abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Games woensdag 3 maart 2021 @ 11:43:42 #276
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_198299955
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:37 schreef nostra het volgende:

[..]

Nou ja, coronabeleid is natuurlijk wel een stuk breder dan alleen het huidige maatregelenpakket. Ik help het je hopen dat dat pakket zelf helemaal van tafel is in augustus; mij lijkt het stug dat we dan weer op een festivalterrein staan of in een schouwburg zitten, maar we zullen het zien. Voor FvD is het punt natuurlijk makkelijk scoren, omdat die kant van het spectrum volledig open ligt en ik geef ze er niet eens ongelijk in om daarvan te willen profiteren.
Nou ja, je wordt er geen premier mee en je kan geen ministers leveren aan een kabinet, maar volgens mij maakt dat Sjerrie ook geen zak uit. Die wil gewoon lekker centjes vangen in de tweede kamer.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_198300046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:43 schreef Puddington het volgende:
Nou ja, je wordt er geen premier mee en je kan geen ministers leveren aan een kabinet, maar volgens mij maakt dat Sjerrie ook geen zak uit. Die wil gewoon lekker centjes vangen in de tweede kamer.
En aandacht en dat krijg je hier natuurlijk wel mee. Zijn droomkabinet samen met SP en SGP en gevuld met technocraten als ministers zal nog wel even op zich laten wachten vermoedelijk ja.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_198300231
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:20 schreef Puddington het volgende:

[..]

Als er een partij is waar de aanhangers niet onder stoelen of banken steken waar ze op gaan stemmen is het FvD wel.
Dat geldt voor een relatief klein clubje fanatici. De meeste mensen schamen zich gewoon om openbaar te melden dat ze op antisemitische complotwappies stemmen.
  Redactie Games woensdag 3 maart 2021 @ 12:10:06 #279
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_198300354
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:49 schreef nostra het volgende:

[..]

En aandacht en dat krijg je hier natuurlijk wel mee. Zijn droomkabinet samen met SP en SGP en gevuld met technocraten als ministers zal nog wel even op zich laten wachten vermoedelijk ja.
SP? Wat? :D
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_198300452
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 12:10 schreef Puddington het volgende:

[..]

SP? Wat? :D
Dat verkondigde hij van de week bij Nieuwsuur. Daar doen ze op het eind van het interview een "spelletje" en mag de geïnterviewde een door hem of haar gewenste formatie kiezen. Als hij mocht kiezen, zou hij een kabinet van FvD-PVV-SGP-SP formeren. SP, want voor referenda, sceptisch tegenover de EU, voor een nationale staat en - bovenal - geen onderdeel van Het :( Kartel :(.

https://www.npostart.nl/nieuwsuur/27-02-2021/VPWON_1324141 vanaf 32:30
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  woensdag 3 maart 2021 @ 12:35:38 #281
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_198300663
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:37 schreef nostra het volgende:

[..]

Nou ja, coronabeleid is natuurlijk wel een stuk breder dan alleen het huidige maatregelenpakket. Ik help het je hopen dat dat pakket zelf helemaal van tafel is in augustus; mij lijkt het stug dat we dan weer op een festivalterrein staan of in een schouwburg zitten, maar we zullen het zien. Voor FvD is het punt natuurlijk makkelijk scoren, omdat die kant van het spectrum volledig open ligt en ik geef ze er niet eens ongelijk in om daarvan te willen profiteren.
Wat weer eens heel veel zegt over de Machiavellistische en egocentrische mentaliteit.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_198300669
quote:
12s.gif Op woensdag 3 maart 2021 12:16 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat verkondigde hij van de week bij Nieuwsuur. Daar doen ze op het eind van het interview een "spelletje" en mag de geïnterviewde een door hem of haar gewenste formatie kiezen. Als hij mocht kiezen, zou hij een kabinet van FvD-PVV-SGP-SP formeren. SP, want voor referenda, sceptisch tegenover de EU, voor een nationale staat en - bovenal - geen onderdeel van Het :( Kartel :(.

https://www.npostart.nl/nieuwsuur/27-02-2021/VPWON_1324141 vanaf 32:30
Ten eerste zijn dit te weinig zetels. En ten tweede gaan de crypto-communisten echt niet samenwerken met de Gristenbroeders. Die twee partijen denken totaal anders. :')

Overigens ook wel mooi hoe Baudet Ja21 niet wil noemen. Hij vindt hen natuurlijk nog steeds backstabbers.
  woensdag 3 maart 2021 @ 12:43:19 #283
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_198300744
Ook laf dat FvD zijn plannen niet laat doorrekenen door het CPB. Ik durf te wedden dat zij de zwakkeren en uitkeringsgerechtigden nog harder willen pakken en permanent in armoede willen opsluiten dan de onderdrukkende, bubbels opblazende en uitbuitende VVD van plan is.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_198301229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 12:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ook laf dat FvD zijn plannen niet laat doorrekenen door het CPB. Ik durf te wedden dat zij de zwakkeren en uitkeringsgerechtigden nog harder willen pakken en permanent in armoede willen opsluiten dan de onderdrukkende, bubbels opblazende en uitbuitende VVD van plan is.
Het CPB rekent toch alleen plannen door die de massa-immigratie als onontkoombaar gegeven accepteren?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198301528
Massa immigratie? Wat?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_198301649
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 13:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het CPB rekent toch alleen plannen door die de massa-immigratie als onontkoombaar gegeven accepteren?
De PVV, FVD en de PvdD hebben hun plannen niet voorgelegd aan het CPB.

De plannen van FVD zijn over het algemeen onbetaalbaar:
https://decorrespondent.n(...)61665887464-c4f39e34

Als je ook na de verkiezingen vanaf de zijlijn tegen de gevestigde macht aan wilt kunnen blijven schoppen kun je je luchtkastelen beter niet door het CPB door laten rekenen.
pi_198302016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 13:57 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

De PVV, FVD en de PvdD hebben hun plannen niet voorgelegd aan het CPB.

De plannen van FVD zijn over het algemeen onbetaalbaar:
https://decorrespondent.n(...)61665887464-c4f39e34

Als je ook na de verkiezingen vanaf de zijlijn tegen de gevestigde macht aan wilt kunnen blijven schoppen kun je je luchtkastelen beter niet door het CPB door laten rekenen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 13:57 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

De PVV, FVD en de PvdD hebben hun plannen niet voorgelegd aan het CPB.
Ik ving van Wilders iets op van dat het CPB het doorgaan van de massa-immigratie als gegeven meeneemt in zijn doorrekening. De PvdD zal ook wel weer zo'n fundamentele verandering voorstellen dat de rekenmodellen van het CPB daar niet op ingericht zijn. Dat is natuurlijk ook wat het CPB al jaren doet, verschillen op de vierkante centimeter in koopkrachtsplaatjes als uitkomst genereren, het is typisch karteldoorrekening, met vaak een politiek welgevallige herdefiniering ook nog eens.

quote:
De plannen van FVD zijn over het algemeen onbetaalbaar:
https://decorrespondent.n(...)61665887464-c4f39e34
Uiteraard, als zo'n journalistje wat na 2 regels de toon al heeft gezet het kan doorrekenenen, wat is dan het probleem met het niet voorleggen aan het CPB?

quote:
Als je ook na de verkiezingen vanaf de zijlijn tegen de gevestigde macht aan wilt kunnen blijven schoppen kun je je luchtkastelen beter niet door het CPB door laten rekenen.
Als het buiten de gevestigde macht gaat en plannen zijn die daadwerkelijk verschil gaan maken dan kan het CPB er blijkbaar niks mee.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198302680
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:

Uiteraard, als zo'n journalistje wat na 2 regels de toon al heeft gezet het kan doorrekenenen, wat is dan het probleem met het niet voorleggen aan het CPB?
Het is vrij heldere uiteenzetting en de auteur neemt de lezer netjes mee in zijn berekeningen. En zoals hij zelf al aangeeft:

quote:
Nog één woord vooraf: deze berekeningen zijn niet meer dan mijn beste inschatting. Wie betere cijfers heeft, en die beter kan onderbouwen: ik hoor het graag.
We hebben geen CPB-berekening en naar ik begrijp ontbreekt er ook een rekensom in het programma van het FvD.

Dus hoe moeten we dan inzicht krijgen in de financiële gevolgen van het FvD-programma, beste Weltschmerz?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 maart 2021 @ 15:22:52 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_198302755
twitter
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_198302968
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is vrij heldere uiteenzetting en de auteur neemt de lezer netjes mee in zijn berekeningen. En zoals hij zelf al aangeeft:
[..]

We hebben geen CPB-berekening en naar ik begrijp ontbreekt er ook een rekensom in het programma van het FvD.

Dus hoe moeten we dan inzicht krijgen in de financiële gevolgen van het FvD-programma, beste Weltschmerz?
De relevante vraag lijkt me dan ook waarom het CPB blijkbaar niet geschikt is om plannen buiten het kartelkader door te rekenen en zoals Wilders beweert weigert massa-immigratie niet als feitelijk gegeven te beschouwen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198303046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De relevante vraag lijkt me dan ook waarom het CPB blijkbaar niet geschikt is om plannen buiten het kartelkader door te rekenen en zoals Wilders beweert weigert massa-immigratie niet als feitelijk gegeven te beschouwen.
Het CPB rekent met wetten die niet aangepast kunnen worden binnen 4 jaar (dingen als de grondwet, maar ook internationale verdragen). Lijkt me niks mis mee. Dat sommige partijen zo luchtfietsen dat ze dingen verzinnen die niet kunnen, kan het CPB niks aan doen. Zo pakken ze trouwens alle partijen aan: zo hebben ze bij GL de btw op groente en fruit gewoon op 5% ipv 0% uit het programma gezet, omdat 5% het minimumtarief van de EU is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_198303059
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De relevante vraag lijkt me dan ook waarom het CPB blijkbaar niet geschikt is om plannen buiten het kartelkader door te rekenen en zoals Wilders beweert weigert massa-immigratie niet als feitelijk gegeven te beschouwen.
Wat is precies de reden dat het FvD zijn plannen niet heeft laten doorrekenen? Bovendien kan Forum zelf ook een poging wagen om een berekening te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198303303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:43 schreef Hanca het volgende:

[..]

Het CPB rekent met wetten die niet aangepast kunnen worden binnen 4 jaar (dingen als de grondwet, maar ook internationale verdragen).
Dat is dus onzin want dat kan zeker wel binnen 4 jaar. Dat is geen keuze die het CPB toekomt, net zo min als het veranderen van de definitie van werkloosheid zodat het VVD-beleid er goed op komt te staan.

quote:
Lijkt me niks mis mee. Dat sommige partijen zo luchtfietsen dat ze dingen verzinnen die niet kunnen, kan het CPB niks aan doen. Zo pakken ze trouwens alle partijen aan: zo hebben ze bij GL de btw op groente en fruit gewoon op 5% ipv 0% uit het programma gezet, omdat 5% het minimumtarief van de EU is.
Dan moet je dus een keer de middelvinger opsteken naar de EU, dat Rutte altijd netjes met zijn hakken klakt wanneer de onverkozenen een bevel geven is niet aan het CPB om dat aan te moedigen.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is precies de reden dat het FvD zijn plannen niet heeft laten doorrekenen? Bovendien kan Forum zelf ook een poging wagen om een berekening te maken.
En dan is dat natuurlijk weer een welkome schietschijf. Het is in het algemeen een tamelijk nutteloze exercitie. Het CPB rekent plannetjes binnen een heel nauw kartelkadertje door alsof een partij de absolute meerderheid krijgt wat pas een luchtkasteel is, terwijl hun berekeningen sowieso niet met verandering om kunnen gaan en bij de klimaattransitie er alwaar flink naast zaten. .

De PvdD en het FvD zijn de partijen die om ideeen gaan, en vallen dan weer buiten het kartelkadertje van het CPB. Het lijkt mij juist heel goed als de politiek in het algemeen en de verkiezingen in het bijzonder weer over ideeen gaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198303389
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:

En dan is dat natuurlijk weer een welkome schietschijf. Het is in het algemeen een tamelijk nutteloze exercitie. Het CPB rekent plannetjes binnen een heel nauw kartelkadertje door alsof een partij de absolute meerderheid krijgt wat pas een luchtkasteel is, terwijl hun berekeningen sowieso niet met verandering om kunnen gaan en bij de klimaattransitie er alwaar flink naast zaten. .

De PvdD en het FvD zijn de partijen die om ideeen gaan, en vallen dan weer buiten het kartelkadertje van het CPB. Het lijkt mij juist heel goed als de politiek in het algemeen en de verkiezingen in het bijzonder weer over ideeen gaan.
Het FvD kan natuurlijk ook zelf een berekening maken. Waarom doet de partij dat niet?

Verder is het prima dat verkiezingen over 'ideeën' gaan, maar een beetje realiteitszin is naar mijn idee wenselijk. Beloven dat allerlei belastingen omlaag gaan of zelfs verdwijnen en de lonen voor militairen en docenten worden verhoogd, is natuurlijk een tikkeltje lachwekkend wanneer deze ambities niet financieel worden onderbouwd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 3 maart 2021 @ 16:10:12 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198303432
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is dus onzin want dat kan zeker wel binnen 4 jaar. Dat is geen keuze die het CPB toekomt, net zo min als het veranderen van de definitie van werkloosheid zodat het VVD-beleid er goed op komt te staan.
[..]

Dan moet je dus een keer de middelvinger opsteken naar de EU, dat Rutte altijd netjes met zijn hakken klakt wanneer de onverkozenen een bevel geven is niet aan het CPB om dat aan te moedigen.
[..]

En dan is dat natuurlijk weer een welkome schietschijf. Het is in het algemeen een tamelijk nutteloze exercitie. Het CPB rekent plannetjes binnen een heel nauw kartelkadertje door alsof een partij de absolute meerderheid krijgt wat pas een luchtkasteel is, terwijl hun berekeningen sowieso niet met verandering om kunnen gaan en bij de klimaattransitie er alwaar flink naast zaten. .

De PvdD en het FvD zijn de partijen die om ideeen gaan, en vallen dan weer buiten het kartelkadertje van het CPB. Het lijkt mij juist heel goed als de politiek in het algemeen en de verkiezingen in het bijzonder weer over ideeen gaan.
Met andere woorden, het maakt geen zak uit als je het land met je luchtfietserij tot het randje van de financiële afgrond brengt. Het lijkt wel of ik Klaver hoor speken
Laffe huichelaar
  woensdag 3 maart 2021 @ 16:15:26 #296
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_198303500
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Met andere woorden, het maakt geen zak uit als je het land met je luchtfietserij tot het randje van de financiële afgrond brengt. Het lijkt wel of ik Klaver hoor speken
Rutte zijn opgeblazen bubbels beleid heeft het land al aardig verknald anders, met ultra traag herstel.

https://ec.europa.eu/euro(...)ff82?t=1571752254335

Niet alleen is de economie slecht gelopen (tenzij je tot het kleptocraten en verdonkeremanen cirkeltje hoort), maar ook is Nederland één van de weinige EU landen geweest waar de ernstige armoede toenam.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 3 maart 2021 @ 17:02:47 #297
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_198304211
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 13:57 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

De PVV, FVD en de PvdD hebben hun plannen niet voorgelegd aan het CPB.

De plannen van FVD zijn over het algemeen onbetaalbaar:
https://decorrespondent.n(...)61665887464-c4f39e34

Als je ook na de verkiezingen vanaf de zijlijn tegen de gevestigde macht aan wilt kunnen blijven schoppen kun je je luchtkastelen beter niet door het CPB door laten rekenen.
Een van de grootste mythes is die van een spilzucht onder linksen:

twitter


Een andere is dat vooral ouderen aangetrokken voelen tot de fascisten van de fvd

twitter


Wél grotendeels man en middelbaar opgeleid:
https://stukroodvlees.nl/(...)-democratie-kiezers/

Zorgelijk...
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_198304672
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het FvD kan natuurlijk ook zelf een berekening maken. Waarom doet de partij dat niet?
Omdat dat dan een schietschjif wordt denk ik.

quote:
Verder is het prima dat verkiezingen over 'ideeën' gaan, maar een beetje realiteitszin is naar mijn idee wenselijk. Beloven dat allerlei belastingen omlaag gaan of zelfs verdwijnen en de lonen voor militairen en docenten worden verhoogd, is natuurlijk een tikkeltje lachwekkend wanneer deze ambities niet financieel worden onderbouwd.
Is dat eigenlijk wel zo? Heeft de VVD 4 jaar geleden het weggeven van honderden miljarden aan Zuid-Europa wel door laten rekenen? En de plannen met de massa-immigratie zowel niet-Westers als Oost-Europees, dat kost ook miljarden. Rekent het CPB wel mee dat de niet Westerse immigranten massaal in bijstand blijven hangen? Of geldt daarbij hetzelfde als bij de klimaattransitie, dat diet telkens weer duurder utivalt? Zijn de kosten van de laaggeletterdheid en de dalende arbeidsproductiviteit van Rutte die nog gaan komen wel meegenomen? En hoe zit het met beleidskeuze dat de huizenprijzen door het dak blijven gaan?

Dat zijn waarschijnlijk allemaal 'tegenvallers' waarmee vanzelf de noodzaak komt om de overheid nog verder weg te bezuinigen, met nog meer van dergelijke schade tot gevolg.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Met andere woorden, het maakt geen zak uit als je het land met je luchtfietserij tot het randje van de financiële afgrond brengt. Het lijkt wel of ik Klaver hoor speken
Volgens mij zit de luchtfietserij van Klaver hem niet in de financiele doorrekening, maar in het idee dat het allemaal hartstikke goed gaat komen met de cultuurvreemde migranten en de klimaattransitie, maar als het CPB dat ook doet dan is het financieel waarschijnlijk degelijker dan de feitelijke traditionele verbrassers en poundfoolishness van VVD en CDA.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198304804
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 17:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Omdat dat dan een schietschjif wordt denk ik.
Dat is eenvoudig te voorkomen: maak een programma dat financieel hout snijdt.

quote:
Is dat eigenlijk wel zo? Heeft de VVD 4 jaar geleden het weggeven van honderden miljarden aan Zuid-Europa wel door laten rekenen? En de plannen met de massa-immigratie zowel niet-Westers als Oost-Europees, dat kost ook miljarden. Rekent het CPB wel mee dat de niet Westerse immigranten massaal in bijstand blijven hangen? Of geldt daarbij hetzelfde als bij de klimaattransitie, dat diet telkens weer duurder utivalt? Zijn de kosten van de laaggeletterdheid en de dalende arbeidsproductiviteit van Rutte die nog gaan komen wel meegenomen? En hoe zit het met beleidskeuze dat de huizenprijzen door het dak blijven gaan?

Dat zijn waarschijnlijk allemaal 'tegenvallers' waarmee vanzelf de noodzaak komt om de overheid nog verder weg te bezuinigen, met nog meer van dergelijke schade tot gevolg.
En wederom kom je niet verder dan 'ja, maar de VVD!'

Het gaat nu over het FvD, beste Weltschmerz. De partij wil ons belonen met een veelomvattende belastingverlaging en allerlei kostbare presentjes.

Hoe realistisch is dat volgens jou?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198304921
Heb Sjerrie even gehoord vanmorgen bij WNL (van 7 uur tot 7.15 uur) en hij heeft nu alle remmen los gegooid sinds al die lastpakken uit de partij zijn. Aarde is onuitputtelijk en er zijn genoeg steenkolen, gas etc. voorradig om nog honderden jaren door te gaan op de voet zoals we nu leven. Er is 0,0% invloed van de mens op het milieu dus geen cent naar welk milieuplan dan ook.
Zouden hier echt mensen met hun volle verstand op stemmen ? Buiten complotgekkies en zwaar gefrustreerde mensen (kan ook samengaan) lijkt het me sterk dat er ook maar iemand wat ziet in deze narcistische charlatan.
Alhoewel.....het aantal gestoorde mensen groeit snel de laatste tijd.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')