Z'n zweetbandjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:49 schreef Joke43 het volgende:
[..]
Kwam 1 tel in beeld. Pakte wat van t tafeltje.
Ja. Iets groens wat nog op de tafel lag is weg.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:49 schreef Joke43 het volgende:
[..]
Kwam 1 tel in beeld. Pakte wat van t tafeltje.
Die wil d r haar niet verpestenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
Nick en Mik lopend lachend rond. Julie zit zonder bandje op de bank
Misschien een maandverbandje ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
Nick en Mik lopend lachend rond. Julie zit zonder bandje op de bank
Ik hoop dat ze van te voren niet vertellen wat er te winnen valt.... en dan de winnars naar arm sturenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:54 schreef renevanlaaren het volgende:
aan zijn kop te zien heeft michel gewonnen
Was in utopia ook zoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een faal weer van BB. Laten ze mensen zo lang wachten en dan krijgen ze er dit voor.
Jah .. fok de streamersquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een faal weer van BB. Laten ze mensen zo lang wachten en dan krijgen ze er dit voor.
we think alike.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze van te voren niet vertellen wat er te winnen valt.... en dan de winnars naar arm sturen
Ik zie t Liese nog zwaarder gaan hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Windhapper het volgende:
Julie is eigenlijk de enige die ik een kamp basis niet zie overleven.
En zonder scheermesje!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:56 schreef MissyZ het volgende:
Michel je hebt in BB dit spel gewonnen, maar BB zou BB niet zijn als we daar niet iets leuks tegenover zitten. Jij zit deze week in kamp basis; zonder haargel, zonder douche, en zonder Julie......
(voor mensen denken dat dit echt is....nee)
Yup. Ik snap dat niet. De streamers zijn in de minderheid en betalen voor 24/7, geef ze die dan ook. De meerderheid kijkt via tv naar de uitzendingen. Deze meerderheid geeft geen geld uit aan de streams.quote:
Denk dat Naomi het wel zou uithouden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie t Liese nog zwaarder gaan hebben
Da's echt een tutje.
Liese is straat, man. Die pak je nergens mee al is het maar omdat zij wilt laten blijken dat je haar nergens mee gaat pakkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie t Liese nog zwaarder gaan hebben
Da's echt een tutje.
Ik kijk die uitzendingen ook niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Cargamelk het volgende:
Denk dat ik de uitzendingen maar ga boycotten ..fok BB.
Ja, die had dat op missie natuurlijk allemaal bij zich.....en kon zich nog scheren voordat ze aan een opdracht begonnen. Met wacht even moet nog gel in doen en dan ben ik bereid.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zonder scheermesje!
"O Neeeee, borsthaaaaaaar!" en weg is Alpha.
Denk je dat ze dat op missie allemaal hadden?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zonder scheermesje!
"O Neeeee, borsthaaaaaaar!" en weg is Alpha.
Niks eigenlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:02 schreef Magean het volgende:
Valt weinig te streamen op dit moment.
En dit is dus de reden dat ik weiger te betalen voor de streams.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Yup. Ik snap dat niet. De streamers zijn in de minderheid en betalen voor 24/7, geef ze die dan ook. De meerderheid kijkt via tv naar de uitzendingen. Deze meerderheid geeft geen geld uit aan de streams.
2 keer gekekenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Cargamelk het volgende:
Denk dat ik de uitzendingen maar ga boycotten ..fok BB.
Michel klimt over het hek en rent naar Artis om een leeuw te slachten als hij honger heeft. Zijn ze er daar ook vanaf.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:02 schreef MissyZ het volgende:
Jullie zitten fout. Vrouwen zijn sterker geslacht he.
De mannen krijgen het veel moeilijker.
Behalve Michel.
Die kan alles.
Marinier he.
Ja maar, ik kijk ook Videoland hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dit is dus de reden dat ik weiger te betalen voor de streams.
Ik zou er prima 50+ euro voor over hebben mits:
- Geen SL's
- Vrije keuze welke camera ik kijk (douche en WC mag daar buiten vallen, dat snap ik ook wel)
- Alle spellen zichtbaar
Ja natuurlijk! Ik ben nu thuis!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:02 schreef Magean het volgende:
Valt weinig te streamen op dit moment.
Hahaha weet je hoe ver dat daar vandaan is?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:04 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel klimt over het hek en rent naar Artis om een leeuw te slachten als hij honger heeft. Zijn ze er daar ook vanaf.
Liese helemaal niet als die 1 puist ontdekt, Zoey ook niet, en Naomi kan enkel klimop eten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Windhapper het volgende:
Julie is eigenlijk de enige die ik een kamp basis niet zie overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |