Hoe weet je dat? De kijkcijfers lijken in NL veel hoger dan in BE, dus waaruit concludeer jij dat belgen méér zouden stemmen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:28 schreef MissyZ het volgende:
Jill blijft.
Thomas is eruit bij de Belgen, en die stemmen massaler dan de Nederlanders.
ik wachte 2min 45...quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT bedacht ..had
hoeft ut ineens niet
Het zou nu weer een Belg moeten zijn eigenlijk. Vorige week een Nederlander. Dus Thomas.quote:
Ze zijn ook veel te laat begonnen. Zo'n oven moet je ruim van te voeren loeiheet stoken, dan het vuur/kolen/as weghalen en dan de hete steen gebruiken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat de pizza's weer in de oven zullen belanden.
Vind het maar een gekloot die pizzaoven.
Daar slaagt ze dan niet erg goed in, ben die zure kop en verongelijktheid wel beu nu.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jill geeft toch ook aan dat ze altijd probeert te lachen ondanks ze zich echt verdrietig voelt. Lijkt mij een heel onzeker meisje dat iedereen na de zin probeert te maken. Komt ook helemaal niet over als een meisje van 22 jaar.
Oh ja een lijst met alle (ex) bewoners :quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:22 schreef MissyZ het volgende:
Op
1. Rene![]()
2.Michel (inhaalslag)
3. Liese (steeds leuker)
4. Naomi
5. Nick. (zonder Theo was je 1 geweest)
6. Jill (snelste zakker)
7. Thomas ( vertederende huilebalk)
8. Julie ( dit wisselt sterk)
9. Matt (please...)
24. Mike.
Antwoord is dus neequote:Op woensdag 24 februari 2021 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie deelt koekjes uit ... zou ze ook richting de slaapkamer gaan?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : 'Ik doe hele grote uitspraken .. dat wel'
Iemand een voorbeeld?
Je kunt gewoon scrollen als je scherm vol is hé?quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jongens .. kunnen die top1-100 lijstjes niet in een apart topic. Ik weet dat er niet veel gebeurd.. maar ze nemen zoveel ruimte in beslag
Dat idee heb ik al vanaf het begin. Ook door de populariteit van de Belgen. Thomas heeft afgedaan bij ze, doordat die heult met de nederlanders.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? De kijkcijfers lijken in NL veel hoger dan in BE, dus waaruit concludeer jij dat belgen méér zouden stemmen?
Misschien is dit een goeie telefoon voor jequote:Op woensdag 24 februari 2021 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jongens .. kunnen die top1-100 lijstjes niet in een apart topic. Ik weet dat er niet veel gebeurd.. maar ze nemen zoveel ruimte in beslag
Dat je hem achter Nick en Michel zet snap ik........maar achter Ziko en Matt vergeef ik je niet!quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh ja een lijst met alle (ex) bewoners :
1. Nick
2. Naomi
3. Liese
4. Jill
5. Michel
6. Theo
7. Patrick
8. Ziko
9. Jowi
10. Mike
11. Matt
12. Thomas
13. Julie
14. Zoey
15. Rene (sorry)
16. Els
17. Danielle
18. Nathalie
19. Jerrel
Terecht puntquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ok, dus "Thomas is eruit bij de Belgen, en die stemmen massaler dan de Nederlanders." is eigenlijk "ik heb het gevoel dat belgen meer stemmen dan nederlands, ook al matched dat totaal niet met de kijkcijfers.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:38 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik al vanaf het begin.
Ik vrees het ook ja. Ik zal vóór Thomas stemmen, maar ik ben bang dat hij gaat vertrekken. De belgen hebben nooit veel met hem gehad lijkt het en Jill heeft nog redelijk wat over aan "restpopulariteit" zo lijkt het.quote:Maar zowiezo, welk land ook is Jill populairder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ligt onder het bedquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit Matt nu ergens stilletjes in een hoekje of heeft hij ze daadwerkelijk alleen gelaten?
Mag niet meer! Jij moet buiten slapen!quote:
Je mag hier ook nietsquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Terecht punt
Kan hierzo: BB / Wie is je favoriete bewoner?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mag niet meer! Jij moet buiten slapen!![]()
Veel vuur en weinig pizzaquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
¤1200 die pizza oven
[ afbeelding ]
Zo moeilijk is dat niet, ik snap niet dat ze daar problemen mee hebben gehadquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:43 schreef Benny het volgende:
Gaat het nu wel lukken met de pizza's?
https://www.uwkachel.nl/morso-forno-losse-buitenoven.htmlquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
¤1200 die pizza oven
[ afbeelding ]
als ze zich bij die vier meiden had aangesloten had ze er ook snel uitgelegen. Het zou dan 4 Belgische + 1 Nederlandse zijn geweest. En dan ligt de loyaliteit van de dames toch bij de eigen landgenoten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:43 schreef mario390 het volgende:
jill heeft zich moeten met
de meiden samendoen,niet met
de kleuters daar
zo selfs schuld
Mee eens, en ben normaal toch wel iemand die snel Landgenoten aanmoedigdquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:46 schreef Windhapper het volgende:
Ik ben Nederlander maar vind echt dat de Nederlandse casting 1 grote faal is. Vanaf het begin louter Belgen in mijn top 5 op Jowi na en dat is feitelijk een Antiliaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |