Howdoequote:
geloof er ook geen fuck van hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:14 schreef anine het volgende:
[..]
yep, denk het ook, tot hij met een ander spreekt
Die naait hij dan weer net zo hard ... hij speelt het spel ook ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:14 schreef anine het volgende:
[..]
yep, denk het ook, tot hij met een ander spreekt
Nick heeft hem de finale belooft..1 nederlander en 1 belg..quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik ben blij dat Mike zo gestemd heeft.
K5 ook. Nick heeft hem gebruikt, maar daar was hij zelf bij.
Hij is een beetje uitgespeeld, althans voor het momentquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Die naait hij dan weer net zo hard ... hij speelt het spel ook ...
Die kan zo op een tegeltjequote:Op donderdag 25 februari 2021 01:17 schreef engine het volgende:
"Zelfvertrouwen is iets dat je opbouwt, speel het hier vooral niet kwijt"
Thomas
op naar de huishoudbeursquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:16 schreef Stargazing het volgende:
Vroeg of laat stonden Thomas en Jill toch tegenover elkaar. Zij zien zichzelf als de mensen die iedereen tegen elkaar mogen opzetten maar owee als Thomas en Jill tegenover elkaar staan, dan is het ineens niet meer eerlijk. Thomas is een hypocriete zak, heb me echt vergist in die kerel. En Jill heeft bewezen dat ze de definitie is van een "dom blondje"
als ze haar zin niet krijgt begint ze te janken. Matt is de jongste maar met momenten nog steeds meer volwassen dan Jill. Eindelijk gedaan met de grote kleutershow volgende week
Hier kun je zo leuk de namen veranderen ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:16 schreef Stargazing het volgende:
Vroeg of laat stonden Thomas en Jill toch tegenover elkaar. Zij zien zichzelf als de mensen die iedereen tegen elkaar mogen opzetten maar owee als Thomas en Jill tegenover elkaar staan, dan is het ineens niet meer eerlijk. Thomas is een hypocriete zak, heb me echt vergist in die kerel. En Jill heeft bewezen dat ze de definitie is van een "dom blondje"
als ze haar zin niet krijgt begint ze te janken. Matt is de jongste maar met momenten nog steeds meer volwassen dan Jill. Eindelijk gedaan met de grote kleutershow volgende week
Kan Nick wel beloven, maar de anderen hebben die belofte niet gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Nick heeft hem de finale belooft..1 nederlander en 1 belg..
En een moment kan ook 1 tel zijn ... morgen wordt een aparte dag geloof ik ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij is een beetje uitgespeeld, althans voor het moment
Wat ik mee heb gekregen heeft Naomi dit wel belooft, hij heeft gezworen dat hij zich aan zijn woord houd, en dag Michel en Julie..quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kan Nick wel beloven, maar de anderen hebben die belofte niet gedaan.
except Michel stond erop vorige week door Thomas,quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Hier kun je zo leuk de namen veranderen ...Thomas wordt Michel en dat domme blondje Julie ...
Lekker ontbijten en in de tuin zitten onder een dekentje, beetje huishouden doen en misschien nog eens terugdenken aan de tijd dat de kinderen niks uitvoerden. Potje petanque, gezamenlijk koken, lekker in de sauna en de hottub, mooie verhalen van goudeerlijke mensen. Om 11 uur in bed, mooie dag geweest. Volgende keer in Big Brother.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:16 schreef Stargazing het volgende:
michel heeft vorige week toch ook jill en jerrel genomineerd, ook maatjes, toch?quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:25 schreef Stargazing het volgende:
[..]
except Michel stond erop vorige week door Thomas,
Thomas heeft ondertussen al 3x maatjes tegenover elkaar gezet. Maar nu iq hij boos omdat dat keihard in zijn gezicht is ontploft en hij nu zelf tgenover zijn maatje staat. Michel heeft voor deze week nog geen enkele keer maatjes tegenover elkaar gezet, daarbij als het aan hem lag stond hij er zelf op tegen Matt
Iedereen wil Mike er nu uit dus Nick en Naomi hoeven niet mee te stemmen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat ik mee heb gekregen heeft Naomi dit wel belooft, hij heeft gezworen dat hij zich aan zijn woord houd, en dag Michel en Julie..
Behalve dan dat K5 binnenkort op elkaar moeten gaan stemmenquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Lekker ontbijten en in de tuin zitten onder een dekentje, beetje huishouden doen en misschien nog eens terugdenken aan de tijd dat de kinderen niks uitvoerden. Potje petanque, gezamenlijk koken, lekker in de sauna en de hottub, mooie verhalen van goudeerlijke mensen. Om 11 uur in bed, mooie dag geweest. Volgende keer in Big Brother.
Morgen weer verderquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:25 schreef Stargazing het volgende:
[..]
except Michel stond erop vorige week door Thomas,
Thomas heeft ondertussen al 3x maatjes tegenover elkaar gezet. Maar nu iq hij boos omdat dat keihard in zijn gezicht is ontploft en hij nu zelf tgenover zijn maatje staat. Michel heeft voor deze week nog geen enkele keer maatjes tegenover elkaar gezet, daarbij als het aan hem lag stond hij er zelf op tegen Matt
Dat waren geen maatjes. Jill koos alleen voor Jerrel om Michel dwars te zitten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:27 schreef anine het volgende:
[..]
michel heeft vorige week toch ook jill en jerrel genomineerd, ook maatjes, toch?
4 weken nog als het tegenzit. Hoop dat daar morgen nog een flinke bom onderkomt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:28 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Behalve dan dat K5 binnenkort op elkaar moeten gaan stemmen
Oke! ik hoop het want ik kan me niet voorstellen dat die Nick, michiel onder de bus gaat gooien, zoals hij wel degelijk heeft gezegd in de sauna tegen Mike.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Iedereen wil Mike er nu uit dus Nick en Naomi hoeven niet mee te stemmen.
Dat ze toch de euvele moed hebben gehad om te nomineren zeg. Oja, staat in de regels van BB.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:31 schreef Windhapper het volgende:
[..]
4 weken nog als het tegenzit. Hoop dat daar morgen nog een flinke bom onderkomt.
Mike heeft Nick als het ware al onder de bus gegooid door tegen Thomas te zeggen dat hij een afspraak met hem had zodat hij 3 weken verder zou komen ... of Thomas dit echt goed opgepikt heeft is nog de vraag want Jill vraagt nogal wat aandacht van hem ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Iedereen wil Mike er nu uit dus Nick en Naomi hoeven niet mee te stemmen.
Mike en Zoey zijn er nog niet uit he? en wie ook overblijft, Thomas of Jill, hun gedrag zal wss toch veranderen. Matt toont nu al zijn dramatische kant tegenover Mike?quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:31 schreef Windhapper het volgende:
[..]
4 weken nog als het tegenzit. Hoop dat daar morgen nog een flinke bom onderkomt.
Als er tegen die tijd nog mensen kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:28 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Behalve dan dat K5 binnenkort op elkaar moeten gaan stemmen
Thomas wou toch "game" spelen? Dit is "game".quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Mike heeft Nick als het ware al onder de bus gegooid door tegen Thomas te zeggen dat hij een afspraak met hem had zodat hij 3 weken verder zou komen ... of Thomas dit echt goed opgepikt heeft is nog de vraag want Jill vraagt nogal wat aandacht van hem ...
Ja dan hoeft miespiep Julie er niet meer constant achteraan te gaan mopperen zodat ze meer tijd heeft voor haar Michel ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Als Thomas ook zoveel energie had bij het poetsen, dan was het hele BB huis nu spic en span
Als Nick aan populariteit inboet door te glibberen met die geilneef, dan is dat een waardevolle erfenis van de Mike-periode.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Mike heeft Nick als het ware al onder de bus gegooid door tegen Thomas te zeggen dat hij een afspraak met hem had zodat hij 3 weken verder zou komen ... of Thomas dit echt goed opgepikt heeft is nog de vraag want Jill vraagt nogal wat aandacht van hem ...
Toen Theo er nog in zat zag hij zichzelf in de finale staan met Theoquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Nick heeft hem de finale belooft..1 nederlander en 1 belg..
Ohw dit gaat Game worden! Let maar op ... er gaan dingen gebeuren die niemand gaat verwachten ... Liese die samen gaat met Thomas bijvoorbeeld ....quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Thomas wou toch "game" spelen? Dit is "game".
Precies, de eerlijkheid zelve... De Michel-fans moeten op hun hoede zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Toen Theo er nog in zat zag hij zichzelf in de finale staan met Theo
Theo weg, hij zag zich in de finale staan met Jowi.
Jowi weg, hij ziet zich in de finale staan met Michel.
Hij wilt alleen met Mike in de finale staan omdat hij weet dat dan de keus groter is dat hij met het geldbedrag naar buiten gaat. Hoop echt dat Nick vlak voor de finale eruit vliegt.
Dan ik ook...geef mij dan maar een Michel een niet tokkie, die beleeft is en serieus het spel speelt..quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hij wilt alleen met Mike in de finale staan omdat hij weet dat dan de keus groter is dat hij met het geldbedrag naar buiten gaat. Hoop echt dat Nick vlak voor de finale eruit vliegt.
Nick heeft dan net iets teveel geglibberd ... hij vertrouwde Mike wel ... de rest geloofde Mike niet ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:40 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als Nick aan populariteit inboet door te glibberen met die geilneef, dan is dat een waardevolle erfenis van de Mike-periode.
Oh neee! De kroepoekquote:
Er zal best wat drama en kleine relletjes zijn, Julie zal vast wel ouwehoeren dat dingen niet goed zijn, Michel zal zich vast wel bazig opstellen en hier wat woorden over krijgen met Liese maar als BB niet ingrijpt staan de komende weken vast qua nominaties. Dat is naar mijn mening het belangrijkste spelelement.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:34 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Mike en Zoey zijn er nog niet uit he? en wie ook overblijft, Thomas of Jill, hun gedrag zal wss toch veranderen. Matt toont nu al zijn dramatische kant tegenover Mike?
waar halen jullie "rustig" vandaan want ik denk niet dat het de volgende 4 weken rustig zal zijn
Moet die heul snel Julie eruit stemmen want die denkt dat ze in "WIDM" zit ...die schopt zo al de poen er weer uit ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik zei vanmorgen al:
Nick die ziet zichzelf al met een been met de geldprijs buiten staan. Hoop dat die net zo als Willem Bb1 en Liese met grote voorsprong wint
ze kunnen toch niet koken ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 02:03 schreef Steven_Stil het volgende:
Jut en Jul hebben 1 belangrijke levensles geleerd in ieder geval, vertrouw nooit een keukenverkoper.
That's the question ... Nick liet het niet toe ....quote:
in de eerste week wel ... en je zag hoe onhandig Thomas was ... Jill eet volgens mij elke dag bij dr opa en omaquote:Op donderdag 25 februari 2021 02:18 schreef snetje het volgende:
[..]
That's the question ... Nick liet het niet toe ....
Zoey kon ook koken zei ze ... maar na het zien van haar badpak krijg ik weer bad vibes ... ZDNGMW met soep en dames daaromheen die ongesteld waren ... was dat de pindasoep? ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
in de eerste week wel ... en je zag hoe onhandig Thomas was ... Jill eet volgens mij elke dag bij dr opa en oma
Vast wel die van Natashiiiiiiaquote:Op donderdag 25 februari 2021 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Zoey kon ook koken zei ze ... maar na het zien van haar badpak krijg ik weer bad vibes ... ZDNGMW met soep en dames daaromheen die ongesteld waren ... was dat de pindasoep? ...
Dat badpak was echt too much infoquote:Op donderdag 25 februari 2021 02:25 schreef snetje het volgende:
Zoey kon ook koken zei ze ... maar na het zien van haar badpak krijg ik weer bad vibes ... ZDNGMW met soep en dames daaromheen die ongesteld waren ... was dat de pindasoep? ...
Okey dus ongesteld zijn is nog steeds taboe? ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 02:35 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat badpak was echt too much infoWas op de andere stream aan het kijken dus later pas teruggezien en gelezen hier....Zit me nu pas te bedenken dat ze daarmee in de hottub zat
klinkt nog steeds boeiender dan die constant die cameras op de kinderen. Door Jill is het nu alsof je naar een stel spelende kinderen zit te kijken die absoluut niets bijdragen aan het spel. Ze doen van een hele dag geen zak, zien het hele huis als hun speeltuin en net wanneer je denkt dat er wat interessants gaat gebeuren trekt jill zich terug en begint te janken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:57 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Er zal best wat drama en kleine relletjes zijn, Julie zal vast wel ouwehoeren dat dingen niet goed zijn, Michel zal zich vast wel bazig opstellen en hier wat woorden over krijgen met Liese maar als BB niet ingrijpt staan de komende weken vast qua nominaties. Dat is naar mijn mening het belangrijkste spelelement.
Mijn 3 favorieten uit week 1 zitten er nog in en dat zal de komende 4 weken naar alle waarschijnlijkheid niet veranderen maar dat maakt het kijken niet aantrekkelijker. Vorige week was echt een mooie week, door Mike wisten we niet wie erop stonden, de spanning was om te snijden en het had alle kanten opgekund.
Als ik wil zien hoe een groep hechte mensen samen een huishouden runt kan ik ook een stoel voor me raam zetten en bij de buren naar binnen kijken.
Zeker niet, juist super ongemakkelijk en ik zou het niet zo laten zien. Helemaal niet voor de camera's.quote:Op donderdag 25 februari 2021 02:37 schreef snetje het volgende:
Okey dus ongesteld zijn is nog steeds taboe? ...
Waarom niet? Wij ... (nou ja ik keek) ....kijken er maandelijks tegen aan ... waarom zou het bij haar vies zijn? ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 02:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zeker niet, juist super ongemakkelijk en ik zou het niet zo laten zien. Helemaal niet voor de camera's.
Ok, ieder zijn ding maar ik persoonlijk zou er niet mee gaan zwaaien. Denk niet dat iedereen daar op zit te wachten om dat te zien.quote:Op donderdag 25 februari 2021 02:43 schreef snetje het volgende:
Waarom niet? Wij ... (nou ja ik keek) ....kijken er maandelijks tegen aan ... waarom zou het bij haar vies zijn? ...
Maar goed, het is persoonlijk denk ik. Ik zou me ongemakkelijk voelen als ik wist dat ik met een rood badpak in de hottub had gezeten. Spreek alleen voor mezelf.quote:
Volgens mij niet maar ik zal er over ophoudenquote:Op donderdag 25 februari 2021 02:48 schreef chufi het volgende:
Misschien had ze zich verwond met het scheren ...
Doe ikquote:Op donderdag 25 februari 2021 02:51 schreef chufi het volgende:
Het blijft je commentaar .. ik schrok ook even .. maar pff let go
Ik denk dat Nick nog wel een flinke realiteits-check krijgt zodra hij Liese eruit moet spelen, die meid is nog steeds heel populairquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hij wilt alleen met Mike in de finale staan omdat hij weet dat dan de kans groter is dat hij met het geldbedrag naar buiten gaat. Hoop echt dat Nick vlak voor de finale eruit vliegt.
Ja, of Jill is uit haar dak gegaan en heeft Mike en K5 in hun slaap omgebrachtquote:Op donderdag 25 februari 2021 07:23 schreef 5thencounter het volgende:
Luie Febo.. nachtstream operators wegbezuinigen is de makkelijkste optie
Het zal eerder de Nu Of Nooit Nacht zijn voor die twee sukkeltjesquote:Op donderdag 25 februari 2021 07:25 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja, of Jill is uit haar dak gegaan en heeft K5 in hun slaap omgebracht
Dat is wel makkelijker als ze weten dat de camera's uitstaanquote:Op donderdag 25 februari 2021 07:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zal eerder de Nu Of Nooit Nacht zijn voor die twee sukkeltjes
Maar daar is Thomas niet mee geholpenquote:Op donderdag 25 februari 2021 07:34 schreef Cargamelk het volgende:
Ik zou als Nederlander het voorbeeld nemen aan Daan , Jowi en Nat ... laat ze stikken en ga gewoon naar de finale.
Die is nu ook niet geholpen ... k5 wandelt naar die finale en de rest 1 voor 1 worden die opgeruimd en dat zag ik vanaf dat Els werd weggestemd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 07:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar daar is Thomas niet mee geholpen
Ach als Zoey vorige week Jill op de nominatie had laten staan dan was het nu omgekeerd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 07:45 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Die is nu ook niet geholpen ... k5 wandelt naar die finale en de rest 1 voor 1 worden die opgeruimd en dat zag ik vanaf dat Els werd weggestemd.
Het is vanaf week 4 geen spel meer geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2021 07:53 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ach als Zoey vorige week Jill op de nominatie had laten staan dan was het nu omgekeerd.
Het is een spel, en ze hebben gewoon eerlijk verloren
Zou het licht de heledag uitlaten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 07:59 schreef Li0nHeart het volgende:
De bewoners hebben gisteravond de opdracht gekregen op de slaapkamer te blijven tot het licht aangaat. Er zal dus iets opgebouwd worden in de woonkamer. Vandaar dat wij de lucht mogen bewonderen.
Tegen Mike is gezegd dat ze komen om dingen in huis te repareren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 07:59 schreef Li0nHeart het volgende:
De bewoners hebben gisteravond de opdracht gekregen op de slaapkamer te blijven tot het licht aangaat. Er zal dus iets opgebouwd worden in de woonkamer. Vandaar dat wij de lucht mogen bewonderen.
Jammerquote:Op donderdag 25 februari 2021 08:04 schreef engine het volgende:
[..]
Tegen Mike is gezegd dat ze komen om dingen in huis te repareren.
Lamp wordt gemaaktquote:Op donderdag 25 februari 2021 07:59 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
JammerDat is minder spannend
ze slapen nogquote:Op donderdag 25 februari 2021 08:19 schreef greysbones het volgende:
Hoef de streams dus niet aan te slingeren?
Inmiddels weer slapende mensen. De woonkamer is ook al heel even in beeld geweest, met inderdaad een nieuwe lamp. Dus er gebeurt nog heel weinig iddquote:Op donderdag 25 februari 2021 08:19 schreef greysbones het volgende:
Neuh want het zonnetje schijnt en dus slapen ze buiten verder.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:19 schreef greysbones het volgende:
Hotel BB heeft de roomservice nog niet langs laten komen?quote:
Bb is makkelijk om te dopen tot de grote slaap en nominatie showquote:Op donderdag 25 februari 2021 08:21 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Neuh want het zonnetje schijnt en dus slapen ze buiten verder.
Kon Els zelf ook niet..quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:23 schreef Juan_Roman het volgende:
Ach wat een drama nu die 2 er op staan. Alsof zij geen vuil spel gespeeld hebben.
Je moet je nominatie dragen zou wijlen Els zeggen.
Dit lijkt me niet een'' snijden bij het scheren'' ietsquote:Op donderdag 25 februari 2021 02:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar ik zal er over ophoudenZal deze cos niet verder (met bloed) besmeuren..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Gaat niet gebeuren, k5 blijft zitten waar die zit ...en in de finale zien ze wel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:27 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat als er vandaag T of J uitgaat.. er een nieuw groepje ontstaat.. Zoëy Liese iemand van t en j matt(moet maar) en dan zwaar onder de radar.. Michel eruit
Misschien wil Mike ook wel meewerken
Dat kan niet .. want hij is de enige, en dan laatste, nederlander van K5quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, k5 blijft zitten waar die zit ...en in de finale zien ze wel.
Van k5 zal mooiboy het eerste eruit gaan.
Wie zegt dat er een Nederlander moet blijven zitten tot de finale , heeft BB dat gezegd?quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan niet .. want hij is de enige, en dan laatste, nederlander van K5
Ja, staat in de contracten van de deelnemers, heeft Michel onthultquote:Op donderdag 25 februari 2021 08:34 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een Nederlander moet blijven zitten tot de finale , heeft BB dat gezegd?
Ja mooiboy zegt dat en die geloof je meteen , zolang BB niks is alles mogenlijk dus ook 4 Belgen in de finale.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, staat in de contracten van de deelnemers, heeft Michel onthult
Ja, de nederlandse en belgische casting hebben echt compleet andere criteria gebruikt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:35 schreef MissyZ het volgende:
Ja dat kan ik wel bevestigen ook. In de contracten staat, 1 Ned en 1 Belg in de finale.
Overigens.......kijk nog eens naar de Nederlanders en de Belgen vanaf dag 1....welke groep had al de grootste social media accounts?
De Belgen.
De headhunters van Belgie en de Headhunters van Nederland hadden kennelijk andere criteria's.
Wat was je vraag?quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:24 schreef MissyZ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 24 februari 2021 23:45 schreef suzi1 het volgende:
ok ik ga dus stemmen op jill. want reken niet op antw v/d moeder v rene
quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:35 schreef MissyZ het volgende:
Ja dat kan ik wel bevestigen ook. In de contracten staat, 1 Ned en 1 Belg in de finale.
niet alleen mooiboy:quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:37 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja mooiboy zegt dat en die geloof je meteen , zolang BB niks is alles mogenlijk dus ook 4 Belgen in de finale.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:35 schreef MissyZ het volgende:
Daarom is Michel nu al helemaal zeker van zijn finaleplaats.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:35 schreef MissyZ het volgende:
Overigens.......kijk nog eens naar de Nederlanders en de Belgen vanaf dag 1....welke groep had al de grootste social media accounts?
De Belgen.
De headhunters van Belgie en de Headhunters van Nederland hadden kennelijk andere criteria's.
Alles zou gerepareerd worden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 07:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey zou ook nog best kunnen denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:30 schreef Benny het volgende:
Als Thomas wint weet je haast al zeker dat Michel in de finale komt.
Het zou mij overigens niet verbazen als het een finaleweek wordt. Waarin 4 personen tegenover elkaar komen, tussentijds 2 worden geloosd en de grote finale met 2 wordt gespeeld.
Zoey is Belgquote:Op donderdag 25 februari 2021 08:39 schreef engine het volgende:
[..]
Zoey zou ook nog best kunnen denk ik.
Iemand met zo een zalvend zacht helend stemmetje is niet te vertrouwen. Nooit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daarom is Michel nu al helemaal zeker van zijn finaleplaats.
Hij heeft ook al sinds gister avond een fucking smerige lach op zijn gezicht.
Ik krijg echt moordneigingen van die kop...
En eerst vond ik hem super tof en sociaal...
quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
dat groepje hun haat naar Mike is te groot, die moet en zal eerst gaan, Matt en thomas kookte van woede. em Zoey kennende gaat die vandaag de confrontatie aan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:27 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat als er vandaag T of J uitgaat.. er een nieuw groepje ontstaat.. Zoëy Liese iemand van t en j matt(moet maar) en dan zwaar onder de radar.. Michel eruit
Misschien wil Mike ook wel meewerken
Och kut jaquote:
Same herequote:Op donderdag 25 februari 2021 08:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
jill blijft gewoon denk ik en wordt de nederlander in de finalequote:Op donderdag 25 februari 2021 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan niet .. want hij is de enige, en dan laatste, nederlander van K5
Dan kan je nu wel stoppen .. het wordt Jill of Thomas plus een Nederlander.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga echt stoppen met kijken als Michel volgende week niet genomineerd is.
Roep ik nu.
De kijker beslist niet de bewoners. Die nomineren alleen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:42 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dan kan je nu wel stoppen .. het wordt Jill of Thomas plus een Nederlander.
En de kijker moet kiezen tussen NIET de k5 want die zitten veilig.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:43 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
De kijker beslist niet de bewoners. Die nomineren alleen.
Niets is zeker, trust no onequote:Op donderdag 25 februari 2021 08:45 schreef 5thencounter het volgende:
En nu de hele dag kleffen die twee.. gelukkig is er ook één ding zeker, morgen is er één pleitte
Ik heb nog 1 scenario .. Jill komt terug. Staat volgende week tegen Michel. Michel verliest en Julie loopt samen met hem de deur uit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:44 schreef Benny het volgende:
Ik heb nagedacht over een scenario waarbij Julie eruit zou gaan... Maar in alle gevallen kom je uit op de laatste of de een-na-laatste week
Jill en Matt ergeren zich al, Mike misschien ook....zetten Julie tegenover Michel....en ze vliegt eruit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:44 schreef Benny het volgende:
Ik heb nagedacht over een scenario waarbij Julie eruit zou gaan... Maar in alle gevallen kom je uit op de laatste of de een-na-laatste week
Ze wist het echt niet. Had ze die dag al een paar keer laten blijken. Ze had haar peilen echt gericht op Michelquote:Op donderdag 25 februari 2021 08:44 schreef MissyZ het volgende:
Slim van Michel eigenlijk.
Die kwam erin, trok snel naar de Belgische kant en besefte dat hij dan de enige Nederlander is die over blijft.
En dat was Thomas als Belg aan de Nederlandse kant.
Overigens was ik sprakeloos van Zoey haar nominatie. Normaal heeft ze alles uitgedacht, en nu wist ze haar 2 stem niet.....acteert ze of was dat echt?
Ik denk niet gespeeld, want met Thomas en Jill overlegde ze al eerder dat ze de 2e stem nog echt niet wisten, en daar nog op terug zouden komen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:44 schreef MissyZ het volgende:
Die kwam erin, trok snel naar de Belgische kant en besefte dat hij dan de enige Nederlander is die over blijft.
Overigens was ik sprakeloos van Zoey haar nominatie. Normaal heeft ze alles uitgedacht, en nu wist ze haar 2 stem niet.....acteert ze of was dat echt?
Scheelt dat ze de halve dag in de gameroom zitten voor een spelletjequote:Op donderdag 25 februari 2021 08:44 schreef Hunter het volgende:
Dit wordt een heeele lange dag met gesip van Jill
Alles wat Zoey wou was Michel eruit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:44 schreef MissyZ het volgende:
Pff, Zoey moet niet zeiken. Ze wist zelf niet eens goed wie haar tweede keuze moest zijn en week zélf ook af van het "plan".quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:41 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat groepje hun haat naar Mike is te groot, die moet en zal eerst gaan, Matt en thomas kookte van woede. em Zoey kennende gaat die vandaag de confrontatie aan.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:48 schreef M.Ritcher het volgende:
Als Mike nu een beetje man is offert hij zich op.
Ik ben ook belg, maar Zoey mag van mij zo snel mogelijk vetrekken (als het nog zou gekund hebben, zelfs vòòr Thom en Jill)quote:
Waarom zou hij,speelt het spel goed,mag van mij zo door naar de finalequote:Op donderdag 25 februari 2021 08:48 schreef M.Ritcher het volgende:
Als Mike nu een beetje man is offert hij zich op.
Omdat hij zich niet als een kerel gedraagt. Ook in een spel kan je eerlijk wezen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:49 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Waarom zou hij,speelt het spel goed,mag van mij zo door naar de finale
ik durf te hopen op eerder, Nick Liese en Zoey lijken wel een beetje klaar met Julie, en Matt is ook geen julie fan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:44 schreef Benny het volgende:
Dan wel dan niet heb ikquote:Op donderdag 25 februari 2021 08:53 schreef Hznootje het volgende:
Stream2 loopt bij mij steeds vast (videoland) sinds gister. hebben jullie daar ook last van?
Laat ie dat dan gewoon zeggen... echt ....quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:55 schreef MissyZ het volgende:
Matt herhaalt tegen Nick en Michel dat Mike hem een slecht gevoel had gegeven voor een paar dagen omdat hij had gezegd dat die Matt zou beschermen.
Matt probeert ze duidelijk te maken dat Mike dubbelspel speelt en niet te vertrouwen is.
Loopt stabiel hier, misschien even opnieuw erin.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:53 schreef Hznootje het volgende:
Stream2 loopt bij mij steeds vast (videoland) sinds gister. hebben jullie daar ook last van?
Matt : 'Ik voel me vervelend want Mike heeft me verkeerd laten voelen. Mike is niet aardig'quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:55 schreef Hznootje het volgende:
Wie kan even weergeven wat Matt met Nick bespreekt?
Doe ik toch?quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:55 schreef Hznootje het volgende:
Wie kan even weergeven wat Matt met Nick bespreekt?
Liese en Nick weten elkaar nog niet echt 1-op-1 te vinden, enkel voor het spel. Gaan ze plots voor Julie dan liggen ze zelf voor de bus. Dus dat gaat pas gebeuren wanneer K5 zichzelf moet pakkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 08:53 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ik durf te hopen op eerder, Nick Liese en Zoey lijken wel een beetje klaar met Julie, en Matt is ook geen julie fan.
Ze had gisteren zelfs over hem gedroomd!quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:49 schreef MissyZ het volgende:
Dus Zoey is obsessed door onze marinier.
Overigens zag ik het gifje van haar vieze onderbroek.
Kunnen jullie niet meer rekening houden met mij...![]()
Gatverdikke.
Volgens mij weet Naomi dat al, heeft Jill haar al verteld. Nick weet het sowieso.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:58 schreef MissyZ het volgende:
Mooi, Naomi gaat er ook bij zitten.
Nu hopen dat Matt herhaalt wat Jill zei. (dat Mike wilde flirten met haar om de finale te halen en nu denkt dat die dat bij Naomi doet)
Heerlijk! Wordt genieten de komende tijd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:54 schreef Cargamelk het volgende:
Verdomme ik realiseer me nu dat hoe minder mensen nog in BB zitten hoe meer mooiboy streamtijd krijgt
Voor jouw mssn want ik ben dan allang weg .... op naar BB Australie en Canada.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heerlijk! Wordt genieten de komende tijd.
Vooral omdat Matt op geen enkele manier iets kan uitleggen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:02 schreef Toweler het volgende:
Michel en Nick verdedegen hem ook nog komt het op neer voor me
Vind je dat genieten met die 2 Nick Michel en Jullie en Mike mogen van mij eruit en de rest mag blijven zittenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heerlijk! Wordt genieten de komende tijd.
Het is ook niet om aan te zien dat gehuishoud de hele dag. Daarvoor hoef ik niet te kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:04 schreef MissyZ het volgende:
Michel geeft aan Matt aan dat je altijd stemt op diegene die je het minste bij je houdt. En dat dat ook iemand kan zijn die je echt mag. En dat hij pas 1 x echt gestemd heeft op iemand die die niet moest. (jerrel)
En hij geeft aan dat J en T niet meewerken in het huishouden. Dat is ook irritatie.
neequote:Op donderdag 25 februari 2021 08:53 schreef Hznootje het volgende:
Ja en jill soms mocht Thomas naar huis gaan gaat jill doen vaker doenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:03 schreef woveleed het volgende:
Is het nog steeds Thomas die de klok elke avond reset?
Nick heeft het allemaal geregeld met Mike. Michel is daarbuiten gebleven. Die wou zichzelf opofferen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:58 schreef Lillfex het volgende:
Echt he. Ben zo zat van Michel en Nick. De 2 opa's bij elkaar die denken dat ze de macht in handen hebben. Zo hypocriet
Dat punt is niet echt overgekomen nee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt zegt nou .. .het gaat me niet om het nomineren, maar dat Mike me recht in m'n gezicht liegt voor eigen gewin.
Het is daarom dat ik het vroeg inderdaad, bedankt!quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:06 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja en jill soms mocht Thomas naar huis gaan gaat jill doen vaker doen
Matt is echt geen toevoegingquote:
Ja het gezinsgevoel moet er wel in blijvenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:09 schreef MissyZ het volgende:
Gezamelijk ontbijten. Ik ben er weer weg van. Tot later.
Want ze wil een zwarte man?quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze had gisteren zelfs over hem gedroomd!
Ze zet alles in het werk om Michel zwart te maken.
Neem toch ook aan dat je niet in BB gaat zitten om het huishouden op tv te kunnen doenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:05 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Het is ook niet om aan te zien dat gehuishoud de hele dag. Daarvoor hoef ik niet te kijken.
Michel heb ik vorige week nog op gestemd maar mag van mij vetrekkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nick heeft het allemaal geregeld met Mike. Michel is daarbuiten gebleven. Die wou zichzelf opofferen.
Hij is gewoon heel slecht in uitleggen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:11 schreef Tompony het volgende:
Ik begrijp niet waarom Matt niet kan uitleggen dat Mike een leugenaar is?
Wordt hij constant onderbroken, of is hij te zenuwachtig ofzo?
Helemaal mee eens..quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:14 schreef Lillfex het volgende:
Als Nick en Michel bij elkaar zijn is het arrogantie aan de top.
mike is er sowieso bij is al verzekerd van 4 stemmenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:10 schreef Lillfex het volgende:
Matt en Thomas of Jill volgende ronde op de nominatie denk ik
Maar Nick en mooiboy zijn zo eerlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..
snap ook niet dat Liese het Thomas zo verwijt dat hij van dag 1 het spel speelt.. terwijl Nick precies hetzelfde doet
Ook al beweert hij van niet
quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar Nick en mooiboy zijn zo eerlijk.
Beschamend bijna hoe dom hij is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michel heeft van tevoren bekeken bij wie hij zich het beste kon aansluiten en is daarom heel slim te werk gegaanquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar Nick en mooiboy zijn zo eerlijk.
Volgende week denk samen met Mike.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Je zou denken dat Matt genomineerd is
[ afbeelding ]
Is die toch ook de volgende keerquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Je zou denken dat Matt genomineerd is
[ afbeelding ]
Precies om die redenen ook voor Thomas gestemd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:22 schreef greysbones het volgende:
Hoop dat Thomas mag blijven, puur omdat hij meer het spel kan spelen als Jill.
Vind Jill leuker, maar tactisch gezien verwacht ik daar niet veel van .
Plus Matt zal helemaal vastplakken aan Jill als Thomas weg is
En daar heb ik helemaal geen zin in
daarom ook besloten thomas te stemmenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:22 schreef greysbones het volgende:
Hoop dat Thomas mag blijven, puur omdat hij meer het spel kan spelen als Jill.
Vind Jill leuker, maar tactisch gezien verwacht ik daar niet veel van .
Plus Matt zal helemaal vastplakken aan Jill als Thomas weg is
En daar heb ik helemaal geen zin in
De meest eerlijke personenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:23 schreef Lillfex het volgende:
Ik gun het ze allemaal om te winnen alleen Michel en Nick niet en denk wel dat dat gaat gebeuren
Ik geef Liese een goede kans.. zolang ze geen rare spellen hoeven te doen( want dan gaat het mis bij Liese )quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:23 schreef Lillfex het volgende:
Ik gun het ze allemaal om te winnen alleen Michel en Nick niet en denk wel dat dat gaat gebeuren
Kan je doen maar die heeft straks geen kans tegen Nick als ik de buitenwereld zo kan zien en Jill is beter in spellen dus toch maar Jill gedaanquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:23 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
daarom ook besloten thomas te stemmen
Zo denk ik er ook een beetje over. Maar zoals het nu is zal ze niet winnen van Nick die de Belgische wereld in zijn macht heeft met zijn nrquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geef Liese een goede kans.. zolang ze geen rare spellen hoeven te doen( want dan gaat het mis bij Liese )
Er was niet veel keuze. De eerste week waren Nathalie en Jowi er nog.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel heeft van tevoren bekeken bij wie hij zich het beste kon aansluiten en is daarom heel slim te werk gegaan
Michel heeft tactisch gekeken bij wie hij zich het beste aan kon sluiten.. waar hij zelf een grote kans maakte op overwinningquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er was niet veel keuze. De eerste week waren Nathalie en Jowi er nog.
Daar ging hij toen ook mee om.
Het is logisch dat je dan andere mensen opzoekt.
Denk je nu echt dat dat nummer overal te horen is?quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook een beetje over. Maar zoals het nu is zal ze niet winnen van Nick die de Belgische wereld in zijn macht heeft met zijn nr
Ging geen dubbeltje meer in die pot als het aan mij lagquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:26 schreef greysbones het volgende:
Julie er zo lang mogelijk in houden.. kan ze al het geld uit de pot spelen
Ik heb dit van horen en zeggen. Weet ook niet of het waar is Ik volg alleen hier en de streamsquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:28 schreef woveleed het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat dat nummer overal te horen is?
Ik volg BB als belg vanaf dag 1 en ik moet zeggen dat ik het nummer nog nooit gehoord heb op radio of televisie of iets dergelijks, als ik geen bb zou kijken zou ik er nog nooit van gehoord hebben, maar bon.
Precies .. als ik toch geen kans zou makenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:28 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ging geen dubbeltje meer in die pot als het aan mij lag
hangt er toch maar vanaf naar welk radiostation je luistert, op studio brussel zal je ronny retro niet horen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:28 schreef woveleed het volgende:
[..]
Ik volg BB als belg vanaf dag 1 en ik moet zeggen dat ik het nummer nog nooit gehoord heb op radio of televisie of iets dergelijks, als ik geen bb zou kijken zou ik er nog nooit van gehoord hebben, maar bon.
Idem bij mij. Nummer van Nick ook nog nergens gehoord. Dus is wel overroepen hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:28 schreef woveleed het volgende:
[..]
Geen probleem, ik denk gewoon dat sommigen hier het wat overschatten. Ik heb het allesinds nog nooit gehoord ergens.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb dit van horen en zeggen. Weet ook niet of het waar is Ik volg alleen hier en de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |