Hoe weet je dat? De kijkcijfers lijken in NL veel hoger dan in BE, dus waaruit concludeer jij dat belgen méér zouden stemmen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:28 schreef MissyZ het volgende:
Jill blijft.
Thomas is eruit bij de Belgen, en die stemmen massaler dan de Nederlanders.
ik wachte 2min 45...quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT bedacht ..had
hoeft ut ineens niet
Het zou nu weer een Belg moeten zijn eigenlijk. Vorige week een Nederlander. Dus Thomas.quote:
Ze zijn ook veel te laat begonnen. Zo'n oven moet je ruim van te voeren loeiheet stoken, dan het vuur/kolen/as weghalen en dan de hete steen gebruiken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat de pizza's weer in de oven zullen belanden.
Vind het maar een gekloot die pizzaoven.
Daar slaagt ze dan niet erg goed in, ben die zure kop en verongelijktheid wel beu nu.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jill geeft toch ook aan dat ze altijd probeert te lachen ondanks ze zich echt verdrietig voelt. Lijkt mij een heel onzeker meisje dat iedereen na de zin probeert te maken. Komt ook helemaal niet over als een meisje van 22 jaar.
Oh ja een lijst met alle (ex) bewoners :quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:22 schreef MissyZ het volgende:
Op
1. Rene![]()
2.Michel (inhaalslag)
3. Liese (steeds leuker)
4. Naomi
5. Nick. (zonder Theo was je 1 geweest)
6. Jill (snelste zakker)
7. Thomas ( vertederende huilebalk)
8. Julie ( dit wisselt sterk)
9. Matt (please...)
24. Mike.
Antwoord is dus neequote:Op woensdag 24 februari 2021 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie deelt koekjes uit ... zou ze ook richting de slaapkamer gaan?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : 'Ik doe hele grote uitspraken .. dat wel'
Iemand een voorbeeld?
Je kunt gewoon scrollen als je scherm vol is hé?quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jongens .. kunnen die top1-100 lijstjes niet in een apart topic. Ik weet dat er niet veel gebeurd.. maar ze nemen zoveel ruimte in beslag
Dat idee heb ik al vanaf het begin. Ook door de populariteit van de Belgen. Thomas heeft afgedaan bij ze, doordat die heult met de nederlanders.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? De kijkcijfers lijken in NL veel hoger dan in BE, dus waaruit concludeer jij dat belgen méér zouden stemmen?
Misschien is dit een goeie telefoon voor jequote:Op woensdag 24 februari 2021 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jongens .. kunnen die top1-100 lijstjes niet in een apart topic. Ik weet dat er niet veel gebeurd.. maar ze nemen zoveel ruimte in beslag
Dat je hem achter Nick en Michel zet snap ik........maar achter Ziko en Matt vergeef ik je niet!quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh ja een lijst met alle (ex) bewoners :
1. Nick
2. Naomi
3. Liese
4. Jill
5. Michel
6. Theo
7. Patrick
8. Ziko
9. Jowi
10. Mike
11. Matt
12. Thomas
13. Julie
14. Zoey
15. Rene (sorry)
16. Els
17. Danielle
18. Nathalie
19. Jerrel
Terecht puntquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ok, dus "Thomas is eruit bij de Belgen, en die stemmen massaler dan de Nederlanders." is eigenlijk "ik heb het gevoel dat belgen meer stemmen dan nederlands, ook al matched dat totaal niet met de kijkcijfers.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:38 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik al vanaf het begin.
Ik vrees het ook ja. Ik zal vóór Thomas stemmen, maar ik ben bang dat hij gaat vertrekken. De belgen hebben nooit veel met hem gehad lijkt het en Jill heeft nog redelijk wat over aan "restpopulariteit" zo lijkt het.quote:Maar zowiezo, welk land ook is Jill populairder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ligt onder het bedquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit Matt nu ergens stilletjes in een hoekje of heeft hij ze daadwerkelijk alleen gelaten?
Mag niet meer! Jij moet buiten slapen!quote:
Je mag hier ook nietsquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Terecht punt
Kan hierzo: BB / Wie is je favoriete bewoner?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mag niet meer! Jij moet buiten slapen!![]()
Veel vuur en weinig pizzaquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
¤1200 die pizza oven
[ afbeelding ]
Zo moeilijk is dat niet, ik snap niet dat ze daar problemen mee hebben gehadquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:43 schreef Benny het volgende:
Gaat het nu wel lukken met de pizza's?
https://www.uwkachel.nl/morso-forno-losse-buitenoven.htmlquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
¤1200 die pizza oven
[ afbeelding ]
als ze zich bij die vier meiden had aangesloten had ze er ook snel uitgelegen. Het zou dan 4 Belgische + 1 Nederlandse zijn geweest. En dan ligt de loyaliteit van de dames toch bij de eigen landgenoten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:43 schreef mario390 het volgende:
jill heeft zich moeten met
de meiden samendoen,niet met
de kleuters daar
zo selfs schuld
Mee eens, en ben normaal toch wel iemand die snel Landgenoten aanmoedigdquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:46 schreef Windhapper het volgende:
Ik ben Nederlander maar vind echt dat de Nederlandse casting 1 grote faal is. Vanaf het begin louter Belgen in mijn top 5 op Jowi na en dat is feitelijk een Antiliaan.
Leuk speelgoed.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
¤1200 die pizza oven
[ afbeelding ]
liese heeft probiert met haar te spreken,zij was maar overstoer nehmt geenquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
als ze zich bij die vier meiden had aangesloten had ze er ook snel uitgelegen. Het zou dan 4 Belgische + 1 Nederlandse zijn geweest. En dan ligt de loyaliteit van de dames toch bij de eigen landgenoten.
Dat is wel waar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
liese heeft probiert met haar te spreken,zij was maar overstoer nehmt geen
gesprek an
liese bedoelt misschien poep belgisch vor kontquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:48 schreef Ireth het volgende:
Om de een of andere reden kan ik Liese over poep beter hebben dan Jill over poep
Dat maakt toch niet uit? Het blijft dan 4 Belgische + 1 Nederlandsequote:Op woensdag 24 februari 2021 16:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
liese heeft probiert met haar te spreken,zij was maar overstoer nehmt geen
gesprek an
Shit. Zat op de andere stream. Even terugluisteren. Ik zat hier al even op te wachtenquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey, Thomas, Jill
Zoey : Ik heb een goed gesprek gehad met Liese vanochend. Ze wouden mij erop zetten, de jongens. Liese vertrouwt hem ook niet, en Julie ook niet. Alleen Nick vertrouwt hem.
Thomas en Jill vertellen nogmaals kort wat er gebeurt is afgelopen nacht.
Ik snap Mario zijn punt wel in deze.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Het blijft dan 4 Belgische + 1 Nederlandse
Die worden amper bekekenquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
zoals gisteren ook al werd gezegd, er zijn meer topics over BB dan alleen de COS
Het kan heel simpel zijn... Topic openen, hier een linkje delen met wat toelichting... Tadaaa.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die worden amper bekeken
Open ik daar een topic, in 24u 0 of 1 reactie
Eens!! Dit slaat nergens op,quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Omdat niemand uit de cos durft te komenquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die worden amper bekeken
Het zijn er ook wel heel veel met bagger.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die worden amper bekeken
Linkje delen in de cos is als een zandkorrel in de woestijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:57 schreef Benny het volgende:
[..]
Het kan heel simpel zijn... Topic openen, hier een linkje delen met wat toelichting... Tadaaa.
Zal dan wel niet stormlopen, maar zo nu en dan komt er weer eens een topic boven
Geen paniek
ik ga niet happen hieropquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zijn er ook wel heel veel met bagger.
Je kunt ook geen zandkasteel bouwen zonder zandkorrelquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Linkje delen in de cos is als een zandkorrel in de woestijn.
Ik heb een foto gepost in je "laat hier zien hoe je BB volgt!" topic...quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat niemand uit de cos durft te komen
Zoey zet zich echt elke keer tegen julie af. Gisteravond ook al.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie en Zoey woorden over dat Matt op de plek van Zoey is gaan zitten toen ze even opgestaan was en naar binnen was gegaan. Zoey zegt: Ik was juust 5 minuten weg.
Sorry,die was niet naar u gericht.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik ga niet happen hierop
Dan is het goedquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,die was niet naar u gericht.
Zoey had het er vanochtend ook al over, dat een bepaalde plek van haar was. Daar mocht niemand anders gaan zittenquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie en Zoey woorden over dat Matt op de plek van Zoey is gaan zitten toen ze even opgestaan was en naar binnen was gegaan. Zoey zegt: Ik was juust 5 minuten weg.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een foto gepost in je "laat hier zien hoe je BB volgt!" topic...
Er reageert alleen verder geen hond
Even wachten.quote:
Mooi zo.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoey zet zich echt elke keer tegen julie af. Gisteravond ook al.
Omdat ze Julie en Michel uit elkaar wil halen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoey zet zich echt elke keer tegen julie af. Gisteravond ook al.
Echt wel !!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een foto gepost in je "laat hier zien hoe je BB volgt!" topic...
Er reageert alleen verder geen hond
dat heeft ze toch ook met mies besproken, ze heeft moeite met zijn autoritaire gedrag, doet haar aan haar vader en haar jeugd denken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Omdat ze Julie en Michel uit elkaar wil halen.
Ze heeft gewoon iets tegen Michel.
Eerdere polls gaven heel andere verhoudingen weer. Misschien COS-en Belgen minder onder werktijd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Volgens de poll zitten hier maar 3 belgen op het forum en 34 nederlanders. Had toch meer belgen verwacht
kleine pizza denk ikquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
iedereen een eigen pizza?
of is ut een skeer stukje en gaan ze nog koken straks
prangende vragen
vuur aan de zijkanten?quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:09 schreef chufi het volgende:
Weten ze nu al hoe die oven werkt? Ik snap het nml nog steeds niet
En als dat dan uitgesproken is, moet je er niet over blijven doorgaan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:06 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heeft ze toch ook met mies besproken, ze heeft moeite met zijn autoritaire gedrag, doet haar aan haar vader en haar jeugd denken.
En die noemt een ander dominant....quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoey had het er vanochtend ook al over, dat een bepaalde plek van haar was. Daar mocht niemand anders gaan zitten
Vuur naar de zijkant, als het goed heet is pizza erin af en toe pizza ronddraaienquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:09 schreef chufi het volgende:
Weten ze nu al hoe die oven werkt? Ik snap het nml nog steeds niet
Ach hij wilde op haar stemmen naast matt. En dat weet ze nu.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En als dat dan uitgesproken is, moet je er niet over blijven doorgaan.
Ze is gewoon iedereen tegen hem aan het opzetten.
Hij heeft persoonlijk niets tegen haar gedaan.
Ik zou al afhakenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:11 schreef Whuzz het volgende:
Handleiding van die oven, op de juiste pagina met uitleg: https://www.handleidi.ng/mors/grill-forno/handleiding?p=12
Oftewel, goed opstoken 30-60 min lang (mits je het goed doet...). Steen 300 graden, lucht 500. Vuur aan de kant schuiven, pizza er in, af en toe draaien.
Dan valt het beleg er toch af?quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:11 schreef Whuzz het volgende:
Handleiding van die oven, op de juiste pagina met uitleg: https://www.handleidi.ng/mors/grill-forno/handleiding?p=12
Oftewel, goed opstoken 30-60 min lang (mits je het goed doet...). Steen 300 graden, lucht 500. Vuur aan de kant schuiven, pizza er in, af en toe draaien.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan valt het beleg er toch af?
niet ondersteboven draaien maar ronddraaien terwijl de pizza horizontaal blijftquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grappig, ik had al het vermoeden dat die opmerking ging komen, dus bij mijn uitleg had ik nog even 'rond' toegevoegdquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tot je de pizza hebt geproefd, komen best goede pizza's uit die ovens
Sorry, maar dit vind ik toch wel even leuk......het gaat niet zoals Zoey wil.quote:
Nee, door de tomatensaus plakt je hele pizza dan meteen aan de steen vast en verkoolt al je beleg tesamen met de pizza. Daarna flikker je die hele steen met vastgekoolde pizza over het hek en eet je gewoon worstenbrood.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OK..quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:11 schreef Whuzz het volgende:
FF is grappig dat je de pizza moet omdraaienquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, door de tomatensaus plakt je hele pizza dan meteen aan de steen vast en verkoolt al je beleg tesamen met de pizza. Daarna flikker je die hele steen met vastgekoolde pizza over het hek en eet je gewoon worstenbrood.
zoiets staat wel in de handleiding, maar denkt dat ze bedoelen wat verplaatsen af en toe ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
FF is grappig dat je de pizza moet omdraaien
Je meent hetquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
zoiets staat wel in de handleiding, maar denkt dat ze bedoelen wat verplaatsen af en toe ...
Klinkt als een recept tot succesquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, door de tomatensaus plakt je hele pizza dan meteen aan de steen vast en verkoolt al je beleg tesamen met de pizza. Daarna flikker je die hele steen met vastgekoolde pizza over het hek en eet je gewoon worstenbrood.
Oh de overleven master heeft dit zich toebedeeld.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Klinkt als een recept tot succes
Daarover gesproken... Het wil volgens mij nog niet echt lukken bij Michel. Ik denk dat hij ook geen bbq-meester is
Trekquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
Liese voor de derde keer: "Ik heb honger. "
Star?quote:
Ze vreten de hele dag lijkt wel. Ik zag al ontbijt en soep als lunch.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:21 schreef Tourniquet het volgende:
Is er maar één zo'n minipizza p.p.?
Ik denk niet dat Michel dat gaat trekken...quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:21 schreef Tourniquet het volgende:
En vanavond om 21:00 weer de koelkast leegsnaaien.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze vreten de hele dag lijkt wel. Ik zag al ontbijt en soep als lunch.
Nee ze eten een bodemquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben ze wel beleg voor op die pizza's
Thomas voelt de bui hangen. Is aan het gamen, probeert contact te leggen met naomi.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:21 schreef Benny het volgende:
Naomi en Thomas zijn onderling ook nog wel leuk. Ook in hun gesprekjes
De meeste daar zijn al dik genoegquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:21 schreef Tourniquet het volgende:
Prima tochquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zag zoey met 1 plak ham of zo in haar hand in een pakjes en een half zakje gerapte kaas
Te laat denk ik....quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Thomas voelt de bui hangen. Is aan het gamen, probeert contact te leggen met naomi.
Langzaam vertrouwen winnen .
As dat maar goed gaatquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe dr PIzza gaat het crematorium
de eerste
![]()
![]()
In de Congoquote:
Morgen een teken opdracht.quote:
Nog welquote:
Jij zit op de bank.quote:
Lees de updates!!!quote:
In zo'n oven veel sneller.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
1 pizza bakt toch 10 minuten ofzo?
De laatste zal 100 minuten na de eerste kunnen eten
jaquote:
Touché,er is gisteravond genomineerd.quote:
Jammer lees 300 topics terugquote:
Vannacht paniek bij Jill.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:31 schreef suzi1 het volgende:
is er nog herrie in de kiet geweest, zowel hier als daar?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
Pizza rand is zwart aan het worden.
Niemand is jou verplicht om updates te gevenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:31 schreef suzi1 het volgende:
Nee, alleen Zoey is boos omdat mensen op de plek gaan zitten die voor haar is gereserveerd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:31 schreef suzi1 het volgende:
klopt, maar vragen van mijn staat vrijquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand is jou verplicht om updates te geven
En toch zijn er mensen die het gaarne doen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees eens lief tegen de mensen. Je hebt een lief gezichtje, gebruik hetquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar niet in de cos het is geen tafeltje dekjequote:Op woensdag 24 februari 2021 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die het gaarne doen.
wat heb jij gegeten, of moet jij nog eten?quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar niet in de cos het is geen tafeltje dekje
Als iedereen updates wil in de cos gaat het een beetje foutquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wees eens lief tegen de mensen. Je hebt een lief gezichtje, gebruik het
OK team Liesequote:Op woensdag 24 februari 2021 17:34 schreef Whuzz het volgende:
Zo, Liese gooit een halve big op d'r pizza. Fuck vegans.
Jill + Thomas.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:36 schreef suzi1 het volgende:
ok back on topic. ben benieuwd naar de nominatieuitslagen
Nee, want is nog niet officieelquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:38 schreef suzi1 het volgende:
meh meh, had je dat niet even onder een spoiler kunnen zetten whuzz
Ben je aan het rellenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:38 schreef suzi1 het volgende:
meh meh, had je dat niet even onder een spoiler kunnen zetten whuzz
Ananas hoort er sowieso NIET op! Elke Italiaan maakt u af normaal.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geen ananas.geen ui ,geen olijfjes
geen goede smelt kaas
saaie Pizza's
Tjaquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
BB / Big Brother 2021 Streamverslagen deel 2
bedankt, maar die had ik al om een uur of 1 gelezen. lionheart is een toppertjequote:Op woensdag 24 februari 2021 17:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
BB / Big Brother 2021 Streamverslagen deel 2
Er is gisteravond genomineerd tijdens het spel, Fab 5 heeft allemaal op T&J gestemd en Mike zegt dat hij dat ook gedaan heeft dus 6-6 voor T&Jquote:
Je kan hem ook als BBQ gebruiken neem ik aan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wel een geinig ding die oven
bietje prijzig
Ja doe ik regelmatig met onze kleinzoon, gewoon in onze oven. Vind hij fantastisch om te doen.Gooit er van alles op en het liefst door elkaarquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Toch wel leuk dit,je eigen pizza maken.
Yup. En als crematieoven voor kleine huisdieren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan hem ook als BBQ gebruiken neem ik aan.
Ja, anders krijgt ze een lekke maagband ofzo.quote:
Ik ga hem gelijk bestellen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. En als crematieoven voor kleine huisdieren.
Ze was blijkbaar 120 kilo ooitquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die eet als een muis
.
snap ook echt niet dat ze een maagband heeft
en ooit heeft gehad
90 kilo en heeft toch een GBP gehad. Maar weet niet zeker, in ieder geval hetzelfde als Jerrelquote:
Echt hoor,er is daar een mooi plekje onder de patio waar je prima kan slapen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:46 schreef Whuzz het volgende:
Ik zou echt snel klaar zijn met dat vegan gebeuren. Ik eet vlees en slaap wel in de tuin![]()
Net als mijn voorvaderen. Overdag mamoet vangen, 's avonds onder de sterren slapen.
Tussen een Mamoet en jij zit 65 miljoen jaar. Nog een feestje waard dat je hier bentquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:46 schreef Whuzz het volgende:
Ik zou echt snel klaar zijn met dat vegan gebeuren. Ik eet vlees en slaap wel in de tuin![]()
Net als mijn voorvaderen. Overdag mamoet vangen, 's avonds onder de sterren slapen.
Blijkbaar is dat in Belgie andersquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
90 kilo en heeft toch een GBP gehad. Maar weet niet zeker, in ieder geval hetzelfde als Jerrel
Precies, ik zou daar sowieso liever slapen dan op een kamer met 5 andere mensenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,er is daar een mooi plekje onder de patio waar je prima kan slapen.
Tja je krijgt maar één pizzaquote:
meen me ind zoiets te herinnenrenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
90 kilo en heeft toch een GBP gehad. Maar weet niet zeker, in ieder geval hetzelfde als Jerrel
Ahh wat schattigquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:49 schreef Benny het volgende:
Julie in de keuken: "Ik ga er eentje maken voor Michel"
Lief he
Liefde gaat door de maag 😏 🍆quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:49 schreef Benny het volgende:
Lief he
nou ja zeg, julie en michel ook!quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:50 schreef Toweler het volgende:
Awh als jill en thomas allebij eruit zijn gaan ze naar barcalona samen
Kjoet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:49 schreef Benny het volgende:
Lief he
Jill laat hem als een baksteen vallenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:50 schreef Toweler het volgende:
Awh als jill en thomas allebij eruit zijn gaan ze naar barcalona samen
Er zou eens 2 andere namen op dat bord moeten staanquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill + Thomas.
Sorry, nu is je verrassing weg
Dat denk ik dus van niet, die hebben echt wel een soort van vriendschap opgebouwd samen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill laat hem als een baksteen vallen
Je weet wie het zegt toch?quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus van niet, die hebben echt wel een soort van vriendschap opgebouwd samen.
COS: Joke's on you we LOVE plottwists!quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er zou eens 2 andere namen op dat bord moeten staan
Bewoners: HAHA cos, we hebben je
Ik geloof daar niet in. Ze heeft een plakstift gevonden die voor haar door het vuur gaat. Niks meer niks minder.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus van niet, die hebben echt wel een soort van vriendschap opgebouwd samen.
Weet ik niet. Ik zie geen romance opbloeien, maar als vrienden elkaar blijven zien zie ik nog wel gebeuren. Als ze daar beide voor open staan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill laat hem als een baksteen vallen
Je bent in de war met Dinosaurussen .. Mamoeten stierven ong. 10.000 jaar geleden uit...quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Tussen een Mamoet en jij zit 65 miljoen jaar. Nog een feestje waard dat je hier bent
Misschien moet je punten gaan scoren in DTSquote:
Iedereen 1. Behalve michel, die mag er 3.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent in de war met Dinosaurussen .. Mamoeten stierven ong. 10.000 jaar geleden uit...
Hoeveel pizza's mag iedereen?
Hier een bmi boven de 40 of anders als je medische noodzaak hebt dan een bmi van 35.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
meen me ind zoiets te herinnenren
dat iets in de 80 kg
.
regels zijn in Belgie anders? mbt zon maagband
Je kan ze heel simpel zelf bouwen als je maar een goede plaat van steen hebtquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:52 schreef Koos1958 het volgende:
Dat ding maakt die pizza's wel lekker snel klaar. Maar voor die paar pizza's die ik eet of zelf maak ga ik geen 1200 euro uitgeven.
Heb ik al genoeg.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je punten gaan scoren in DTS
Dit is zo goor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:54 schreef Jockari het volgende:
Bij ons in de buurt is er altijd nen challenge van een Balense snackbar. Dit is de Balense toren van Pizza (in dit geval de "Toren van Balen". Op te eten binnen een uur, en dan maak je kans op een prijs.
[ afbeelding ]
@suzi1 Vannacht : JILL hoorde Mike tegen Matt zeggen dat hij een schokkende keuze had gemaakt en trok toen haar conclusie. Naar Thomas gerend en dit gedeeld ,Thomas is het vervolgens zelf aan Mike gaan vragen en die gaf toe dat hij inderdaad op hen heeft gestemd. (nu is de vraag, spreekt hij deze keer wel de waarheid )quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er is gisteravond genomineerd tijdens het spel, Fab 5 heeft allemaal op T&J gestemd ei1in Mike zegt dat hij dat ook gedaan heeft dus 6-6 voor T&J
Er kan niet te veel op. Lijkt op die van mij. Mis de mozzerellaquote:
Dit zijn de vaste klanten..quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:54 schreef Jockari het volgende:
Bij ons in de buurt is er altijd nen challenge van een Balense snackbar. Dit is de Balense toren van Pizza (in dit geval de "Toren van Balen". Op te eten binnen een uur, en dan maak je kans op een prijs.
[ afbeelding ]
Uiteraard weer de grootste plaat.quote:
Die vreet wedstrijden zijn zo debiel. Er zijn zelfs mensen gestikt en ik heb daar geen moeite meequote:
karig belegquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteraard weer de grootste plaat.
Dat mokkel speelt met gevoelensquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill tegen Thomas: "Als we samen gaan wonen, zullen we dan een pizzaoven nemen"
quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vreet wedstrijden zijn zo debiel. Er zijn zelfs mensen gestikt en ik heb daar geen moeite mee
Ja ik ken hetquote:
Straks komt de politie haar halen uit het BB huis.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill: "Als ik uit eten ga en ik heb wat gedronken, stop ik altijd wat in mijn tas. Een asbak of een wijnkaart of zo. Soms stop ik ook dingen bij andere mensen in hun tas."
Dat is gelul lijkt me.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill: "Als ik uit eten ga en ik heb wat gedronken, stop ik altijd wat in mijn tas. Een asbak of een wijnkaart of zo. Soms stop ik ook dingen bij andere mensen in hun tas."
Dan heeft die al 50 camera's in haar tassen zitten en nog x-aantal camera's bij de andere bewoners. Haar jeugdige onschuld siert haar... maar voor een 22-jarige toch wel laat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Straks komt de politie haar halen uit het BB huis.
ik nam vroeger ook altijd een asbak mee. vindikleukquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
En haar diploma wordt afgepakt. (fraude bij Engels examen).quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks komt de politie haar halen uit het BB huis.
Ze moet wel blijven wat dat betreftquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:10 schreef Oranos het volgende:
Jill gaat gewoon zoveel mogelijk domme dingen zeggen zodat de kijkers haar schattig dom vinden, levert weer stemmen op
Oh ik herken dat van toen ik een jaar of 18 was. Had ooit een vriendin van ons bij mijn vrouw kleine bierglazen in haar tas gedaan want die spaarde ze. Was alleen vergeten het te melden, dus tas hard neergezet alle glazen stuk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Die koop je voor 3 euro 20 stuks. Wat een lolquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik herken dat van toen ik een jaar of 18 was. Had ooit een vriendin van ons bij mijn vrouw kleine bierglazen gedaan want die spaarde ze. Was alleen vergeten het te melden, dus tas hard neergezet alle glazen stuk.
Zou het?quote:
Ps 44 jaar geleden heb ik het over, waren ze een gulden per stukquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die koop je voor 3 euro 20 stuks. Wat een lol
Er stond hier ergens dat Jill 10jaar jonger was dan haar echte leeftijd en toen dacht ik nahhh zo erg is het niet. Maar heb me vergist na vanmiddag.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die koop je voor 3 euro 20 stuks. Wat een lol
Je zegt het al: vroeger.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik nam vroeger ook altijd een asbak mee. vindikleuk
Ze is niet al te snugger, dus ik geloof het ook welquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het?
We hebben haar al een aantal keren in kennelijke staat gezien en haar gedrag was toen aardig in lijn met bovenstaande.
Dus ergo: ik geloof ieder woord wat van ze hier zegt
Ook zo iets doms om dat over de streams te boeren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:11 schreef cheanny het volgende:
[..]
En haar diploma wordt afgepakt. (fraude bij Engels examen).
Haha dat is humor ( maar geef toe je moet er van houden) ik hou wel van dat soort humor, maar dat komt dat onze hele fam een beetje van de humor is, als wij met de hele fam 17 man uit eten gaan moet er altijd 1 mes of vork meegenomen worden, is een dingetje bij ons, en als we dan buiten op de parkeerplaats staan vragen we , en wie? soms is iedereen het vergeten en heeft niemand iets, en soms hebben we 2 hahahaquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Toen zat Jill nog in een zakquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ps 44 jaar geleden heb ik het over, waren ze een gulden per stuk
Tja, gestolen goed gedijt nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik herken dat van toen ik een jaar of 18 was. Had ooit een vriendin van ons bij mijn vrouw kleine bierglazen in haar tas gedaan want die spaarde ze. Was alleen vergeten het te melden, dus tas hard neergezet alle glazen stuk.
nah dat gaat nog wat worden danquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Diefstal komt niet in je op, maar lollig idd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Haha dat is humor ( maar geef toe je moet er van houden) ik hou wel van dat soort humor, maar dat komt dat onze hele fam een beetje van de humor is, als wij met de hele fam 17 man uit eten gaan moet er altijd 1 mes of vork meegenomen worden, is een dingetje bij ons, en als we dan buiten op de parkeerplaats staan vragen we , en wie? soms is iedereen het vergeten en heeft niemand iets, en soms hebben we 2 hahaha
oh ja dat doe ik ook altijd, vind ik ook echt lachen, meestal iets van inlegkruisjes ofzo , bij een man die alleen winkelt, en dan volgen tot aan dat hij het ontdekt, geweldig , echt dan liggen we in een deuk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:12 schreef suzi1 het volgende:
en bij mensen wat extra in het winkelwagentje gooien. dikke pret, grote tijden
ik was vroeger 22quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je zegt het al: vroeger.
Jill is een volwassen vrouw van 22.
Dat was wat wij ook zeiden, maar heel eerlijk hebben toen wel erom gelachen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, gestolen goed gedijt niet
Vaak krijg je als je het lief vraagt zonder problemen een bierglas of een asbak mee. Horecazaken krijgen die zelf meestal ook gratis van de brouwerij, dus diefstal is helemaal niet nodig.
Snaptequote:
Zijn jullie soms de familie Kraay?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Haha dat is humor ( maar geef toe je moet er van houden) ik hou wel van dat soort humor, maar dat komt dat onze hele fam een beetje van de humor is, als wij met de hele fam 17 man uit eten gaan moet er altijd 1 mes of vork meegenomen worden, is een dingetje bij ons, en als we dan buiten op de parkeerplaats staan vragen we , en wie? soms is iedereen het vergeten en heeft niemand iets, en soms hebben we 2 hahaha
I know...quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Snapte
Oh en door hier is me dat dus pas gaan opvallen he.Eerder negeerde ik het schijnbaar en nu hoor ik het heel de tijd.
En haar ouders misschien ook nog wel.quote:
Hij heeft het wel verdiend vandaag.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Iedereen 1. Behalve michel, die mag er 3.
wat ik begrijp na deze ronde willen ze met naomi gaan praten over mikequote:Op woensdag 24 februari 2021 18:22 schreef zodeju het volgende:
Liese en Zoey in badkamer......over nominaties.....
Liese blijft erbij dat ze niet weet wat de anderen gedaan heb Zoey wou Naomi aan haar kant krijgen maar Liese zegt dat gaat niet .
Boem !!!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En haar ouders misschien ook nog wel.
Dat wordt hongerlijden voor de passagiers, of op z'n minst met de handen eten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nah dat gaat nog wat worden dan
als ze stewardess is
Dat kan niet want Naomi heeft belooft niet op Mike te stemmen als hij niet op Mick en Naomi stemt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
wat ik begrijp na deze ronde willen ze met naomi gaan praten over mike
Dat is wel wat anders dan jatten. Die spullen eindigen gewoon weer in het schap.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh ja dat doe ik ook altijd, vind ik ook echt lachen, meestal iets van inlegkruisjes ofzo , bij een man die alleen winkelt, en dan volgen tot aan dat hij het ontdekt, geweldig , echt dan liggen we in een deuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |