Was op de streams .. nog geen uur geleden ..quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:43 schreef BB-King het volgende:
Ik keek net op het moment dat Jill huilde en Thomas naast haar zat.
Dus Jill heeft aan de deur gehoord dat Mike hun heeft genomineerd?
Zou het volledige fragment wel willen zien.
Ja wel eens. Vooral als je kijkt naar kansen die eerdere bewoners gehad hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:40 schreef Tourniquet het volgende:
Wat Thomas zegt, na 40 dagen binnenlopen en dan zo’n hoofdrol krijgen. Daar vind ik ook wel wat van.
Ik mag dat hier niet doen.quote:
Ja, ze hoorde Mike tegen Matt zeggen dat hij een schokkende keuze had gemaakt en trok toen haar conclusie. Thomas is het vervolgens zelf aan Mike gaan vragen en die gaf toe dat hij inderdaad op hen heeft gestemd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:43 schreef BB-King het volgende:
Ja maar hij moet toch ook gewoon zn ding doen ..quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel eens. Vooral als je kijkt naar kansen die eerdere bewoners gehad hebben.
Maar Mike zegt zoveel.. misschien is die schokkende keuze wel Michel en Mattquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ze hoorde Mike tegen Matt zeggen dat hij een schokkende keuze had gemaakt en trok toen haar conclusie. Thomas is het vervolgens zelf aan Mike gaan vragen en die gaf toe dat hij inderdaad op hen heeft gestemd.
Dat zegt Thomas. Ik heb Mike geen namen horen noemen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ze hoorde Mike tegen Matt zeggen dat hij een schokkende keuze had gemaakt en trok toen haar conclusie. Thomas is het vervolgens zelf aan Mike gaan vragen en die gaf toe dat hij inderdaad op hen heeft gestemd.
Thomas vroeg of hij op hun (Thomas en Jill) had gestemd en hij zei ja.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat zegt Thomas. Ik heb Mike geen namen horen noemen
Hij zei ja toen Thomas het vroeg.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zegt Thomas. Ik heb Mike geen namen horen noemen.
Ja dat wel hoor. Maar sowieso de eerste week vrijstelling vond ik wel al twijfelachtig. Ziko ging ook de eerste week gewoon naar huis.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hij moet toch ook gewoon zn ding doen ..
Ok, dan heb ik dat stukje niet meegekregen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Thomas vroeg of hij op hun (Thomas en Jill) had gestemd en hij zei ja.
Klopt, hij heeft niet letterlijk gezegt dat hij T&J heeft genomineerd,quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ok helderquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zei ja doet Thomas het vroeg.
Nee, maar Thomas vroeg “dus je hebt op mij en Jill gestemd?” en Mike antwoordde met “ja”.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
korte termijn smullen, want straks ligt het spel zo goed als dood. Of zoey en liese moeten gaan bonden met thomas (hoop dat hij blijft, is iets sterker en stategischer) maar dan zijn ze samen met Matt nog steeds maar met 5.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:48 schreef BB-King het volgende:
Jill doet net alsof ze geen kans heeft tegen Thomas.
Terwijl de kans toch echt groter is dat ze gaat blijven.
De vraag is of ze het wel kan volhouden zonder haar maatje.
BB zal wel smullen van deze TV.
quote:
Ja dat gezeik van wie stemt op wie ... Maar dat zie je toch ook in andere BBsquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel hoor. Maar sowieso de eerste week vrijstelling vond ik wel al twijfelachtig. Ziko ging ook de eerste week gewoon naar huis.
Liese gaat voorlopig nergens heen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:50 schreef anine het volgende:
[..]
korte termijn smullen, want straks ligt het spel zo goed als dood. Of zoey en liese moeten gaan bonden met thomas (hoop dat hij blijft, is iets sterker en stategischer) maar dan zijn ze samen met Matt nog steeds maar met 5.
Dat weet ik niet. Ik heb niet eerder BB gevolgd ergens.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat gezeik van wie stemt op wie ... Maar dat zie je toch ook in andere BBs
onderschat de overredingskracht van Zoey nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese gaat voorlopig nergens heen.
De Fab5 hebben nu de meerderheid.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Thomas vroeg of hij op hun (Thomas en Jill) had gestemd en hij zei ja.
Dat veldbed dat in de kamer staat bedoel je?quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:57 schreef Sunflower01 het volgende:
Even iets anders.. Dat veldbed lijkt Thomas prima te houden.
Volgens mij is het enkel een matrasje toch?quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:57 schreef Sunflower01 het volgende:
Daar is hij 2x doorheen gezakt en nu ligt hij alleen op het matrasje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:57 schreef Sunflower01 het volgende:
Ok, zal wel zoiets zijn geweest. Kon me herinneren dat ik hem "ja" hoorde zeggen. Heb niet terug gekeken dus ging er even van uit. Het kan natuurlijk ook dat hij niet op ze heeft gestemd maar gewoon veilig. Dan staan ze er ook sowieso op en dat hij dat bedoelt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:56 schreef Krambo het volgende:
Thomas tegen Mike; "dus ik en Jill staan op de nominatie''
Mike; ''ja''
Daarmee zegt hij niet dat hij op ze heeft genomineerd
Dat lukt haar nooit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:56 schreef anine het volgende:
[..]
onderschat de overredingskracht van Zoey niet
Mike ligt nog heel oppervlakkig adem te in een plas bloed. Matt staat eroverheen gebogen met een rode pikachu in zijn hand.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:58 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand stream 2 nog gevolgd? Die stond blijkbaar op Mike & Matt. Daar nog iets gebeurd?
Yup dat kan ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 02:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ok, zal wel zoiets zijn geweest. Kon me herinneren dat ik hem "ja" hoorde zeggen. Heb niet terug gekeken dus ging er even van uit. Het kan natuurlijk ook dat hij niet op ze heeft gestemd maar gewoon veilig. Dan staan ze er ook sowieso op en dat hij dat bedoelt.
Oerdom gelul van Matt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:58 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand stream 2 nog gevolgd? Die stond blijkbaar op Mike & Matt. Daar nog iets gebeurd?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:01 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Mike ligt nog heel oppervlakkig adem te in een plas bloed. Matt staat eroverheen gebogen met een rode pikachu in zijn hand.
Wat heeft Liese fout gedaan dat er 250 euro vanaf ging?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
Michel: 42 minuten (+¤150)
Zoey: 32 minuten (+¤25)
Jill: 63 minuten (+¤387,50) (¤412,50 - ¤25 vanwege hand even los)
Matt: 40 minuten (+¤125)
Liese: 44 minuten (-¤100) (¤175 - ¤250 en ¤25 vanwege 2 fouten)
Julie: 24 minuten (-¤525) (-¤250 geen 30 minuten volgehouden en -¤275 vanwege 2 fouten)
Nick: 46 minuten (+¤200)
Naomi: 49 minuten (+¤850) (Happy Hour, ¤25 per minuut na 15 minuten, in werkelijkheid stond ze zo'n 5 minuten langer)
Thomas: 9 minuten (-¤275) (-¤250 geen 30 minuten volgehouden en -¤25 vanwege hand los)
Mike: 60 minuten (+¤375)
Michel: 73 minuten (+¤487,50) (¤537,50 - ¤50 vanwege 2 fouten)
Jill: 58 minuten (+¤350) (In werkelijkheid waren het 48 minuten, BB gaf 10 minuten cadeau)
Zoey: 61 minuten (+¤1.687,50) (Happy Hour, ¤37,50 per minuut na 15 minuten)
¤ 3.737,50 verdiend!
Eventueel nog het scenario dat hij hetzelfde gestemd heeft als vorige week. Dan mag hij morgen kiezen tussen Thomas en Jill vs Michel. Maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ok, zal wel zoiets zijn geweest. Kon me herinneren dat ik hem "ja" hoorde zeggen. Heb niet terug gekeken dus ging er even van uit. Het kan natuurlijk ook dat hij niet op ze heeft gestemd maar gewoon veilig. Dan staan ze er ook sowieso op en dat hij dat bedoelt.
Hand eraf gehaald.quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:07 schreef Aethyry het volgende:
[..]
Wat heeft Liese fout gedaan dat er 250 euro vanaf ging?
2x haar hand niet op het vlak gehouden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:07 schreef Aethyry het volgende:
[..]
Ja, maar zij was zelf van plan volgende week Mike "onder de bus te gooien" omdat ze hem niet vertrouwd, dus waar ze verbaasd over is weet ik niet. Hij was Jill gewoon een weekje voorquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hand niet op het gekleurde vlak, en lang ook. De groep moest haar er op wijzen dat ze haar hand terug moest plaatsen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:07 schreef Aethyry het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel een te zware strafquote:Op woensdag 24 februari 2021 02:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
2x haar hand niet op het vlak gehouden.
De eerste straf was 25 euro en de tweede straf 250 euro.
Wel zwaar aangezien ze wel de 30 minuten limit had gehaald.
Keep on dreaming......quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:14 schreef cheanny het volgende:
Enige wat nog leuk zou zijn is als er twee uit moeten omdat ze nog steeds een kandidaat te veel hebben. En dat er dus 3 op komen te staan. En dat naast Thomas of Jill ook een van K5 eruit moet.
Ik blijf 1% hoop houdenquote:Op woensdag 24 februari 2021 02:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Keep on dreaming......
Twee met 6 stemmen. Daar kan BB niks aan manipuleren.
Heb het opgenomen, kijk het morgen evenquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:43 schreef BB-King het volgende:
Oprecht dominantquote:Op woensdag 24 februari 2021 02:24 schreef anine het volgende:
Michel is oprecht...dat heeft hij vanavond nog over zichzelf gezegd
ow...dat is nick, die liegt nooit, tenminste niet tegen iemand die hij echt graag heeft of tsja soms om bestwilquote:Op woensdag 24 februari 2021 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zegt ie ... maar ja ... wie spreekt de waarheid en wat is oprecht.. ?
op een afstandje ,,quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:36 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog gezellig zo samen buiten
Ze kreeg het wel weer klaar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:48 schreef Zeverlepke het volgende:
Oke. Jill.. Nu is het tijd om te gaan slapen. Je nachtelijke sessie aandachtzoeken is voldoende geweest.
Dat is inderdaad Thomasquote:Op woensdag 24 februari 2021 05:54 schreef Aethyry het volgende:
Ligt Thomas nou binnen op de bank? Moeilijk te zien want het is erg donker, maar ik hoor gesnurk dusss...
[ afbeelding ]
Kon je nog wel eens tegenvallenquote:Op woensdag 24 februari 2021 06:33 schreef Oranos het volgende:
Dus Jill en Thomas op de bank?
Bye Jill
Ja vrees het ook wel, het Belgische publiek heeft echt een hekel aan Thomas en het Nederlandse is vrij verdeeld :pquote:
Maar Mett staat al klaar voor haar!quote:Op woensdag 24 februari 2021 06:42 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja vrees het ook wel, het Belgische publiek heeft echt een hekel aan Thomas en het Nederlandse is vrij verdeeld :p
Jammer, ik denk dat Jill instort zonder Thomas
Maar dan nog redden ze het niet of er moet al een switch komen. Word het wel saaier op de streams vind ik want dan is iedereen politiek correct Geen uitbarstingen meer van vrolijk gedrag . Nah of het er dan beter op word om te kijken. I dunnoquote:Op woensdag 24 februari 2021 06:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar Mett staat al klaar voor haar!
Dan moet die nog een nachtje buiten slapen (en gaat hij gewoon weer binnen liggen)quote:Op woensdag 24 februari 2021 06:56 schreef mario390 het volgende:
wat gebeurd als thomas
de straf bijna ignoriert?
Dan staat hij automatisch genomineerd. (Oh, wacht. Hij staat al genomineerd)quote:Op woensdag 24 februari 2021 06:56 schreef mario390 het volgende:
wat gebeurd als thomas
de straf bijna ignoriert?
quote:
Ze mochten niet samen van BB, want het moest een straf zijn, geen slaapfeestjequote:Op woensdag 24 februari 2021 07:46 schreef Ireth het volgende:
Jill buiten en Tho binnen op de bank? Tho moest toch ook buiten?
Hij is vannacht binnen gaan liggen, het kan hem niks meer schelen denk ikquote:Op woensdag 24 februari 2021 07:46 schreef Ireth het volgende:
Jill buiten en Tho binnen op de bank? Tho moest toch ook buiten?
Hij ligt nu weer te slapen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 07:43 schreef Hunter het volgende:
Thomas wakker, kijkt verbaasd om zich heen
Maar dan is 6 kilo vergeleken met je eigen lichaamsgewicht wel heel veel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 07:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb lekker terug gelezen, alleen wat ik niet snap dat er een paar van K5 het wel over thomas hebben gehad in de negatieve zin van geld verliezen maar over Julie het het grootste bedrag verloor niet. Dat werd door michel goedgepraat omdat ze maar 50 kilo woog. Dubbele standaard vind ik het. Want juist als je klein bent kan je makkelijk door je knieen zakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze hoefde hem niet boven haar hoofd te houden. En dan had ze het niet moeten doen net zoals Thomas het niet had moeten doen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 07:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dan is 6 kilo vergeleken met je eigen lichaamsgewicht wel heel veel.
Das ook ballen hebben om het zo te doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill luistert als grap af, en hoor dat Mike een hele schokkende keus heeft gemaakt
https://twitter.com/i/status/1364391713570250754
Jill die aan Thomas verteld wat ze gehoord heeft toen ze voor de grap ging afluisteren bij Mike en Matt:
https://twitter.com/ellakijktnaartv/status/1364397861824319488
Thomas die het aan Mike vraagt:
https://twitter.com/i/status/1364400376921882626
Thomas die het aan Jill vertelt:
https://twitter.com/i/status/1364402353319911425
Idd. vebaasde me wel dat Mike het bekende. Beetje druk is dus voldoende.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:07 schreef Toweler het volgende:
[..]
Das ook ballen hebben om het zo te doen
En tilt hem op naar de opbergplek. Doet heel stil voor de anderen die nog slapenquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:12 schreef Hunter het volgende:
Thomas wakker, getoiletteerd en vouwt nu het campingbed op
Iets zegt me dat dit voor Jill geen ongebruikelijke situatie is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zoals Jill zelf net al opmerkte: Daar lig je dan als 22-jarig meisje 's nachts op een parkeerplaats in de Bijlmer.
Het is niet dat Mike het maar één keer gezegd heeft ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:18 schreef Oranos het volgende:
Het is toch allemaal wel heel toevallig dat Jill net op het juiste moment aan de deur stond te luisteren
Is de bank die onder de veranda staatquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie een steviger bed voor buiten, nieuw?
Hoezo is dat toevallig? Men spreekt zowat de hele dag over nominaties. Ik vind het verbazingwekkender dat er nog niet eerder iemand iets heeft gehoord dat niet voor hem/haar bedoeld was...quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:18 schreef Oranos het volgende:
Het is toch allemaal wel heel toevallig dat Jill net op het juiste moment aan de deur stond te luisteren
Wat een grap, lijkt zo net een bed. Prima oplossing beter dan dat vouwding.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is de bank die onder de veranda staat
Ja oke fair, had ook wel eerder verwacht dat iemand zou proberen af te luisteren bij een van de slaapkamers 's avonds.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo is dat toevallig? Men spreekt zowat de hele dag over nominaties. Ik vind het verbazingwekkender dat er nog niet eerder iemand iets heeft gehoord dat niet voor hem/haar bedoeld was...
Ze stond volgens mij al even te luisteren. Geen uur ofzo, maar wel langer dan het fragmentje op twitter.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:26 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja oke fair, had ook wel eerder verwacht dat iemand zou proberen af te luisteren bij een van de slaapkamers 's avonds.
Maar vond het toch toevallig dat ze het precies op het juiste moment deed, of stond ze al een tijdje te luisteren?
Spelen ze dan niet allemaal? Nick zei ook in het begin dat hij Thomas niet zou nomineren en nu ziet hij te zeiken dat Thomas hem vorige week genomineerd heeft en dat hij een leugenaar is. ....... Dus die speelt het spel heel goed en zal ook de winnaar wordenquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:25 schreef TheVulture het volgende:
Tja Thomas speelt het spel al vanaf moment 1, dan komt er een moment dat je onder de bus wordt gegooid.
Eigenlijk heb ik nu pas door dat het afluisteren bij hun eigen slaapkamer was. Dacht dat Mike naar die andere slaapkamer was verhuist.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:18 schreef Oranos het volgende:
Was lachen welquote:
Zo denk ik er precies het zelfde overquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:36 schreef Benny het volgende:
Dussss... Thomas en Jill genomineerd. Een van hun weg.
Chill. Zin in kapotsaaie streams en huiliehuilie verhalen van K5
(Disclaimer: Ik weet ook wel dat op een gegeven moment Jill en Thomas tegenover elkaar zouden staan, maar in deze fase is het te vroeg. De afgelopen weken is er elke keer iets van een smaakmaker voor de streams weggestemd. En je kunt veel zeggen.. maar juist deze twee maakten met elkaar boeiende en leuke streams, soms wat vervelend en overdreven, maar nog altijd beter dan met z'n allen onder een dekentje)
Ik hoop serieus op een twist, niet om K5 te fucken, maar gewoon om het kijkbaar en leuk te houden
Ze stond er best een tijd. Ja het is toevallig maar toeval bestaat. Mike heeft het ook niet ontkent toen Thomas hem daarna confronteerde.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze stond volgens mij al even te luisteren. Geen uur ofzo, maar wel langer dan het fragmentje op twitter.
Ze wou met Matt en Mike "fucken". Geen idee wat ze verwácht had te horen
Yup Thomas eindbaas. Met nadruk op eind. Die mag morgen naar huisquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ze stond er best een tijd. Ja het is toevallig maar toeval bestaat. Mike heeft het ook niet ontkent toen Thomas hem daarna confronteerde.
Thomas baas door gewoon meteen naar binnen te stappen
In dat geval worden ze naar de woonkamer geroepen en wordt hen kond gedaan van het feit dat er een ex aequo is, gevolgd door de stem: "Er is een gelijkstand. Huismeester, kom naar de dagboekkamer"quote:
Nick is heel sneaky. Soort Danielle. Wil alles gezellig en lief hebben, maar ondertussen >:( Michel is ook zo. Maar dat is het experiment ook. Hoe ga je reageren in dit soort situaties, als je 24/7 op elkaars lip zit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Spelen ze dan niet allemaal? Nick zei ook in het beging dat hij Thomas niet zou nomineren en nu ziet hij te zeiken dat Thomas hem vorige week genomineerd heeft en dat hij een leugenaar is. ....... Dus die speelt het spel heel goed en zal ook de winnaar worden
Kennelijk niet. Ik dacht even van wel, omdat Mike gisteravond nog naar de DBK is geroepen, maar dat was kennelijk voor een nominatiekeuze. (?)quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In dat geval worden ze naar de woonkamer geroepen en wordt hen kond gedaan van het feit dat er een ex aequo is, gevolgd door de stem: "Er is een gelijkstand. Huismeester, kom naar de dagboekkamer"
Is dat ook gebeurd? (Ik heb zelf weinig gestreamd gisteren)
quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup Thomas eindbaas. Met nadruk op eind. Die mag morgen naar huis
Hier precies hetzelfde. Voor mij als kijker ook gedaan. Mike zou nog interessant kunnen zijn ware het niet dat hij ook voor de bus gegooid wordt en vrij snel heb ik het idee. Niemand vertrouwd hem, ligt niet echt lekker in de groep en buiten het huis is hij verre van populair.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:36 schreef Benny het volgende:
Dussss... Thomas en Jill genomineerd. Een van hun weg.
Chill. Zin in kapotsaaie streams en huiliehuilie verhalen van K5
(Disclaimer: Ik weet ook wel dat op een gegeven moment Jill en Thomas tegenover elkaar zouden staan, maar in deze fase is het te vroeg. De afgelopen weken is er elke keer iets van een smaakmaker voor de streams weggestemd. En je kunt veel zeggen.. maar juist deze twee maakten met elkaar boeiende en leuke streams, soms wat vervelend en overdreven, maar nog altijd beter dan met z'n allen onder een dekentje)
Ik hoop serieus op een twist, niet om K5 te fucken, maar gewoon om het kijkbaar en leuk te houden
Nee is niet gebeurd. Mike heeft zelf ook nog gezegd niet te hebben hoeven kiezen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In dat geval worden ze naar de woonkamer geroepen en wordt hen kond gedaan van het feit dat er een ex aequo is, gevolgd door de stem: "Er is een gelijkstand. Huismeester, kom naar de dagboekkamer"
Is dat ook gebeurd? (Ik heb zelf weinig gestreamd gisteren)
Waarom dan nu Thomas en Jill in paniek maken? Geloof er niks van. Hij weet ook wel dat het vandaag vanzelf uitgekomen was.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Overigens zie ik Mike er nog steeds voor aan om gewoon op Michel te hebben gestemd
Ging over het slapen buiten of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Ik dacht even van wel, omdat Mike gisteravond nog naar de DBK is geroepen, maar dat was kennelijk voor een nominatiekeuze. (?)
Ik ook. Ik zal ook op hem stemmen, maar de polls wijzen nu al de andere kant op.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:43 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee. Hoop dat Thomas blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Klopt ook geen reet van dat er gaandeweg het spel nog nieuwe mensen binnenkomen, maar T & J zijn de laatsten die daarover hun mond moeten opentrekken. Ik heb ze ook niet huilie huilie horen doen toen die 3 nieuwe Nederlanders binnenkwamen ter vervanging van hun teringtubbievriendjes.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:40 schreef Tourniquet het volgende:
Wat Thomas zegt, na 40 dagen binnenlopen en dan zo’n hoofdrol krijgen. Daar vind ik ook wel wat van.
Ik had videoland al maar geef je wel gelijk. Het zal saai worden met veel puzzelen en spelletjes doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:47 schreef M.Ritcher het volgende:
*Abonnement Videoland uit voorzorg alvast heeft opgezegd. Ga geen huishoudkamerstream bekijken.
Nee specifiek, maar het huis welquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:50 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze microfoons langs een snelweg geplaatst?
Nick doet alles voor de knaakskesquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waar ik het meest benieuwd naar ben is in hoeverre Nick zijn belofte aan Mike gaat houden.
Blijft Michel trouw of switcht hij naar Mike.
Dat denk ik ook, vond het ook behoorlijk vies hoe ze Matt behandelde in de keuken. Totale disrespect op een geniepige manier in de uitzending. En zonder dronken te zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zal ook op hem stemmen, maar de polls wijzen nu al de andere kant op.
Ik heb nog hoop dat Jill zich vandaag en morgen van haar minder mooie kant laat zijn en dat dit de stemming nog ombuigt.
Zal in ieder geval "iets" dichter bij elkaar zitten dan vorige week
Die beseft natuurlijk ook wel dat hij het beste tegenover Mike kan staan in de finale.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waar ik het meest benieuwd naar ben is in hoeverre Nick zijn belofte aan Mike gaat houden.
Heel deze tactiek was met Michel besproken. Nick zou Mike wel ff overhalen. Mike is een van de volgende... Is het niet volgende week, dan wel de week eropquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat kan maar zou je ook niet gek worden van dat gekleef. Dan snap je wel een keer denk ikquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, vond het ook behoorlijk vies hoe ze Matt behandelde in de keuken. Totale disrespect op een geniepige manier in de uitzending. En zonder dronken te zijn.
Ik ben BB streams gaan kijken zo nu en dan omdat ik Videoland ook (weer) had geactiveerd. Temptation voor de vrouw en Mocro Mafia S3 voor mij. Na MM gaat Videoland er ook weer af.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik had videoland al maar geef je wel gelijk. Het zal saai worden met veel puzzelen en spelletjes doen
Kapot zijn van een vertrek zegt me niets. Jill is een dramaqueen van het zuiverste water.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:52 schreef cheanny het volgende:
Toch denk ik dat Jill het wel aankan. Ze was er ook kapot van toen Rene vertrok en daarna de anderen. Als ik zie hoe ze volhield met die opdracht vanmiddag en dat fietsen moet het haar echt gaan lukken.
Liese > Bus, als eerste bij K5. Mark my words. Maar ze is populair dus heeft goede kans om te overleven t.o.v. een Julie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:54 schreef Lillfex het volgende:
Liese die gun ik het dan nog het meeste om te winnen maar dat gaat niet gebeuren Liese vind ik wel de puurste van K 5 Die geeft ook wel haar mening wat ze wil en wat ze niet wil
quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:51 schreef Poezewoes het volgende:
Laat Videoland dan ook de livestreams brengen (als die er zijn) dan zullen ze misschien wat minder opzeggingen na BB NL-BE krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, precies het omgekeerde scenario als wanneer Jerrel niet had hoeven vertrekken. Dan had Mike bij Team Zoey aangesloten en was K5 langzaan geëlimineerd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Heel deze tactiek was met Michel besproken. Nick zou Mike wel ff overhalen. Mike is een van de volgende... Is het niet volgende week, dan wel de week erop
Matt, Mike en Zoey worden een voor een weggespeeld de komende weken. Kun je nu al wel zo invullen. Ze hebben de meerderheid, dus het is mogelijk
Ik hoop dat dit de lat voor een volgend seizoen NL(BE) wat hoger legt. Dat mensen zien hoe het ook kan in plaats van dit houtje touwtje spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Dan was Michel naar huis gegaan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, precies het omgekeerde scenario als wanneer Jerrel niet had hoeven vertrekken. Dan had Mike bij Team Zoey aangesloten en was K5 langzaan geëlimineerd.
Dus in principe is dit alles te danken aan Zoey's keuzen om niet Jill maar Jerrel onder de bus te gooien.
Zoey held! (Maar wel vies)
Om te overleven moet Liese wel. Naomi en Julie staan hoger in de pikorde bij de mannen. Julie omdat ze zo’n lieve ‘zus’ is voor Michel en Nick wil met Naomi en Michel de finale halen. Heeft ‘ie al paar keer gezegd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:00 schreef greysbones het volgende:
Ok.. Thomas Jill genomineerd.. Thomas dan naar huis.. want Jill is denk ik populairder.
Dan grote twist..
Nieuw groepje Liese Zoëy Jill en ?
Ik gok erop dat Liese ook steeds meer moeite krijgt met Michel
Doe's niet mijn posts jatten!quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:00 schreef suzi1 het volgende:
wat is er zo toevallig aan dat als jill afluisterd het net over de nominaties gaat. het gaat er de hele dag/week/maand al over.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo is dat toevallig? Men spreekt zowat de hele dag over nominaties. Ik vind het verbazingwekkender dat er nog niet eerder iemand iets heeft gehoord dat niet voor hem/haar bedoeld was...
In vorige edities veel minder dan in deze. Dat komt vooral omdat er een veel gevarieerdere en minder gezapige samenstelling van bewoners was. Er gebeurde altijd wel iets binnen de groep, wat dan weer smaakmakend was en leidde tot flinke polarisatie onder de bewoners, zodat er nooit echt sprake was van slechts twee kampen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat gezeik van wie stemt op wie ... Maar dat zie je toch ook in andere BBs
ooo mia kulpa! ik had met scheef oog gelezenquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe's niet mijn posts jatten!
[..]
Welja, pikt ze ook nog mijn rotgeintjes.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:57 schreef engine het volgende:
Jill vraagt BB om laxeermiddel om in iedereens drinken te stoppen
ze heeft wel een tijdje staan luisteren iddquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:26 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja oke fair, had ook wel eerder verwacht dat iemand zou proberen af te luisteren bij een van de slaapkamers 's avonds.
Maar vond het toch toevallig dat ze het precies op het juiste moment deed, of stond ze al een tijdje te luisteren?
Precies dat en hoop dat Liese dit wel gaat beseffen.. want Julie in de finale zou ik zo belachelijk vindenquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:02 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Om te overleven moet Liese wel. Naomi en Julie staan hoger in de pikorde bij de mannen. Julie omdat ze zo’n lieve ‘zus’ is voor Michel en Nick wil met Naomi en Michel de finale halen. Heeft ‘ie al paar keer gezegd.
Goedemorgen Whuzz.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe's niet mijn posts jatten!
[..]
Maar is dat andersom niet dan?, Als michel eruit gestemd zou worden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Heel deze tactiek was met Michel besproken. Nick zou Mike wel ff overhalen. Mike is een van de volgende... Is het niet volgende week, dan wel de week erop
Matt, Mike en Zoey worden een voor een weggespeeld de komende weken. Kun je nu al wel zo invullen. Ze hebben de meerderheid, dus het is mogelijk
Whuzz jat zelf ook vaak genoegquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ooo mia kulpa! ik had met scheef oog gelezen
Mogguh.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:04 schreef Benny het volgende:
Jill haar dag is nu bedorven. Zie haar blik
Ben benieuwd of ze het gaan zeggen dat ze het weten of hun mond houden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:04 schreef Benny het volgende:
Jill haar dag is nu bedorven. Zie haar blik
Je vergeet Mikequote:Op woensdag 24 februari 2021 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar is dat andersom niet dan?, Als michel eruit gestemd zou worden.
Zoey stapt dan nooit meer over en Nick zijn groepje wordt een voor een eruit gespeeld.
Tuurlijk is dat anderson precies hetzelfde. Mike heeft gewoon gekozen bij welk groepje hij denkt meer kans te hebben, beseffed dat het andere groepje daarmee "dood" is. (BB-twists uitgezonderd)quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar is dat andersom niet dan?, Als michel eruit gestemd zou worden.
Zoey stapt dan nooit meer over en Nick zijn groepje wordt een voor een eruit gespeeld.
Ze heeft niet geslapen dus die snappt zo.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mogguh.
Om hoe laat gaat Jill janken?
Ik gok nog vķķr de lunch.
In het Engels klinkt het toch beterquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:05 schreef suzi1 het volgende:
whuzz, wij hebben grootse gedachten die hetzelfde denken
ai no spek englis!quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
In het Engels klinkt het toch beter![]()
![]()
dat is een blik dat haar hart nog slaaptquote:
Mijn huis, mijn regels.quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Keep on dreaming......
Twee met 6 stemmen. Daar kan BB niks aan manipuleren.
Nice, so I can scold you.. and you wont be able to understandquote:
Maar er wordt niet gescript of gestuurd hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:18 schreef Oranos het volgende:
Ik hoop dan echt dat Liese in de finale komt maar Nick is altijd politiek correct en daar houden mensen vanquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies dat en hoop dat Liese dit wel gaat beseffen.. want Julie in de finale zou ik zo belachelijk vinden
ze heeft een aardige tijd staan luisteren hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar er wordt niet gescript of gestuurd hoor.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nice, so I can scold you.. and you wont be able to understand![]()
![]()
Nick is behoorlijk sneaky, en daar komen mensen ook vanzelf achterquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik hoop dan echt dat Liese in de finale komt maar Nick is altijd politiek correct en daar houden mensen van
Ik roep al een aantal weken: Juliequote:Op woensdag 24 februari 2021 09:14 schreef zodeju het volgende:
Je merkt dat de focus te veel op Michel lag bij de anderen. Om het groepje te breken hadden ze ook op een van de andere kunnen stemmen.
En omdat ze hem er ook nog eens op aan heeft gesproken dat wat hij doet niet kan.. ook niet bij naomiquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:16 schreef suzi1 het volgende:
als mike al op jill gestemd zou hebben is dat omdat hij een royaal blauwtje heeft gelopen
ik zou daar niks anders doen dan afluisteren, goede taktiek.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat afluisteren vind ik maar laag van jill...
Als dat niet is gebeurd kan je er gevoeglijk van uitgaan dat er geen sprake is van een ex aequo.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Ik dacht even van wel, omdat Mike gisteravond nog naar de DBK is geroepen, maar dat was kennelijk voor een nominatiekeuze. (?)
ze heeft al gehuilt vanachtquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft niet geslapen dus die snappt zo.
Goh raar he dat ze dat doet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat afluisteren vind ik maar laag van jill...
Ik denk dat je hier op alle fronten mis zit, maar time will tell.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:44 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Voor mij als kijker ook gedaan. Mike zou nog interessant kunnen zijn ware het niet dat hij ook voor de bus gegooid wordt en vrij snel heb ik het idee. Niemand vertrouwd hem, ligt niet echt lekker in de groep en buiten het huis is hij verre van populair.
Een Cluedo versie van Big Brother... Ik zie hier een nieuw concept, @johndemolquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:17 schreef Whuzz het volgende:
Ik had verwacht dat ze Mike vanochtend dood in de voorraadkamer zouden vinden, met beet-sporen in zijn nek...
Ik had denk ik toch echt wel iets uitgespookt zodat Mike niet al te happy wakker zou wordenquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:17 schreef Whuzz het volgende:
Ik had verwacht dat ze Mike vanochtend dood in de voorraadkamer zouden vinden, met beet-sporen in zijn nek...
"Next-level weerwolven"
Oké.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Nee is niet gebeurd. Mike heeft zelf ook nog gezegd niet te hebben hoeven kiezen.
Nee, gewoon de hardcore versie van weerwolvenquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Een Cluedo versie van Big Brother... Ik zie hier ene nieuw concept, @:JohnDeMol
En die gaat het nog een beetjr aandikken ook, want het on zomaar de laatste kans zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:17 schreef M.Ritcher het volgende:
Twee dagen genieten nog met Matt in je buurt
*Zoey geeft Pearlbitch wat wattenschijfjesquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oké.
Wat Mike zelf zegt veeg ik overigens mijn bips aan af, maar dat terzijde.
Echt die is altijd zoooo oprechtquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oké.
Wat Mike zelf zegt veeg ik overigens mijn bips aan af, maar dat terzijde.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*Zoey geeft Pearlbitch wat wattenschijfjes
Geeft deze BB weerquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:20 schreef suzi1 het volgende:
het lijkt wel zwart wit tv, met hier en daar wat roestkleur
Is er ook toegang tot de live streams? Anders is het op voorhand al een grote faal en kunnen ze zich de moeite wel besparen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote voor het nageslachtquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier op alle fronten mis zit, maar time will tell.
Tja. Nominatie-paria's nu. Die hebben niets meer te vertellenquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:22 schreef Benny het volgende:
Jill stuurt Matt weg: "Ik wil hier even alleen met Thomas zijn"
Vervolgens komt Nick binnen met nieuw beddengoed en blijft Matt ook helpen
Graag via Videolandquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is er ook toegang tot de live streams? Anders is het op voorhand al een grote faal en kunnen ze zich de moeite wel besparen.
Nee, doe maar via Ziggo-sport! (Dat heb ik al. En ja, ik snap dat dat totaal niet logisch is, maar fuck it!)quote:
ik vermoed dat hij volgende week op de lijst staatquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier op alle fronten mis zit, maar time will tell.
Heb ik ook dus magquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, doe maar via Ziggo-sport! (Dat heb ik al. En ja, ik snap dat dat totaal niet logisch is, maar fuck it!)
Er zijn geen livestreams want het is van te voren opgenomen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is er ook toegang tot de live streams? Anders is het op voorhand al een grote faal en kunnen ze zich de moeite wel besparen.
Factcheck:quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt al mijn vrienden zijn hier weggegaan, heb heel veel pijn gehad en heel veel leuke dingen meegemaakt. Het is hier leuk geweest. Thomas wil niet dat ze zegt over weggaan. Ze zegt ik zal ermee stoppen.
*Juliequote:Op woensdag 24 februari 2021 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
het is dat liese lief jill wakker maakte maar verder worden ze beide weinig bekeken door die groep liese heeft nog geen eens een woord gewisselt
Jullie wekte haar, waardoor Jill Plots klaar wakker was met dat beeld boven haar bed.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
het is dat liese lief jill wakker maakte maar verder worden ze beide weinig bekeken door die groep liese heeft nog geen eens een woord gewisselt
Dat kan dus niet, je kan niet weg als je genomineerd bent.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt gewoon in je koppie houden dat we een mooie tijd hebben samen. En ik ga dit niet van je afpakken. Dus denk dat Jill ervoor kiest om weg te gaan als ze er samen op zitten.
Dejk hier meerderequote:Op woensdag 24 februari 2021 08:47 schreef M.Ritcher het volgende:
*Abonnement Videoland uit voorzorg alvast heeft opgezegd. Ga geen huishoudkamerstream bekijken.
Behoorlijk, maar das niet aardig omtover iemand te zeggenquote:
Ik zie nog steeds grote kansen voor Liese. Ze behoort tot het groepje van favorieten, maar blijft in de luwte bij alle kemphanen die elkaar de nek afbijten. Als ze tot de laatste vier weet te komen kan ze het zo maar winnen. Haar loyaliteit en sociale opstelling zal haar zeker veel publieksstemmen op gaan leveren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:54 schreef Lillfex het volgende:
Liese die gun ik het dan nog het meeste om te winnen maar dat gaat niet gebeuren Liese vind ik wel de puurste van K 5 Die geeft ook wel haar mening wat ze wil en wat ze niet wil
Saaiheid troef de komende weken. Let's kumbaya!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Geraniumstreamsquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Saaiheid troef de komende weken. Let's kumbaya!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |