Meestal rond deze tijd ....quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:30 schreef missliss1988 het volgende:
Weet iemand hoelaat Jill en Thomas naar de gameroom moeten?
Die gaat nog wat leugens bedenkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:27 schreef Blackprinces het volgende: Nou mike je hebt nu nog even de tijd om heel de groep een spiksplinternieuwe keuken aan te smeren.
nee tomas heeft aangegeven erbij te willen zijn.. ze gaan met z'n allen praten.. yesssquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:32 schreef Jockari het volgende:
Groepsgesprek met Mike als Jill en Thom in de gameroom zitten. Spijtig dat Jill en Thom dan niet van de groepskorting kunnen genieten bij aankoop van een keuken.
Dat als Julie zijn vriendin was geweest ze na Big Brother niet meer bij hem binnen mag komen. En dat hij de vriendschap met Naomi faket en dat hele vegan gebeuren. De eerste dagen zei hij ook tegen Jill & Thomas etc dat hij Naomi irritant vond dus ik heb die band tussen hun Naomi en Mike nooit echt begrepen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:31 schreef brasta het volgende:
Even serieus:
Wat heeft Mike gezegd waarom iedereen ineens zo kwaad is?
Zoey the snake heeft wat bommetjes laten droppen over Mike.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:31 schreef brasta het volgende:
Even serieus:
Na de gameroom zei Michel net tegen k3 4 5quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:32 schreef Jockari het volgende:
Groepsgesprek met Mike als Jill en Thom in de gameroom zitten. Spijtig dat Jill en Thom dan niet van de groepskorting kunnen genieten bij aankoop van een keuken.
Ja, en Zoey zeker de heilige.....daar denk ik anders over..... oon nu uit als dat die is een leugenaarquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dit is niet aan de orde dit is zoey ook verteld door Matt geloof ik Mike komt gew[quote]Op donderdag 25 februari 2021 10:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dit is niet aan de orde dit is zoey ook verteld door Matt geloof ik Mike komt gewoon nu uit als dat die is een leugenaar
Met andere woorden:quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:34 schreef missliss1988 het volgende:
Dat als Julie zijn vriendin was geweest ze na Big Brother niet meer bij hem binnen mag komen. En dat hij de vriendschap met Naomi faket en dat hele vegan gebeuren. De eerste dagen zei hij ook tegen Jill & Thomas etc dat hij Naomi irritant vond dus ik heb die band tussen hun Naomi en Mike nooit echt begrepen.
ondertussen heeft hij iedereen beloofd niet op die persoon te stemmenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:31 schreef brasta het volgende:
Even serieus:
Ongeveer tussen 11 en 14 uur meestal.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Die gameroom gebeuren duurt altijd wel tot einde van de middag toch
Ja want als je hem ermee confronteert heeft hij het nooit zo gezegd of zo bedoeld, zeg het dan ook eerlijk in iemands gezicht wat je ervan vindt. Maar ik weet nu al dat hij dadelijk bij het groepsgesprek en niet gaat toegeven dat zijn vriendschap met Naomi niets voorstelt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:35 schreef brasta het volgende:
[..]
Met andere woorden:
- Mike heeft gelijk over Julie. Ze hangt toch echt veel rond Mies
- En Mike speelt het spel om zo ver mogelijk te raken.
Is dit echt zo erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |