dat zei ikquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Mike is schijnheilig, maar ze vergeten even dat ze hem zelf volgende week onder de bus zouden gooien
Blondjes? Mjah, als die kinderen krijgen zouden ze blond kunnen zij njaquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Nick is echt al blondje met Thomas aan het maken denk ik.
Ik mis alle actie, ik moet naar Jill en Matt kijkenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nick even Thomas de les lezen wat ie moet doen
Ja mijn telefoon maakte van de TT ook blondjes herzien. Ik wilde het bijna laten staan vanwege Jillquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Blondjes? Mjah, als die kinderen krijgen zouden ze blond kunnen zij nja
Kan iemand effe samenvatten, ik kan het niet zienquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Nick geeft vaderlijk advies aan Tho
Nee maar om Michel weg te stemmen heb je mannen nodig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Nick wil echt niet met Thomas naar de finale, daar geloof ik niets van
ze nemen t elkaar niet kwalijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Kan iemand effe samenvatten, ik kan het niet zien
PRESENT!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:56 schreef [quote]
[b]Op woensdag 24 februari 2021 22:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee maar om Michel weg te stemmen heb je mannen nodig.
Zou ook heel dom zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Nick wil echt niet met Thomas naar de finale, daar geloof ik niets van
Thomas moet zich minder in de slaapkamer opsluiten en minder met maar 1 persoon optrekken maar zich mengen in het geheel zegt Nick.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Kan iemand effe samenvatten, ik kan het niet zien
Matt gaat volgende week ondragelijk zijn. Of T of J nou wintquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef Whuzz het volgende:
Niet huilen Jill. Thomas gaat weg en jij hebt Matt nog.
Als Nick al van Michel af wil doet ie dat zeker nog niet zo vroeg, dan verpest ie het ook bij Naomi en Julie, en waarschijnlijk ook bij Juliequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee maar om Michel weg te stemmen heb je mannen nodig.
Omdat ze alleen samen optrekken. Dan is het tactisch slim om ze beiden tegelijk te nomineren.quote:
Om hem later kwijt te raken moet hij ze sparen hequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Nick al van Michel af wil doet ie dat zeker nog niet zo vroeg, dan verpest ie het ook bij Naomi en Julie, en waarschijnlijk ook bij Julie
Jah, was ff zuipe in de bar om de hoek, hoezo?quote:
jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ge moet 2 namen kiezen he breur
Ja bij Julie en bij Julie. De rest is niet zo sterk met Michel als jij denkt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Nick al van Michel af wil doet ie dat zeker nog niet zo vroeg, dan verpest ie het ook bij Naomi en Julie, en waarschijnlijk ook bij Julie
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jah, was ff zuipe in de bar om de hoek, hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |