Was op de streams .. nog geen uur geleden ..quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:43 schreef BB-King het volgende:
Ik keek net op het moment dat Jill huilde en Thomas naast haar zat.
Dus Jill heeft aan de deur gehoord dat Mike hun heeft genomineerd?
Zou het volledige fragment wel willen zien.
Ja wel eens. Vooral als je kijkt naar kansen die eerdere bewoners gehad hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:40 schreef Tourniquet het volgende:
Wat Thomas zegt, na 40 dagen binnenlopen en dan zo’n hoofdrol krijgen. Daar vind ik ook wel wat van.
Ik mag dat hier niet doen.quote:
Ja, ze hoorde Mike tegen Matt zeggen dat hij een schokkende keuze had gemaakt en trok toen haar conclusie. Thomas is het vervolgens zelf aan Mike gaan vragen en die gaf toe dat hij inderdaad op hen heeft gestemd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:43 schreef BB-King het volgende:
Ik keek net op het moment dat Jill huilde en Thomas naast haar zat.
Dus Jill heeft aan de deur gehoord dat Mike hun heeft genomineerd?
Zou het volledige fragment wel willen zien.
Ja maar hij moet toch ook gewoon zn ding doen ..quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel eens. Vooral als je kijkt naar kansen die eerdere bewoners gehad hebben.
Maar Mike zegt zoveel.. misschien is die schokkende keuze wel Michel en Mattquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ze hoorde Mike tegen Matt zeggen dat hij een schokkende keuze had gemaakt en trok toen haar conclusie. Thomas is het vervolgens zelf aan Mike gaan vragen en die gaf toe dat hij inderdaad op hen heeft gestemd.
Dat zegt Thomas. Ik heb Mike geen namen horen noemen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ze hoorde Mike tegen Matt zeggen dat hij een schokkende keuze had gemaakt en trok toen haar conclusie. Thomas is het vervolgens zelf aan Mike gaan vragen en die gaf toe dat hij inderdaad op hen heeft gestemd.
Thomas vroeg of hij op hun (Thomas en Jill) had gestemd en hij zei ja.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat zegt Thomas. Ik heb Mike geen namen horen noemen
Hij zei ja toen Thomas het vroeg.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zegt Thomas. Ik heb Mike geen namen horen noemen.
Ja dat wel hoor. Maar sowieso de eerste week vrijstelling vond ik wel al twijfelachtig. Ziko ging ook de eerste week gewoon naar huis.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hij moet toch ook gewoon zn ding doen ..
Ok, dan heb ik dat stukje niet meegekregen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Thomas vroeg of hij op hun (Thomas en Jill) had gestemd en hij zei ja.
Klopt, hij heeft niet letterlijk gezegt dat hij T&J heeft genomineerd,quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ok helderquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zei ja doet Thomas het vroeg.
Nee, maar Thomas vroeg “dus je hebt op mij en Jill gestemd?” en Mike antwoordde met “ja”.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
korte termijn smullen, want straks ligt het spel zo goed als dood. Of zoey en liese moeten gaan bonden met thomas (hoop dat hij blijft, is iets sterker en stategischer) maar dan zijn ze samen met Matt nog steeds maar met 5.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:48 schreef BB-King het volgende:
Jill doet net alsof ze geen kans heeft tegen Thomas.
Terwijl de kans toch echt groter is dat ze gaat blijven.
De vraag is of ze het wel kan volhouden zonder haar maatje.
BB zal wel smullen van deze TV.
quote:
Ja dat gezeik van wie stemt op wie ... Maar dat zie je toch ook in andere BBsquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel hoor. Maar sowieso de eerste week vrijstelling vond ik wel al twijfelachtig. Ziko ging ook de eerste week gewoon naar huis.
Liese gaat voorlopig nergens heen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:50 schreef anine het volgende:
[..]
korte termijn smullen, want straks ligt het spel zo goed als dood. Of zoey en liese moeten gaan bonden met thomas (hoop dat hij blijft, is iets sterker en stategischer) maar dan zijn ze samen met Matt nog steeds maar met 5.
Dat weet ik niet. Ik heb niet eerder BB gevolgd ergens.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat gezeik van wie stemt op wie ... Maar dat zie je toch ook in andere BBs
onderschat de overredingskracht van Zoey nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese gaat voorlopig nergens heen.
De Fab5 hebben nu de meerderheid.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Thomas vroeg of hij op hun (Thomas en Jill) had gestemd en hij zei ja.
Dat veldbed dat in de kamer staat bedoel je?quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:57 schreef Sunflower01 het volgende:
Even iets anders.. Dat veldbed lijkt Thomas prima te houden.
Volgens mij is het enkel een matrasje toch?quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:57 schreef Sunflower01 het volgende:
Daar is hij 2x doorheen gezakt en nu ligt hij alleen op het matrasje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:57 schreef Sunflower01 het volgende:
Ok, zal wel zoiets zijn geweest. Kon me herinneren dat ik hem "ja" hoorde zeggen. Heb niet terug gekeken dus ging er even van uit. Het kan natuurlijk ook dat hij niet op ze heeft gestemd maar gewoon veilig. Dan staan ze er ook sowieso op en dat hij dat bedoelt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:56 schreef Krambo het volgende:
Thomas tegen Mike; "dus ik en Jill staan op de nominatie''
Mike; ''ja''
Daarmee zegt hij niet dat hij op ze heeft genomineerd
Dat lukt haar nooit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:56 schreef anine het volgende:
[..]
onderschat de overredingskracht van Zoey niet
Mike ligt nog heel oppervlakkig adem te in een plas bloed. Matt staat eroverheen gebogen met een rode pikachu in zijn hand.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:58 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand stream 2 nog gevolgd? Die stond blijkbaar op Mike & Matt. Daar nog iets gebeurd?
Yup dat kan ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 02:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ok, zal wel zoiets zijn geweest. Kon me herinneren dat ik hem "ja" hoorde zeggen. Heb niet terug gekeken dus ging er even van uit. Het kan natuurlijk ook dat hij niet op ze heeft gestemd maar gewoon veilig. Dan staan ze er ook sowieso op en dat hij dat bedoelt.
Oerdom gelul van Matt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:58 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand stream 2 nog gevolgd? Die stond blijkbaar op Mike & Matt. Daar nog iets gebeurd?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:01 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Mike ligt nog heel oppervlakkig adem te in een plas bloed. Matt staat eroverheen gebogen met een rode pikachu in zijn hand.
Wat heeft Liese fout gedaan dat er 250 euro vanaf ging?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
Michel: 42 minuten (+¤150)
Zoey: 32 minuten (+¤25)
Jill: 63 minuten (+¤387,50) (¤412,50 - ¤25 vanwege hand even los)
Matt: 40 minuten (+¤125)
Liese: 44 minuten (-¤100) (¤175 - ¤250 en ¤25 vanwege 2 fouten)
Julie: 24 minuten (-¤525) (-¤250 geen 30 minuten volgehouden en -¤275 vanwege 2 fouten)
Nick: 46 minuten (+¤200)
Naomi: 49 minuten (+¤850) (Happy Hour, ¤25 per minuut na 15 minuten, in werkelijkheid stond ze zo'n 5 minuten langer)
Thomas: 9 minuten (-¤275) (-¤250 geen 30 minuten volgehouden en -¤25 vanwege hand los)
Mike: 60 minuten (+¤375)
Michel: 73 minuten (+¤487,50) (¤537,50 - ¤50 vanwege 2 fouten)
Jill: 58 minuten (+¤350) (In werkelijkheid waren het 48 minuten, BB gaf 10 minuten cadeau)
Zoey: 61 minuten (+¤1.687,50) (Happy Hour, ¤37,50 per minuut na 15 minuten)
¤ 3.737,50 verdiend!
Eventueel nog het scenario dat hij hetzelfde gestemd heeft als vorige week. Dan mag hij morgen kiezen tussen Thomas en Jill vs Michel. Maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ok, zal wel zoiets zijn geweest. Kon me herinneren dat ik hem "ja" hoorde zeggen. Heb niet terug gekeken dus ging er even van uit. Het kan natuurlijk ook dat hij niet op ze heeft gestemd maar gewoon veilig. Dan staan ze er ook sowieso op en dat hij dat bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |