Meestal rond deze tijd ....quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:30 schreef missliss1988 het volgende:
Weet iemand hoelaat Jill en Thomas naar de gameroom moeten?
Die gaat nog wat leugens bedenkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:27 schreef Blackprinces het volgende: Nou mike je hebt nu nog even de tijd om heel de groep een spiksplinternieuwe keuken aan te smeren.
nee tomas heeft aangegeven erbij te willen zijn.. ze gaan met z'n allen praten.. yesssquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:32 schreef Jockari het volgende:
Groepsgesprek met Mike als Jill en Thom in de gameroom zitten. Spijtig dat Jill en Thom dan niet van de groepskorting kunnen genieten bij aankoop van een keuken.
Dat als Julie zijn vriendin was geweest ze na Big Brother niet meer bij hem binnen mag komen. En dat hij de vriendschap met Naomi faket en dat hele vegan gebeuren. De eerste dagen zei hij ook tegen Jill & Thomas etc dat hij Naomi irritant vond dus ik heb die band tussen hun Naomi en Mike nooit echt begrepen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:31 schreef brasta het volgende:
Even serieus:
Wat heeft Mike gezegd waarom iedereen ineens zo kwaad is?
Zoey the snake heeft wat bommetjes laten droppen over Mike.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:31 schreef brasta het volgende:
Even serieus:
Na de gameroom zei Michel net tegen k3 4 5quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:32 schreef Jockari het volgende:
Groepsgesprek met Mike als Jill en Thom in de gameroom zitten. Spijtig dat Jill en Thom dan niet van de groepskorting kunnen genieten bij aankoop van een keuken.
Ja, en Zoey zeker de heilige.....daar denk ik anders over..... oon nu uit als dat die is een leugenaarquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dit is niet aan de orde dit is zoey ook verteld door Matt geloof ik Mike komt gew[quote]Op donderdag 25 februari 2021 10:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dit is niet aan de orde dit is zoey ook verteld door Matt geloof ik Mike komt gewoon nu uit als dat die is een leugenaar
Met andere woorden:quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:34 schreef missliss1988 het volgende:
Dat als Julie zijn vriendin was geweest ze na Big Brother niet meer bij hem binnen mag komen. En dat hij de vriendschap met Naomi faket en dat hele vegan gebeuren. De eerste dagen zei hij ook tegen Jill & Thomas etc dat hij Naomi irritant vond dus ik heb die band tussen hun Naomi en Mike nooit echt begrepen.
ondertussen heeft hij iedereen beloofd niet op die persoon te stemmenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:31 schreef brasta het volgende:
Even serieus:
Ongeveer tussen 11 en 14 uur meestal.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Die gameroom gebeuren duurt altijd wel tot einde van de middag toch
Ja want als je hem ermee confronteert heeft hij het nooit zo gezegd of zo bedoeld, zeg het dan ook eerlijk in iemands gezicht wat je ervan vindt. Maar ik weet nu al dat hij dadelijk bij het groepsgesprek en niet gaat toegeven dat zijn vriendschap met Naomi niets voorstelt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:35 schreef brasta het volgende:
[..]
Met andere woorden:
- Mike heeft gelijk over Julie. Ze hangt toch echt veel rond Mies
- En Mike speelt het spel om zo ver mogelijk te raken.
Is dit echt zo erg?
Mensen die fel zijn hebben veel emotie.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:39 schreef Tourniquet het volgende:
Gesprek Julie en Mike nu.
Julie na 1 zin al janken.
voor de hottub?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:42 schreef suzi1 het volgende:
nathalie en els zijn onderweg met een takelwagen.
HAHAHA Daseen goeie Ik geloof wel dat Mike goed kan verkopen ( keukens)quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok, hoe gaat Mike zich hier uitlullen .... en met hoeveel keukens gaat Julie naar huis?
Elsquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:42 schreef suzi1 het volgende:
nathalie en els zijn onderweg met een takelwagen.
Die gaat dadelijk naar Michel, om te zeggen dat zij nog een extra korting bij Mike heeft bekomen op die aankoop door Michel daarstraks.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok, hoe gaat Mike zich hier uitlullen .... en met hoeveel keukens gaat Julie naar huis?
Owh zei ze dat ...d8 dat het geluid haperde.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:42 schreef Benny het volgende:
Julie raak je neit in je hart, maar is bang wat de buitenwereld te zien krijgt
Ja was dat dat gesprek bij de keuken samen net Zoey en dat Jill een taart ging bakken voor Thomas?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Leugenaar weer .. hij heeft het exact zo gezegd
kloptquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:45 schreef missliss1988 het volgende:
[..]
Ja was dat dat gesprek bij de keuken samen net Zoey en dat Jill een taart ging bakken voor Thomas?
Stream 3 ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een klotewijf zeg die Zoey.
Nu ook weer stoken tussen Julie en Liese.
Weer een verdachtmaking aan het adres van Michel.
Gelukkig is Liese iemand die de confrontatie aangaat.
Groepsgesprek is funest voor Mike. Die wordt dan door de hele groep aangevallen. Dat is geen groepsgesprek maar een tribunaal.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:34 schreef Jockari het volgende:
Dus vandaag eigenlijk een aantal scenario's mogelijk:
- Jill en/of Thomas vertrekken
- Mike pakt zijn biezen na het groepsgesprek
- Zoey pakt haar biezen na het groepsgesprek
Ja eerlijke mooiboy met zijn militaire rechtbank.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Groepsgesprek is funest voor Mike. Die wordt dan door de hele groep aangevallen. Dat is geen groepsgesprek maar een tribunaal.
Heeft Michel zeker voorgesteld.
Met zijn rechter hand.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:47 schreef Harry het volgende:
Ahhhh, Mike heeft (maar) 1x een relatie gehad.
Wou ik hem echt niet in mijn levenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:47 schreef chufi het volgende:
Mikes buitenwereld is daar in het huis?
Je vergeet de vuile rol die Zoey al weken speelt. Zelfde level als Mike, alleen veel subtieler.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat het groepsgesprek echt alles naar buiten komt wat Mike heeft gezegd en gedaan. Maar ook van het samenspannen van hem met nick en naomi.
Ik denk eerder voor Zoey.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Groepsgesprek is funest voor Mike. Die wordt dan door de hele groep aangevallen. Dat is geen groepsgesprek maar een tribunaal.
Heeft Michel zeker voorgesteld.
Dat gelul wat hij nu zegt tegen Julie over dat hij het wel snapt dat zij en Michel naar hem toetrekken omdat het Big Brother is blabla. Dat heeft hij nooit gezegd in dat gesprek met Zoey.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:48 schreef rinardo het volgende:
woooow hoe kan hij in zon korte tijd de leugens zo verdraaien dat het nu beter overkomt, ongelooflijk wat een leugenaar is die gast. je moet wel echt veel liegen om zo snel dit te kunnen verzinnen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:48 schreef DirtyGrandpa het volgende:
Eindelijk wat beweging in het huis, Mike en Zoey spelen t lekker toch! Jullie smullen er toch ook van! Allemaal een nieuwe keuken!
slettebakquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr zal toch ergens een kern van waarheid in zitten mbt JUlie ..
anders zou ze niet zo over dr toeren raken
steeds weer
en weer
en steeds ook
Nou ik hoop vooral dat die slang Zoey eindelijk door de mand valt want die is nog veel meer aan het stoken en heeft de hele tijd bij het andere clubje gehoord en nu die verloren hebben stapt ze snel weer over(hoop dat Mike dat even haarfijn uit legt hoe dat zat)quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat het groepsgesprek echt alles naar buiten komt wat Mike heeft gezegd en gedaan. Maar ook van het samenspannen van hem met nick en naomi.
Nou ze zat net ineens te ‘stoken’ tussen Liese en Julie. Nu is Liese boos op Julie. Snap totaal niet waar Zoey nu mee bezig is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk eerder voor Zoey.
Die heeft dit allemaal aangericht.
Zet nu de meiden allemaal op tegen de mannen.
De wil een dames bondje vormen.
Mark my words!
Ah vandaar dat weg zou gaan als mooiboy zou moeten vertrekken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:52 schreef Benny het volgende:
Julie zegt dat ze helemaal niet afhankelijk is van Michel
Tis geen utopiaquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
BB straks : Thomas je koffer staat in de voorraadkamer. Jill, voor jou hebben we een verhuiswagen laten komen.
ik heb net teruggeluisterd en in de slaapkamer heeft naomi tegen liese en zoey gezegd dat ze met mike mee heeft gedaan om hem te gebruiken maar dat ze hem niet vertrouwd, dat ze de meiden heet meest vertrouwd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:38 schreef greysbones het volgende:
Hoe slechts zal NAOMI ZICH VOELEN
En een bon voor gratis worstenbroodjes !quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:49 schreef Benny het volgende:
Tijdens dit gesprek heeft Julie al 3 keukens van Mike gekocht
Nee sat is ook.Ik stem wat u stemt,nee ik ga echt niet op u dat kan ik niet,ik kom even bij u in bed liggen...blablablabla oja ge bent mijn bruur hier in het huis hequote:Op donderdag 25 februari 2021 10:52 schreef Benny het volgende:
Julie zegt dat ze helemaal niet afhankelijk is van Michel
Ik heb niet meer gekeken . geen idee wat er speeltquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar zijn de troubels. Mike nog verder ontmaskerd lees ik.
Die verkoopt nog een vriezer aan een eskimo.quote:
we missen veel. maar eigenlijk is het vrij voorspelbaar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niet meer gekeken . geen idee wat er speelt
Mike zet het spul op tegen elkaar wat ik zo gelezen heb.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niet meer gekeken . geen idee wat er speelt
Liese moet ze aan haar kant krijgen en Julli, twee zwakkere.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:52 schreef missliss1988 het volgende:
[..]
Nou ze zat net ineens te ‘stoken’ tussen Liese en Julie. Nu is Liese boos op Julie. Snap totaal niet waar Zoey nu mee bezig is.
zoey bedoel je.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mike zet het spul op tegen elkaar wat ik zo gelezen heb.
Ja maar dan snap ik niet waarom ze nu ineens tegen Liese vertelt dat Julie Liese irritant vind en iets over haar persoonlijkheid.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Liese moet ze aan haar kant krijgen en Julli, twee zwakkere.
Het oude bondje zwaait ze nog net niet uit of ze is al weer met het andere bondje.
waar zie je dat haar familie michel steunt?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind dat BB nu ook wel eens een berichtje van thuis aan Julie mogen geven.
Die Jerrel kreeg dat binnen een week.
Een bevestiging voor haar zou nu wel een keer mogen.
Haar familie steunt overigens Michel ook. Er is dus niets aan de hand.
fb igquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:00 schreef danilel het volgende:
[..]
waar zie je dat haar familie michel steunt?
Ok. Dan heb ik niet goed teruggelezen.quote:
dat is toch een dag te laat??quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:01 schreef RobjeGeus het volgende:
Mike gaat om 12 uur zijn 24uur aan vragen.
Tuurlijk heeft hij datquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Mike heeft natuurlijk wel een punt over Michel en Julie
Idd Mike liegt alles aan elkaar maar Zoey is veel geraffineerder en stapt nu sneaky over van groepje en zit daar bewust te stoken om een nieuw bondje op te kunnen zetten waar ze weer een sterke positie in heeftquote:
Dat zegt hij nu ja, hij manipuleert ze zodat ze hem ompraten om te blijvenquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:01 schreef aswesleep het volgende:
Mike gaat naar huis. Vind ik oprecht jammer, hopelijk dropt hij nog een bommetje over Zoey.
Black cobra. Ze is een slang, maar wel een hele sluwe.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:02 schreef pecla het volgende:
[..]
Idd Mike liegt alles aan elkaar maar Zoey is veel geraffineerder en stapt nu sneaky over van groepje en zit daar bewust te stoken om een nieuw bondje op te kunnen zetten waar ze weer een sterke positie in heeft
Op haar Insta.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:00 schreef danilel het volgende:
[..]
waar zie je dat haar familie michel steunt?
Nee hij heeft net alle moeite gedaan om ze weg te stemmen. Laat 1 van de 2 eerst maar weggaan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:03 schreef Tourniquet het volgende:
Mike is klaar met het spel.
Ga dan weg voordat Thomas of Jill weg moeten, lul.
Wat ik al eerder aangaf in een posting. Zoey is een slangquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik heb veel meer moeite met Zoey.
Dat is een snake!
Die speelt al vanaf dag 1 met 2 kanten.
Lafaard wordt hem te heet onder zijn voeten. Als hij het gaat vragen hoop ik dat bb zegt en nu wegwezen binnen een uurquote:
En een Man-Cave-Kitchen voor d'r vriend. Met ingebouwde fleshlight.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:02 schreef FOKoffieleut het volgende:
mike: okay dan doe ik er voor de kids nog 3 kinderkeukentjes bij, deal?
julie: okay
Hoop dat Zoey gelijk zegt, nou ga danquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:04 schreef Hznootje het volgende:
Oh wauw, Mike speelt zijn 24-uurs kaart..Wat laag...Nu mag iedereen roepen, nee hoor je moet niet gaan
Metooquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lafaard wordt hem te heet onder zijn voeten. Als hij het gaat vragen hoop ik dat bb zegt en nu wegwezen binnen een uur
Mike is idd een lafaard.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lafaard wordt hem te heet onder zijn voeten. Als hij het gaat vragen hoop ik dat bb zegt en nu wegwezen binnen een uur
Ze had het echt nodig voor haar eigenquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:04 schreef Oranos het volgende:
Waarom doe je in godsnaam mee aan BB als je zo bang bent over hoe de buitenwereld over je denkt
Ach dan mag die toch wel blijven van mijquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Als Mike echt gaat, denk ik dat T en J erin blijven.
Of julliequote:Op donderdag 25 februari 2021 11:06 schreef suzi1 het volgende:
mss gaat hij toch vandaag. hij zei vandeweek al, jullie gaan nog vreemd opkijken
Tuurlijk gaat ie niet..Hij gebruikt het nu om underdog positie in te nemenquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Misschien heeft hij gisteren om 12 uur zijn 24 uur aangevraagd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:06 schreef suzi1 het volgende:
mss gaat hij toch vandaag. hij zei vandeweek al, jullie gaan nog vreemd opkijken
Goed kans dat we dan net als met René en het vertrek van Theo wel mogen stemmen en dat de verliezer dan auto-nominatie heeft voor volgende week.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Bij hem weet je het nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat ie niet..Hij gebruikt het nu om underdog positie in te nemen
Kan ik mee levenquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goed kans dat we dan net als met René en het vertrek van Theo wel mogen stemmen en dat de verliezer dan auto-nominatie heeft voor volgende week.
alles volgens het scriptquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:06 schreef suzi1 het volgende:
Zoiets zeg maar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goed kans dat we dan net als met René en het vertrek van Theo wel mogen stemmen en dat de verliezer dan auto-nominatie heeft voor volgende week.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:08 schreef Whuzz het volgende:
Ik vertrouw die Mike wel.
Even wat anders... moet ik persé een dubbele groep hebben voor een inductiekookplaat?
Hoeveel stroom vraagt hij?quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:08 schreef Whuzz het volgende:
Even wat anders... moet ik persé een dubbele groep hebben voor een inductiekookplaat?
Door de hele groep?quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij is ontmaskerd door de groep, ging vroeg of laat toch gebeuren.
Uh. Ik wil het aan mijn keukenboer vragen, maar die is even in gesprek zien ik...quote:
en een nieuwe set pannen, die doe ik je er met 50 % korting erbijquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:08 schreef Whuzz het volgende:
Die zou ik sowieso niet gelovenquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh. Ik wil het aan mijn keukenboer vragen, maar die is even in gesprek zien ik...
Als verkoper zou hij idd niet misstaan. zou hem aannemen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Mike geeft de uitspraak "Ik heb deze zelf ook" een andere dimensie
Zeg ff welk bedrijf... Koop ik nu alvast wat aandelenquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als verkoper zou hij idd niet misstaan. zou hem aannemen.
Hoop het ook, maar wie gaat hem nog geloven?quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Alsjeblieft Mike. Blijf tot na donderdag.
Straks komen Jill en Thomas terug!
Mike heeft gelijk.
Hij krijgt nu alles in de schoenen geschoven, maar het is Zoey die al deze onrust zaait.
Alles groter maakt en liegt en bedriegt.
Ik hoop dat hij Zoey straks exposed.
Free Tho en Jillquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Alsjeblieft Mike. Blijf tot na donderdag.
Straks komen Jill en Thomas terug!
Mike heeft gelijk.
Hij krijgt nu alles in de schoenen geschoven, maar het is Zoey die al deze onrust zaait.
Alles groter maakt en liegt en bedriegt.
Ik hoop dat hij Zoey straks exposed.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Zeg ff welk bedrijf... Koop ik nu alvast wat aandelen
https://mikeskitchens.com.au/quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Zeg ff welk bedrijf... Koop ik nu alvast wat aandelen
Vanuit Michel is het geilheid. Hij zit de hele tijd aan haar zodra hij de kans krijgt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
Michel kan makkelijk zeggen dat het vriendschap is tussen hem en Julie want wat hem betreft is dat ook zo.
Echter. Ik ben van mening dat Julie smoorverliefd is op Michel.
Julie glijdt harder dan een hyperloop, op Michelquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vanuit Michel is het geilheid. Hij zit de hele tijd aan haar zodra hij de kans krijgt.
Julie is inderdaad gewoon verliefd.
Ik heb gisteren alles gemistquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Complottheorie: Acteur Mike moet weg van BB, omdat anders Jill & Thomas uit elkaar moet
Zonder camera's hadden ze allang geneuktquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vanuit Michel is het geilheid. Hij zit de hele tijd aan haar zodra hij de kans krijgt.
Julie is inderdaad gewoon verliefd.
Wat?quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
hahaha.. Nick : 'Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is? Mike wil naar huis'
Naomi : 'Nick, geloof me, dat is goed. .. hij is de grootste manipulator'
Klopt hij had het gisteravond al over weggaanquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Vannacht was Mike bezig met zijn kleding op te vouwen. Matt zei al tegen iemand "hij is bezig met zijn tshirts aan het opvouwen". Normaal doet hij dat niet blablabla. Zou het toen al in zijn hoofd hebben gehad.
Uhuquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:17 schreef Benny het volgende:
Mike: "In een week kan alles veranderen. Daar schrik ik van. Daar wordt je wantrouwig van"
Is dat op stream2, want die heb ik nietquote:
Hahaha dat wordt een gezegde in de toekomstquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Julie glijdt harder dan een hyperloop, op Michel
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dat op stream2, want die heb ik niet
Ja, wij hebben net een nieuwe keuken, en huis van 1974, geen groep meer over, dus nieuwe groepenkast laten instaleren, 3 gespecialiseerde mensen gevraagd , zeiden alle 3 dat de inductie kookplaat niet bij een andere groep op konquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:08 schreef Whuzz het volgende:
En als dat zo zou zijn? Wat ik niet geloof .....als je daar niks mee doet. Snap het punt dan niet zo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
Michel kan makkelijk zeggen dat het vriendschap is tussen hem en Julie want wat hem betreft is dat ook zo.
Echter. Ik ben van mening dat Julie smoorverliefd is op Michel.
Jij hebt het dus ook meegekregen, anders denken ze hier dat ik een keuken aan het verkopen ben.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt hij had het gisteravond al over weggaan
Dat iemand hier ook daadwerkelijk instinktquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:19 schreef Benny het volgende:
Mike: "Ik heb mezelf vervloekt dat ik huismeester ben geworden"______!
Het punt is dat als wij dat zien de vriend van Julie het ook kan zien.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
En als dat zo zou zijn? Wat ik niet geloof .....als je daar niks mee doet. Snap het punt dan niet zo.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:21 schreef Cargamelk het volgende:
Nick is ook bang dat het bondje met Mike uitkomt.
ik wilde net zeggen volgens mij is Nick een beetje zenuwachtigquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:21 schreef Cargamelk het volgende:
Nick is ook bang dat het bondje met Mike uitkomt.
Wat? Dan heeft die keukenboer tegen me gelogen! Die zei dat het gewoon op dezelfde groep kon als waar de vaatwasser, waterkoker en combioven opzit! (Gaf daar een mooie korting op trouwens!)quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, wij hebben net een nieuwe keuken, en huis van 1974, geen groep meer over, dus nieuwe groepenkast laten instaleren, 3 gespecialiseerde mensen gevraagd , zeiden alle 3 dat de inductie kookplaat niet bij een andere groep op kon
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:21 schreef Aethyry het volgende:
Als Mike weggaat, denk ik idd dat dit door BB georganiseerd is zodat Jill en Thomas kunnen blijven.
Komop nu.. dit is echt niet door BB opgezet..quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:21 schreef Aethyry het volgende:
Als Mike weggaat, denk ik idd dat dit door BB georganiseerd is zodat Jill en Thomas kunnen blijven.
Mijn ideequote:Op donderdag 25 februari 2021 11:21 schreef Aethyry het volgende:
een iglo zonder stroomquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:22 schreef Ireth het volgende:
Het is een keukenverkoper...die lult zich hier nog uit ook! Die is in staat een luxe keuken met complete inbouwapparatuur en een quooker te verkopen aan een eskimo in een iglo...
Nee precies. Als je zo op elkaars lip zit en klikt, dan kan er een crush ontstaan. Niet meer dan menselijk. Bijna een soort stockholm syndroom. Of een vakantie liefde. Als je daar niks mee doet, helemaal prima toch?quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
En als dat zo zou zijn? Wat ik niet geloof .....als je daar niks mee doet. Snap het punt dan niet zo.
Zitten ze er volgende week weer op de bank.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:21 schreef Aethyry het volgende:
Met andere woorden als jij verliefd wordt op een ander ga je er voor ook al heeft die ander een gezin en heb je zelf ook een gezin??quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zonder camera's hadden ze allang geneukt
Ik geloof niet in toevalquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Komop nu.. dit is echt niet door BB opgezet..
Droger en wasmachine heb je toch wel op 1 groep hequote:Op donderdag 25 februari 2021 11:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat? Dan heeft die keukenboer tegen me gelogen! Die zei dat het gewoon op dezelfde groep kon als waar de vaatwasser, waterkoker en combioven opzit! (Gaf daar een mooie korting op trouwens!)
Precies een week geleden, voordat hij de rol aangewezen kreeg, zei ik al:quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:20 schreef Oranos het volgende:
Weten we zeker dat die Mike niet gewoon erin gezet is om zoveel mogelijk te trollen?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:47 schreef Benny het volgende:
Mike als huismeester zou wel een ultieme trollactie zijn
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:22 schreef Ireth het volgende:
Het is een keukenverkoper...die lult zich hier nog uit ook! Die is in staat een luxe keuken met complete inbouwapparatuur en een quooker te verkopen aan een eskimo in een iglo...
Welkom in 2021quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met andere woorden als jij verliefd wordt op een ander ga je er voor ook al heeft die ander een gezin en heb je zelf ook een gezin??
Is gewoon een kwestie van dat een leugen altijd wel uitkomt.. niks geen toevalquote:
En ik geloof het niet....dus ik zie het niet zo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het punt is dat als wij dat zien de vriend van Julie het ook kan zien.
En gisteren stonden ze in een groepje bij de gang en toen zei Mike "wie is de mol",quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Precies een week geleden, voordat hij de rol aangewezen kreeg, zei ik al:
[..]
Uiteraard. Paste nog net naast de paarse vibrator-oplader!quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Droger en wasmachine heb je toch wel op 1 groep he
oplader????? waarom heb je die niet meegleverd aan mijquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Paste nog net naast de paarse vibrator-oplader!
Gvd, ik was 'm al kwijt!quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Paste nog net naast de paarse vibrator-oplader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |