Meestal rond deze tijd ....quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:30 schreef missliss1988 het volgende:
Weet iemand hoelaat Jill en Thomas naar de gameroom moeten?
Die gaat nog wat leugens bedenkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:27 schreef Blackprinces het volgende: Nou mike je hebt nu nog even de tijd om heel de groep een spiksplinternieuwe keuken aan te smeren.
nee tomas heeft aangegeven erbij te willen zijn.. ze gaan met z'n allen praten.. yesssquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:32 schreef Jockari het volgende:
Groepsgesprek met Mike als Jill en Thom in de gameroom zitten. Spijtig dat Jill en Thom dan niet van de groepskorting kunnen genieten bij aankoop van een keuken.
Dat als Julie zijn vriendin was geweest ze na Big Brother niet meer bij hem binnen mag komen. En dat hij de vriendschap met Naomi faket en dat hele vegan gebeuren. De eerste dagen zei hij ook tegen Jill & Thomas etc dat hij Naomi irritant vond dus ik heb die band tussen hun Naomi en Mike nooit echt begrepen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:31 schreef brasta het volgende:
Even serieus:
Wat heeft Mike gezegd waarom iedereen ineens zo kwaad is?
Zoey the snake heeft wat bommetjes laten droppen over Mike.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:31 schreef brasta het volgende:
Even serieus:
Na de gameroom zei Michel net tegen k3 4 5quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:32 schreef Jockari het volgende:
Groepsgesprek met Mike als Jill en Thom in de gameroom zitten. Spijtig dat Jill en Thom dan niet van de groepskorting kunnen genieten bij aankoop van een keuken.
Ja, en Zoey zeker de heilige.....daar denk ik anders over..... oon nu uit als dat die is een leugenaarquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dit is niet aan de orde dit is zoey ook verteld door Matt geloof ik Mike komt gew[quote]Op donderdag 25 februari 2021 10:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dit is niet aan de orde dit is zoey ook verteld door Matt geloof ik Mike komt gewoon nu uit als dat die is een leugenaar
Met andere woorden:quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:34 schreef missliss1988 het volgende:
Dat als Julie zijn vriendin was geweest ze na Big Brother niet meer bij hem binnen mag komen. En dat hij de vriendschap met Naomi faket en dat hele vegan gebeuren. De eerste dagen zei hij ook tegen Jill & Thomas etc dat hij Naomi irritant vond dus ik heb die band tussen hun Naomi en Mike nooit echt begrepen.
ondertussen heeft hij iedereen beloofd niet op die persoon te stemmenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:31 schreef brasta het volgende:
Even serieus:
Ongeveer tussen 11 en 14 uur meestal.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Die gameroom gebeuren duurt altijd wel tot einde van de middag toch
Ja want als je hem ermee confronteert heeft hij het nooit zo gezegd of zo bedoeld, zeg het dan ook eerlijk in iemands gezicht wat je ervan vindt. Maar ik weet nu al dat hij dadelijk bij het groepsgesprek en niet gaat toegeven dat zijn vriendschap met Naomi niets voorstelt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:35 schreef brasta het volgende:
[..]
Met andere woorden:
- Mike heeft gelijk over Julie. Ze hangt toch echt veel rond Mies
- En Mike speelt het spel om zo ver mogelijk te raken.
Is dit echt zo erg?
Mensen die fel zijn hebben veel emotie.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:39 schreef Tourniquet het volgende:
Gesprek Julie en Mike nu.
Julie na 1 zin al janken.
voor de hottub?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:42 schreef suzi1 het volgende:
nathalie en els zijn onderweg met een takelwagen.
HAHAHA Daseen goeie Ik geloof wel dat Mike goed kan verkopen ( keukens)quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok, hoe gaat Mike zich hier uitlullen .... en met hoeveel keukens gaat Julie naar huis?
Elsquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:42 schreef suzi1 het volgende:
nathalie en els zijn onderweg met een takelwagen.
Die gaat dadelijk naar Michel, om te zeggen dat zij nog een extra korting bij Mike heeft bekomen op die aankoop door Michel daarstraks.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok, hoe gaat Mike zich hier uitlullen .... en met hoeveel keukens gaat Julie naar huis?
Owh zei ze dat ...d8 dat het geluid haperde.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:42 schreef Benny het volgende:
Julie raak je neit in je hart, maar is bang wat de buitenwereld te zien krijgt
Ja was dat dat gesprek bij de keuken samen net Zoey en dat Jill een taart ging bakken voor Thomas?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Leugenaar weer .. hij heeft het exact zo gezegd
kloptquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:45 schreef missliss1988 het volgende:
[..]
Ja was dat dat gesprek bij de keuken samen net Zoey en dat Jill een taart ging bakken voor Thomas?
Stream 3 ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een klotewijf zeg die Zoey.
Nu ook weer stoken tussen Julie en Liese.
Weer een verdachtmaking aan het adres van Michel.
Gelukkig is Liese iemand die de confrontatie aangaat.
Groepsgesprek is funest voor Mike. Die wordt dan door de hele groep aangevallen. Dat is geen groepsgesprek maar een tribunaal.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:34 schreef Jockari het volgende:
Dus vandaag eigenlijk een aantal scenario's mogelijk:
- Jill en/of Thomas vertrekken
- Mike pakt zijn biezen na het groepsgesprek
- Zoey pakt haar biezen na het groepsgesprek
Ja eerlijke mooiboy met zijn militaire rechtbank.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Groepsgesprek is funest voor Mike. Die wordt dan door de hele groep aangevallen. Dat is geen groepsgesprek maar een tribunaal.
Heeft Michel zeker voorgesteld.
Met zijn rechter hand.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:47 schreef Harry het volgende:
Ahhhh, Mike heeft (maar) 1x een relatie gehad.
Wou ik hem echt niet in mijn levenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:47 schreef chufi het volgende:
Mikes buitenwereld is daar in het huis?
Je vergeet de vuile rol die Zoey al weken speelt. Zelfde level als Mike, alleen veel subtieler.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat het groepsgesprek echt alles naar buiten komt wat Mike heeft gezegd en gedaan. Maar ook van het samenspannen van hem met nick en naomi.
Ik denk eerder voor Zoey.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Groepsgesprek is funest voor Mike. Die wordt dan door de hele groep aangevallen. Dat is geen groepsgesprek maar een tribunaal.
Heeft Michel zeker voorgesteld.
Dat gelul wat hij nu zegt tegen Julie over dat hij het wel snapt dat zij en Michel naar hem toetrekken omdat het Big Brother is blabla. Dat heeft hij nooit gezegd in dat gesprek met Zoey.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:48 schreef rinardo het volgende:
woooow hoe kan hij in zon korte tijd de leugens zo verdraaien dat het nu beter overkomt, ongelooflijk wat een leugenaar is die gast. je moet wel echt veel liegen om zo snel dit te kunnen verzinnen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:48 schreef DirtyGrandpa het volgende:
Eindelijk wat beweging in het huis, Mike en Zoey spelen t lekker toch! Jullie smullen er toch ook van! Allemaal een nieuwe keuken!
slettebakquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr zal toch ergens een kern van waarheid in zitten mbt JUlie ..
anders zou ze niet zo over dr toeren raken
steeds weer
en weer
en steeds ook
Nou ik hoop vooral dat die slang Zoey eindelijk door de mand valt want die is nog veel meer aan het stoken en heeft de hele tijd bij het andere clubje gehoord en nu die verloren hebben stapt ze snel weer over(hoop dat Mike dat even haarfijn uit legt hoe dat zat)quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat het groepsgesprek echt alles naar buiten komt wat Mike heeft gezegd en gedaan. Maar ook van het samenspannen van hem met nick en naomi.
Nou ze zat net ineens te ‘stoken’ tussen Liese en Julie. Nu is Liese boos op Julie. Snap totaal niet waar Zoey nu mee bezig is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk eerder voor Zoey.
Die heeft dit allemaal aangericht.
Zet nu de meiden allemaal op tegen de mannen.
De wil een dames bondje vormen.
Mark my words!
Ah vandaar dat weg zou gaan als mooiboy zou moeten vertrekken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:52 schreef Benny het volgende:
Julie zegt dat ze helemaal niet afhankelijk is van Michel
Tis geen utopiaquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
BB straks : Thomas je koffer staat in de voorraadkamer. Jill, voor jou hebben we een verhuiswagen laten komen.
ik heb net teruggeluisterd en in de slaapkamer heeft naomi tegen liese en zoey gezegd dat ze met mike mee heeft gedaan om hem te gebruiken maar dat ze hem niet vertrouwd, dat ze de meiden heet meest vertrouwd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:38 schreef greysbones het volgende:
Hoe slechts zal NAOMI ZICH VOELEN
En een bon voor gratis worstenbroodjes !quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:49 schreef Benny het volgende:
Tijdens dit gesprek heeft Julie al 3 keukens van Mike gekocht
Nee sat is ook.Ik stem wat u stemt,nee ik ga echt niet op u dat kan ik niet,ik kom even bij u in bed liggen...blablablabla oja ge bent mijn bruur hier in het huis hequote:Op donderdag 25 februari 2021 10:52 schreef Benny het volgende:
Julie zegt dat ze helemaal niet afhankelijk is van Michel
Ik heb niet meer gekeken . geen idee wat er speeltquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar zijn de troubels. Mike nog verder ontmaskerd lees ik.
Die verkoopt nog een vriezer aan een eskimo.quote:
we missen veel. maar eigenlijk is het vrij voorspelbaar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niet meer gekeken . geen idee wat er speelt
Mike zet het spul op tegen elkaar wat ik zo gelezen heb.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niet meer gekeken . geen idee wat er speelt
Liese moet ze aan haar kant krijgen en Julli, twee zwakkere.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:52 schreef missliss1988 het volgende:
[..]
Nou ze zat net ineens te ‘stoken’ tussen Liese en Julie. Nu is Liese boos op Julie. Snap totaal niet waar Zoey nu mee bezig is.
zoey bedoel je.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mike zet het spul op tegen elkaar wat ik zo gelezen heb.
Ja maar dan snap ik niet waarom ze nu ineens tegen Liese vertelt dat Julie Liese irritant vind en iets over haar persoonlijkheid.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Liese moet ze aan haar kant krijgen en Julli, twee zwakkere.
Het oude bondje zwaait ze nog net niet uit of ze is al weer met het andere bondje.
waar zie je dat haar familie michel steunt?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind dat BB nu ook wel eens een berichtje van thuis aan Julie mogen geven.
Die Jerrel kreeg dat binnen een week.
Een bevestiging voor haar zou nu wel een keer mogen.
Haar familie steunt overigens Michel ook. Er is dus niets aan de hand.
fb igquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:00 schreef danilel het volgende:
[..]
waar zie je dat haar familie michel steunt?
Ok. Dan heb ik niet goed teruggelezen.quote:
dat is toch een dag te laat??quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:01 schreef RobjeGeus het volgende:
Mike gaat om 12 uur zijn 24uur aan vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |