quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
En toch is ze een heel mooie dame.
[ afbeelding ]
nou, dit is duidelijk niet haar beste kantquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal dezelfde gedachte....quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je die knikker nog herinneren, die immuniteit kon opleveren en dat Daan die toen had. Probeer daar maar eens filmpjes van terug te kijken, Daar gaf hij even dictatoriaal aan, dat diegene die hem af nog 4 uurtjes de tijd had, anders zou diegene het gaan merken. Daar deed Nick even zijn masker af.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld geven van wat je bedoeld?
Logisch toch, helemaal als ze ongesteld moest wordenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:22 schreef jameshond7 het volgende:
Naomi wenen omdat er geen vegan donuts waren![]()
Soms komt de Nicktator los inderdaad...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je die knikker nog herinneren, die immuniteit kon opleveren en dat Daan die toen had. Probeer daar maar eens filmpjes van terug te kijken, Daar gaf hij even dictatoriaal aan, dat diegene die hem af nog 4 uurtjes de tijd had, anders zou diegene het gaan merken. Daar deed Nick even zijn masker af.
Ik hoor alleen Mike en wat achtergrondgeluidenquote:
quote:
Deze is zo lief.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen we Mike niet een week lang aansluiten op een leugendetector iedere keer als die een leugen verteld gaat ¤250 uit de pot [ afbeelding ]
huh??quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:26 schreef Harry het volgende:
Een vraag:
Waar kan je op de dag van het bekend worden van de nominaties COSsen, maar niet de uitslag te weten komen?
Antwoord graag kort: kan wel / kan niet
Ik denk niet dat dit kan, maar mogelijk is er een escape?
Ik wil de uitzending en uitslag op mijn tempo (NAH) terugkijken.
Tuurlijk. Zo meteen een TV momentje bij aankondiging genomineerden. Wordt zeker uitgezonden.quote:
Gaan nog voor de uitslag denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:27 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Lekker met zo'n geplamuurde smoel naar bed
Waarschijnlijk nog even de nominaties bekend maken, dus dan moet je er goed uitzienquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:27 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Maar ze gaat toch zo dr nest in?
Kan niet, tot 21:10 is er niets aan de handquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:26 schreef Harry het volgende:
Een vraag:
Waar kan je op de dag van het bekend worden van de nominaties COSsen, maar niet de uitslag te weten komen?
Wel vegan gelukkig!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:28 schreef danilel het volgende:
[..]
Marc Inbane vermoed ik, als ik de methode en de kwast zie
En Jill nog in dr badjas?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:28 schreef Flory het volgende:
Waarschijnlijk nog even de nominaties bekend maken, dus dan moet je er goed uitzien
Wilco!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen we Mike niet een week lang aansluiten op een leugendetector iedere keer als die een leugen verteld gaat ¤250 uit de pot [ afbeelding ]
Op Matt na dan he, want ze hebben heel goed door dat hij het meeste werk doet van hun vier of drie.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:28 schreef jameshond7 het volgende:
K5 (of 6?) zegt dat de "kleuters" niet doen, maar doen zelf ook niet heel veel behalve beetje in pannen roeren
Eens. Thomas zegt ook heel realistisch ''zeg er dan wat van''. Maar dan huilt ze weer met ''zo ben ik niet''. Ja dan moet je ook niet janken toch?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:29 schreef Biste het volgende:
Wat een gezeik van Jill weer in de aflevering.
'Iedereen kijkt naar mij', 'Ik mocht weer niet' (gaat uiteindelijk als 3e in de opdracht)
Trek je bek eens open ipv tegen Thomas te staan bleiten.
Ben dat gezeik over "dominantie" van Michel van haar beu. Hij wil een tactiek bespreken/bepalen, maar als niemand er dan tegenin gaan of tegenargumenten geeft... Anders staan ze daar gewoon als 10 makke schapen na de uitleg van BB.
Hier ook op Thomas ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Jill en Thomas dus. Toch maar op Thomas gestemd om te blijven al denk ik dat het een Belg is die moet vertrekken..
Dus dat. Die heeft ook nare trekjes.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:25 schreef Yolk het volgende:
[..]
Soms komt de Nicktator los inderdaad...
Ze blijven K5, zeiden Liese, Julie en Michel net in de sauna.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:28 schreef jameshond7 het volgende:
K5 (of 6?) zegt dat de "kleuters" niet doen, maar doen zelf ook niet heel veel behalve beetje in pannen roeren
Nee Jill. Wel even wakker blijven maat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:29 schreef Whuzz het volgende:
Zo. Heb mijn anti-lava schoenen gekregen na de TV uitzending!
Geen Mike-twists deze week.
Exit Thomas aanstaande...
ik wil haar eigenlijk nog meer zien huilenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:32 schreef Kinga het volgende:
Kleuter Jill mag oprotten morgenZO klaar met haar huilie gedrag.
Elk moment...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:32 schreef Joyce-43 het volgende:
bah bah weten de bewoners het al nee geloof ik he
mag ze lekker thuis doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef danilel het volgende:
[..]
ik wil haar eigenlijk nog meer zien huilen
er zijn 2 mogelijkheden, maar je kan niet van ons verwachten, waar we dagenlang over posten, niet over mogen pratenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:26 schreef Harry het volgende:
Een vraag:
Ze heeft gewoon veilig gestemd. That's allquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef Oranos het volgende:
Zoey echt een vieze Snake met haar 'ik ga niet op een van de meisjes stemmen'
dat heb je verkeerd verstaan denk ik want ze had naomi gestemtquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef Oranos het volgende:
Zoey echt een vieze Snake met haar 'ik ga niet op een van de meisjes stemmen'
Ze gaan het nu horen, dus get readyquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef danilel het volgende:
[..]
ik wil haar eigenlijk nog meer zien huilen
Nu tegen mij kattig. Kattekopquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:35 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik moet haar niet, mag het? thnx
Damn,ik zeg het,jij post het.quote:
Ik ook. Tactisch. Als Jill weg is heeft Michel meer kans.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:30 schreef Whuzz het volgende:
Heb voor Thomas gestemd, tegen beter weten in...
Had ik laten staan omdat de uitzending nog bezig wasquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
er zijn 2 mogelijkheden, maar je kan niet van ons verwachten, waar we dagenlang over posten, niet over mogen praten
[ link | afbeelding ]
Thomas:quote:
afvallen doet hij morgenavondquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:36 schreef Kinga het volgende:
Ik heb ook 2x op Thomas gestemd. Ik ben Jill gewoon meer dan zat. En gun hem dat ie nog wat meer kan afvallen.
die ligt er naar matt ook gewoon uitquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze blijven K5, zeiden Liese, Julie en Michel net in de sauna.
Ik denk ze Mike niet vertrouwen.
^^ Dit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:36 schreef Kinga het volgende:
Ik heb ook 2x op Thomas gestemd. Ik ben Jill gewoon meer dan zat. En gun hem dat ie nog wat meer kan afvallen.
Niet dagenlang......quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
er zijn 2 mogelijkheden, maar je kan niet van ons verwachten, waar we dagenlang over posten, niet over mogen praten
[ link | afbeelding ]
Ja ze heeft het toch weer slim aangepakt, al zit haar ongenoegen tegen Michel wel echt diepquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Zoey wist dar niemand op Naomi ging stemmen dus dit was gewoon veilig
Je verwacht dat Jill in de komende 10 minuten volwassen wordt?quote:
i know, maar vaak heb ik net spijt van mn stemquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je verwacht dat Jill in de komende 10 minuten volwassen wordt?
Je kunt maar tot morgen stemmen hè?
Mooi, ook weer opgelostquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Niet dagenlang......
Maar ik weet inmiddels het antwoord, en dat is dat op het leuke COS op woensdagavonden de uitslag bekend wordt gemaakt vanaf ongeveer 21.20 uur. En ik hier weg moet zijn
En begrijpelijk toch??quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ze heeft het toch weer slim aangepakt, al zit haar ongenoegen tegen Michel wel echt diep
en ook geen twitter en fb kijken op dat momentquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Niet dagenlang......
Maar ik weet inmiddels het antwoord, en dat is dat op het leuke COS op woensdagavonden de uitslag bekend wordt gemaakt vanaf ongeveer 21.20 uur. En ik hier weg moet zijn
Aan haar gezicht te zien weet ze hoe laat het is...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:39 schreef danilel het volgende:
ik vermoed dat Jill een partij bitchy gaat zijn
heerlijk ditquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:39 schreef Clasientje het volgende:
Het is hun gelukt hoor Thomas en Jill tegenover elkaar!
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:39 schreef Clasientje het volgende:
Het is hun gelukt hoor Thomas en Jill tegenover elkaar!
Bijdehandje, of niet?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
en ook geen twitter en fb kijken op dat moment
ZENDERCHECK!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:39 schreef Kinga het volgende:
Jill heeft niet eens de zender om. TROELA.
maar maar, ikke wil *stampvoetend*quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Aan haar gezicht te zien weet ze hoe laat het is...
Ah, de soa-verspreidende, ordinaire, pathologische leugenaar.quote:
Uiteraard. Drama willen we! DRAMA!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoop dat Michel en Juli ook tegenover elkaar komen te staan.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je die knikker nog herinneren, die immuniteit kon opleveren en dat Daan die toen had. Probeer daar maar eens filmpjes van terug te kijken, Daar gaf hij even dictatoriaal aan, dat diegene die hem af nog 4 uurtjes de tijd had, anders zou diegene het gaan merken. Daar deed Nick even zijn masker af.
Als Nick slim is (en hij gaat over lijken) Dan gaat hij volgende week samen met Mike, Naomie, Zoey, Thomas en Matt op Michel en Julie ... koppeltjes moeten stuk nu ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik ook. Tactisch. Als Jill weg is heeft Michel meer kans.
Het is maar nominatie hé.. Geen crematiequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zou zeggen Goh wat een verassing
Volgende week graagquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Jaaa net als in Australie!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Er was toch een soort geheime kamer, kan me goed voorstellen dat ze die morgen gaan inzetten
De oven was al opgestookt vandaag andersquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is maar nominatie hé.. Geen crematie
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat camerakruis? Is geen geheime kamer.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Er was toch een soort geheime kamer, kan me goed voorstellen dat ze die morgen gaan inzetten
wel een vuile nominatiequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En wat zullen jullie blij zijn.Denk er vooral aan de volgende die jullie gaan naaien.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zou zeggen Goh wat een verassing
Yup, gegokt en verloren (en voor Thomas de tweede keer)quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:42 schreef Lpracing het volgende:
De boomerang komt hard terug in Jill en Thomas hun gezicht.
Voor de eerste keer in 8 weken staan hun eens niet op het bord omdat die andere groep altijd plotjes smeedde.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
De rattenclub heeft het voor elkaar.
ik wilde het net schrijvenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:43 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik hoor Thomas nog zeggen: waarom moet er altijd een kutsfeer zijn als "zij" genomineerd zijn.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Het is nog nooit zo stil geweest. Dit is echt een moetje van de Febo deze stilte...
Mike en Matt zijn volgende week aan de beurt samenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:43 schreef Paul het volgende:
Wat moeten we nou met Mike en Matt, beter Matte genomineerd hee
Heb jij mijn verhaal over Nick gelezen waar je om vroeg? Heb het er niet voor Jan lul neergezet. Je vroeg om een voorbeeldquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef engine het volgende:
Julie en Michel taaien af om te gaan neuken
Wil je mijn aluhoedje?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Het is nog nooit zo stil geweest. Dit is echt een moetje van de Febo deze stilte...
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef engine het volgende:
Julie en Michel taaien af om te gaan neuken
quote:
thomas zegt net zelf dit te laten voor wat het is en het morgen te bekijken, met andere woorden, ik wil er nu niet over praten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:43 schreef Whuzz het volgende:
Nou nou... ook NIEMAND die iets zegt he? Dat vind ik dan wel weer matig.
Ook Zoey niet. Heeft weken met ze geheuld en nu geen kik.
daaromquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Michel zit er niet mee, "Ze stemmen ook op mij"
Precies. Die Mike is nu ook een schoothondjequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef Joyce-43 het volgende:
lafbekken durven niet eens wat te zeggen, nee zo in de slaapkamer wel
Alsof Zoey zich normaal iets aantrekt van wat anderen willenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef danilel het volgende:
[..]
thomas zegt net zelf dit te laten voor wat het is en het morgen te bekijken, met andere woorden, ik wil er nu niet over praten.
een ezel......quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, gegokt en verloren (en voor Thomas de tweede keer)
Ja maar jij mijn reactie duidelijk niet. Voor jan lul gereageerdquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb jij mijn verhaal over Nick gelezen waar je om vroeg? Heb het er niet voor Jan lul neergezet. Je vroeg om een voorbeeld
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Ach het is een spelquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Andersom gebeurt toch precies hetzelfde
Zoey exit dan. Julie mag nog wel even blijven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mogen vlg.week Zoe en Julie erop ,enge wijven
Michel is een narcist, die zit nergens meequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef bb-fan-1999 het volgende:
thomas gaf juist aan er niet over te willen pratenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Kansloos weer idd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef Whuzz het volgende:
Gaat ZELFS Naomi niet janken?
BB is kapot.
HEERLIJKquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Deze manquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:40 schreef utopia2.0 het volgende:
over 7wk kunnen ze elke dag bij elkaar zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:46 schreef BB-King het volgende:
Zielig voor Jill.
Thomas was haar allerbeste vriend.
Waar had zij dit toch aan verdiend.
Dealquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoey exit dan. Julie mag nog wel even blijven.
De afgelopen weken is er alleen maar op hun groep gestemd he?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:46 schreef TRiXeS het volgende:
Bam! Werd tijd dat zij ook het gevoel van de nominaties kennen. En volledig terecht dat de boomerang op hen terug ketst... Pff.. maar ja, wie moet blijven?
Mee eens. Enneh: Thomas.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:46 schreef TRiXeS het volgende:
Bam! Werd tijd dat zij ook het gevoel van de nominaties kennen. En volledig terecht dat de boomerang op hen terug ketst... Pff.. maar ja, wie moet blijven?
Ik hoop het. Beetje reuring in de tent. Bloed zweet en tranenquote:
Mijn idee is dat Nick en Naomi Mike gewoon wat hebben wijs gemaaktquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:46 schreef Kinga het volgende:
Wat ik trouwens zo hier en daar in de COS gelezen heb... begrijp ik goed dat er kleine bondjes IN de bondjes zijn?
Nick/Naomi/Mike in K5
Liese en Zoey
P.s JILL FLIKKER OP NAAR HUIS HUILIE
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:47 schreef TB-Spoelie het volgende:
Yoooo, allemaal veel plezier met Big Brother Masterchef / Eigen Huis en Tuin kijken. I'm out
heeft ie helemaal gelijk inquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Wat had je dan verwacht? Niemand hoeft zich toch te verantwoorden?.. Volgens mij werd er vorige week ook vrij weinig door de rest gezegd en pakte Michel en Nick het sportief op.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Kom we gaan ook even jankenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:47 schreef Whuzz het volgende:
Tomas zit bij een huilende Jill: "wtf moet ik hier nou weer mee....."
Nou van mij mag die Juli er direct uit. Van alle belgen kan ik die het slechts verstaanquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoey exit dan. Julie mag nog wel even blijven.
mike ja zoey nee want die heeft niet op hun gestemtquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er iemand een mes in hun rug heeft gestoken is het Mike en Zoey voor 50%
HEYquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:49 schreef Angel79 het volgende:
Naomi is ook maar een misselijk wicht eigenlijk,,,brrrrr
Hij heeft toch gelijk....al vier keer hebben ze op hem gestemd......quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Michel is een narcist, die zit nergens mee
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:48 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas huilt omdat hij Jill niet langer kan gebruiken om de finale te halen
Thomas of Jill naar een geheime kamer en later weer terug.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:48 schreef aswesleep het volgende:
Deze act is toch het bewijs dat het best is dat ze opgesplitst worden.
Maar nog niet geresulteerd in een nominatie toch?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:47 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
De afgelopen weken is er alleen maar op hun groep gestemd he?
Die Michel is toch ook een smerige ratquote:
Dat is ook het mooie aan het stemmen ... je stemt voor iemand om te blijven ... niemand stemt iemand eruit zo ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Wederzijds ook. Duhquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk....al vier keer hebben ze op hem gestemd......
Oh man ik vind die Julie zo'n misselijk wijfquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:50 schreef jameshond7 het volgende:
Allemaal zijn ze opeens stil, en dan naar de slaapkamer vluchten en gaan juichen zeker
ja dus dat iddquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:50 schreef jameshond7 het volgende:
Allemaal zijn ze opeens stil, en dan naar de slaapkamer vluchten en gaan juichen zeker
Zoey trok net iets anders juist uit......quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alsof Zoey zich normaal iets aantrekt van wat anderen willen
WTFquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:51 schreef danilel het volgende:
[..]
Zoey trok net iets anders juist uit......[ afbeelding ]
vies wijfquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:51 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat was maar juist de shot voor de uitzending, nu terug over naar de realiteit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:49 schreef Tourniquet het volgende:
Nominatie dragen voor gevorderden.
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:51 schreef danilel het volgende:
[..]
BB heeft al zo vaak moeten inmengen om Jill en Thomas te redden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:50 schreef Koekeloeren het volgende:
Stel je eens voor hoe anders alles zou zijn gegaan als zoey Jill er vorige week niet af had gehaald. Misjell zou dan lekker naar huis zijn gegaan. K4/5/6 in paniek want hun leider is dan weg. Nu is het zonder enige inbreng van bb totaal voorspelbaar wie er in welke volgorde naar huis gaat
Ja, Thomas zou ook nooit zijn prijs delen, terwijl zij dat nog wel wilde.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:48 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas huilt omdat hij Jill niet langer kan gebruiken om de finale te halen
Denk dat hij er toch niet meer zo zeker van hoeft te zijn dat ie gesaved word als ie nog eens op de bank komt.Veel kijkers kotsen hem uit.En ook BB doet niet echt moeite om hem positief in beeld te brengenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Michel is toch ook een smerige rat
Dat doet Nick niet als hij slim is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Thomas heeft volwassen gesprek met Nick.
Als Nick slim is speelt hij nu a Michel er uit met Thomas, Matt en Mike.
Ik vrees dat ik die jongen volgende week helemaal zat benquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:52 schreef Windhapper het volgende:
Jill kan altijd op Matt terecht, altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |