dat zei ikquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Mike is schijnheilig, maar ze vergeten even dat ze hem zelf volgende week onder de bus zouden gooien
Blondjes? Mjah, als die kinderen krijgen zouden ze blond kunnen zij njaquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Nick is echt al blondje met Thomas aan het maken denk ik.
Ik mis alle actie, ik moet naar Jill en Matt kijkenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nick even Thomas de les lezen wat ie moet doen
Ja mijn telefoon maakte van de TT ook blondjes herzien. Ik wilde het bijna laten staan vanwege Jillquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Blondjes? Mjah, als die kinderen krijgen zouden ze blond kunnen zij nja
Kan iemand effe samenvatten, ik kan het niet zienquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Nick geeft vaderlijk advies aan Tho
Nee maar om Michel weg te stemmen heb je mannen nodig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Nick wil echt niet met Thomas naar de finale, daar geloof ik niets van
ze nemen t elkaar niet kwalijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Kan iemand effe samenvatten, ik kan het niet zien
PRESENT!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:56 schreef [quote]
[b]Op woensdag 24 februari 2021 22:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee maar om Michel weg te stemmen heb je mannen nodig.
Zou ook heel dom zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Nick wil echt niet met Thomas naar de finale, daar geloof ik niets van
Thomas moet zich minder in de slaapkamer opsluiten en minder met maar 1 persoon optrekken maar zich mengen in het geheel zegt Nick.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Kan iemand effe samenvatten, ik kan het niet zien
Matt gaat volgende week ondragelijk zijn. Of T of J nou wintquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef Whuzz het volgende:
Niet huilen Jill. Thomas gaat weg en jij hebt Matt nog.
Als Nick al van Michel af wil doet ie dat zeker nog niet zo vroeg, dan verpest ie het ook bij Naomi en Julie, en waarschijnlijk ook bij Juliequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee maar om Michel weg te stemmen heb je mannen nodig.
Omdat ze alleen samen optrekken. Dan is het tactisch slim om ze beiden tegelijk te nomineren.quote:
Om hem later kwijt te raken moet hij ze sparen hequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Nick al van Michel af wil doet ie dat zeker nog niet zo vroeg, dan verpest ie het ook bij Naomi en Julie, en waarschijnlijk ook bij Julie
Jah, was ff zuipe in de bar om de hoek, hoezo?quote:
jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ge moet 2 namen kiezen he breur
Ja bij Julie en bij Julie. De rest is niet zo sterk met Michel als jij denkt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Nick al van Michel af wil doet ie dat zeker nog niet zo vroeg, dan verpest ie het ook bij Naomi en Julie, en waarschijnlijk ook bij Julie
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jah, was ff zuipe in de bar om de hoek, hoezo?
Dat kan nooit ,want avondklok conjo.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jah, was ff zuipe in de bar om de hoek, hoezo?
Goed nieuws: 1 kleuter down na morgenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:59 schreef Kinga het volgende:
OMG wat zijn deze kleuters toch verschrikkelijk.
ik heb hem 2 keer gebroken deze avondquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan nooit ,want avondklok conjo.
Jij boefje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb hem 2 keer gebroken deze avond
Welgeteld 7 dagen, want volgende week mag jij gaan Mattie.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Met: “Wie er van jullie ook uit gaat, ik sta aan jullie kant ten aller tijden, ten aller tijden”
Thomas is belg. Die kent het begrip BOA niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan nooit ,want avondklok conjo.
Hoezo is Thomas belg?quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Thomas is belg. Die kent het begrip BOA niet.
"Gij zijt gene flik!"
Ben ik al 2 weken maar de masochist in mij klikt altijd op de stream waar hij in beeld is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik die jongen volgende week helemaal zat ben
ja en nu heeft Daan, Jowi en Nathalie gelijk..............mens dat zijn de grondleggers van deze bondjes ellendequote:Op woensdag 24 februari 2021 23:01 schreef Kinga het volgende:
Jill heeft TOTAAL geen zelfreflectie. Anderen pesten haar, het is nooit haar schuld.
ja het is eigenlijk te hopen dat jill naar huis gaat want die krijgt anders geen deel van levenquote:
quote:
Nick is de grootste sneak die er inzit. Hij is politiek correct en is de heerser van de meiden en van Mike nu. Nou up naar de volgende nominatiequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:57 schreef Clasientje het volgende:
Nick die mooi probeert te praten tegen Thomas maar hij is ook een sneaky hoor😂
Amai.quote:
ze moet ook duidelijker zijn. ze ging bij hem in bed liggen, zuigzoen, gefriemel en nu stoot ze hem weer af. Vind t best wel sneu, ook al is t een saaie ventquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja het is eigenlijk te hopen dat jill naar huis gaat want die krijgt anders geen deel van leven
Nee, Matt.quote:
Niet dit soort grapjes vanavondquote:
Z durfde hem niet aan te kijken arme Matt.....quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:58 schreef aswesleep het volgende:
Matt offert zich op, hij is toch zo nobel.
Thmoas gaat straks alleen nog naar buiten, dus dat komt vanzelfquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Jill ziet Matt ook echt niet staan he zodra Thomas binnen komt
volgens mij deze week een belg.....dusssss.........quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, Matt.
Dan moet K5 op Mike (Nick is geeeeene backstabber!) of Zoey stemmen (naast Thomas/Jill).
In het midden?quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:05 schreef Tourniquet het volgende:
Laatste nachtje samen voor Tho en Jill. Misschien kan Matt voorstellen dat hij wel ergens anders gaat slapen?
Om Michel tegen Jill te kunnen zetten?quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:03 schreef Kinga het volgende:
Waarom heeft Zoey niet op Nick gestemd though...
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:05 schreef Fikkert2 het volgende:
Matt: ik laat jullie alleen, oke?
Jill: Is goed
Daar zat mattje niet op te wachten
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:06 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nick tegen Mike eerlijk duurt het langst want je wordt altijd betrapt op een leugen .. hij weet tegen wie hij het zegt
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Blij dat die kindercreche morgen uit elkaar is
Nick gooit Mike volgende week onder de busquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:06 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nick tegen Mike eerlijk duurt het langst want je wordt altijd betrapt op een leugen .. hij weet tegen wie hij het zegt
Jij hebt een licence to kill. Pak zequote:
Nee joh ... die is vrijdag als ze weer bij opa is heel BB alweer vergeten ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:56 schreef aswesleep het volgende:
Weet Jill eigenlijk dat ze in een spel zit?
of de komende week nog gebruiken en de week ernaquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nick gooit Mike volgende week onder de bus
Ja dat is ook triest hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Zoey is kwaad op Mike.... dat is ook een figuur hoor... zij zorgt er met haar eigen stem voor dat ze J + T uberhaupt niet samen gered konden worden, maar Mike heeft het gedaan
Let us pray.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nick is eerlijk, kan niet tegen liegen, goudeerlijk, oprecht, maar bovenal niet dom. Die gaat Mike gebruiken om Michel maar vooral Liese erop te zetten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nick is ook niet te vertrouwen. Niemand is te vertrouwen. Ik daartegen ben wel te vertrouwenquote:
Omdat ze zich nu nog kan aansluiten bij Nick.....of bij Thomas......quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:03 schreef Kinga het volgende:
Waarom heeft Zoey niet op Nick gestemd though...
Ze gaan er niet alle 2 uit hequote:Op woensdag 24 februari 2021 23:09 schreef Joyce-43 het volgende:
hierrna krijg je Matt dan Mike dan Zoey en dan Julie vermoed ik
Aye. @DGK_Tegengas : Je wordt gemist maat!quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:10 schreef Ireth het volgende:
Zo aan het gejank van Jill te zien is de bom gedropt in het huis?Ben net binnen met de hond. Waar is een @:dgk met filmpjes als je hem nodig hebt
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe jank jij dan. Als assepoester
Nick loop hier ook weer als een dominee te preken. Zo irritant.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik zou Matt af en toe een prop in de mond willen stoppen.
Wat een irritant, opdringerig en betweterig manneke.
Die denkt Nick even de les te lezen.
Al boeit het me niet echt,het is wel verdriet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
nee die lag afgelopen nacht nog bij matt want hun lagen buitenquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:07 schreef Angelique61 het volgende:
Slaapt Mike nog bj Jill en thomas op de kamer of was ie al verhuisd?
jwz Thomas en Jill zijn genomineerd en vanaf toen huilenquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:10 schreef Ireth het volgende:
Zo aan het gejank van Jill te zien is de bom gedropt in het huis?Ben net binnen met de hond. Waar is een @:dgk met filmpjes als je hem nodig hebt
Ik wel. Doe dan ook altijd mijn assepoester jurkje aan. En te kleine muiltjes. Daar ga je vanzelf van janken ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
tssssssquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:13 schreef Windhapper het volgende:
De huisbaas bepaalt even dat niemand het recht heeft boos te zijn.
Yup, maar dit hoort bij het spelquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al boeit het me niet echt,het is wel verdriet.
Huisbaas?Dictatorquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:13 schreef Windhapper het volgende:
De huisbaas bepaalt even dat niemand het recht heeft boos te zijn.
Ik krijg nu al tranen, hou op manquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wel. Doe dan ook altijd mijn assepoester jurkje aan. En te kleine muiltjes. Daar ga je vanzelf van janken ook
Nou nou... Thomas en Jill hebben al een paar keer op hem gestemd en daar heeft hij nooit "woest" over gedaan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:14 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Huisbaas?Dictator
Maar owee als je stemt op hem dan ist ie woest
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Ik had niet verwacht dat hun ook allemaal op Jill en Thomas zouden stemmen"
![]()
![]()
Iemand zat op haar plek waarschijnlijk.quote:
Nah, dunno.. Zie even de Terror Jaap tactiek. Het moment dat Huub eruit knalde, gingen al zijn stemmen naar Jaap en zo kon hij Brian verslaan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:14 schreef Clasientje het volgende:
Nou ik denkt dat Nick Michel wel erin houd tot de finale hij weet zelf natuurlijk ook wel dat hij makkelijk van Michel en Naomi wint hij speelt het heel slim.
Precies dat! Nick = Dominee. Een hele foute.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nick loop hier ook weer als een dominee te preken. Zo irritant.
Nick staat veel liever naast Mike in de finale ... Mike zit er minder lang en zal veel minder fans hebben dan Mich ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:14 schreef Clasientje het volgende:
Nou ik denkt dat Nick Michel wel erin houd tot de finale hij weet zelf natuurlijk ook wel dat hij makkelijk van Michel en Naomi wint hij speelt het heel slim.
Klinkt logisch natuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Iemand zat op haar plek waarschijnlijk.
"Ik snap da gij genomineerd zij, en da da nie leuk is, maar IK ZAT HIER"
deed ze een daantjequote:Op woensdag 24 februari 2021 23:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Iemand zat op haar plek waarschijnlijk.
"Ik snap da gij genomineerd zij, en da da nie leuk is, maar IK ZAT HIER"
Eigenlijk moet Matt 'm even meesleuren naar die andere slaapkamer en dan aan de rest vragen of het klopt dat Mike dit niet had kunnen verwachten.quote:
argh!quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar die onderbroek die Zoey showde, was dat stront of ongesteldheid
Inderdaad. Er wordt hier gedaan of Michel eigenhandig Jill en Thomas op de bank heeft gezet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou nou... Thomas en Jill hebben al een paar keer op hem gestemd en daar heeft hij nooit "woest" over gedaan.
Ik ben zeker geen michel-fan, maar laten we wel eerlijk blijven.
Zoey, dan is het vaak beidequote:Op woensdag 24 februari 2021 23:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja. Maar hij vreet wel teveelquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er wordt hier gedaan of Michel eigenhandig Jill en Thomas op de bank heeft gezet.
Ze hadden 6 stemmen. Dus het waren 6 mensen!
Weet niet of jij rode stront hebtquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Zag er idd uit als een combinatiequote:Op woensdag 24 februari 2021 23:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zoey, dan is het vaak beide
ja door mike terwijl die bij jill en thomas hun optrok enzo alsmike niet wat overgelopen was er gewoon nog kans geweestquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er wordt hier gedaan of Michel eigenhandig Jill en Thomas op de bank heeft gezet.
Op het gevoel van Michel zekerquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Nick stemt op gevoel. Yup dat doet he. whala
Moa, die "geoliede machine" kwam voirge week heeeeeel goed weg, of de rollen ware nu precies omgedraaid.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:20 schreef Yolk het volgende:
K5 kun je in principe niet veel kwalijk nemen, dat is een geoliede machine met als doel de ideale CenterParks-microsamenleving. Suf, maar dat is dan maar zo. Mike is gewoon een lul.
Thomas had het gedaanquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Matt 'm even meesleuren naar die andere slaapkamer en dan aan de rest vragen of het klopt dat Mike dit niet had kunnen verwachten.
Het is Michel zijn schuld. Foei Michel. Maak je niet druk, het is maar een spelletje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jawel staat in hun contracten. Is wel vaker besproken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Maar er is serieus toch geen officiële regel dat er perse een Nederlander en een Belg in de finale moeten staan? Grappig dat dat toch maar blijft rondzingen
Dat had Michel in het contract gelezen. zegt iequote:Op woensdag 24 februari 2021 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Maar er is serieus toch geen officiële regel dat er perse een Nederlander en een Belg in de finale moeten staan? Grappig dat dat toch maar blijft rondzingen
Het zou mij eerder opvallen als ze er niet in zat ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is het jullie ook al opgevallen dat jullie in het bed van Michel zit?
Die is de macht kwijt. Zit nu zelf in de gevarenzone.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou nou... Thomas en Jill hebben al een paar keer op hem gestemd en daar heeft hij
[quote]Op woensdag 24 februari 2021 23:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
op mike
FOK! Polls zijn de enige betrouwbare gebleken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:22 schreef Whuzz het volgende:
Twitter polls trekken nu redelijk gelijk. Gaat een hele spannende worden
Ze zijn allebei popi bij de welbekende schuimpjes. Allebei mollig, hebben allebei de gunfactor. Wordt spannend morgen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:22 schreef Whuzz het volgende:
Twitter polls trekken nu redelijk gelijk. Gaat een hele spannende worden
Dat zouden er dan toch meer moeten hebben gelezenquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:22 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat had Michel in het contract gelezen. zegt ie
FOK! Polls zijn 95 % Nederlanders die stemmen. Hebben we vanmiddag uitgetestquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
FOK! Polls zijn de enige betrouwbare gebleken.
Wat is heftig?quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:24 schreef mario390 het volgende:
maar dit is heftig
is al bekannt wie nomiert is?
Is Mike ook aanwezig in die kamer. Nee. Nick is den eerlijke jonge. Die flikkert Mike zo het hek over.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:23 schreef Harry het volgende:
Nick en Michel (en anderen) in de slaapkamer:
Nick: het wordt steeds moeilijker he, met deze kamer, met deze zes personen..... Nog zes weken!
Michel glunderend: En jullie kunnen niet op mij stemmen hè, want er is 1 Nederlander in de finale.
Neequote:Op woensdag 24 februari 2021 23:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
FOK! Polls zijn de enige betrouwbare gebleken.
Als het aan Michel had gelegen had hij er samenmet Matt opgestaan. Dit is vooral mogelijk gemaakt door Nick en Liese die hier niet mee instemde.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
[..]
Die is de macht kwijt. Zit nu zelf in de gevarenzone.
Oh dat heb ik gemist, zou best kunnen. Maar dan nog.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
FOK! Polls zijn 95 % Nederlanders die stemmen. Hebben we vanmiddag uitgetest
Belgen stemmen soms héél anders
Dit moet de call zijn hem te nomineren per directquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:23 schreef Harry het volgende:
Nick en Michel (en anderen) in de slaapkamer:
Nick: het wordt steeds moeilijker he, met deze kamer, met deze zes personen..... Nog zes weken!
Michel glunderend: En jullie kunnen niet op mij stemmen hè, want er is 1 Nederlander in de finale.
Liese en Nickquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:24 schreef mario390 het volgende:
maar dit is heftig
Ze is vrij egocentrisch ingesteld ja, Thomas andersom troosten zie ik haar echt niet doen. Althans, niet zonder dat ze het binnen een minuut weer op haarzelf heeft betrokkenquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:24 schreef Whuzz het volgende:
Omg, dat die Thomas langzamerhand niet heel moe wordt van Jill's onzekere gejank.
Iemand troosten als ze het moeilijk heeft, geen probleem. Maar als je het constant moeilijk hebt ben je misschien zelf het probleem
dat laatstequote:Op woensdag 24 februari 2021 23:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja, Liese en Nick.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:24 schreef mario390 het volgende:
maar dit is heftig
Wel nodig want op de stringetjes van Liese gaan ze niet uitkomen met al hun gelulquote:
De grote vraag is; waarom moet dat geshowed wordenquote:
Goor wijf eigenlijk. Ze weet toch dat die camera's alles in de gaten hebebnquote:
ja omdat die gewoon dom is geweest en zich door nick heeft lam laten lullenquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
[..]
Die is de macht kwijt. Zit nu zelf in de gevarenzone.
Welkom bij #TeamZoeyVIESWIJFquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Goor wijf eigenlijk. Ze weet toch dat die camera's alles in de gaten hebebn
Jawel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:21 schreef TheVulture het volgende:
als ze wint zouden we dat even moete gillen naar haar hahahhaquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:23 schreef Koekeloeren het volgende:
Bah Michel van: als wij over blijven kunnen jullie niet op mij stemmen want er moet een Nederlander in de finale. Die ziet zich zelf al in de finale staan. Ik hoop zo dat Jill blijft en dat ze sterkt blijft daar. En dag ze Michel naar huis speelt.
Aan de andere kant natuurlijk wel kinkiequote:
@MissyZquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jawel.
Is tegen Michel gezegd bij de casting. Theo wist het ook.
maar ik begrijp sowieso niet waarom je zoiets omhoog houdt voor de cam...quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Goor wijf eigenlijk. Ze weet toch dat die camera's alles in de gaten hebebn
Dus datquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
maar ik begrijp sowieso niet waarom je zoiets omhoog houdt voor de cam...
Die Brabo's zijn niet zo snugger...quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:28 schreef Clasientje het volgende:
Ja Mike je snij in je eigen vingers jij ligt er ook zo uit!
Stel dan ook geen vragen en lees terug.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:28 schreef mario390 het volgende:
goed dat ik dome trolls niks geloof
hoezo zijn het vieze dingen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:27 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill nu: "ik eet nooit nog Brabantse worstenbroodjes, vieze dingen".
Jill waarschijnlijk over 3 minuten: "lekker 20cm Brabants worstenbrood"
Blub.
Word het spannend en dan wisselen ze van streamquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:29 schreef Whuzz het volgende:
Jill zeiken tegen Mike, streamwissel... komoppppp
Dat dus.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De grote vraag is; waarom moet dat geshowed worden
zij willt toch geen gesprek führen met liese of julie,jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
goh durft ze nu wel wat te zeggen
Ontlading. Volgende week begint de onderlinge strijd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:31 schreef Whuzz het volgende:
Michel aait Julie nog maar even.
Heel K5 is wel giebelig.
ik kon niet eens stemmen, want er stond niet 1/2 belg 1/2 nlerquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
FOK! Polls zijn 95 % Nederlanders die stemmen. Hebben we vanmiddag uitgetest
Belgen stemmen soms héél anders
Mario’s Nationaliteit en de mijne stonden er ook niet op. Waardeloos.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kon niet eens stemmen, want er stond niet 1/2 belg 1/2 nler
Het gaat er ook niet om dat ze genomineerd is maar meer dat ze Thomas moet gaan missenquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Djill: “Ik ben al verloren, ik voel me niet gewonnen.”
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb echt last van gedrag vanJulie, die gewoon een partner thuis heeft.
Ik walg van dit gedrag...
Zegt dat iets over mij?
dan had die anders moeten stemmen had die veel meer kans gehadquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Mike is hier wel gewoon fair dat ie snapt dat ie de finale zo toch niet gaat halen
En wat dan precies?quote:
Zijn gewoon broer en zus he?quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb echt last van gedrag vanJulie, die gewoon een partner thuis heeft.
Ik walg van dit gedrag...
Zegt dat iets over mij?
Dan stemmen ze Mike en Mattquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:32 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ontlading. Volgende week begint de onderlinge strijd.
Ik vin dat je niet kan oordelen over de gevoelens tussen twee mensen, als je der zelf geen deel van uit maakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |