quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
En toch is ze een heel mooie dame.
[ afbeelding ]
nou, dit is duidelijk niet haar beste kantquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal dezelfde gedachte....quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je die knikker nog herinneren, die immuniteit kon opleveren en dat Daan die toen had. Probeer daar maar eens filmpjes van terug te kijken, Daar gaf hij even dictatoriaal aan, dat diegene die hem af nog 4 uurtjes de tijd had, anders zou diegene het gaan merken. Daar deed Nick even zijn masker af.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld geven van wat je bedoeld?
Logisch toch, helemaal als ze ongesteld moest wordenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:22 schreef jameshond7 het volgende:
Naomi wenen omdat er geen vegan donuts waren![]()
Soms komt de Nicktator los inderdaad...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je die knikker nog herinneren, die immuniteit kon opleveren en dat Daan die toen had. Probeer daar maar eens filmpjes van terug te kijken, Daar gaf hij even dictatoriaal aan, dat diegene die hem af nog 4 uurtjes de tijd had, anders zou diegene het gaan merken. Daar deed Nick even zijn masker af.
Ik hoor alleen Mike en wat achtergrondgeluidenquote:
quote:
Deze is zo lief.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen we Mike niet een week lang aansluiten op een leugendetector iedere keer als die een leugen verteld gaat ¤250 uit de pot [ afbeelding ]
huh??quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:26 schreef Harry het volgende:
Een vraag:
Waar kan je op de dag van het bekend worden van de nominaties COSsen, maar niet de uitslag te weten komen?
Antwoord graag kort: kan wel / kan niet
Ik denk niet dat dit kan, maar mogelijk is er een escape?
Ik wil de uitzending en uitslag op mijn tempo (NAH) terugkijken.
Tuurlijk. Zo meteen een TV momentje bij aankondiging genomineerden. Wordt zeker uitgezonden.quote:
Gaan nog voor de uitslag denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:27 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Lekker met zo'n geplamuurde smoel naar bed
Waarschijnlijk nog even de nominaties bekend maken, dus dan moet je er goed uitzienquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:27 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Maar ze gaat toch zo dr nest in?
Kan niet, tot 21:10 is er niets aan de handquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:26 schreef Harry het volgende:
Een vraag:
Waar kan je op de dag van het bekend worden van de nominaties COSsen, maar niet de uitslag te weten komen?
Antwoord graag kort: kan wel / kan niet
Ik denk niet dat dit kan, maar mogelijk is er een escape?
Ik wil de uitzending en uitslag op mijn tempo (NAH) terugkijken.
Wel vegan gelukkig!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:28 schreef danilel het volgende:
[..]
Marc Inbane vermoed ik, als ik de methode en de kwast zie
En Jill nog in dr badjas?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:28 schreef Flory het volgende:
Waarschijnlijk nog even de nominaties bekend maken, dus dan moet je er goed uitzien
Wilco!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen we Mike niet een week lang aansluiten op een leugendetector iedere keer als die een leugen verteld gaat ¤250 uit de pot [ afbeelding ]
Op Matt na dan he, want ze hebben heel goed door dat hij het meeste werk doet van hun vier of drie.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:28 schreef jameshond7 het volgende:
K5 (of 6?) zegt dat de "kleuters" niet doen, maar doen zelf ook niet heel veel behalve beetje in pannen roeren
Eens. Thomas zegt ook heel realistisch ''zeg er dan wat van''. Maar dan huilt ze weer met ''zo ben ik niet''. Ja dan moet je ook niet janken toch?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:29 schreef Biste het volgende:
Wat een gezeik van Jill weer in de aflevering.
'Iedereen kijkt naar mij', 'Ik mocht weer niet' (gaat uiteindelijk als 3e in de opdracht)
Trek je bek eens open ipv tegen Thomas te staan bleiten.
Ben dat gezeik over "dominantie" van Michel van haar beu. Hij wil een tactiek bespreken/bepalen, maar als niemand er dan tegenin gaan of tegenargumenten geeft... Anders staan ze daar gewoon als 10 makke schapen na de uitleg van BB.
Hier ook op Thomas ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Jill en Thomas dus. Toch maar op Thomas gestemd om te blijven al denk ik dat het een Belg is die moet vertrekken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |