Da's weinig spennender dan:quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:31 schreef Benny het volgende:
Zin in de streamverslagen van 24 maart:
- Liese brak een nagel.
- Julie zeurt. Alweer. Ze vond een stofje in de woonkamer
- Nick is petanque kampioen. Alweer.
- Michel geeft sportles
- Zoey ligt de halve dag onder een dekentje
Klopt, dat was het plan ook, maar Nick heeft Mike kunnen overtuigen en ook zo Michel. Er is in die sauna afgesproken om eerst een sterke speler eruit te spelen en dan is/zou Matt aan de beurt zijn. Mike wil graag de Nederlanders er eerst uit hebben. Of Mike zich aan de afspraak heeft gehouden van Nick zullen we vanavond pas mee gaan maken. Die gast is zo niet te vertrouwen, dus het zou mij niet verbazen dat hij gewoon zijn eigen ding doet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij wou Michel liever Matt en hij, omdat Liese niet op Zoey wilde, maar Michel vertrouwde Mike voor geen cent. En volgens mij nog niet.
Die slapen. Samen op 1 bed. Thomas snurkt verschrikkelijk en Jill slaapt er gewoon doorheen.quote:
Oh en Jill moest buiten slapen omdat ze gister een heel klein beetje muesli had gegeten wat niet vegan was.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick heeft light weight crackers gegeten die niet vegan waren, maar wordt gematst, en mag de vegan maaltijd inhalen bij het avondeten??????
Wat is dit voor matserij
Je moet er natuurlijk van houden, maar ze doen af en toe nog iets onverwachts ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's weinig spennender dan:
- Thomas ligt op bed
- Jill ligt op bed
- Jill en thomas liggen op bed
- Jill huilt op bed
- Thomas huilt op bed
- Jill troost huilende thomas op bed
Voor variatie kun je overal "En Matt stond er bij" achter zetten
Moogde zelfs geen muesli eten als vegan. Da's toch gewoon veredelt kippeneten ?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh en Jill moest buiten slapen omdat ze gister een heel klein beetje muesli had gegeten wat niet vegan was.
Tegen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die slapen. Samen op 1 bed. Thomas snurkt verschrikkelijk en Jill slaapt er gewoon doorheen.
Vertelde Zoe net. Ze vond ze schattig.
maar daar moet je echt van houden, ik persoonlijk zie ze dan liever op bed liggen. Heb echt nog niet spontaan kunnen lachen om hun.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk van houden, maar ze doen af en toe nog iets onverwachts ...
"Mike, je bent niet streng genoeg met de naleving van de huisregels, daarom ben jij deze week ook genomineerd"quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick heeft light weight crackers gegeten die niet vegan waren, maar wordt gematst, en mag de vegan maaltijd inhalen bij het avondeten??????
Wat is dit voor matserij
Interessante materie. Hier ga ik eens even goed voor zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's weinig spennender dan:
- Thomas ligt op bed
- Jill ligt op bed
- Jill en thomas liggen op bed
- Jill huilt op bed
- Thomas huilt op bed
- Jill troost huilende thomas op bed
Voor variatie kun je overal "En Matt stond er bij" achter zetten
Kan nooit hartverscheurend zijn.. er zit nix daar met emotie what so everquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er komen nog wel leuke dingen.
De reactie op de officiële aankondiging van de nominaties.
De hartverscheurende exit donderdag.
De slidings van Matt, die iedereen er uit gaat spelen.
Mike die ontdekt dat hij op het verkeerde paard heeft gewed.
De clash tussen Zoey en Michel.
+ dat we zelf dan ook kunnen gaan slapen wanneer het ons uitkomtquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk van houden, maar ze doen af en toe nog iets onverwachts ...
Of hij denkt waarom gaat die toeter niet af? Gisteren vlak voor het spel begon ... meende ik dat Mich nog aan het paaien was om de stemming toch nog te veranderen ... hij vertrouwde Mike niet ... daarna hebben ze niet meer kunnen overleggen omdat de nominatie tijdens het spel kwam ... zou wat zijn als Julie daar alsnog in mee is gegaan en heul dom heeft gestemd ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:34 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zal wel voelen wat die misschien gedaan heeft
Geef ze meteen even water. Latersquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:39 schreef Hznootje het volgende:
Nou inderdaad geraniumstreams..Ik ga wat anders doen
Ja. Dat thema kent ook nog een boel onontgonnen terrein. Ik noem maar een paar voorbeelden:quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Interessante materie. Hier ga ik eens even goed voor zitten.
Edit: De volgende stap zou zijn en ook een vrij logische, dat Thomas een huilende Jill aan het troosten is op het bed.
Het is hoge wiskunde. Zo leren we natuurlijk wat bij, wat we vroeger gemist hebben op school.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Dat thema kent ook nog een boel onontgonnen terrein. Ik noem maar een paar voorbeelden:
- Jill ligt op bed en moet huilen. Nu moet Thomas ook huilen. (En Matt stond er bij)
- Thomas ligt op bed en moet huilen. Jill kijkt naar de camera en besluit ook te huilen. (Matt stond er ook bij, maar was niet op camera)
Nou dat dus.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is dit voor matserij
1 Thomas + 1 Jill = 1 exitquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is hoge wiskunde. Zo leren we natuurlijk wat bij, wat we vroeger gemist hebben op school.
Was al de 2e keer van Jill. Ook al de worstenbroodjes likkerij.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:42 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Gisteren had Jill in de middag geen vegan gedaan en moest toen de straf krijgen. En zij mocht het niet inhalen....Nu mag Nick het inhalen ???
Ik hoop toch dat BB oplet zeg.
.
Ik vind het een lastige. Het antwoord zou kunnen zijn Matt. Maar ik zou daar eerst eens even rustig voor moeten gaan zitten. Lastigequote:Op woensdag 24 februari 2021 13:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
1 Thomas + 1 Jill = 1 exit
1 Jill - 1 Thomas = ???
Is examenvraag op volgende CITO toets. (Die van 2026 dus, als de klassen voor het eerst weer normaal open zijn)
ze had haar vingers afgelikt,quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was al de 2e keer van Jill. Ook al de worstenbroodjes likkerij.
Zijn ze ook!quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Paniek om een hommel bij Liese en Zoey En Naomi vindt de hommel superschattig en lief en leuk.
Als doorgewinterde honingsnuiver kan ik dit beamen!quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi : 'Als ze op uw vensterbank liggen en niet meer vliegen, dan zijn ze uitgeput, dan moet je ze een beetje honing geven'
Zoey : 'Dat boeit me echt nie.'
yes please...quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
"Mike, je bent niet streng genoeg met de naleving van de huisregels, daarom ben jij deze week ook genomineerd"
Wil ik ook! Ik wil Mike onder die bus of trein zien!!quote:
Nou zo heftig hoeft niet voor mij maar wel dat het backfired in zijn gezicht.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:54 schreef cheanny het volgende:
[..]
Wil ik ook! Ik wil Mike onder die bus of trein zien!!
Ze zat met haar vinger in haar anus en toen bleef de nagel achter. Dat was vanochtend om 08:33quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:56 schreef mario390 het volgende:
mijn god Liese brak een nagel.
waarom? welke tijd?
Het spel is op de wagenquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:57 schreef Whuzz het volgende:
Behoorlijk opvallend hoeveel Zoey ineens weer bij K5 is, waar ze de hele vorige week nauwelijke met hen heeft gezeten. En ze is zoooo alleen
quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zat met haar vinger in haar anus en toen bleef de nagel achter. Dat was vanochtend om 08:33
Just figuratively speaking ofcourse! Ben een vredelievend persoon! (soms..meestal..ehh..)quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:55 schreef Koos1958 het volgende:
Nou zo heftig hoeft niet voor mij maar wel dat het backfired in zijn gezicht.
@utopia2.0 : zulk antwoord niet meer onvoorbereid posten. Dronk net koffie toen ik het las, waardoor nu hele bureau onder de koffie !quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zat met haar vinger in haar anus en toen bleef de nagel achter. Dat was vanochtend om 08:33
Korreltje zoutquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
vor je was goed dat je en muilkorf heeft
quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:utopia2.0 : zulk antwoord niet meer onvoorbereid posten. Dronk net koffie toen ik het las, waardoor nu hele bureau onder de koffie !
gaat maken of haat ?quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mike gaat vegan koekjes zegt hij tegen thomas
Dan weet je toch ook genoegquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
Thomas en Jill bij K5 zitten en niemand zegt meer iets. Oh julie zegt wat zalig is het
Getuigt ook niet echt van volwassenheid nu K5 zelfs tegen Jill en Thom niks zegt. Precies een kleuterschool.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
Thomas en Jill bij K5 zitten en niemand zegt meer iets. Oh julie zegt wat zalig is het
Maar ook de duur gaat open en het is stil heb dan ballen en praat door hun altijd klagen op jill en Thomas nu doen ze zelf precies het zelfdequote:Op woensdag 24 februari 2021 14:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Getuigt ook niet echt van volwassenheid nu K5 zelfs tegen Jill en Thom niks zegt. Precies een kleuterschool.
Nopequote:Op woensdag 24 februari 2021 14:16 schreef Verida het volgende:
hebben mies en thomas nog wel samen gesport vanmorgen?
Linkje?quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
Filmpje op telegraaf van jill en matt en daarbij een verklaring van RTL dat er alleen geknuffeld is tussen die twee.
Dit zat gisteren in de uitzending. lekker suggestief eerst beelden van de zonsopgang tonen en daarna dat Jill uit het bed van Matt stapt waardoor het lijkt of ze de hele nacht bij Matt heeft gelegen. In werkelijkheid heeft ze er een uurtje gelegen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-big-brother-gefilmd
Kloptquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit zat gisteren in de uitzending. lekker suggestief eerst beelden van de zonsopgang tonen en daarna dat Jill uit het bed van Matt stapt waardoor het lijkt of ze de hele nacht bij Matt heeft gelegen. In werkelijkheid heeft ze er een uurtje gelegen.
dat zijn zolche liegener om 2 00 was zij in eigen bedquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-big-brother-gefilmd
Dat van gister had ze toch expres gedaan om met Thomas buiten te kunnen slapen??quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jill durft niets te eten ivm wel of geen vegan.
Hier ook.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
Is dus niets over van dat van nick van vanmiddag. Ben trouwens jaloers op de zon daar. Hier is het bewolkt en winderig.
Ik hoop het wel wil die gezicht van k3 4 5 6 wel eens zienquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:24 schreef cheanny het volgende:
Er gebeurt wel iets in de gameroom. Ze hoorden eerder ook al geluiden geloof ik. Zou er toch nog een twist komen? Denk het eigenlijk niet.
Het blijft geen mooi weer.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:24 schreef Toweler het volgende:
Wat een spannen sfeer buiten
Als dit nog 6 7 weken zo door moet gaan slapen eten spelen zonnen slapen pfff dan ga je toch geen streams meer kijken
Die heeft misschien al een bericht gehad dat ze in de live uitzending zit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:28 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
De mama van Thomas ziet de bui ook al hangen![]()
Berichtje van Jill feestboek fanpagina
Weten ze het dan al???quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Getuigt ook niet echt van volwassenheid nu K5 zelfs tegen Jill en Thom niks zegt. Precies een kleuterschool.
quote:
Awhquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:28 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Oja dat kan maar zo. Of ze kijkt streamsquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die heeft misschien al een bericht gehad dat ze in de live uitzending zit.
Oh, is die weer open??quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:28 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Gewaagde woorden hier op de Thomas en Jill fanclubquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:35 schreef Hitchslap het volgende:
Hoogste tijd dat Jill eruit vliegt.
ik ben haar kinderact ook wel beuquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:36 schreef Oranos het volgende:
[..]
Gewaagde woorden hier op de Thomas en Jill fanclub
Is gewoon een actieve fb pagina. Wel privé met 2.6k leden.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:36 schreef Oranos het volgende:
[..]
Wilde net met de contributie pot langskomen bij iedereen, maar is niet meer nodig dus.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:36 schreef Oranos het volgende:
[..]
Mijn naam staat er niet tussen, tegenvaller weer.quote:
Vooral Jill is het zonnetje in huis.quote:
Lijkt me toch wel handig als je stewardess wil zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:45 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ze is ook in Nederland. Geen reden om Engels te verstaan als je dat niet wilt.
Mike heeft Thomas verteld dat hij op hem en Jill gestemd heeftquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:47 schreef Kinga het volgende:
Hallo Cos
Dus Jill en Thomas denken dat ze samen op de bank komen wat huilie huilie beelden opleverde.
Maar kan dit wel? Heb de laatste nominatie tactieken niet meer meegekregen. Heeft Fab 5 meerderheid? Of zit Mike de boel weer op te naaien?
Huilie huilie was er ook toen Nick en Michel op de bank dreigde te komen. Zou bijna het voltallige Belgische team opstappen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:47 schreef Kinga het volgende:
Hallo Cos
Dus Jill en Thomas denken dat ze samen op de bank komen wat huilie huilie beelden opleverde.
Maar kan dit wel? Heb de laatste nominatie tactieken niet meer meegekregen. Heeft Fab 5 meerderheid? Of zit Mike de boel weer op te naaien?
Inderdaad maar denk dat mensen dat zijn vergeten. Hoor julie en naomi nog zo dreigen als michel eruit moet en jerrel mag blijven stap ik opquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:49 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Huilie huilie was er ook toen Nick en Michel op de bank dreigde te komen. Zou bijna het voltallige Belgische team opstappen.
Heb jij gevoeld dan?quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:46 schreef cheanny het volgende:
Jill is gewoon een kerel maar dat dingetje is bij haar niet gegroeid
Nee, niet gevoeld of gefriemeld. Waren haar eigen woorden zojuistquote:
Zijn de meningen over verdeeld, laten we het daar op houden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:45 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ze is ook in Nederland. Geen reden om Engels te verstaan als je dat niet wilt.
Is een heel lang verhaal. Mike heeft waarschijnlijk op Jill en Thomas gestemd. Jill en Thomas beiden alleen op het bankje, of er moet nog een konijn uit de hoge hoed van BB worden getoverd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:47 schreef Kinga het volgende:
Hallo Cos
Nee joh, niet nodig. Gewoon Nederlands lullen tegen chinezen en Amerikanen. Die verstaan dat prima.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:48 schreef Oranos het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel handig als je stewardess wil zijn
Jammer dat we dat nooit hebben mogen zien.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad maar denk dat mensen dat zijn vergeten. Hoor julie en naomi nog zo dreigen als michel eruit moet en jerrel mag blijven stap ik op
quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:47 schreef Kinga het volgende:
Hallo Cos
"De... uh... safe exit can joe find on your... links... hand... site. Joe open de door door on the handvat to rukken and hard to pushen. "quote:
Ik had het kunnen weten.quote:
De rest is vast door Jerrel gestolen toen hij vertrok. Dit paar kreeg hij net niet van Michel's voeten getrokkenquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:08 schreef M.Ritcher het volgende:
Michel heeft zijn legerschoenen weer aan hoor. Heeft die gozer maar één paar schoenen?
Ja FoK!king VETquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.![]()
Ze wil zeker ook een paard van Ome John?
Die zat hele dagen te kleuren en te verven op zijn gezicht en op die drinkflessen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:15 schreef Oranos het volgende:
Durf het bijna niet toe te geven, maar met Jerrel erbij was het tenminste nooit saai
Ja en slippers!quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:08 schreef M.Ritcher het volgende:
Michel heeft zijn legerschoenen weer aan hoor. Heeft die gozer maar één paar schoenen?
Hij doucht soms wel 3x per dag. Lekker fris voor de knuffelkes met z'n zusje. En lekker nat voor z'n fansquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:17 schreef Sangha het volgende:
Ja en slippers! Maar dat grijze trainingspakje heeft hij ook bijna altijd aan, daar traint hij elke ochtend in en loopt er ook de rest van de dag mee, dagen achter elkaar. Niet zo fris wat mij betreft.
Vrouwen zijn gek op mannenzweet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:17 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja en slippers!Maar dat grijze trainingspakje heeft hij ook bijna altijd aan, daar traint hij elke ochtend in en loopt er ook de rest van de dag mee, dagen achter elkaar. Niet zo fris wat mij betreft.
Ja snap ik maar dan doe je daarna juist toch schone kleding aan!quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:19 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hij douchet soms wel 3x per dag. Lekker fris voor de knuffelkes met z'n zusje. En lekker nat voor z'n fans
Lol! Vers zweet misschien, maar oud zweet van dagenlang, kruidige maggieluchtjes in den oksels!quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gek op mannenzweet.
Told you soquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:15 schreef Oranos het volgende:
Durf het bijna niet toe te geven, maar met Jerrel erbij was het tenminste nooit saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor donderdag ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het maar vers zweet is. Dat oude zweet is om te kotsen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer daarvoor paar keer in het gezicht van Thomas boeren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:37 schreef Sestra666 het volgende:
gadverdamme Jill liet een puf op t gezicht van thomas
dom wijf
Ja, dat is van diegene die hun schilderij had gekregen....zat een heel verhaal achter.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
Schilderij van een kijker. Niemand hier dat mee gekregen?
Ja.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
Schilderij van een kijker. Niemand hier dat mee gekregen?
Doreen heeft nu dat kladderwerk van hun aan de muur.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja.
Mooi kunstwerk met een mooie betekenis. Zal wel op de site komen nog.
Ene Doreen.
Omdat de andere 2 toiletten bezet zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:42 schreef zodeju het volgende:
Jill wil nu net als Jerrel in de voorraadkamer poepen.....roept steeds aan BB of de voorraadkamer open doet.
Daarvoor nog niet....maar ze vindt ze vies.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat de andere 2 toiletten bezet zijn.
Oplossing is simpel... pak een doekje en maak het schoonquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarvoor nog niet....maar ze vindt ze vies.
Ze is zelf viesss.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
dan moet ze t schoonmaken. klaar met dat gejengel van drquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mike is niet dom. Hij volgt zijn eigen wegquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:34 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zal wel voelen wat die misschien gedaan heeft
Ja,zou fijn zijn.....quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
Michel de gebruiksaanwijzing van de pizzaoven aan het lezen. Hoop dat het vandaag lukt om hem aan te krijgen.
De lucht vind ze vies als er net 2 gepoept hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
werd geroepenquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat michel even navraag doen in de DBK over de pizzaoven. Of werd hij geroepen.
Hij werd geroepen. Daarna streamlock op 2quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat michel even navraag doen in de DBK over de pizzaoven. Of werd hij geroepen.
Oh daarom ruft ze op Thomas zijn gezicht. Toen moest ze al poepen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De lucht vind ze vies als er net 2 gepoept hebben.
Nick met open deur aan het poepen??quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ondertussen iets spannends gebeurt?
vegan koekjuhsquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
lekkah
koekjes bakken
Odekoeken ?
Nick kan niet poepen ... zit flink te puffenquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
zij kan niks fout doen hierquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh daarom ruft ze op Thomas zijn gezicht. Toen moest ze al poepen.
Ik moet opeens aan Southpark denken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill "Zou je poep kunnen spugen "
Uh nee, hangen kaarten koekjes bakken en weer kaarten en jill scheten laten en moeten poepen. Oh en klagen over de opdracht van gister dat het geluk met jill zoey en michel was hoe er gedraaid werd. Maar dat was al vroeg vanmorgen door nick en juliequote:Op woensdag 24 februari 2021 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tuurlijk wel is goor, maar ze gedragen zich in ieder geval niet zo als vorige week toen ze gingen dreigen van als die of die op de bank komt gaan we naar huis.quote:
Vergeten Zoey......quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas heeft ook door dat ze Liese eerst gaan dumpen
"Sorry"quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : 'Ik doe hele grote uitspraken .. dat wel'
Iemand een voorbeeld?
Moest er een DJ set in huis zitten, vrij te spelen. Dan haalt matt zo de finalequote:Op woensdag 24 februari 2021 15:54 schreef Benny het volgende:
Matt: "Ik heb geen flauw idee hoe ik lig bij het publiek. Ik doe toch wel grote uitspraken"
.. ehm ..quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:54 schreef Benny het volgende:
Matt: "Ik heb geen flauw idee hoe ik lig bij het publiek. Ik doe toch wel grote uitspraken"
Hij gaat ze allemaal wegspelen!quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand een voorbeeld?
Daarom ben ik ook wel benieuwd wie er dan weg moet. Over beide valt een hoop te zeggenquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill is vrijwel de enige die Michel uit de finale kan houden. Gaat Matt en Mike niet lukken.
Thomas heeft gelijk ..quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het over mike dat die nick niet buiten laat slapen omdat hij per ongeluk een cracker heeft gegeten. Thomas zegt ik snap niet dat die dan voorgetrokken moet worden dat vind hij niet leuk. Thomas zegt is niet de 1e keer he bij liese trok hij ook al voor.
Ik heb het niet echt gevolgd de sinds donderdag. Is er al bekend wie genomineerd zijn? Neem aan 2 aan dat er geen een opstaat van K5?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er komen nog wel leuke dingen.
De reactie op de officiële aankondiging van de nominaties.
De hartverscheurende exit donderdag.
De slidings van Matt, die iedereen er uit gaat spelen.
Mike die ontdekt dat hij op het verkeerde paard heeft gewed.
De clash tussen Zoey en Michel.
Het boeit me eigenlijk niet maar de regel was toch tussen 12 en 4 of tussen 4 en 8 alleen vegan. Dus dan kan je toch perfect een tweede keer proberen. Het liep fout bij de bestraffing van Jill.quote:
Alleen officieus .. Jill en Thomas.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:59 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd de sinds donderdag. Is er al bekend wie genomineerd zijn? Neem aan 2 aan dat er geen een opstaat van K5?
Ik denk niet dat elke vrouw die mening met je deelt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wie houdt zich niet aan schoonmaakrooster?quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het over mike dat die nick niet buiten laat slapen omdat hij per ongeluk een cracker heeft gegeten. Thomas zegt ik snap niet dat die dan voorgetrokken moet worden dat vind hij niet leuk. Thomas zegt is niet de 1e keer he bij liese trok hij ook al voor.
Ik hoop het wil de rest hun gezicht wel eens zienquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch voel ik een plottwist aankomen. Ik voel dat aan mijn dikke teen.
moeten ze juist tegen mike zeggen danquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ik doequote:Op woensdag 24 februari 2021 16:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike is hier door doorgeschoven naar de 6de plaats:
1. Nick
2. Naomi
3. Liese
4. Jill
5. Michel
6. Mike
7. Matt
8. Thomas
9. Julie
10. Zoey
Nee, Zoey probeert het wel, maar Liese liet zich niet vangen vanmorgen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:00 schreef Kefke04 het volgende:
Ik zie K5 wel splitten, ik zie Liese naar Zoey toetrekken
ze trok gisteren ook mee partij voor thomas tegen michel, ik denk dat zoey uiteindelijk het wel zover zal krijgen, ze waren ook beide niet te spreken over julie.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee, Zoey probeert het wel, maar Liese liet zich niet vangen vanmorgen.
Hield zich van de domme.
als nick verstandig is zet hij haar tegen michel en niet tegen mikequote:Op woensdag 24 februari 2021 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vraag me eigenlijk af als Jill straks Thomas naar huis speelt en ze speelt daarna MAtt en Mike naar huis, gaan ze haar dan nog durven nomineren?
Dit is puur academisch.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vraag me eigenlijk af als Jill straks Thomas naar huis speelt en ze speelt daarna MAtt en Mike naar huis, gaan ze haar dan nog durven nomineren?
De redenatie van Nick is dat diegene heel sterk terugkomt, maar daarna minder sterk zal worden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill geeft toch ook aan dat ze altijd probeert te lachen ondanks ze zich echt verdrietig voelt. Lijkt mij een heel onzeker meisje dat iedereen na de zin probeert te maken. Komt ook helemaal niet over als een meisje van 22 jaar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:00 schreef zodeju het volgende:
Thomas snapt niet dat BB hem huismeesterschap niet afpakt.....allemaal worden ze voor getrokken . Jill likte per ongeluk haar vinger af en per ongeluk nam ze een nootje.....en ooh wat hadden ze gister nog een lol met Nike dat ze buiten moest slapen.
Niemand houdt zich aan de afspraken....
Vrees er alleen voor dat Jill het zal halen van Thomas.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:06 schreef Kefke04 het volgende:
voor het spel zou het beter zijn als thomas blijft en jill naar huis gaat, thomas kan altijd nog een plannetje bedenken, jill niet.
Jill gaat het niet trekken daar zo irriteert zich nu al aan veel dingen dan is Thomas er voor haar maar heeft ook al paar keer gezegd als jij ga ik ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:06 schreef Kefke04 het volgende:
voor het spel zou het beter zijn als thomas blijft en jill naar huis gaat, thomas kan altijd nog een plannetje bedenken, jill niet.
Denk het wel, als Jill terugkomt zie ik die zich niet goed mengen met de groep, alleen maar met Matt rondhangen zal haar populariteit geen goed doen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De redenatie van Nick is dat diegene heel sterk terugkomt, maar daarna minder sterk zal worden.
Denk trouwens niet dat dat klopt..
ik dacht eerst niet te stemmen tussen die 2 maar denk dat ik toch maar op thomas ga stemmen voor het spelquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vrees er alleen voor dat Jill het zal halen van Thomas.
Zou voor Michel en Mike gunstiger zijn moest Jill straks naar huis gaan
Maar ze zullen hem nooit meer vertrouwen....wel in de omgang is hij veel leuker.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:09 schreef Oranos het volgende:
[..]
Denk het wel, als Jill terugkomt zie ik die zich niet goed mengen met de groep, alleen maar met Matt rondhangen zal haar populariteit geen goed doen.
Als Thomas terug komt dan gaat die wel meer aansluiting bij de groep vinden denk ik
Ik mis mijn naam weer. Gemiste kansenquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:09 schreef Whuzz het volgende:
Ook maar weer eens een lijstje
1. Nick
2. Naomi
3. Michel
4. Julie
5. Thomas
6. Liese
7. Matt
8. Mike
9. Jill
10. Zoey
Maar met een aantal spellen al laat ze wel zien geen opgever te zijn ... dus ik weet het niet... het is ook steeds korter he ... makkelijker vol te houden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik zie Jill zonder Thomas niet lang blijven.
Als Matt ook nog gaat, heeft ze weer geen vriendjes.
Moet ergens wel anders is het al weken voorspelbaar wat er gaat gebeuren en saai dus ... plus lopen sommige dames er op hun dooie akkertje erdoorheen ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch voel ik een plottwist aankomen. Ik voel dat aan mijn dikke teen.
Klopt maar zo houdt hij wel populariteit bij het publiek, en zal hij als underdog het wel goed kunnen doen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ze zullen hem nooit meer vertrouwen....wel in de omgang is hij veel leuker.
Denk ik ook niet, en veel zit er ook niet bij aan gezelligheid bij Thomas. Voor de streams hoop ik jill terug vooral omdat ze zich aan haar ergeren en ze wel steeds goed bezig is met een geld opdracht. Jill geeft meer emotie daar. Thomas zondert zich nog meer af ben ik bang.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:09 schreef Oranos het volgende:
[..]
Denk het wel, als Jill terugkomt zie ik die zich niet goed mengen met de groep, alleen maar met Matt rondhangen zal haar populariteit geen goed doen.
Als Thomas terug komt dan gaat die wel meer aansluiting bij de groep vinden denk ik
's Nachts grote uitspattingen in z'n broek weet ik wel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand een voorbeeld?
net zo als Thomas er door heen loopt.....nog nooit serieus met een opdracht bezig geweest. Doet voor de rest niks daar dan wat een compliment waard is het sporten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Moet ergens wel anders is het al weken voorspelbaar wat er gaat gebeuren en saai dus ... plus lopen sommige dames er op hun dooie akkertje erdoorheen ...
het publiek voelt dan een soort medelijden en gaat massaal achter die persoon staan! Logisch vind ik wel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
Ze willen de persoon welke van de 2 terug komt elke keer tegen een ander zetten om die weg te spelen. Dat is bij vorige bb's ook gedaan met jeroen en Bary bv. Laten die nou allebei gewonnen hebben in hun versie.
shrink?quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:16 schreef Toweler het volgende:
Wat moet iedereen in die dagboekkamer vandaag
Met er makkelijk doorheen lopen bedoel ik bijvoorbeeld Julie ... die zal nooit zelf een speltactiek bedenken ... bij haar is het van zeg jij maar waarop ik moet stemmen ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
net zo als Thomas er door heen loopt.....nog nooit serieus met een opdracht bezig geweest. Doet voor de rest niks daar dan wat een compliment waard is het sporten.
Dat is niet voor jouw oogjes en oortjes bestemd wat daar allemaal gebeurdquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:16 schreef Toweler het volgende:
Wat moet iedereen in die dagboekkamer vandaag
Thomas wint niet van Liese.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
het publiek voelt dan een soort medelijden en gaat massaal achter die persoon staan! Logisch vind ik wel.
Hieronder een kleine scenari
Jill en Thomas zijn genomineerd.
Thomas blijft
Thomas staat nu tegenover matt.
Thomas blijft
Thomas staat nu tegenover Zoey
Thomas blijft
Thomas staat nu tegenover Mike
Thomas blijft
Thomas staat nu tegenover Liese
Thomas blijft
Nu zijn ze nog met 5 Thomas, Nick, Naomi, Julie en Michel
Thomas versus Julie
Thomas in de finale
Thomas wint BB
Ik vermoed inderdaad dat dit is hoe het gaat zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
het publiek voelt dan een soort medelijden en gaat massaal achter die persoon staan! Logisch vind ik wel.
Thomas blijft
Thomas blijft
Thomas blijft
Thomas blijft
Thomas blijft
Thomas versus Julie
Thomas in de finale
Thomas wint BB
Thomas tegenover Liese kweet het niet....Las dat Thomas niet geliefd was, en het moet hebben van Jill haar groep maar Liese heeft toch wel hier fans als in eigen land.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Thomas blijft
Thomas blijft
Thomas blijft
Thomas blijft
Thomas blijft
Thomas versus Julie
Thomas in de finale
Thomas wint BB
Oh ok. eensquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Met er makkelijk doorheen lopen bedoel ik bijvoorbeeld Julie ... die zal nooit zelf een speltactiek bedenken ... bij haar is het van zeg jij maar waarop ik moet stemmen ...
Thomas is in Nederland populairder dan Liese denk ik ... dus zal spannend worden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Thomas tegenover Liese kweet het niet....Las dat Thomas niet geliefd was, en het moet hebben van Jill haar groep maar Liese heeft toch wel hier fans als in eigen land.
Maar zij klaagt dan wel weer, dat ze het gevoel heeft dat ze enkel maar anderen mag volgen en zelf niets mag bedenken. Zij kan het gewoon niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Met er makkelijk doorheen lopen bedoel ik bijvoorbeeld Julie ... die zal nooit zelf een speltactiek bedenken ... bij haar is het van zeg jij maar waarop ik moet stemmen ...
iet ies wat iet iesquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:20 schreef Windhapper het volgende:
Hele middag in de zon en maar 1 COSje bij hoeven lezen. Welkom bij de rest van Big Brother.
Mooi, hoef ik iig niet te kijken deze week. Niet dat ik voor Jullie en Thomas ben, maar ik zou wel willen dat die K5 is wordt opgebroken. Vooral Julie en in iets mindere maten Michel. In het begin prima gozer, maar nu toch iets het alfa mannetje. Zou wel de enige zijn. Nick is daarintegen vet en Liese kan er ook wel mee door.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen officieus .. Jill en Thomas.
Een paar van Utopia is het wel gelukt,wel flutprogramma`s maar toch.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:19 schreef Juan_Roman het volgende:
Ge maar lekker terug naar school na BB Jill.
Want presenteren zal het niet worden.
Net zoals de bewoners, of bedoel je de bewoners die in de zon hebben gelegen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:20 schreef Windhapper het volgende:
Hele middag in de zon en maar 1 COSje bij hoeven lezen. Welkom bij de rest van Big Brother.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt heeft een Flog camera gekocht
vlak voor hij in BB ging
Jill doet het met dr aai foon
ze zou graag een rijst programma presenteren
. streamwissel op de Tuin
Mies heeft ook verstand van BBq/oven ietsen
Kan ik me in vinden!quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:22 schreef MissyZ het volgende:
Op
1. Rene![]()
2.Michel (inhaalslag)
3. Liese (steeds leuker)
4. Naomi
5. Nick. (zonder Theo was je 1 geweest)
6. Jill (snelste zakker)
7. Thomas ( vertederende huilebalk)
8. Julie ( dit wisselt sterk)
9. Matt (please...)
24. Mike.
Achja, ze lagen ook al een paar dagen achterquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:23 schreef Toweler het volgende:
Zullen weinig beelden zijn voor de uitzending vandaag
Dat gaat wat worden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Thomas is in Nederland populairder dan Liese denk ik ... dus zal spannend worden.
Dat het een saaie bende wordt waarbij je de komende 4 weken nu zo in kan vullen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Net zoals de bewoners, of bedoel je de bewoners die in de zon hebben gelegen?
Als je 2 en 3 omruilt dan ga ik met je mee;)quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:07 schreef Yolk het volgende:
1. Jill
2. Zoey
3. Thomas
4. Liese
5. Naomi
6. Nick
7. Matt
8. Mike
9. Michel
10. Julie
Hier een simpelere versie:quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Thomas blijft
Thomas blijft
Thomas blijft
Thomas blijft
Thomas blijft
Thomas versus Julie
Thomas in de finale
Thomas wint BB
kloptquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Thomas wint niet van Liese.
Liese is populair.
Heeft 25k volgers.
Liese. Geen Jillquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden.
Alle belgen gaan op Jill stemmen om te blijven.
En alle nederlanders gaan op Thomas.
Heb Utopia nooit gevolgd dus ken de deelnemers niet, maar Jill heeft toch absoluut niet de kwaliteiten om te presenteren. Vind het echt not done van Thomas en Matt om haar valse hoop te geven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een paar van Utopia is het wel gelukt,wel flutprogramma`s maar toch.
Eens, maar haar eigen familie geven haar de hoop dat ze ooit stewardess kan worden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:26 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Heb Utopia nooit gevolgd dus ken de deelnemers niet, maar Jill heeft toch absoluut niet de kwaliteiten om te presenteren. Vind het echt not done van Thomas en Matt om haar valse hoop te geven.
Utopia wordt node gemist als je ziet wat BB is nu.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:26 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Heb Utopia nooit gevolgd dus ken de deelnemers niet, maar Jill heeft toch absoluut niet de kwaliteiten om te presenteren. Vind het echt not done van Thomas en Matt om haar valse hoop te geven.
Mikequote:Op woensdag 24 februari 2021 16:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie bedoelt Jill
iemand die geen gesprek aan gaat
quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Utopia wordt node gemist als je ziet wat BB is nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |