Ik hoop dat het je lukt hoor, maar het klinkt als (te)veel moeite wat je weinig op gaat leverenquote:
In Binance kan je prijs alerts instellen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:43 schreef Plots het volgende:
Veel alts, zoals DOGE gister, pompen idd ong 24 á 48 uur tot hun piek. Daarna volgt net zo hard een daling. @:Ciclon bedoelt dat denk ik. Buy low, sell high. Het zou handig zijn als je een alert krijgt - op een beepalde prijs - wanneer de pump is begonnen, zodat je niet continu hoeft te kijken. Mja, wanneer zit iets daarna op zijn high of zijn low? Dat blijft gokken denk ik. Maar op beide scenarios kan je anders met kleine beetjes kopen en verkopen.
Bitvavo ook soort van dmv een alarm.quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:51 schreef viceversa het volgende:
[..]
In Binance kan je prijs alerts instellen.
Op basis van de prijs die betaald wordt op de exchangesquote:Op zondag 18 april 2021 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ik mij afvroeg, hoe weten websites als coinmarketcap wat de prijs van de coins is(en de andere data) en zo?
En die data van alle exchanges is gewoon publiek? Of halen ze dat ergens anders op?quote:Op zondag 18 april 2021 12:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op basis van de prijs die betaald wordt op de exchanges
Binance is de grootste ter wereld, waar Litebit 50+ verschillende coins heeft heeft Binance er 150+quote:Op zondag 18 april 2021 23:48 schreef Enawh het volgende:
Ik zie veel mensen Binance en Bitvavo gebruiken, maar op advies van een kennis gebruik ik Litebit, maar ik lees niemand het gebruiken en ik zie veel weinig crypto/coins waar ik in kan handelen vergeleken met die andere 2 sites.
Klopt dat ?
Kan ik beter binance gebruiken ipv litebit ?
Je vult eerst jouw prijs in, en kiest dan max, dan pakt ie vanzelf het maximum wat je voor jouw geld bij de bitcoinprijs van 44000 kunt kopenquote:Op zondag 18 april 2021 14:57 schreef Vissenkom3 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen aan welke knopjes je moet draaien als je een limit buy wilt instellen. Limit sell snap ik wel, maar vind het met buy lastig.
Stel Bitcoin is 50.000 waard en ik wil bitcoin kopen met een limit buy, wanneer bitcoin is gedaald tot 44.000. Ik klik dan op Max (dan rekent ie het aantal bitcoins wat ik kan krijgen voor het Max geld wat ik op mijn wallet heb staan. Laten we zeggen 100 euro) Moet ik dan ook nog het aantal bitcoins aanpassen? Of laat je die juist staan op het aantal wat je kunt krijgen voor de 50.000?
Dan ga ik overstappen naar Binancequote:Op zondag 18 april 2021 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Binance is de grootste ter wereld, waar Litebit 50+ verschillende coins heeft heeft Binance er 150+
Daarnaast handel je bij Binance zelf, bij Litebit koop je van Litebit, en zij moeten er ook aan verdienen
Even gekeken, de Bitcoin is bij Litebit 800 euro duurder dan op Binance
Binance ziet d'r zo professioneel uit met al die grafiekjes enz.quote:Op zondag 18 april 2021 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Binance is de grootste ter wereld, waar Litebit 50+ verschillende coins heeft heeft Binance er 150+
Daarnaast handel je bij Binance zelf, bij Litebit koop je van Litebit, en zij moeten er ook aan verdienen
Even gekeken, de Bitcoin is bij Litebit 800 euro duurder dan op Binance
quote:Op maandag 19 april 2021 00:47 schreef Enawh het volgende:
De benaming is ook ff zoeken bij bijv. Ripple > XRP
Volgens mij heeft Litebit ook bizar hoge fees.quote:Op maandag 19 april 2021 14:23 schreef Oscar. het volgende:
Sinds litebit je geen coins meer kunt verplaatsen naar een andere wallet zonder hun toestemming door middel van foto verificatie, kan ik niemand meer Litebit aanraden.
Alle Nederlandse bedrijven moeten nu Know Your Customer beleid uitvoeren van de overheid, in het kader van terrorisme en witwas bestrijding.quote:Op maandag 19 april 2021 14:23 schreef Oscar. het volgende:
Sinds litebit je geen coins meer kunt verplaatsen naar een andere wallet zonder hun toestemming door middel van foto verificatie, kan ik niemand meer Litebit aanraden.
Dat is prima. Wat niet prima is, is dat als ik mijn coins naar een andere Exchange wil sturen, ik eerst een briefje moet maken met een code, datum en coinbedrag, deze moet uploaden naar Litebit en zij er dan 1 tot 3 werkdagen erover gaan doen om het ontvangst adres goed te keuren.quote:Op maandag 19 april 2021 17:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alle Nederlandse bedrijven moeten nu Know Your Customer beleid uitvoeren van de overheid, in het kader van terrorisme en witwas bestrijding.
Daar lopen al zaken over.
Nooit last van gehad, kon gewoon naar externe wallets sturen. Moest dan met Google Authenticator dan een code halen en invoeren.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat is prima. Wat niet prima is, is dat als ik mijn coins naar een andere Exchange wil sturen, ik eerst een briefje moet maken met een code, datum en coinbedrag, deze moet uploaden naar Litebit en zij er dan 1 tot 3 werkdagen erover gaan doen om het ontvangst adres goed te keuren.
https://www.binance.com/n(...)/withdrawal/fiat/EURquote:Op dinsdag 20 april 2021 07:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik heb toevallig gisteren een binance geprobeerd, maar wat ik niet helemaal snap is hoe je euros terug kan storten?
Je zou vanuit je fiat money een withdraw kunnen doen, maar daar kan ik verder niks invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |