SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Die cijfers weten ze niet eens. Als je kijkt wat voor een rotzooitje is met dat inenten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies dus het is volledig onduidelijk hoeveel mensen er nou gevaccineerd zijn en hoeveel mensen nog maar 1 prik gehad hebben. Die verdeling kan op allerlei manieren gemaakt worden.
Als ze nou gewoon zeggen x mensen zijn volledig gevacineerd dan is dat een heel duidelijk en nuttig getal.
sinds wanneer is dat besmettelijk ?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Yes vrijbrief om massaal te discrimineren op medische status. Kunnen we straks ook mensen met hoge bloeddruk weren uit de bioscoop en mensen met diabetes uit kermissenEn zijn we eindelijk af van al die vitamine D slikkers in donkere discotheken...
quote:’AstraZeneca levert ook maar helft van in lente beloofde vaccins’
dus ?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:54 schreef Freudie het volgende:
Kak. Had ik net een afspraak met de kapper gemaakt op 2 maart....
Hugo's planning kan weer overboord.quote:’AstraZeneca levert ook maar helft van in lente beloofde vaccins’
AstraZeneca levert de Europese Unie in april, mei en juni maar de helft van de afgesproken hoeveelheid coronavaccins. De unie, met meer dan 350 miljoen volwassen inwoners, kan volgens een ingewijde op nog geen 90 miljoen doses rekenen. In het eerste kwartaal van dit jaar maakte de vaccinfabrikant zijn toezeggingen ook al niet waar.
Het Brits-Zweedse bedrijf heeft de EU gewaarschuwd dat de levering ook in het tweede kwartaal zal tegenvallen, heeft een EU-bron tegen persbureau Reuters gezegd. In het contract dat AstraZeneca met de Europese Commissie heeft gesloten, staat dat de fabrikant 180 miljoen doses levert.
https://www.telegraaf.nl/(...)nte-beloofde-vaccins
Het wordt helemaal grappig als er straks ook vaccins gebruikt gaan worden die met 1 prik werken dan kunnen we de statistieken helemaal niet meer fatsoenlijk bijhouden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:53 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
1 miljoen prikken van de 30 die gezet moeten worden. Met dit tempo zijn we over 5 jaar klaar.
Geweldige UI heb je.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:54 schreef Freudie het volgende:
Kak. Had ik net een afspraak met de kapper gemaakt op 2 maart....
ici https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogrammaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die cijfers weten ze niet eens. Als je kijkt wat voor een rotzooitje is met dat inenten.
Wat is dat toch met die terassen... je kunt ook prima zuipen in een park of onder een brugquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:54 schreef falling_away het volgende:
Dat geldt ook voor terrassen Rutte.. waarom vraagt niemand daarover??
Of gewoon thuis.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die terassen... je kunt ook prima zuipen in een park of onder een brug
Ja maar daar schieten die ondernemers niet zo veel mee op denk ik zoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die terassen... je kunt ook prima zuipen in een park of onder een brug
Ja, daar zijn die ondernemers mee geholpen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die terassen... je kunt ook prima zuipen in een park of onder een brugtenminste toen ik "jong" was deed ik dat meer dan een terras ook vanwege geld.
Jamaar foto's op feesboek en alles jonguh!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die terassen... je kunt ook prima zuipen in een park of onder een brugtenminste toen ik "jong" was deed ik dat meer dan een terras ook vanwege geld.
Je eigen portemonnee help je er wel mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:58 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ja, daar zijn die ondernemers mee geholpen.
Ja dat is echt de reden dat ik lekker op een terrasje ga zitten..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jamaar foto's op feesboek en alles jonguh!
Welk nieuws?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:58 schreef Twinkle20 het volgende:
De Jonge is nog niet op de hoogte gebracht van dat nieuws net van AZ zeker..
De Koreaanse variantquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:00 schreef Starhopper het volgende:
Koreaanse cijfers? Wat bedoelt hij daarmee?
Ja want iedereen gaat nu janken om terassen enkel omdat ze de ondernemers zo graag willen helpenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ja dat is echt de reden dat ik lekker op een terrasje ga zitten..
Weet je, waarom zouden we uberhaubt om die ondernemers geven.. ik kan ook een pizza van Domino's afhalen en in het park eten samen met een Schultenbrau van de Aldi in de toekomst..
Weer wat EU vaccins achterover gedrukt naar landen die meer betalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:55 schreef Freudie het volgende:
Gaat lekker met AZ:
https://www.telegraaf.nl/(...)nte-beloofde-vaccins
[..]
Az levert in Q2 mogelijk de helft van de afspraak, zegt een bronquote:
Liever een VW Golf dan een Opel Astraquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niet verstandig om Astra af te zeiken
Kunnen we niet alsnog zelf in gaan kopen en bij Rusland aankloppen? Of zit je dan alsnog met de EMA enzo?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Weer wat EU vaccins achterover gedrukt naar landen die meer betalen.
Onderdeel van het plan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Weer wat EU vaccins achterover gedrukt naar landen die meer betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |