Ja maar daar schieten die ondernemers niet zo veel mee op denk ik zoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die terassen... je kunt ook prima zuipen in een park of onder een brug
Ja, daar zijn die ondernemers mee geholpen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die terassen... je kunt ook prima zuipen in een park of onder een brugtenminste toen ik "jong" was deed ik dat meer dan een terras ook vanwege geld.
Jamaar foto's op feesboek en alles jonguh!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die terassen... je kunt ook prima zuipen in een park of onder een brugtenminste toen ik "jong" was deed ik dat meer dan een terras ook vanwege geld.
Je eigen portemonnee help je er wel mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:58 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ja, daar zijn die ondernemers mee geholpen.
Ja dat is echt de reden dat ik lekker op een terrasje ga zitten..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jamaar foto's op feesboek en alles jonguh!
Welk nieuws?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:58 schreef Twinkle20 het volgende:
De Jonge is nog niet op de hoogte gebracht van dat nieuws net van AZ zeker..
De Koreaanse variantquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:00 schreef Starhopper het volgende:
Koreaanse cijfers? Wat bedoelt hij daarmee?
Ja want iedereen gaat nu janken om terassen enkel omdat ze de ondernemers zo graag willen helpenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ja dat is echt de reden dat ik lekker op een terrasje ga zitten..
Weet je, waarom zouden we uberhaubt om die ondernemers geven.. ik kan ook een pizza van Domino's afhalen en in het park eten samen met een Schultenbrau van de Aldi in de toekomst..
Weer wat EU vaccins achterover gedrukt naar landen die meer betalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:55 schreef Freudie het volgende:
Gaat lekker met AZ:
https://www.telegraaf.nl/(...)nte-beloofde-vaccins
[..]
Az levert in Q2 mogelijk de helft van de afspraak, zegt een bronquote:
Liever een VW Golf dan een Opel Astraquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niet verstandig om Astra af te zeiken
Kunnen we niet alsnog zelf in gaan kopen en bij Rusland aankloppen? Of zit je dan alsnog met de EMA enzo?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Weer wat EU vaccins achterover gedrukt naar landen die meer betalen.
Onderdeel van het plan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Weer wat EU vaccins achterover gedrukt naar landen die meer betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |