Howdoequote:
geloof er ook geen fuck van hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:14 schreef anine het volgende:
[..]
yep, denk het ook, tot hij met een ander spreekt
Die naait hij dan weer net zo hard ... hij speelt het spel ook ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:14 schreef anine het volgende:
[..]
yep, denk het ook, tot hij met een ander spreekt
Nick heeft hem de finale belooft..1 nederlander en 1 belg..quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik ben blij dat Mike zo gestemd heeft.
K5 ook. Nick heeft hem gebruikt, maar daar was hij zelf bij.
Hij is een beetje uitgespeeld, althans voor het momentquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Die naait hij dan weer net zo hard ... hij speelt het spel ook ...
Die kan zo op een tegeltjequote:Op donderdag 25 februari 2021 01:17 schreef engine het volgende:
"Zelfvertrouwen is iets dat je opbouwt, speel het hier vooral niet kwijt"
Thomas
op naar de huishoudbeursquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:16 schreef Stargazing het volgende:
Vroeg of laat stonden Thomas en Jill toch tegenover elkaar. Zij zien zichzelf als de mensen die iedereen tegen elkaar mogen opzetten maar owee als Thomas en Jill tegenover elkaar staan, dan is het ineens niet meer eerlijk. Thomas is een hypocriete zak, heb me echt vergist in die kerel. En Jill heeft bewezen dat ze de definitie is van een "dom blondje"
als ze haar zin niet krijgt begint ze te janken. Matt is de jongste maar met momenten nog steeds meer volwassen dan Jill. Eindelijk gedaan met de grote kleutershow volgende week
Hier kun je zo leuk de namen veranderen ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:16 schreef Stargazing het volgende:
Vroeg of laat stonden Thomas en Jill toch tegenover elkaar. Zij zien zichzelf als de mensen die iedereen tegen elkaar mogen opzetten maar owee als Thomas en Jill tegenover elkaar staan, dan is het ineens niet meer eerlijk. Thomas is een hypocriete zak, heb me echt vergist in die kerel. En Jill heeft bewezen dat ze de definitie is van een "dom blondje"
als ze haar zin niet krijgt begint ze te janken. Matt is de jongste maar met momenten nog steeds meer volwassen dan Jill. Eindelijk gedaan met de grote kleutershow volgende week
Kan Nick wel beloven, maar de anderen hebben die belofte niet gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Nick heeft hem de finale belooft..1 nederlander en 1 belg..
En een moment kan ook 1 tel zijn ... morgen wordt een aparte dag geloof ik ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij is een beetje uitgespeeld, althans voor het moment
Wat ik mee heb gekregen heeft Naomi dit wel belooft, hij heeft gezworen dat hij zich aan zijn woord houd, en dag Michel en Julie..quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kan Nick wel beloven, maar de anderen hebben die belofte niet gedaan.
except Michel stond erop vorige week door Thomas,quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Hier kun je zo leuk de namen veranderen ...Thomas wordt Michel en dat domme blondje Julie ...
Lekker ontbijten en in de tuin zitten onder een dekentje, beetje huishouden doen en misschien nog eens terugdenken aan de tijd dat de kinderen niks uitvoerden. Potje petanque, gezamenlijk koken, lekker in de sauna en de hottub, mooie verhalen van goudeerlijke mensen. Om 11 uur in bed, mooie dag geweest. Volgende keer in Big Brother.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:16 schreef Stargazing het volgende:
michel heeft vorige week toch ook jill en jerrel genomineerd, ook maatjes, toch?quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:25 schreef Stargazing het volgende:
[..]
except Michel stond erop vorige week door Thomas,
Thomas heeft ondertussen al 3x maatjes tegenover elkaar gezet. Maar nu iq hij boos omdat dat keihard in zijn gezicht is ontploft en hij nu zelf tgenover zijn maatje staat. Michel heeft voor deze week nog geen enkele keer maatjes tegenover elkaar gezet, daarbij als het aan hem lag stond hij er zelf op tegen Matt
Iedereen wil Mike er nu uit dus Nick en Naomi hoeven niet mee te stemmen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat ik mee heb gekregen heeft Naomi dit wel belooft, hij heeft gezworen dat hij zich aan zijn woord houd, en dag Michel en Julie..
Behalve dan dat K5 binnenkort op elkaar moeten gaan stemmenquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Lekker ontbijten en in de tuin zitten onder een dekentje, beetje huishouden doen en misschien nog eens terugdenken aan de tijd dat de kinderen niks uitvoerden. Potje petanque, gezamenlijk koken, lekker in de sauna en de hottub, mooie verhalen van goudeerlijke mensen. Om 11 uur in bed, mooie dag geweest. Volgende keer in Big Brother.
Morgen weer verderquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:25 schreef Stargazing het volgende:
[..]
except Michel stond erop vorige week door Thomas,
Thomas heeft ondertussen al 3x maatjes tegenover elkaar gezet. Maar nu iq hij boos omdat dat keihard in zijn gezicht is ontploft en hij nu zelf tgenover zijn maatje staat. Michel heeft voor deze week nog geen enkele keer maatjes tegenover elkaar gezet, daarbij als het aan hem lag stond hij er zelf op tegen Matt
Dat waren geen maatjes. Jill koos alleen voor Jerrel om Michel dwars te zitten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:27 schreef anine het volgende:
[..]
michel heeft vorige week toch ook jill en jerrel genomineerd, ook maatjes, toch?
4 weken nog als het tegenzit. Hoop dat daar morgen nog een flinke bom onderkomt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:28 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Behalve dan dat K5 binnenkort op elkaar moeten gaan stemmen
Oke! ik hoop het want ik kan me niet voorstellen dat die Nick, michiel onder de bus gaat gooien, zoals hij wel degelijk heeft gezegd in de sauna tegen Mike.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Iedereen wil Mike er nu uit dus Nick en Naomi hoeven niet mee te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |