mmmm mmmm ja jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:33 schreef Benny het volgende:
Kan niet wachten totdat Thoms aan Zoey vertelt wat hij weet
*smek smek, rochel, scheet* Hmmmhmmmm.quote:
Na dit debacle hoef je voorlopig niet meer op een nieuwe editie van BB te rekenen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:59 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit de lat voor een volgend seizoen NL(BE) wat hoger legt. Dat mensen zien hoe het ook kan in plaats van dit houtje touwtje spel
Misschien geen onverstaanbare mensen er in zetten de volgende keer.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Na dit debacle hoef je voorlopig niet meer op een nieuwe editie van BB te rekenen.
We hebben 15 jaar moeten wachten op weer een BB en het zal wel weer 15 jaar gaan duren voordat een tv-zender of productiehuis zijn handen gaat branden aan zo'n megaduur en risicovol moeilijk. project. Als het er al ooit nog van gaat komen.
"Whaaat? NEEEE!? Hoezo dan? Leveeeels. Ja mannekes, it iiiss what it iiiissss."quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:33 schreef Benny het volgende:
Kan niet wachten totdat Thoms aan Zoey vertelt wat hij weet
Geloof ik niet.. ik denk dat Zoëy wel probeert om een nieuw complotje te makenquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:38 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
"Whaaat? NEEEE!? Hoezo dan? Leveeeels. Ja mannekes, it iiiss what it iiiissss."
En Zoey sluit zich terug aan bij de dames alsof er niets aan de hand was.
Precies. Zoey is de afgelopen dagen al weer meer bij K5 te vinden. Die boeit het niets dat haar groepje kapot is, ze heeft ze alleen de afgelopen weken gebruikt om zelf te overleven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:38 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Net zoals andere gefocust waren op Thomas en Jill want dat waren sterke spelers met veel aanhang en slecht in het doen van opdracht en geld verdienen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Blijkt maar weer eens dat haat een slechte raadgever is.
Ze waren zo gefocused op Michel eruit krijgen, dat ze andere opties niet hebben geprobeerd.
Thomas heeft vanaf dag 1 het verkeerde spel gespeeld.
Mike heeft de boel gewoon verraden. Michel of Nick had er al uit gelegen anders.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Blijkt maar weer eens dat haat een slechte raadgever is.
Ze waren zo gefocused op Michel eruit krijgen, dat ze andere opties niet hebben geprobeerd.
Thomas heeft vanaf dag 1 het verkeerde spel gespeeld.
Precies. Belgen, Friezen, Limburgers, Hagenezenquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Misschien geen onverstaanbare mensen er in zetten de volgende keer.
Mike heeft maar één reden om iemand te nomineren: omdat hij wil winnen. En hij is het type dat over lijken gaat om dat te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En omdat ze hem er ook nog eens op aan heeft gesproken dat wat hij doet niet kan.. ook niet bij naomi
Die kunnen wel abn deze weigeren dat gewoon.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Belgen, Friezen, Limburgers, Hagenaars. Is best. Eerst een test of zij wel ABN kunnen praten en met de eis...onverstaanbaar praten = exit!!!!
Over wie hebben we het?quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:41 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Die kunnen wel abn deze weigeren dat gewoon.
Precies. Mike speelt gewoon tactisch.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mike heeft maar één reden om iemand te nomineren: omdat hij wil winnen. En hij is het type dat over lijken gaat om dat te bewerkstelligen.
En die gaat het wel redden?quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:42 schreef Clasientje het volgende:
Jill en Thomas staan dus tegenover elkaar met de nominatie dan denk ik dat Thomas vertrekt, Jill gaat zelf weg ze gaat het niet aan kunnen in haar eentje dan zou er best wel eens een nieuwe bewoner in haar plaats kunnen komen.
Dat heeft ze al gezegd en vanmorgen begon ze er over dat zij het thomas gunde om te blijven en thomas wilde niet dat ze daarover wat zei.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:42 schreef Clasientje het volgende:
Jill en Thomas staan dus tegenover elkaar met de nominatie dan denk ik dat Thomas vertrekt, Jill gaat zelf weg ze gaat het niet aan kunnen in haar eentje dan zou er best wel eens een nieuwe bewoner in haar plaats kunnen komen.
Hij is tactisch en sluw. Prijzenswaardige eigenschappen voor een BB-kandidaat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt die is altijd zoooo oprecht
Zo is Zoey niet, zoals jij het formuleert.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:38 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
ja zonder belgen en gewoon volgend jaar weerquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Zonder probleem komt ze er mee wegquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
Mevrouw julie de 525 euro verliezende kandidaat net even in beeld.
Ja gisteravond zij wel maar thomas werd door een paar afgemaakt op de streams. Wel achter zijn rug natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder probleem komt ze er mee weg
Ja in de hottub..quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja gisteravond zei wel maar thomas werd door een paar afgemaakt op de streams. Wel achter zijn rug natuurlijk.
Nederland - Theo: weggelopenquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt gewoon in je koppie houden dat we een mooie tijd hebben samen. En ik ga dit niet van je afpakken. Dus denk dat Jill ervoor kiest om weg te gaan als ze er samen op zitten.
Ik hoop het maar ben er bang voorquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:49 schreef Fasil het volgende:
Ik durf bijna te wedden dat Mike niet op Jill heeft gestemd.
ja maar ook zij is een swinger laat ik het even zo noemen geweest want toen dat jill HM was was zoey bij hun te vinden en in andere goede tijden voor andere groep was ze weer daar die is gewoon steeds heen en weer gegaanquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Zoey is de afgelopen dagen al weer meer bij K5 te vinden. Die boeit het niets dat haar groepje kapot is, ze heeft ze alleen de afgelopen weken gebruikt om zelf te overleven.
nou jill heeft vaak meerdere opdrachten goed vervuld hoor net zoals gisteren ook weerquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net zoals andere gefocust waren op Thomas en Jill want dat waren sterke spelers met veel aanhang en slecht in het doen van opdracht en geld verdienen.
Daarom maar dat vond michel gister ook, alleen hij vond het niet erg dat Julie en Liese zoveel geld verloren van de pot maar over Thomas bleef hij met nick en naomi bezig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou jill heeft vaak meerdere opdrachten goed vervuld hoor net zoals gisteren ook weer
dan denk ik toch echt niet zou wel erg raar zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:42 schreef Clasientje het volgende:
Dat dacht ik dus ook al in de dagboekkamer zeggen ze toch dan dit blijft tussen onsquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:51 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik hoop dat BB een sanctie geeft voor het voortijdig uitlekken van de nominaties, bv nu iedereen genomineerd! Het publiek beslist nu wie blijft!
Ja of mike er alsnog bij.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:52 schreef Toweler het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al in de dagboekkamer zeggen ze toch dan dit blijft tussen ons
Ik denk dat we volgend jaar gewoon weer een BB hebben hoor, wellicht wel alleen met Nederlanders omdat het in Belgie niet echt van de grond is gekomen. Maar in NL zijn de kijkcijfers prima op RTL en dan heb je ook nog de videolandkijkers...quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Na dit debacle hoef je voorlopig niet meer op een nieuwe editie van BB te rekenen.
We hebben 15 jaar moeten wachten op weer een BB en het zal wel weer 15 jaar gaan duren voordat een tv-zender of productiehuis zijn handen gaat branden aan zo'n megaduur en risicovol moeilijk. project. Als het er al ooit nog van gaat komen.
Ja iedereen straffen omdat Thomas Mike en Matt verteld hebben op wie ze gestemd hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:51 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik hoop dat BB een sanctie geeft voor het voortijdig uitlekken van de nominaties, bv nu iedereen genomineerd! Het publiek beslist nu wie blijft!
Nick en co hebben ook gezegd op wie ze gingen stemmen tegen elkaar en tegen mike.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:54 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja iedereen straffen omdat Thomas Mike en Matt verteld hebben op wie ze gestemd hebben
we will see todayquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:49 schreef Fasil het volgende:
Ik durf bijna te wedden dat Mike niet op Jill heeft gestemd.
De rest weet het toch ook al van elkaar ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:54 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja iedereen straffen omdat Thomas Mike en Matt verteld hebben op wie ze gestemd hebben
Alles zal afhangen van wat hij daadwerkelijk heeft gestemd. Als hij K5 een kloot heeft afgetrokken staat dat gelijk aan zelfmoord, maar zo dom zal hij niet zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij volgende week op de lijst staat
Mike kan goed iedereen laten schrikken; de beide kampen en de kijkers.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Mike speelt gewoon tactisch.
Beetje vaag lullen, om de zaak heendraaien, mooie verhalen vertellen.... en stemt hij je weg met een nieuwe keuken als afscheid
Ze zijn deze stemming te weten gekomen. Maar niets is wat het lijktquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:56 schreef Toweler het volgende:
Heeft Mike al iets tegen jill en Thomas gezegd
Omdat Thomas zelf al twijfelde en Michel hem adviseerde het niet te doen als hij niet zeker was.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom maar dat vond michel gister ook, alleen hij vond het niet erg dat Julie en Liese zoveel geld verloren van de pot maar over Thomas bleef hij met nick en naomi bezig.
Dat heeft hij vorige keer al gedaan. Maar hij beseft ook dat hij vroeg of laat een kant moet kiezen en het lijkt er echt sterk op dat hij dat nu gedaan heeft, en op T&J heeft gestemd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:56 schreef Fasil het volgende:
[..]
Mike kan goed iedereen laten schrikken; de beide kampen en de kijkers.
ja dat is walgelijk nick heeft over die 250 van jill voor opa ook zo lang lopen zeiken maar nu is er meer geld uit de pot en hij zit gewoon lachend aan tafelquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom maar dat vond michel gister ook, alleen hij vond het niet erg dat Julie en Liese zoveel geld verloren van de pot maar over Thomas bleef hij met nick en naomi bezig.
Ben je Jowie nog vergeten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nederland - Theo: weggelopen
Nederland - Nathalie : weggelopen
Nederland - Danielle: weggelopen
Nederland - Jill: weggelopen??
Dan maken we wel een goede beurt als Nederland zijnde
en kan de verantwoordelijke voor de casting beter een bezem gaan halen en gaan solliciteren bij de gemeentereiniging
Michel was de eerste die verkondigde dat bepaalde mensen het maar niet moesten doen..quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Omdat Thomas zelf al twijfelde en Michel hem adviseerde het niet te doen als hij niet zeker was.
Michel had het goed ingeschat.
Zelfmoord?quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alles zal afhangen van wat hij daadwerkelijk heeft gestemd. Als hij K5 een kloot heeft afgetrokken staat dat gelijk aan zelfmoord, maar zo dom zal hij niet zijn.
In principe is hij een kandidaat voor de eindzege. Hij is een geciviliseerde Huub en de kijkers houden van list en snode plannen, zeker als de rest zo gezapig is als deze groep.
Had het live gezien afwachten tot vanavond dan gaan we het zienquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:57 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ze zijn deze stemming te weten gekomen. Maar niets is wat het lijkt
Inderdaad van de week nog elke keer in gesprekken aandragen. En over dit niets negatiefs gezegd behalve over Thomas. En dan is julie te licht geweest voor de proef dan had michel dat ook moeten aangeven als hij alles zo goed weet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is walgelijk nick heeft over die 250 van jill voor opa ook zo lang lopen zeiken maar nu is er meer geld uit de pot en hij zit gewoon lachend aan tafel
Ja dat is niet verboden naar mijn weten, achteraf zeggen op wie je gestemd hebt welquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nick en co hebben ook gezegd op wie ze gingen stemmen tegen elkaar en tegen mike.
Ik denk dit, omdat hij de wereld instuurt dat hij T&J heeft gestemd en zo K4/5 hem zullen blijven geloven, en hunstemmingen zullen bekendmaken aan hem. K5 zal ook zoeken wie nu niet binnen K5 op Jilll gestemd heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat heeft hij vorige keer al gedaan. Maar hij beseft ook dat hij vroeg of laat een kant moet kiezen en het lijkt er echt sterk op dat hij dat nu gedaan heeft, en op T&J heeft gestemd.
Als hij niet voor de K5 kant heeft gekozen, dan zal hij totaal worden afgebrand door Nick en Michelquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat heeft hij vorige keer al gedaan. Maar hij beseft ook dat hij vroeg of laat een kant moet kiezen en het lijkt er echt sterk op dat hij dat nu gedaan heeft, en op T&J heeft gestemd.
Ik ben nog geen onverstaanbare mensen tegengekomen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
hoop hetquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat we volgend jaar gewoon weer een BB hebben hoor, wellicht wel alleen met Nederlanders omdat het in Belgie niet echt van de grond is gekomen. Maar in NL zijn de kijkcijfers prima op RTL en dan heb je ook nog de videolandkijkers...
En toen was het ochtend en werd je wakker?quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
Wie ook blijft. Thomas of Jill die winnen de volgende weken van Mike en Matt. En daarna gaat degene er uit waar zij/hij op stemt. Julie eerst.
Hij moet ook weten dat hij bij de Kaatjes achteraan in de rij staat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:04 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik denk dit, omdat hij de wereld instuurt dat hij T&J heeft gestemd en zo K4/5 hem zullen blijven geloven, en hunstemmingen zullen bekendmaken aan hem.
Dat zou een optie kunnen zijn, maar dat is wat hij vorige week al gedaan heeft. Deze keer wijst alles er op dat hij echt een kant heeft gekozen. We gaan het zien, maar ik geloof dat hij T&J heeft gestemd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:04 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik denk dit, omdat hij de wereld instuurt dat hij T&J heeft gestemd en zo K4/5 hem zullen blijven geloven, en hunstemmingen zullen bekendmaken aan hem.
Dat laatste zie ik er wel van komen. Zoey heeft het begrip opportunisme zo ongeveer uitgevonden én verbeterd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:38 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Die hij zelf heeft gered.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:04 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Als hij niet voor de K5 kant heeft gekozen, dan zal hij totaal worden afgebrand door Nick en Michel
Vorige week was hij tegen Julie een heel lul verhaal aan het ophangen dat hij zijn stem moest veranderen van BBquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn, maar dat is wat hij vorige week al gedaan heeft. Deze keer wijst alles er op dat hij echt een kant heeft gekozen. We gaan het zien, maar ik geloof dat hij T&J heeft gestemd.
Hij heeft nog nooit eerder tegen iemand gezegd dat hij op hem/haar heeft gestemd. Hij vertelde altijd tegen iedereen dat hij op de andere partij stemde. En nu bekend hij ineens tegen Thomas dat hij op hem heeft gestemd...
Vond het even zielig voor Jill, maar Michel is nu voorlopig safe!!!!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:08 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh cossers![]()
Iedereen in mineur daar?
De focus kwam pas veel later op Thomas en Jill te liggen. Tot een week geleden wilde Liese niet eens op Jill stemmen. Thomas heeft zich gewoon voor het karretje van Zoey laten spannen en Jill is de schaduw van Thomas.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net zoals andere gefocust waren op Thomas en Jill want dat waren sterke spelers met veel aanhang en slecht in het doen van opdracht en geld verdienen.
Uiteraard. Ik sluit ook niets uit. Maar na de filmpjes van vannacht... Ik denk echt dat het T&J is. Het een combinatie van wat Jill had afgeluisterd (dus wat hij tegen ánderen zegt) en wat hij Thomas met hem besprak.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vorige week was hij tegen Julie een heel lul verhaal aan het ophangen dat hij zijn stem moest veranderen van BB
Denk dat ze het handig speelt, niet bij een groep zitten, dus geen gevaar voor de bondjes, die elkaar proberen te elimineren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik er wel van komen. Zoey heeft het begrip opportunisme zo ongeveer uitgevonden én verbeterd.
Denk ook dat de komst van Matt niet goed heeft gedaan voor die 2. Maar dat zijn mijn gedachtenquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De focus kwam pas veel later op Thomas en Jill te liggen. Tot een week geleden wilde Liese niet eens op Jill stemmen. Thomas heeft zich gewoon voor het karretje van Zoey laten spannen en Jill is de schaduw van Thomas.
Nou die hoeft van mij sinds een paar dagen niet meer safe te staan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vond het even zielig voor Jill, maar Michel is nu voorlopig safe!!!!!!!
zoey?quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:01 schreef Flow3r het volgende:
ze zijn daar echt allemaal een beetje te dik,behalve Michel die zich kapot sport en Julie die een maagband heeft
Zoey blijft trouw aan zichzelf. Zij heeft altijd gezegd dat ze niet op de meisjes zou stemmen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik er wel van komen. Zoey heeft het begrip opportunisme zo ongeveer uitgevonden én verbeterd.
en even ter verdediging naomi en liese zijn wat flinker maar echt dik neequote:Op woensdag 24 februari 2021 10:01 schreef Flow3r het volgende:
ze zijn daar echt allemaal een beetje te dik,behalve Michel die zich kapot sport en Julie die een maagband heeft
Jill heeft aangegeven dat ze het Thomas gunt om daar te blijven. Thomas zegt het weekend lekker naar spanje. Jill zegt en ik een filmweekend.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:14 schreef Whuzz het volgende:
Jill moet even héél voorzichtig gaan zijn met haar uitspraken, acties en hoe ze op TV overkomt. Kijkers stemmen tussen Jill en Thomas liggen niet ver uit elkaar. Hoe ze zich vandaag en morgen opstelt kan bepalend zijn...
Ze moet de moed niet opgeven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:14 schreef Whuzz het volgende:
Jill moet even héél voorzichtig gaan zijn met haar uitspraken, acties en hoe ze op TV overkomt. Kijkers stemmen tussen Jill en Thomas liggen niet ver uit elkaar. Hoe ze zich vandaag en morgen opstelt kan bepalend zijn...
Die wordt nu weer gewoon zichzelf.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou die hoeft van mij sinds een paar dagen niet meer safe te staan.
Nou ja, we zien wel hoe het loopt.
Ja gewoon zuur dat Mike ze een week voor isquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:14 schreef Sestra666 het volgende:
ze wilde zelf mike voor de bus gooien volgende week
De samenwerking met België is tot stand gekomen om de productiekosten te drukken. De Nederlandse kijkcijfers zijn misschien beter dan de Belgische, maar lang niet goed genoeg om er zoveel geld tegenaan te gooien.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat we volgend jaar gewoon weer een BB hebben hoor, wellicht wel alleen met Nederlanders omdat het in Belgie niet echt van de grond is gekomen. Maar in NL zijn de kijkcijfers prima op RTL en dan heb je ook nog de videolandkijkers...
Ach is een jong iemandquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Oi, Jill laat zich nu wel erg kennen.
Haha.. Klopt! Er zijn zo veel weglopers dat je gaandeweg de tel kwijtraakt.quote:
Dat laatste! Nick wil niet in de finale tegen Michel staan. Nick wil met Julie, Naomie en Mike in de finale.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:14 schreef Angelflush het volgende:
Nick heeft Mike kunnen ompraten om op Jill en Thomas te stemmen, onder t mom van dan zit jij in de finale met mij. Heeft dus zogenaamd voor Mike als Nederlander gekozen ipv Michel.
Heb Nick als vele malen horen zeggen dat er 1 Belg en 1 Nederlander in de finale staat.
Volgende week is Mike geen HM meer en laat hij hem vallen als een baksteen.
Of het moet ,o zijn dat Nick denkt dat hij eerder van Mike zou kunnen winnen dan van Michel.
Ja nominatie stress zal dan elke week zijn. Denk dat hij beter kan beginnen om wat minder ik ik ik te spelen in zijn k4 clubje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die wordt nu weer gewoon zichzelf.
De nominatie stress is voorlopig voorbij. Nog tijd genoeg om weer meer goodwill te kweken.
Dat is gewoon maar bluf van Jill, het spul is toch niet in huis.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Opzettelijk je medebewoners iets toedienen mag niet.
BB laat haar echt geen laxeermiddel in cupcakes doen.
Nu wordt Jill precies op haar beste. Gaan nog wat uitspraken krijgen vandaag denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill hoopt dat iedereen in het huis schaamvlooien(?) krijgt en schaamluis, zodat ze hun aars kapot moeten krabben.
Is ook gewoon strafbaarquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Opzettelijk je medebewoners iets toedienen mag niet.
BB laat haar echt geen laxeermiddel in cupcakes doen.
Als hij zijn woord heeft gebroken is hij voortaan zeker een paria voor beide groepen. Volledig onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfmoord?
K5 zou dan wel eens K4 kunnen worden, en niet langer in de meerderheid
Doet me denken aan mijn dochter,die is 4quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen rem nu op wat ze wel of niet kan zeggen.
BB kan alles veranderen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gedane zaken nemen geen keer.
BB heeft met die 2 happy hours gezorgd dat het bedrag weer terug verdiend kon worden.
Thomas en Jill hebben ieder 6 stemmen en daar kan BB niets aan veranderen of manipuleren.
Het is wat het is. Het is het spel.
Soms win je, soms verlies je.
Joh dan moet BB dat laxeermiddel eerst leveren aan Jill voordat ze het kan gebruiken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:21 schreef Whuzz het volgende:
ALs Jill teveel lult over laxeermiddel in cupcakes/drinkflessen krijgt ze vanzelf een waarschuwing van BB. Da's gewoon een vorm van bedreiging.
Haha inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:22 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn dochter,die is 4
Nah Uiten jullie nooit je teleurstelling zo bij een groep vrienden. Vind dit een beetje overdreven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:22 schreef Amputalent het volgende:
Zo zie je eens de andere kant van het o zo lieve meisje.
Zoey is al met de volgende stap bezig. Zieltje van Liese volledig winnen, en daarna de bom in K-zoveel droppen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:24 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Liese en Zoey michel behoorlijk zat aan het zijn worden.
Nee hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:24 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Liese en Zoey michel behoorlijk zat aan het zijn worden.
Dat "alleen" zal hierbij wel het vreemde aspect zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:13 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ze kunnen veel zeggen, maar ik ben het enige 22 jarige meisje die alleen op een parkeerplaats in de Bijlmer heeft geslapen"
En dan zijn er nog die zeggen dat Liese een kerel is.quote:
Zeker weten, vind liese de laatste dagen steeds meer in positieve zin bezigquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Liese is nu de eerste die Jill ook heel sterk vond met de opdracht gisteren in de hottub werd alleen zoey benoemd dus vind dat wel ok van Liese
Die speelt het inderdaad behoorlijk grof. En lukt er in om die personen te overtuigen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey de snake in volle glorie.
Die gaat zich weer inlikken bij Liese.
Een zogenaamde ruzie tussen Julie en Michel verzinnen. Julie die ineens problemen met Liese zou
hebben!
Tegen Michel?quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:30 schreef Benny het volgende:
Jill: "En toch denk ik dat het straks van mijn hart moet"
Thomas: "Dan meot je dat doen... Ik ga het doen"
Het wordt een mooie dag
So?quote:
Ja en ik heb mazzel. Werk thuis dus kan luisteren en werken te gelijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:30 schreef Benny het volgende:
Jill: "En toch denk ik dat het straks van mijn hart moet"
Thomas: "Dan meot je dat doen... Ik ga het doen"
Het wordt een mooie dag
"Splitting" heet dat met een mooie term.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:31 schreef juul. het volgende:
Zoey weer stoken tussen Liese en Julie
Vanavondquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:31 schreef Angelique61 het volgende:
Wanneer horen de bewoners wat de nominaties zijn?
Dat is wel een heel sterke vergelijking, een meisje wat domme opmerkingen maakt vergelijken met iemand die heel veel kinderen heeft vermoord.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
So?
Anders Breivik was ook jong.
Dat zou nogal een twist zijn, maar denk niet dat dat idee ooit bij Matt zou opgekomen zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is nog het scenario dat Matt zich gaat opofferen voor Thomas en Jill, omdat hij weet dat hij er een week later uitgaat. Zal alleen wel niet gebeuren denk ik, maar je mag hopen.
Matt was al bijna dood hoor! Moest zelfs pillen slikken om de beet te overlevenquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is wel een heel sterke vergelijking, een meisje wat domme opmerkingen maakt vergelijken met iemand die heel veel kinderen heeft vermoord.
Ik heb een Liese of een Patje haar medebewoners anders nooit schaamluis horen toewensen en ook niet de intentie horen uitspreken om hen laxeermiddel te willen toedienen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:18 schreef Benny het volgende:
[..]
En niks anders dan afgelopen genomineerden
Matt is al aan het hopen op een weekje alleen met Jill, zonder Thomasquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zou nogal een twist zijn, maar denk niet dat dat idee ooit bij Matt zou opgekomen zijn.
Nee hou ik ook niet van.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:34 schreef tasebi het volgende:
zal straks wel bom ontploffen als ze merken da er suiker bij t zout of omgekeerd is gedaan door thomas volgens ik ergens gelezen heb, dat zou ik niet grappig vinden met voedsel grappen uithalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En misschien weet hij dat hij sowieso al door Team Thomas onder de bus zou worden gegooid door Jill, Zoey en Thomasquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:04 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Als hij niet voor de K5 kant heeft gekozen, dan zal hij totaal worden afgebrand door Nick en Michel
wat had dat moeten wezen dan zout?quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas : 'Het is nu wachten tot iemand gaat koken en de suiker gaat gebruiken'
Jill : 'Die hebben ze net in de soep gedaan, je hebt de hele soep verpest'
Thomas : 'Ik weet van niks'
Zeker omdat ze al niet veel meer hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:34 schreef tasebi het volgende:
zal straks wel bom ontploffen als ze merken da er suiker bij t zout of omgekeerd is gedaan door thomas volgens ik ergens gelezen heb, dat zou ik niet grappig vinden met voedsel grappen uithalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thomas heeft suiker in de zoutpot gedaanquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat had dat moeten wezen dan zout?
dus jill gaat ervan uit dat zij populairder is dan thomas?quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Thomas: "Moet ik ook aan iemand de groetjes van jou doen?"
Jill: "Mijn mama. Dat ik van haar houd. En haar mis [...] Ah, nu moet ik weer huilen"
Ze zal wel moeten, ze ziet haar hele tactiek in duigen vallen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey de snake in volle glorie.
Die gaat zich weer inlikken bij Liese.
Die kinderachtige dingen deden wij op de lagere school.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Thomas heeft suiker in de zoutpot gedaan
Ik vind het wel een goeike. Eigenlijk te verwachten van Thomas.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, want Jill vroeg net aan wie zij allemaal de groetjes moest doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dus jill gaat ervan uit dat zij populairder is dan thomas?
Hahaquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Matt was al bijna dood hoor! Moest zelfs pillen slikken om de beet te overleven
De appel valt niet ver van de boom. Ze heeft wel iets van Bassie.quote:
die is al lang blij als thomas eruit is dat hij jill voorzich alleen heeftquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zou nogal een twist zijn, maar denk niet dat dat idee ooit bij Matt zou opgekomen zijn.
Hoezo? Je kan het dan gewoon nog eten hoor. Het is alleen niet zo lekker. Zeg maar Vies.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:34 schreef tasebi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:23 schreef Benny het volgende:
De een belooft slidings. De anders belooft laxeermiddel in cupcakes.
Verschil moet er wezen.
Thomas is nog van de oude garde. Van de 10 die als eerste het huis binnen kwamen, zijn er nog maar 4 overquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:40 schreef lonneberga het volgende:
Thomas is best veel afgevallen,alleen daarom moet hij eigenlijk blijven tot het eind.
Het gaat erom dat bij een volwassene leeftijd, net als het argument "ik had gedronken", nooit een excuus is voor laakbaar gedrag.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is wel een heel sterke vergelijking, een meisje wat domme opmerkingen maakt vergelijken met iemand die heel veel kinderen heeft vermoord.
Van de 8 nog maar 3 .. straks wellicht 2quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas is nog van de oude garde. Van de 10 die als eerste het huis binnen kwamen, zijn er nog maar 4 over
Daar heb je dus helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het gaat erom dat bij een volwassene leeftijd, net als het argument "ik had gedronken", nooit een excuus is voor laakbaar gedrag.
Ah dat dusquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:44 schreef Benny het volgende:
Thomas wil dat Jill de tijd op de oven gaat wisselen als hij er niet meer is.
"We willen toch niet dat ze hier de tijd weten"
Doet me denken aan mijn diensttijd (ontgroening).quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou gewoon die iedereen heeft gecast. Vind de belgische kandidaten ook niet echt heel spannen of ondernemend. Zijn gigantisch saai de hele dag.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:45 schreef Oranos het volgende:
Zou de persoon die verantwoordelijk was voor de casting van de Nederlandse deelnemers inmiddels ontslagen zijn?
Wow, jij was laat met je zout/suiker grappen. Was bij ons al op eindkamp van de basisschoolquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn diensttijd (ontgroening).
nl heeft niet veel meer te bieden wat dat betreft. het is aflopende zaak.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:45 schreef Oranos het volgende:
Zou de persoon die verantwoordelijk was voor de casting van de Nederlandse deelnemers inmiddels ontslagen zijn?
Die is samen met Theo vertrokken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:45 schreef Oranos het volgende:
Ja, na BB heffen we Nederland ook op. Het is mooi geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nl heeft niet veel meer te bieden wat dat betreft. het is aflopende zaak.
zijn laatste hoop was op jerrel. daarna is hij opgestaptquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die is samen met Theo vertrokken.
Dat lijkt me zeer waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:53 schreef Jockari het volgende:
Is dit de bewuste soep met suiker ipv zout ???
[ afbeelding ]
denk hetquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:53 schreef Jockari het volgende:
Is dit de bewuste soep met suiker ipv zout ???
[ afbeelding ]
Stream 2 is de SL. Deze is realtime. Stream 1 loopt 3 minuten achter.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:57 schreef Hznootje het volgende:
Stream 1 loopt goed achter op stream 2...of andersom op 1 is Julie binnen op 2 zit ze buiten
#zininquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:59 schreef M.Ritcher het volgende:
De streams voor de volgende weken is nu zichtbaar. Iedereen buiten op de stoel in de zon en Michel sportend er naast.
Let's kumbaya!quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:59 schreef M.Ritcher het volgende:
De streams voor de volgende weken is nu zichtbaar. Iedereen buiten op de stoel in de zon en Michel sportend er naast.
Ja. En. Politiek correct. Sneaky gefluister. Nep aardig doen. Slijmballen gedrag. Eigendunk. Heel hard lachen zonder vrolijkheid.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:59 schreef M.Ritcher het volgende:
heeft ze al een pakket gemaakt en gestuurd naar benny betreffende de props of wat dan ook van bb vanwege haar grote verlies met die weddenschap?quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
@:MissyZ : Thomas of Jill als ze eruit zijn willen gelijk naar Rene rijden. Zorg je dat ie z'n agenda vrijhoudt vrijdag
Nee. Die zat meteen in de schaduw van Liese totdat Michel geen interesse in Zoe meer had. Toen ging ze in zijn schaduw zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:03 schreef suzi1 het volgende:
even over de tijd dat julie daar zit, is er ooit iets bewonderingswaardigs uitgekomen of iets waarvan je denkt daar kan ik een goed gesprek mee voeren?
Nopequote:Op woensdag 24 februari 2021 11:03 schreef suzi1 het volgende:
even over de tijd dat julie daar zit, is er ooit iets bewonderingswaardigs uitgekomen of iets waarvan je denkt daar kan ik een goed gesprek mee voeren?
Grenzen zijn niet dicht geweest...quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:05 schreef Koos1958 het volgende:
Nee Matt je lult de grenzen zijn helemaal niet open gegaan.
En maar klagen dat de jonge lui daar niets doen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
En de belgen en Mike zitten weer allemaal buiten in de zon onder een dekentje.
Nick en Michel stonden dan ook tegenover Jerrel. Slechte vergelijking.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Als we het hebben over waardig je verlies nemen staat met name Jill niet heel erg hoog op de lijst he... die vertoond hetzelfde jankgedrag als Jowi, Naat en Daan toen ze merkten dat ze in het verliezende kamp zouden zitten.
Nick en Michel baalden ook, maar namen het wel makkelijker op en vertrouwden dan maar op de stem van het volk
Mis alleen de geraniums nog.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En maar klagen dat de jonge lui daar niets doen.
Ja eens. Thomas is daarentegen wel weer een prima drager.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Als we het hebben over waardig je verlies nemen staat met name Jill niet heel erg hoog op de lijst he... die vertoond hetzelfde jankgedrag als Jowi, Naat en Daan toen ze merkten dat ze in het verliezende kamp zouden zitten.
Nick en Michel baalden ook, maar namen het wel makkelijker op en vertrouwden dan maar op de stem van het volk
Ze komt over als een angsthaas, behalve als haar shadow onheus bejegent wordt volgens haar..Verder is ze nietsquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Die zat meteen in de schaduw van Liese totdat Michel geen interesse in Zoe meer had. Toen ging ze in zijn schaduw zitten.
Thomas moest er vanmorgen zelfs om huilen in de slaapkamer. En toen was jill juist heel verstandig aan het praten. Denk dat Jill en Thomas vooral boos zijn om het dubbelspel van Mike tegenover hun dat hij hun er nooit op zou zetten en het dan alsnog doen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens. Thomas is daarentegen wel weer een prima drager.
Die hadden dat deze week zeker wel aan zien komen, maar als het vorige week was gebeurd waren ze nogal verrast geweest denk ik... maar dan nog denk ik dat ze het een tandje volwassener hadden opgepakt dan met name Jill nuquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik had Nick en Michel nu wel eens willen horen, als die 2 tegenover elkaar hadden gestaan op dit moment
Ze krijgt Naomi nooit van Nick af en Julie van Michel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:24 schreef Jockari het volgende:
Voilà, Liese is al helemaal ingepalmd door Zoey. De volgende dagen kan Zoey de andere slachtoffers stilletjes oppeuzelen.
Eens! Nick meerdere malen horen zeggen "ik zag dat al hè?"en "ik voel dat hè?".quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nick die ziet zichzelf al met een been met de geldprijs buiten staan. Hoop dat die net zo als Willem Bb1 en Liese met grote voorsprong wint
Dat is begrijpelijk, maar Michel had vorige week hetzelfde gevoel en toen werd hij afgebrand.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Thomas moest er vanmorgen zelfs om huilen in de slaapkamer. En toen was jill juist heel verstandig aan het praten. Denk dat Jill en Thomas vooral boos zijn om het dubbelspel van Mike tegenover hun dat hij hun er nooit op zou zetten en het dan alsnog doen.
Michel werd op zijn dominante en haantjes gedrag afgebrand en gedroeg zich ook niet best in gesprekken elke keer van als ik van jerrel verlies dan wil ik hier niet zijn en dat soort opmerkingen. Iedereen vind het niet leuk op die bank te komen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:31 schreef Oranos het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk, maar Michel had vorige week hetzelfde gevoel en toen werd hij afgebrand.
Er is deze week minder gedaan aan complotjes smeden..Ik ben niet voor Zoey maar die heeft verleden week haar tijd beter gebruiktquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Michel werd op zijn dominante en haantjes gedrag afgebrand en gedroeg zich ook niet best in gesprekken elke keer van als ik van jerrel verlies dan wil ik hier niet zijn en dat soort opmerkingen. Iedereen vind het niet leuk op die bank te komen.
Ach kom op Die wisten toch dat ze safe waren allebeiquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:21 schreef TheVulture het volgende:
De enige die er wel oke mee om ging... Nickquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Michel werd op zijn dominante en haantjes gedrag afgebrand en gedroeg zich ook niet best in gesprekken elke keer van als ik van jerrel verlies dan wil ik hier niet zijn en dat soort opmerkingen. Iedereen vind het niet leuk op die bank te komen.
Minder gedaan, het begon gelijk donderdagavond al en is er bijna elke dag over gegaan vooral in de sauna en hottub door K5. Vorige week deden ook de anderen aan mee deze week heb ik zoey enzo er niet veel over gehoord.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:34 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Er is deze week minder gedaan aan complotjes smeden..Ik ben niet voor Zoey maar die heeft verleden week haar tijd beter gebruikt
Precies, de kruistocht van Zoey verleden week was veel slimmerquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Minder gedaan, het begon gelijk donderdagavond al en is er bijna elke dag over gegaan vooral in de sauna en hottub door K5. Vorige week deden ook de anderen aan mee deze week heb ik zoey enzo er niet veel over gehoord.
Totdat de 3 nieuwen binnenkwamen ging het best wel goed, daarna zijn Thomas en Jill zich inderdaad veel te veel gaan afzonderen. De haar in het washok door Zoey aangeprate/aangewakkerde haat voor Michel heeft daar m.i. veel aan bijgedragen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:30 schreef magnaal24 het volgende:
Jill en Thomas doen er ook niet veel aan he, om niet genomineerd te worden..Mike heeft sowieso laten zien wat een leugenaar hij is..Dus een beetje meer werken aan je positie is wel nodig daar. Ipv ronddollen.. Van mij mag Jill wel gaan wandelen
Die zaten op de bank.....dus die hebben ze genomineerd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:40 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Mike heeft de boel gewoon verraden. Michel of Nick had er al uit gelegen anders.
Als mike vorige week gewoon ook op nick had gestemd wat hij toen ook al beloofde hadden michel en nick erop gezeten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zaten op de bank.....dus die hebben ze genomineerd.
De worstenbroodjesman, die nu zijn eigen graf gegraven heeft, duidelijk wie er volgende week genomineerd gaat worden...quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Totdat de 3 nieuwen binnenkwamen ging het best wel goed, daarna zijn Thomas en Jill zich inderdaad veel te veel gaan afzonderen. De haar in het washok door Zoey aangeprate/aangewakkerde haat voor Michel heeft daar m.i. veel aan bijgedragen.
Wel ironisch dat Jill nu verraden is door de gezellige Brabantse worstenbroodjesman waar ze eerst zo enthousiast over was.
En wat zei Jerrel kom dan kom dan zullen we eens zien.....quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet veel keus want morgen moet er iemand uitquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:36 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me af of de nominaties wel de uitzending halen vanavond, aangezien ze nog een hele proef moeten uitzenden die er voor was.
Matt en Jill staan er de volgende week opquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:42 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
De worstenbroodjesman, die nu zijn eigen graf gegraven heeft, duidelijk wie er volgende week genomineerd gaat worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |