mmmm mmmm ja jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:33 schreef Benny het volgende:
Kan niet wachten totdat Thoms aan Zoey vertelt wat hij weet
*smek smek, rochel, scheet* Hmmmhmmmm.quote:
Na dit debacle hoef je voorlopig niet meer op een nieuwe editie van BB te rekenen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:59 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit de lat voor een volgend seizoen NL(BE) wat hoger legt. Dat mensen zien hoe het ook kan in plaats van dit houtje touwtje spel
Misschien geen onverstaanbare mensen er in zetten de volgende keer.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Na dit debacle hoef je voorlopig niet meer op een nieuwe editie van BB te rekenen.
We hebben 15 jaar moeten wachten op weer een BB en het zal wel weer 15 jaar gaan duren voordat een tv-zender of productiehuis zijn handen gaat branden aan zo'n megaduur en risicovol moeilijk. project. Als het er al ooit nog van gaat komen.
"Whaaat? NEEEE!? Hoezo dan? Leveeeels. Ja mannekes, it iiiss what it iiiissss."quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:33 schreef Benny het volgende:
Kan niet wachten totdat Thoms aan Zoey vertelt wat hij weet
Geloof ik niet.. ik denk dat Zoëy wel probeert om een nieuw complotje te makenquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:38 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
"Whaaat? NEEEE!? Hoezo dan? Leveeeels. Ja mannekes, it iiiss what it iiiissss."
En Zoey sluit zich terug aan bij de dames alsof er niets aan de hand was.
Precies. Zoey is de afgelopen dagen al weer meer bij K5 te vinden. Die boeit het niets dat haar groepje kapot is, ze heeft ze alleen de afgelopen weken gebruikt om zelf te overleven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:38 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Net zoals andere gefocust waren op Thomas en Jill want dat waren sterke spelers met veel aanhang en slecht in het doen van opdracht en geld verdienen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Blijkt maar weer eens dat haat een slechte raadgever is.
Ze waren zo gefocused op Michel eruit krijgen, dat ze andere opties niet hebben geprobeerd.
Thomas heeft vanaf dag 1 het verkeerde spel gespeeld.
Mike heeft de boel gewoon verraden. Michel of Nick had er al uit gelegen anders.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Blijkt maar weer eens dat haat een slechte raadgever is.
Ze waren zo gefocused op Michel eruit krijgen, dat ze andere opties niet hebben geprobeerd.
Thomas heeft vanaf dag 1 het verkeerde spel gespeeld.
Precies. Belgen, Friezen, Limburgers, Hagenezenquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Misschien geen onverstaanbare mensen er in zetten de volgende keer.
Mike heeft maar één reden om iemand te nomineren: omdat hij wil winnen. En hij is het type dat over lijken gaat om dat te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En omdat ze hem er ook nog eens op aan heeft gesproken dat wat hij doet niet kan.. ook niet bij naomi
Die kunnen wel abn deze weigeren dat gewoon.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Belgen, Friezen, Limburgers, Hagenaars. Is best. Eerst een test of zij wel ABN kunnen praten en met de eis...onverstaanbaar praten = exit!!!!
Over wie hebben we het?quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:41 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Die kunnen wel abn deze weigeren dat gewoon.
Precies. Mike speelt gewoon tactisch.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mike heeft maar één reden om iemand te nomineren: omdat hij wil winnen. En hij is het type dat over lijken gaat om dat te bewerkstelligen.
En die gaat het wel redden?quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:42 schreef Clasientje het volgende:
Jill en Thomas staan dus tegenover elkaar met de nominatie dan denk ik dat Thomas vertrekt, Jill gaat zelf weg ze gaat het niet aan kunnen in haar eentje dan zou er best wel eens een nieuwe bewoner in haar plaats kunnen komen.
Dat heeft ze al gezegd en vanmorgen begon ze er over dat zij het thomas gunde om te blijven en thomas wilde niet dat ze daarover wat zei.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:42 schreef Clasientje het volgende:
Jill en Thomas staan dus tegenover elkaar met de nominatie dan denk ik dat Thomas vertrekt, Jill gaat zelf weg ze gaat het niet aan kunnen in haar eentje dan zou er best wel eens een nieuwe bewoner in haar plaats kunnen komen.
Hij is tactisch en sluw. Prijzenswaardige eigenschappen voor een BB-kandidaat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt die is altijd zoooo oprecht
Zo is Zoey niet, zoals jij het formuleert.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:38 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
ja zonder belgen en gewoon volgend jaar weerquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Misschien geen onverstaanbare mensen er in zetten de volgende keer.
Zonder probleem komt ze er mee wegquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
Mevrouw julie de 525 euro verliezende kandidaat net even in beeld.
Ja gisteravond zij wel maar thomas werd door een paar afgemaakt op de streams. Wel achter zijn rug natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder probleem komt ze er mee weg
Ja in de hottub..quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja gisteravond zei wel maar thomas werd door een paar afgemaakt op de streams. Wel achter zijn rug natuurlijk.
Nederland - Theo: weggelopenquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt gewoon in je koppie houden dat we een mooie tijd hebben samen. En ik ga dit niet van je afpakken. Dus denk dat Jill ervoor kiest om weg te gaan als ze er samen op zitten.
Ik hoop het maar ben er bang voorquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:49 schreef Fasil het volgende:
Ik durf bijna te wedden dat Mike niet op Jill heeft gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |