Lezen is ook een kunst, maar misschien ben je wel dyslectisch. Het gaat niet specifiek om VET, maar ook om tokens op andere chains, zoals ik als voorbeeld op de ETH chain ook noem.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
BTC / [VET] Vechain #35 - Red Bull geeft je database vleugels
Misschien kun je het in het Vechain topic proberen.
Het antwoord voor mij gaat specifiek wél over VET en je eigen quote is ook op een Vechain post. En aangezien diegene voor mij het niet heel zeker weet verwijs ik je goedbedoeld door naar dat topic zodat je daar misschien een beter antwoord krijg aangezien je hier je antwoord nog niet hebt gevonden. Maar misschien ben je te autistisch om dit te snappen, in dat geval snap ik je aanval richting mij wel. Geen probleem.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst, maar misschien ben je wel dyslectisch. Het gaat niet specifiek om VET, maar ook om tokens op andere chains, zoals ik als voorbeeld op de ETH chain ook noem.
Gelukkig had de fokker voor jou een antwoord dat iets meer wijsheid brengt...
Lekker veel links waaronder een paar dode. Die OP mag wel een update hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het antwoord voor mij gaat specifiek wél over VET en je eigen quote is ook op een Vechain post. En aangezien diegene voor mij het niet heel zeker weet verwijs ik je goedbedoeld door naar dat topic zodat je daar misschien een beter antwoord krijg aangezien je hier je antwoord nog niet hebt gevonden. Maar misschien ben je te autistisch om dit te snappen, in dat geval snap ik je aanval richting mij wel. Geen probleem.
Edit: je vraag is overigens niet heel moeilijk. Misschien als je het lief vraagt dat ik het je dan probeer uit te leggen. Zoek het anders maar lekker uit op het interwebs.
Ik ken Bitvavo niet, maar houdt die site niet gewoon een deel van de stake zelf als vergoeding voor hun diensten?quote:Op zondag 28 februari 2021 07:45 schreef Rezzy het volgende:
Suffe vraag misschien. Ik heb 2000 ada's staan bij Bitvavo, die worden automatisch daar gestaked op 5%. Maar als ik kijk naar de rewards, dan zie ik dagelijks ca 0,19 ada erbij komen, (worden 1x per 5 dagen bijgeschreven). Maar 5% van 2000=100/365=0,27. Het zou dus toch meer moeten zijn dan 0,19?
Dat zou 40% zijn, da’s wel heel veelquote:Op zondag 28 februari 2021 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken Bitvavo niet, maar houdt die site niet gewoon een deel van de stake zelf als vergoeding voor hun diensten?
Ligt eraan wat je bezit, op welke exchange het staat en om wat voor bedragen het gaat. Zijn het geen grote bedragen zou ik het lekker op een exchange laten staan (mits het een grote is). Gaat het om serieuze bedragen kun je kiezen voor een hardware wallet (bijv. Trezor). Ook is Coinomi wel een bekende wallet die verschillende crypto ondersteund. Heb je voornamelijk ERC20 tokens zou ik voor Metamask kiezen. Het belangrijkste is echter dat je je 12/24 woorden seed zo goed en veilig mogelijk bewaart zodat je altijd bij je crypto kan.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik lees dat als je de crypto niet gebruikt, je het niet op een exchange moet laten staan; in de OP wordt geschreven over Electrum, maar daar kan je alleen BTC opslaan? Waar zou je andere currency opslaan?
Oke dankjewel, het gaat maar om een paar euro maar ik wil even uitproberen hoe alles werkt en zo.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bezit, op welke exchange het staat en om wat voor bedragen het gaat. Zijn het geen grote bedragen zou ik het lekker op een exchange laten staan (mits het een grote is). Gaat het om serieuze bedragen kun je kiezen voor een hardware wallet (bijv. Trezor). Ook is Coinomi wel een bekende wallet die verschillende crypto ondersteund. Heb je voornamelijk ERC20 tokens zou ik voor Metamask kiezen. Het belangrijkste is echter dat je je 12/24 woorden seed zo goed en veilig mogelijk bewaart zodat je altijd bij je crypto kan.
ik zou het als noob lekker bij bitcoin houdenquote:Op maandag 1 maart 2021 10:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik lees dat als je de crypto niet gebruikt, je het niet op een exchange moet laten staan; in de OP wordt geschreven over Electrum, maar daar kan je alleen BTC opslaan? Waar zou je andere currency opslaan?
sowieso inderdaad het zelf opslaan proberen met kleine hoeveelheden. De setup en tests kun je zonder geld doen zelfs, gewoon gratis software waarmee je kunt pielen.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke dankjewel, het gaat maar om een paar euro maar ik wil even uitproberen hoe alles werkt en zo.Vanavond even naar kijken.
ja hoorquote:Op zondag 14 maart 2021 21:08 schreef fespo het volgende:
ik wil voor 50-500 euro aan bitcoins kopen, op bitvavo.
het is geld dat ik kan missen.
niet traden, maar gewoon een paar jaar laten staan.
eventueel elke maand nog wat inleggen.
goed idee?
Ja, ja, en jaquote:Op zondag 14 maart 2021 22:58 schreef fespo het volgende:
dan wil ik dit graag nog even goed begrijpen.
als ik voor 500 euro aan bitcoins koop, en elke maand nog eens 30 euro extra koop, kan ik deze dan kwijtraken door een hack van de exchange of als deze stopt? in dit geval bitvavo.
of beheer ik zelf de gekochte bitcoins beter offline?
en als ik deze offline zou willen verkopen, moet ik deze "inladen" in een willekeurige exchange zodat je deze kan verkopen?
Bij Bitvavo heet dit storten en opnemen.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:58 schreef fespo het volgende:
en als ik deze offline bitcoins zou willen verkopen, moet ik deze "inladen" in een willekeurige exchange zodat je deze kan verkopen? (bij bitvavo kan ik niets dat hier op lijkt vinden)
Bij Relai.ch kun je bitcoin kopen en heb je dat in eigen beheer.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:58 schreef fespo het volgende:
als ik voor 500 euro aan bitcoins koop, en elke maand nog eens 30 euro extra koop, kan ik deze dan kwijtraken door een hack van de exchange of als deze stopt? in dit geval bitvavo.
en als ik deze offline bitcoins zou willen verkopen, moet ik deze "inladen" in een willekeurige exchange zodat je deze kan verkopen? (bij bitvavo kan ik niets dat hier op lijkt vinden)
Houd er wel rekening mee dat je ook elke keer een transactiefee betaalt als je bitcoin verplaatst van een exchange naar een eigen wallet.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:58 schreef fespo het volgende:
Veel exchanges batchen transacties, maar vragen wel vaste opnamekosten aan de klant onafhankelijk van de gemiddelde fees. Bij Bitvavo is dat ongeveer ¤ 9,70 (0.0002 BTC) en bij Kraken bijv. ¤ 7,50 (0.00015 BTC). Verder kan het natuurlijk schelen waar je bitcoin koopt. Ik denk dat Bl3p en Kraken hier het best voor zijn doordat je meer satjes voor je fiat krijgt en de opnamekosten relatief laag zijn. Ook hoef niet na elke DCA aankoop je bitcoin op te nemen. Bij Relai.ch krijg je minder satjes voor je fiat, maar heb je je bitcoin wel meteen in een eigen wallet.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:53 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat je ook elke keer een transactiefee betaalt als je bitcoin verplaatst van een exchange naar een eigen wallet.
Gemiddelde fee per transactie
Met een fee van 17 usd op het moment van schrijven ben je de helft van je bitcoin al kwijt aan de transactiekosten als je elke maand maar 30 euro bijkoopt en verplaatst naar je wallet.
Dan moet bitcoin dus al verdubbelen in prijs voor je uit de kosten bent.
Misschien.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:23 schreef Ciclon het volgende:
Zou BTC (en dus ook de rest) op dit moment bezig zijn met een grote dip?
Neequote:Op maandag 15 maart 2021 10:23 schreef Ciclon het volgende:
Zou BTC (en dus ook de rest) op dit moment bezig zijn met een grote dip?
Ik wilde bijna mijn post verwijderen uit pure schaamte, maar gelukkig, ook op de site staat het in euro's... dus dat is het niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:21 schreef Gohf046 het volgende:
Vergis je je nu niet met Euro en Dollar koers? ¤0,50 is ong $0,60.
Dat BTC op Exchange 1 wordt verhandeld tegen 10 euro hoeft niet te betekenen dat BTC op andere exchanges ook 10 euro kost. Soms zit daar kortstondig een paar procent tussen. Arbitrage.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:18 schreef Zwelgje84 het volgende:
Hoi,
Hoe ontstaat het verschil wat je ziet in de koerswaarde van de coins in Bitvavo en op een andere site, zoals bijvoorbeeld coinmarketcap.com?
Net bijvoorbeeld, op de site was de koers 0,613 nogwat. In Bitvavo was op hetzelfde moment de koers 0,521 nogwat. Dat lag bijna 10 cent uit elkaar. Nu zijn we wat uurtjes verder en die waarde van 0,613 van vandaag zie ik helemaal niet terugkomen in Bitvavo (max vandaag is nu ¤ 0,54459). En gek genoeg ook niet meer in de grafiek op de site. Wat weet ik niet over dit soort gekkigheden in de koers? Of wordt ik gek en kan dit gewoon niet?
Sterker nog, Chiliz heeft ergens deze week een koers bereikt van ¤ 0.7491. In Bitvavo heb ik hem niet verder zien stijgen dan ¤ 0,72998. En het valt me vaker op dat er nieuws is over een bepaalde piek van een willekeurige coin, die ik in Bitvavo niet terug zie.
Herkennen jullie dit, en hoe komt het?
Ah, dat zou het kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat BTC op Exchange 1 wordt verhandeld tegen 10 euro hoeft niet te betekenen dat BTC op andere exchanges ook 10 euro kost. Soms zit daar kortstondig een paar procent tussen. Arbitrage.
Nee, de fees zijn daar over het algemeen al te duur voor. Verhoog je het bedrag en neem je de fees voor lief kun je Binance gebruiken.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:05 schreef DX11 het volgende:
Ik ben helemaal nieuw, 0,0 kennis en weinig tijd.
Welke site is het beste om veel verschillende coins te kopen met zo min mogelijk extra transactie kosten? Stel ik wil bijvoorbeeld 50 euro uitgeven, en wil daarvoor 20 verschillende coins dus van welke coin totaal ¤2,50. En ik wil dit het liefst op 1 site regelen. Kan dat?
Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, de fees zijn daar over het algemeen al te duur voor. Verhoog je het bedrag en neem je de fees voor lief kun je Binance gebruiken.
Laat me raden, je hoopt dat er dan tussen die 20 coins 1 moonshot zit?
Misschien dat je bij Bitcoinmeester of Litebit ofzo het wel op deze manier voor elkaar krijgt, maar dan betaal je alsnog indirect die fees omdat ze duurder zijn in hun prijs.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:18 schreef DX11 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
Dus de fees zijn altijd per coin en kunnen niet per totale transactie zijn?
Ik snap het, maar heb gewoon erg weinig tijd voor onderzoek in welke coin het veiligst is, dus inderdaad koop ik liever heel veel kleine coins, laat het een tijdje staan en zie dan wel wat er gebeurd, weinig riscio, weinig verlies. Maar met een lage investering is dat dus niet de moeite waard begrijp ik, jammer.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
Misschien dat je bij Bitcoinmeester of Litebit ofzo het wel op deze manier voor elkaar krijgt, maar dan betaal je alsnog indirect die fees omdat ze duurder zijn in hun prijs.
Verder denk ik dat je je tactiek moet herzien.
Bitvavo even gecheckt, moet met de camera een foto maken van mijn paspoort EN een selfie. Dat lijkt me niet normaal, toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:58 schreef Gremen het volgende:
Bij een exchange als Bitvavo zijn de fees toch een percentage, dus dan maakt bedrag weinig uit?
Jawel, is bij o.a. Binance ook zo, ikzelf moest de camera aanzetten ipv selfie. Paspoort zou ik wel ff alle gegevens weghalen die niet nodig zijn zoals BSN nummer.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:26 schreef DX11 het volgende:
[..]
Bitvavo even gecheckt, moet met de camera een foto maken van mijn paspoort EN een selfie. Dat lijkt me niet normaal, toch?
Hier hebben ze een goede site voor. Unibet.com kies een getal van 0 tot 36 and have fun. Ik denk oprecht meer kans van slagen als jouw bovengenoemde plan.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:26 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik snap het, maar heb gewoon erg weinig tijd voor onderzoek in welke coin het veiligst is, dus inderdaad koop ik liever heel veel kleine coins, laat het een tijdje staan en zie dan wel wat er gebeurd, weinig riscio, weinig verlies. Maar met een lage investering is dat dus niet de moeite waard begrijp ik, jammer.
Bedankt voor de nuttige informatie en hulp! Heb ik echt wat aan!quote:Op woensdag 7 april 2021 23:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hier hebben ze een goede site voor. Unibet.com kies een getal van 0 tot 36 and have fun. Ik denk oprecht meer kans van slagen als jouw bovengenoemde plan.
Bitvavo keert alleen op de maandag staking vergoedingen uit, wellicht ligt het daar aan? Even wachten tot maandag?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ADA en ARK bij bitvavo staan om te staken en nu had ik ook Icon gekocht en die zou je ook moeten kunnen staken maar ik zie na een paar dagen nog niets pending staan waar kan dat aan liggen?
Dat klopt idd maar je ziet wel elke dag al een bedrag op “pending” staan en dan idd op maandag krijg je het er daadwerkelijk bij (tenminste bij die 2 andere die ik heb) maar bij ICON staat nog steeds niets ook niet pending.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:46 schreef Schneider1988 het volgende:
[..]
Bitvavo keert alleen op de maandag staking vergoedingen uit, wellicht ligt het daar aan? Even wachten tot maandag?
Tsja, wat als heb je aan een moonshot op 1 coin als je al 95% van je originele inleg al kwijt bent aan 19 andere coins die niets doen.. Dan moet die ene coin al 2000% gaan om überhaupt winst te pakken.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:26 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik snap het, maar heb gewoon erg weinig tijd voor onderzoek in welke coin het veiligst is, dus inderdaad koop ik liever heel veel kleine coins, laat het een tijdje staan en zie dan wel wat er gebeurd, weinig riscio, weinig verlies. Maar met een lage investering is dat dus niet de moeite waard begrijp ik, jammer.
En wat als ik alleen de 10.000 euro eraf wil halen? Zodat mijn oorspronkelijke geld erin blijft zitten...? Is dat wat zeg maar gebeurt of doen mensen altijd alles eraf en dan opnieuw instappen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:21 schreef qltel het volgende:
Je moet het niet zien in waarde van je Bitcoin..
Stel: Je koopt 1 bitcoin voor 50.000 euro. Die stijgt naar 60.000 euro. Je verkoopt hem weer. Dan heb je dus 60.000 euro in de pocket, en heb je dus 10.000 euro winst.
Zou de bitcoin weer dalen naar 50.000 (terwijl je geld hebt en geen Bitcoin), dan kun je voor je 60.000 euro weer 1,2 bitcoin kopen. Enzovoort.
Dan hou je 0,83 BTC overquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:32 schreef Vissenkom3 het volgende:
[..]
En wat als ik alleen de 10.000 euro eraf wil halen? Zodat mijn oorspronkelijke geld erin blijft zitten...? Is dat wat zeg maar gebeurt of doen mensen altijd alles eraf en dan opnieuw instappen?
Als je 1 BTC die je voor 50k hebt gekocht 60k waard is, en je wilt die 10k winst cashen, dan moet je dus 1/6e van je BTC verkopen. Dan moet je dus 0,16666 BTC verkopen voor 10k, en houd je 0,83333 BTC over, met een waarde van 50k.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:32 schreef Vissenkom3 het volgende:
[..]
En wat als ik alleen de 10.000 euro eraf wil halen? Zodat mijn oorspronkelijke geld erin blijft zitten...? Is dat wat zeg maar gebeurt of doen mensen altijd alles eraf en dan opnieuw instappen?
Heel duidelijk uitgelegd, dank!quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:46 schreef wpor het volgende:
[..]
Als je 1 BTC die je voor 50k hebt gekocht 60k waard is, en je wilt die 10k winst cashen, dan moet je dus 1/6e van je BTC verkopen. Dan moet je dus 0,16666 BTC verkopen voor 10k, en houd je 0,83333 BTC over, met een waarde van 50k.
Wat sommige mensen inderdaad doen, is alles verkopen, en op een lagere BTC waarde weer instappen. Dus bijvoorbeeld die 1 BTC voor 60k verkopen, en vervolgens BTC weer kopen wanneer hij 55k is, je koopt dan 60/50 is 1,09 BTC.
ik gebruik Coinbase pro)quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:04 schreef Vissenkom3 het volgende:
[..]
Heel duidelijk uitgelegd, dank!
Kan iemand me ook uitleggen dat wanneer ik uitcash, ik dan dat geld in mijn wallet kan behouden, ipv op mijn betaalrekening. dus x bedrag aan euro's uitbetalen (bijv. mijn winstmarge bij een bepaalde coin) zodat het in mijn euro wallet komt; niet op mijn bankrekening
Je 'casht niet uit', je verkoopt jouw BTC (of andere coin) voor Euro's. (of Dollars) Die staan dan dus nog gewoon op Coinbasequote:Op zaterdag 10 april 2021 12:04 schreef Vissenkom3 het volgende:
[..]
Heel duidelijk uitgelegd, dank!
Kan iemand me ook uitleggen dat wanneer ik uitcash, ik dan dat geld in mijn wallet kan behouden, ipv op mijn betaalrekening. dus x bedrag aan euro's uitbetalen (bijv. mijn winstmarge bij een bepaalde coin) zodat het in mijn euro wallet komt; niet op mijn bankrekening
https://konsensus.network/product/de-bitcoin-standaard/quote:Op maandag 12 april 2021 15:24 schreef Rianne84 het volgende:
Wat zijn goede boeken over crypto e.d.?
Bitvavo,quote:Op zondag 14 maart 2021 21:08 schreef fespo het volgende:
ik wil voor 50-500 euro aan bitcoins kopen, op bitvavo.
het is geld dat ik kan missen.
niet traden, maar gewoon een paar jaar laten staan.
eventueel elke maand nog wat inleggen.
goed idee?
Dat klinkt als een volgend plan om nabij break even te spelenquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:28 schreef Ciclon het volgende:
Bij mij werkte dat day traden niet. Ik werd gek van het checken, concentratie op werk en privé holde achteruit. Uiteindelijk om en nabij break even gespeeld. Waste of time dus. Nu heb ik al wat meer zicht op hoe alles werkt, en wil ik, nadat de coin een Bull heeft gehad en begint te dalen mijn winst nemen en dan 12/24 uur later weer instappen. Het risico is vrij klein heb in gemerkt, en je hoeft niet de hele dag achter je schermpje te zitten.
huhuhu...quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt als een volgend plan om nabij break even te spelen
Punt is dat je natuurlijk nooit weet wanneer een coin zijn bull heeft gehad.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:28 schreef Ciclon het volgende:
Bij mij werkte dat day traden niet. Ik werd gek van het checken, concentratie op werk en privé holde achteruit. Uiteindelijk om en nabij break even gespeeld. Waste of time dus. Nu heb ik al wat meer zicht op hoe alles werkt, en wil ik, nadat de coin een Bull heeft gehad en begint te dalen mijn winst nemen en dan 12/24 uur later weer instappen. Het risico is vrij klein heb in gemerkt, en je hoeft niet de hele dag achter je schermpje te zitten.
Dat klopt. Maar ik houd het nu ook bij de coins met een wat grotere market cap, zoals Vechain, Cardano, Ripplequote:Op zaterdag 17 april 2021 12:05 schreef viceversa het volgende:
[..]
Punt is dat je natuurlijk nooit weet wanneer een coin zijn bull heeft gehad.Dit zou voor Doge het geval kunnen zijn, maar het kan ook volgende maand opnieuw ontploffen.
Ik hoop dat het je lukt hoor, maar het klinkt als (te)veel moeite wat je weinig op gaat leverenquote:
In Binance kan je prijs alerts instellen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:43 schreef Plots het volgende:
Veel alts, zoals DOGE gister, pompen idd ong 24 á 48 uur tot hun piek. Daarna volgt net zo hard een daling. @:Ciclon bedoelt dat denk ik. Buy low, sell high. Het zou handig zijn als je een alert krijgt - op een beepalde prijs - wanneer de pump is begonnen, zodat je niet continu hoeft te kijken. Mja, wanneer zit iets daarna op zijn high of zijn low? Dat blijft gokken denk ik. Maar op beide scenarios kan je anders met kleine beetjes kopen en verkopen.
Bitvavo ook soort van dmv een alarm.quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:51 schreef viceversa het volgende:
[..]
In Binance kan je prijs alerts instellen.
Op basis van de prijs die betaald wordt op de exchangesquote:Op zondag 18 april 2021 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ik mij afvroeg, hoe weten websites als coinmarketcap wat de prijs van de coins is(en de andere data) en zo?
En die data van alle exchanges is gewoon publiek? Of halen ze dat ergens anders op?quote:Op zondag 18 april 2021 12:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op basis van de prijs die betaald wordt op de exchanges
Binance is de grootste ter wereld, waar Litebit 50+ verschillende coins heeft heeft Binance er 150+quote:Op zondag 18 april 2021 23:48 schreef Enawh het volgende:
Ik zie veel mensen Binance en Bitvavo gebruiken, maar op advies van een kennis gebruik ik Litebit, maar ik lees niemand het gebruiken en ik zie veel weinig crypto/coins waar ik in kan handelen vergeleken met die andere 2 sites.
Klopt dat ?
Kan ik beter binance gebruiken ipv litebit ?
Je vult eerst jouw prijs in, en kiest dan max, dan pakt ie vanzelf het maximum wat je voor jouw geld bij de bitcoinprijs van 44000 kunt kopenquote:Op zondag 18 april 2021 14:57 schreef Vissenkom3 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen aan welke knopjes je moet draaien als je een limit buy wilt instellen. Limit sell snap ik wel, maar vind het met buy lastig.
Stel Bitcoin is 50.000 waard en ik wil bitcoin kopen met een limit buy, wanneer bitcoin is gedaald tot 44.000. Ik klik dan op Max (dan rekent ie het aantal bitcoins wat ik kan krijgen voor het Max geld wat ik op mijn wallet heb staan. Laten we zeggen 100 euro) Moet ik dan ook nog het aantal bitcoins aanpassen? Of laat je die juist staan op het aantal wat je kunt krijgen voor de 50.000?
Dan ga ik overstappen naar Binancequote:Op zondag 18 april 2021 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Binance is de grootste ter wereld, waar Litebit 50+ verschillende coins heeft heeft Binance er 150+
Daarnaast handel je bij Binance zelf, bij Litebit koop je van Litebit, en zij moeten er ook aan verdienen
Even gekeken, de Bitcoin is bij Litebit 800 euro duurder dan op Binance
Binance ziet d'r zo professioneel uit met al die grafiekjes enz.quote:Op zondag 18 april 2021 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Binance is de grootste ter wereld, waar Litebit 50+ verschillende coins heeft heeft Binance er 150+
Daarnaast handel je bij Binance zelf, bij Litebit koop je van Litebit, en zij moeten er ook aan verdienen
Even gekeken, de Bitcoin is bij Litebit 800 euro duurder dan op Binance
quote:Op maandag 19 april 2021 00:47 schreef Enawh het volgende:
De benaming is ook ff zoeken bij bijv. Ripple > XRP
Volgens mij heeft Litebit ook bizar hoge fees.quote:Op maandag 19 april 2021 14:23 schreef Oscar. het volgende:
Sinds litebit je geen coins meer kunt verplaatsen naar een andere wallet zonder hun toestemming door middel van foto verificatie, kan ik niemand meer Litebit aanraden.
Alle Nederlandse bedrijven moeten nu Know Your Customer beleid uitvoeren van de overheid, in het kader van terrorisme en witwas bestrijding.quote:Op maandag 19 april 2021 14:23 schreef Oscar. het volgende:
Sinds litebit je geen coins meer kunt verplaatsen naar een andere wallet zonder hun toestemming door middel van foto verificatie, kan ik niemand meer Litebit aanraden.
Dat is prima. Wat niet prima is, is dat als ik mijn coins naar een andere Exchange wil sturen, ik eerst een briefje moet maken met een code, datum en coinbedrag, deze moet uploaden naar Litebit en zij er dan 1 tot 3 werkdagen erover gaan doen om het ontvangst adres goed te keuren.quote:Op maandag 19 april 2021 17:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alle Nederlandse bedrijven moeten nu Know Your Customer beleid uitvoeren van de overheid, in het kader van terrorisme en witwas bestrijding.
Daar lopen al zaken over.
Nooit last van gehad, kon gewoon naar externe wallets sturen. Moest dan met Google Authenticator dan een code halen en invoeren.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat is prima. Wat niet prima is, is dat als ik mijn coins naar een andere Exchange wil sturen, ik eerst een briefje moet maken met een code, datum en coinbedrag, deze moet uploaden naar Litebit en zij er dan 1 tot 3 werkdagen erover gaan doen om het ontvangst adres goed te keuren.
https://www.binance.com/n(...)/withdrawal/fiat/EURquote:Op dinsdag 20 april 2021 07:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik heb toevallig gisteren een binance geprobeerd, maar wat ik niet helemaal snap is hoe je euros terug kan storten?
Je zou vanuit je fiat money een withdraw kunnen doen, maar daar kan ik verder niks invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |