liever buiten.
fout want Liese heeft ook een geel lintquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:34 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
alle vrouwen hadden een geel lint en de mannen een groen, valt niet echt veel over te speculeren
jij bent de ook de plezantste thuis zeker als de vuilnisbak buiten staatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:35 schreef 20100 het volgende:
[..]
fout want Liese heeft ook een geel lint
Al was ie opperfuhrer van de my little poniesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is Veteraan van de Special Forces. Heeft wel degelijk missies gedaan.
quote:
Dan nog is het speculeren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:34 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
alle vrouwen hadden een geel lint en de mannen een groen, valt niet echt veel over te speculeren
Wat? is er nu eindelijk uitgekomen dat Liese de Kelly 2020/2021 is?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:35 schreef 20100 het volgende:
[..]
fout want Liese heeft ook een geel lint
Blablablaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:37 schreef 20100 het volgende:
[..]gelukkig moeten niet meer op dit vadsig labiel kind kijken
hohaho origineel mopje, heb je zeker uit het toilet moppenboek?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:36 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
jij bent de ook de plezantste thuis zeker als de vuilnisbak buiten staat
En niemand van de streamers kijkt dan , want die weten al hoe de groepen gescheiden zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:36 schreef freaky40 het volgende:
En zo meteen als er weer beelden zijn maar raden wat er nu gebeurd is, voor de uitleg e.d. kunnen we pas maandag terecht in de uitzending.
Mag toch hopen van niet, anders is het triest gesteld.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al was ie opperfuhrer van de my little ponies
Je gata deze opmerkingen toch niet serieus nemen?
Ik zie helemaal niks....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:39 schreef Benny het volgende:
Als je goed kijkt... Zie je dat er niet veel gebeurt
lolquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:39 schreef Benny het volgende:
Ho ho labiel zijn die K5 niet Thomas. Hij was die ik het meeste de overwinning gunde.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:37 schreef 20100 het volgende:
[..]gelukkig moeten niet meer op dit vadsig labiel kind kijken
Zijn ze al ieder in hun eigen doosquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:39 schreef Benny het volgende:
waarom? puur omdat je medelijden hebt met zijn zwaarlijvigheid?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ho ho labiel zijn die K5 niet Thomas. Hij was die ik het meeste de overwinning gunde.
Moet dit nou zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:44 schreef 20100 het volgende:
[..]
waarom? puur omdat je medelijden hebt met zijn zwaarlijvigheid?
Zeg mag ik voor mijzelf spreken ipv dat jij dat doet. Als jij Thomas niets vind hoef ik dat nog niet te vinden. Ik kan heel goed voor mijzelf praten hoor. Ik mocht Thomas wel. Vind het jammer dat hij weg is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:44 schreef 20100 het volgende:
[..]
waarom? puur omdat je medelijden hebt met zijn zwaarlijvigheid?
Ik heb nog steeds 2 streams met sl.quote:
Prima dan kijken we niet .. op naar BB Australie en Canada.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:49 schreef freaky40 het volgende:
En toen was alles vanaf nu enkel en alleen nog via TV te zien...
Waar kunnen we dat gaan zien?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Prima dan kijken we niet .. op naar BB Australie en Canada.
Italië en Zweden kan ook nog.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hoe kijk je dat?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
dan is het ff naar het Hemsterhuis rijdenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:49 schreef freaky40 het volgende:
En toen was alles vanaf nu enkel en alleen nog via TV te zien...
RTL gaat Australie uitzenden. Geen idee of we ook streams krijgen.quote:
Dat zal ook allemaal lastig worden om dat hier te volgen. Weet niet of ze streams hebben en dat zal dan misschien ook wel via een Videoland constructie gaan waarbij je een abo moet afsluiten wat dan weer niet gaat omdat je in Nederland woont.quote:
Waar heb je dat gelezen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:53 schreef Windhapper het volgende:
[..]
RTL gaat Australie uitzenden. Geen idee of we ook streams krijgen.
In de COS.quote:
Ik heb geen tvzenders meer dus dat wordt het niet dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:53 schreef Windhapper het volgende:
[..]
VPN en ik heb wel familie zowel in Canada als Australiëquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal ook allemaal lastig worden om dat hier te volgen. Weet niet of ze streams hebben en dat zal dan misschien ook wel via een Videoland constructie gaan waarbij je een abo moet afsluiten wat dan weer niet gaat omdat je in Nederland woont.
Ok, interessant, maar is Australia niet net geweest? Zijn dit niet gewoon oude afleveringen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
https://showbizznetwork.n(...)ig-brother-uitzenden
FOK! is de autoriteit op gebied van RLS.
Netflix zou een optie zijn ..die is wereldwijd te zien .. videoland alleen in Nederland.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Big Brother moeten ze ook gewoon naar Netflix of Videoland halen zodat je gewoon elk land wat hier aan mee doet te zien krijgt met of zonder streams.
"Boeiend... interessant... BOEIEND!"quote:
Ik heb beide dus vind het prima dan, wie weet is dat spannender dan de Nederlandse BB.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:00 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Netflix zou een optie zijn ..die is wereldwijd te zien .. videoland alleen in Nederland.
Ik moet nog lunchen, maar durf niet, want de spanning spat van het schermquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Boeiend... interessant... BOEIEND!"
Meer budget en dus beter sowieso.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:01 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb beide dus vind het prima dan, wie weet is dat spannender dan de Nederlandse BB.
Snap ik... ik heb het wel gedaan en daardoor drie kwartier extreme spanning op de SL gemistquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik moet nog lunchen, maar durf niet, want de spanning spat van het scherm
Laat die trolbegonia. Wanneer hij zijn voedsel niet krijgt, houd hij vanzelf zijn smoelwerk wel.quote:
Dat denk ik wel want de herfst en winter komt er nu aan in Australie en bb en heb bij hun bb altijd stralend mooi zomerweer gezien.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, interessant, maar is Australia niet net geweest? Zijn dit niet gewoon oude afleveringen?
9 April dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
https://showbizznetwork.n(...)ig-brother-uitzenden
FOK! is de autoriteit op gebied van RLS.
Gemiste kans weer. Het lijntje op de tv maakte een verticale beweging. Ongekend.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Snap ik... ik heb het wel gedaan en daardoor drie kwartier extreme spanning op de SL gemist
Dat is wel jammer en niet meer actueel dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat denk ik wel want de herfst en winter komt er nu aan in Australie en bb en heb bij hun bb altijd stralend mooi zomerweer gezien.
Was volgens Google in Australie niet eens live.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, interessant, maar is Australia niet net geweest? Zijn dit niet gewoon oude afleveringen?
Zou nieuwe BB zijn ..2021quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat denk ik wel want de herfst en winter komt er nu aan in Australie en bb en heb bij hun bb altijd stralend mooi zomerweer gezien.
Dan kunnen daar onmogelijk streams bij geweest zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:04 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Was volgens Google in Australie niet eens live.
Season Run: June 8, 2020 - July 22, 2020
Filming Dates: February 2020 - April 2020
@DGK_Tegengas: Heb je dat op video? Dit is al de tweede keer dat de verticale-streepjes-actie misquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gemiste kans weer. Het lijntje op de tv maakte een verticale beweging. Ongekend.
Zijn geen streams. Wordt van te voren opgenomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:53 schreef Windhapper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:07 schreef Ebinas het volgende:
Mannen lekker met Mike opgescheept.
24/7 zijn gelul aanhoren
h dat is wel erg.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
brr lekker dan ..geen daglicht
zelfs met tbs kan je luchten en heb je window
kapot zwaar zeg
Zoey zegt dat ze lekker kan koken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:08 schreef Jockari het volgende:
Nu nog iemand die eten kan maken bij de vrouwen ;-)
Dat valt te bezien, die moeten in hun eigen vlees schieten bij de komende nominaties verwacht ik...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel goed nieuws voor Jill, kan niets anders nu dan contact leggen van K3
Nieuwe bondjes incoming
Alle mannen naar huis.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nieuwe bondjes incoming
moet ze wel willen he, ging altijd liever met de jongens om....ze wou ook niet van slaapkamer verwisselen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nieuwe bondjes incoming
Zoey + eten is altijd geluid uit. Eerst gekraak, dan gesmak, paar minuten later geboer en een half uur laten scheten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:13 schreef Ebinas het volgende:
Zoey pakt chips.
Oh mennnnnnnn dat geknaag in mijn oren vind ik echt naar.
Snap dat het moet/kan/mag maar ik gruwel van dat geluid
thnx!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:14 schreef Benny het volgende:
Berichtje van Big Brother:
Team geel, jullie mogen jullie koffers dadelijk weer uitpakken. Jullie mogen blijven genieten van alle luxe in mijn prachtige huis. Geniet van de hottub, de sauna, de tuin en alle luxe in het huis. Het is jullie van harte gegund.
Team groen, jammer. Jullie hebben de battle verloren. eEn daarom heb ik voor jullie minder goed nieuws. Jullie zullen het zonder al deze luxe moeten doen. Jullie nemen intrek in een deel van het huis met veel minder luxe. De gameroom, de voorraadkamer en de slaapkamer.Daar heb ik alles voorzien om te overleven.Het is erg karig. Maar voorbije weken heb ik gezien dat jullie doorzetters zijn. Jullie moeten nu alleen een tandje bijsteken.
Jullie mogen nu even afscheid nemen.
Zoey had toch zelf al eens aangegeven dat ze absoluut niet tegen het geluid van smakken kanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoey + eten is altijd geluid uit. Eerst gekraak, dan gesmak, paar minuten later geboer en een half uur laten scheten.
Zoey is gewoon altijd luid. Zuchten, boeren, puffen, kreunen, roepen ... Mijn hand gaat al bijna automatisch naar de mute knop als ze in beeld komt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoey + eten is altijd geluid uit. Eerst gekraak, dan gesmak, paar minuten later geboer en een half uur laten scheten.
Ze kan nu niet anders met de vrouwen omgaanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
moet ze wel willen he, ging altijd liever met de jongens om....ze wou ook niet van slaapkamer verwisselen.
Stond in het draaiboekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:15 schreef Windhapper het volgende:
Ben wel benieuwd of deze kunstgreep van te voren in het draaiboek stond of na de afgelopen nominaties in paniek bedacht is.
Als ze de historie volgen zullen ze wel aan beide zijden wel gaan spelen voor lux of sober , dus wisselen.. als ze dit zo laten is het nu al een faalquote:
ik denk dat die meiden dat heel goed zelf kunnen en dat nick minder gemist gaat worden dat hij zelf denktquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick denkt dat de dames zich niet gaan redden met de broodmachine
Is het niet door vitamine D gebrek dan wel door opgesloten te zitten met Matt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vit D gebrek ..
zie nu al verschijnselen
deprie dagen in aantocht voor de Haantjes
..
Dat denk ik ook ja. Die kúnnen echt wel koken enzo hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:18 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk dat die meiden dat heel goed zelf kunnen en dat nick minder gemist gaat worden dat hij zelf denkt
Geen Douche??quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gameroom, voorraad kamer ,slaapkamer is arm gedeelte
stem BB.
Je verwart doorzettingsvermogen met behoefte tot zelfkastijdingquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Watje... waar is je doorzettingsvermogen
in de voorraadkamer.quote:
Het feit dat het zo snel opgezet is, dat er in de voorraadkamer al een keukenblok stond, ed. kunnen we wel concluderen dat dit vooraf gepland isquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:15 schreef Windhapper het volgende:
Ben wel benieuwd of deze kunstgreep van te voren in het draaiboek stond of na de afgelopen nominaties in paniek bedacht is.
Komop Whuzz hele dagen mannen streams houdt jij nog geen 5 minuten volquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je verwart doorzettingsvermogen met behoefte tot zelfkastijding
kan hij nu gezellig tegen nick of mike aan gaan hangen op de bank.....want dan zijn toch ook alleen maar vriendjesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ghe ghe ghe
ghu ghu ghe ghu
je zal daar met de Keukeboer opgesloten zitten
tis afzien ..
die kop van Mies![]()
Zou je verbazen. Mannen kunnen onderling uren naar hun eigen gelul luisterenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komop Whuzz hele dagen mannen streams houdt jij nog geen 5 minuten vol
zonder filter en koffiezetapparaatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mik hoopt dat de kijkers ze iets leuks gunnen
hmm.. ja hoor pak koffie
niks spelletjes..of boxbal
gewoon niet
Veel vragen... Maar er is ook nog veel onbekendquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:23 schreef Italy1404 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ze nu moeten nomineren uit ‘eigen team’? Excuses als dit al ter sprake is gekomen...
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:23 schreef Benny het volgende:
Dit is overigens een twist in het voordeel van Mike
Waarom precies een voordeel?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:23 schreef Benny het volgende:
Dus nomineren de mannen een man en de vrouwen een vrouw?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:23 schreef Italy1404 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ze nu moeten nomineren uit ‘eigen team’? Excuses als dit al ter sprake is gekomen...
Denk het niet .. denk dat de dames vrij eensgezind hem eruit gaan stemmenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:23 schreef Benny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |