SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het zit vooral tussen de andere planten. Dus het is niet makkelijk weg te krijgen, of ik moet alles eens omploegen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
In het gazon, of tussen de planten?
Hier heb ik echt alles af zitten graven....twee keer zelfs!
Het gras zelf is redelijk egaal.Herkenbaar. Het is een gedoe maar het gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:58 schreef ToT het volgende:
Yup, maar dan moet ik met verlengstukken werken, als ik de stoep hier ook een beetje schoon wil krijgen. Het laatste stuk moet ik altijd met de hand doen.How can I make this topic about me?![]()
Ja dat was hier ook zo. Gelukkig was de grond erg mul hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zit vooral tussen de andere planten. Dus het is niet makkelijk weg te krijgen, of ik moet alles eens omploegen.
Het gras zelf is redelijk egaal.
Ik heb meteen een afrastering ingegraven met worteldoek, tegen planten en onkruid van de buren.![]()
![]()
MrsLoveable TT beste TTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ja zoiets moet ik hier ook doen. Nouja dat wordt een leuk projectje aankomende zomer.How can I make this topic about me?![]()
Zo warm is het toch ook nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:04 schreef mazaru het volgende:
Overdrijven is natuurlijk ook een vak![]()
[ afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
is in nederland zo warm?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Welnee, sommige missen gewoon een paar hersencellen. Het is lekker maar niet om te gaan zwemmenquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zou niet raken want puntige knieënquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou niet raken want puntige knieën![]()
![]()
18 graden. En door het verschil met de vorst vorige week en de zon die schijnt, voelt het best warm aan.quote:How can I make this topic about me?![]()
Altijd leuk gevonden, dat Twister.... om naar te kijken...quote:How can I make this topic about me?![]()
Heb ik al, met tegelsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat is echt klote voor je.
Dat maakt kunstgras wel aanlokkelijk om te nemen om verder weinig werk aan de tuin te hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dat water is nog ijskoud bbrbrrrrquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, een stukje met donkergrijs grint, dan krijg je de stoep naar de voordeur wel verbreed. Dan een stuk kunstgras en een terras je en een grote bloembakquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Seperating the men from the boys...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat water is nog ijskoud bbrbrrrr
Voor voldoende geld spring ik er ook in hoor.
How can I make this topic about me?![]()
Grint, dat maakt een tuin altijd wel leuk. Maar ook bewerkelijk als je er niks onder hebt liggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, een stukje met donkergrijs grint, dan krijg je de stoep naar de voordeur wel verbreed. Dan een stuk kunstgras en een terras je en een grote bloembak
Alweer grote kans op onkruid...
Een gedicht over Maanvis
Er ligt een dikke laag geen zand, en onkruiddoek onderquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Grint, dat maakt een tuin altijd wel leuk. Maar ook bewerkelijk als je er niks onder hebt liggen.
Alweer grote kans op onkruid...![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
K&W / Worteldoek leggenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Grint, dat maakt een tuin altijd wel leuk. Maar ook bewerkelijk als je er niks onder hebt liggen.
Alweer grote kans op onkruid...![]()
![]()
![]()
Endan zit er nog onkruid in hoor houdt ook niet alles tegen en veel valt ook van boven er inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tou vasthouden vanaf 30 min gevt het geldquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is het veiligheidswoord? "Spank me harder!"?![]()
Een touwtje vasthouden voor wat geld?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
tou vasthouden vanaf 30 min gevt het geld
Wat schuift het dan?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
touw vasthouden vanaf 30 min krijgen ze geld"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Leuk tuintje.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er ligt een dikke laag geen zand, en onkruiddoek onder
[ afbeelding ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Is het al vrijdagmiddag ?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh wat ziet dat er netjes uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er ligt een dikke laag geen zand, en onkruiddoek onder
[ afbeelding ]![]()
Foto;ss is van vorig jaarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh wat ziet dat er netjes uit.![]()
Alleen de plantenbak zitten nu andere planten in Salvia's als ze bloeien een zeer van paarse bloemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn tuin is hier totaal geen vergelijk mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foto;ss is van vorig jaar
Alleen de plantenbak zitten nu andere planten in Salvia's als ze bloeien een zeer van paarse bloemen
Voor liggen van die standaard trottoir tegels, en achter is het eerste stuk voorzien van 50x50 terrastegels; en dan een stuk gras, waar onlangs nog een mol doorheen is geweest. Kortom: tijd voor een riante opknapbeurt.How can I make this topic about me?![]()
Daar mensen van kennenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik herken er een stuk of 7 van!Maar alleen Jeff, Ludo en Janine ken ik van naam!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarna het steeds per 3 weken of zo verlengd zal blijven worden tot het het nieuwe normaal is en de verlenging niet meer benoemd hoeft te worden.quote:![]()
Ja ik krijg net een melding op mijn telefoonquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat? Nu al besloten tot verlenging ipv volgende week?
Een gedicht over Maanvis
Die Rutte is toch niet meer serieus te nemen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
Net voor de verkiezingen de avondklok opheffen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, op de NOS site: De avondklok blijft voorlopig in stand tot de ochtend van maandag 15 maart, de eerste dag van de Tweede Kamerverkiezingen. Een week daarvoor, op dinsdag 9 maart, maakt het kabinet bekend of de maatregel na de 15e wordt verlengd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik krijg net een melding op mijn telefoonHow can I make this topic about me?![]()
Schaam je.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik herken er een stuk of 7 van!Maar alleen Jeff, Ludo en Janine ken ik van naam!
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Rutte, of het OMT. Want Rutte neemt die besluiten toch niet geheel zelf?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Rutte is toch niet meer serieus te nemen?How can I make this topic about me?![]()
Dat zijn ook de enige die ik ken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar die belooft wel dingen die hij niet nakomt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rutte, of het OMT. Want Rutte neemt die besluiten toch niet geheel zelf?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nou net zo lang tot het nodig is, denk echt niet voor altijdquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarna het steeds per 3 weken of zo verlengd zal blijven worden tot het het nieuwe normaal is en de verlenging niet meer benoemd hoeft te worden.
Dit ligt nu voor het derde jaar, heb ik lang voor moeten sparen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn tuin is hier totaal geen vergelijk mee.
Voor liggen van die standaard trottoir tegels, en achter is het eerste stuk voorzien van 50x50 terrastegels; en dan een stuk gras, waar onlangs nog een mol doorheen is geweest. Kortom: tijd voor een riante opknapbeurt.
Achter is het ook niet zo netjes
Twee stukken met kunstgras, en dan de rest ook gewoon stoeptegels.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Nothing is so permanent as a temporary government program” – Milton Friedmanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarna het steeds per 3 weken of zo verlengd zal blijven worden tot het het nieuwe normaal is en de verlenging niet meer benoemd hoeft te worden.How can I make this topic about me?![]()
Ben je een mariootje aan het doenquote:
4 van de oude garde, en 2 nieuwere. (Die donkere jongen en die ene homoseksuele gozer met dat blonde haar die vond dat FOK!kers vuilniszakken droegen.)quote:![]()
Vanavond is de persconferentiequote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat? Nu al besloten tot verlenging ipv volgende week?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik denk ik ga ook maar eens plaatjes posten van programma's waar hier geen hond naar kijkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je een mariootje aan het doenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Tot de zomervakantie is er wel een avondklok.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarna het steeds per 3 weken of zo verlengd zal blijven worden tot het het nieuwe normaal is en de verlenging niet meer benoemd hoeft te worden.
Die gaat er pas af als het minimaal 15 dagen achter elkaar +27 graden is in de schaduw. Op he zelfde moment mag men ook weer op een terrasje zitten. Wel 1.5 meter afstand tussen elke stoel ook naar de serveerster toe.![]()
Ja goedkoop zal het niet zijn geweest. Maar het resultaat mag er echt zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit ligt nu voor het derde jaar, heb ik lang voor moeten sparen.
Achter is het ook niet zo netjes
Twee stukken met kunstgras, en dan de rest ook gewoon stoeptegels.How can I make this topic about me?![]()
Nee ze krijgen advies en dat volgens ze vaak opquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rutte, of het OMT. Want Rutte neemt die besluiten toch niet geheel zelf?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nina Bing Lucasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het ze uitkomt. Anders gaan ze gewoon hen eigen Goddelijke gangquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ze krijgen advies en dat volgens ze vaak opIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Tot de zomervakantie is er wel een avondklok.
Die gaat er pas af als het minimaal 15 dagen achter elkaar +27 graden is in de schaduw. Op he zelfde moment mag men ook weer op een terrasje zitten. Wel 1.5 meter afstand tussen elke stoel ook naar de serveerster toe.![]()
![]()
Ferry Doedens?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
4 van de oude garde, en 2 nieuwere. (Die donkere jongen en die ene homoseksuele gozer met dat blonde haar die vond dat FOK!kers vuilniszakken droegen.)How can I make this topic about me?![]()
Toevallig kijk ik ze beidequote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik denk ik ga ook maar eens plaatjes posten van programma's waar hier geen hond naar kijkt.
Dank je,quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja goedkoop zal het niet zijn geweest. Maar het resultaat mag er echt zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zit wel mooi windvrij in die glazen hokken...quote:
#positiviteitHow can I make this topic about me?![]()
Geen idee. Die tweet van hem is ook al van 2013.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Naam zegt me wel iets, ja. Was toen met dat je met GTST-lui naar de bioscoop kon of zo?How can I make this topic about me?![]()
Alleen wel een beetje voorzichtig opstaan als je naar de wc moet of zo, anders ligt je bord zo vol met @gebrokenglasquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zit wel mooi windvrij in die glazen hokken...
#positiviteit![]()
Yup, ouwe tweet, maar verder weet ik vrij weinig van hem.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee. Die tweet van hem is ook al van 2013.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:38 schreef ToT het volgende:
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
DIe ken ik dan weer nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zou ze wel troostseks willen geven en een bakje yoghurt bij de koffie en cakequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, hierna Spijkerhoek, Vrouwenvleugel, Medisch Centrum West enz.?![]()
Ik genoot vooral van die rol van die meest linker vrouw, als ziekenhuis directrice.quote:How can I make this topic about me?![]()
he bah.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zou ze wel troostseks willen geven en een bakje yoghurt bij de koffie en cake![]()
![]()
Toch wel van naam??quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:45 schreef m1st1g het volgende:
Blijkbaar kijk ik alleen kwaliteitsprogramma's want tot nu toe ken ik er niet 1.![]()
Spijkerhoek vond ik nog wel grappig omdat ik de filmlocaties kende in Amersfoort.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, hierna Spijkerhoek, Vrouwenvleugel, Medisch Centrum West enz.?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
hwijnhonden kutfeboscschwijnhonden kutfeboquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, hierna Spijkerhoek, Vrouwenvleugel, Medisch Centrum West enz.?![]()
![]()
Wij noemden het altijd Spijkerbroek.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spijkerhoek vond ik nog wel grappig omdat ik de filmlocaties kende in Amersfoort.Paar losse afleveringen van gekeken.
Goudkust vonden we gelijk al niks aan.![]()
Nou ja zeg, wat is dit dan weerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:46 schreef mario390 het volgende:
hwijnhonden kutfebosc
[..]
schwijnhonden kutfeboWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is toch een prima plek om kroketten uit de muur te trekken?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:46 schreef mario390 het volgende:
hwijnhonden kutfebosc
[..]
schwijnhonden kutfebo![]()
![]()
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:46 schreef mario390 het volgende:
hwijnhonden kutfebosc
[..]
schwijnhonden kutfebo![]()
![]()
Dallasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft die Luigi een Dirty Sanchez gehad?![]()
om dat kutbb de foutjes bij de spel erst
an het eind zeggen, liese heeeft zich 45 min
vor niks geqäult ,2 foutjes 0 geld![]()
As the world turns, aan de titel te zien?quote:
Ooit wel wat van gekeken, kan me er niks meer van herinneren.
Dat plaatje met die boot op de achtergrond zegt me ff niks.![]()
Ken ik ook nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze keek mijn moeder altijd, net als the bold and the beautiful. Oh wee als je belde terwijl dat bezig was.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
As the world turns, aan de titel te zien?
Ooit wel wat van gekeken, kan me er niks meer van herinneren.
Dat plaatje met die boot op de achtergrond zegt me ff niks.
The Bold & the beautiful heb ik vroeger ook wel met een half oog naar gekeken,. Sally Spectra vond ik altijd wel cool!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze keek mijn moeder altijd, net als the bold and the beautiful. Oh wee als je belde terwijl dat bezig was.![]()
![]()
Neighbours. Everybody loves gooood neighbours.....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Zegt me ook niks.
Haal je het allemaal van een lijst, of herinner je je dit allemaal ook echt?![]()
Ik herinner me ze wel allemaal, maar ik heb ze niet gevolgd hoor.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het was wel leuk en ontspannend, even zo'n soap kijken... en dan die cliffhanger waardoor je soms nieuwsgierig was naar het verloop.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:49 schreef m1st1g het volgende:
Pfff wat heb ik een hoop soaps gemist.![]()
En wat was dat plaatje met die arrogante koppen, met die boot op de achtergrond?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neighbours. Everybody loves gooood neighbours.....![]()
Ik herinner me ze wel allemaal, maar ik heb ze niet gevolgd hoor.![]()
De Nederlandse versie met Matthijs van Nieuwkerk was ook vrij succesvolquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
As the world turns
Leuke serie was datTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dallas?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat was dat plaatje met die arrogante koppen, met die boot op de achtergrond?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Beetje het zelfde als 7 afleveringen lang naar 1 gevecht hiervan kijken:quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was wel leuk en ontspannend, even zo'n soap kijken... en dan die cliffhanger waardoor je nieuwsgierig was naar het verloop.![]()
![]()
Heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ow ik zie het nu in de titel: Westenwind.How can I make this topic about me?![]()
Het zegt me allemaal qua naam wel wat en ik zal van de meesten vast ook wel wat afleveringen hebben gezien, maar ik weet er allemaal echt niks meer van.quote:![]()
![]()
Nee het is ook niet heel belangrijk om te onthouden. Een mooie cliffhanger staat me nog wel bij, van Ludo van GTST, die zegt ineens iets cynisch van "dus jij bent met mijn vrouw geweest".... En dan die ontstelde kop van die andere gast, en damn, daar komt de aftiteling....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zegt me allemaal qua naam wel wat en ik zal van de meesten vast ook wel wat afleveringen hebben gezien, maar ik weet er allemaal echt niks meer van.
SPANNEEEEEEEEEEEEND!!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee het is ook niet heel belangrijk om te onthouden. Een mooie cliffhanger staat me nog wel bij, van Ludo van GSTS, die zegt ineens iets cynisch van "dus jij bent met mijn vrouw geweest".... En dan die ontstelde kop van die andere gast, en damn, daar komt de aftiteling....![]()
![]()
Die heb ik nooit gekeken..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
As the world turns
Leuke serie was datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind de spijkerhoek theme wel nog steeds geniaal.
Andere soap themasongs vind ik niks
Vooral deze commodore 64 versie van de veel te jong overleden Edwin van SantenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee maar pffff, GTST: ik begon het al wat ongeloofwaardig te vinden toen dokter Simon met geheugenverlies op een woonboot verzorgd werd.
Niet al te lang geleden was Jeff met een vliegtuig boven de Amazone neergestort en was een tijdje uit de serie omdat hij helemaal vanuit het regenwoud terug naar Nederland moest lopen of zo?![]()
![]()
En Martine Hafkamp die vermoord wordtquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:00 schreef ToT het volgende:
Nee maar pffff, GTST: ik begon het al wat ongeloofwaardig te vinden toen dokter Simon met geheugenverlies op een woonboot verzorgd werd.
Niet al te lang geleden was Jeff met een vliegtuig boven de Amazone neergestort en was een tijdje uit de serie omdat hij helemaal vanuit het regenwoud terug naar Nederland moest lopen of zo?
Owjah, dat was een behoorlijke tang he?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Martine Hafkamp die vermoord wordt![]()
Martine Hafkamp was de eerste uber feeks van een soapTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die lag altijd in de clinch met Ludo toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, dat was een behoorlijke tang he?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Patty en Shift hadden ook nog een hitje in de top40.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:59 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind de spijkerhoek theme wel nog steeds geniaal.
Andere soap themasongs vind ik niks
Vooral deze commodore 64 versie van de veel te jong overleden Edwin van SantenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Och dan wordt er tenminste met d'r kut gespeeld tijdens de lockdown!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:02 schreef mario390 het volgende:
spel was vor dr kut
525 minus wegen foutjes
alle hebben 62 euro verdient![]()
![]()
Volgens mij met iedereen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die lag altijd in de clinch met Ludo toch?![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ludo ligt met iedereen in de clinch.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die lag altijd in de clinch met Ludo toch?
"Guur winterweer? Blijf dan binnen!" hoorde ik vandaag op de Jumbo radioUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ludo ligt met iedereen in de clinch.
quote:Daar moet ik ook steeds aan denken bij die naam.
En daardoor automatisch ook aan Vrienden voor het leven.![]()
![]()
Ik vind Ludo het interessantste personage.in die serie, maar ook hij was tijdelijk verdwenen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ludo ligt met iedereen in de clinch.![]()
Dat weet ik niet, daarvoor kijk ik al te lang geen GTST meer.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind Ludo het interessantste personage.in die serie, maar ook hij was tijdelijk verdwenen?
Kleine huisje op de prairie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Om die mario veur toe bleiven!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik was fan van Nelly.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Salmay Dalmay Adonayquote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ich hab allang betaald an die leute!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je de toorn van hem al over je heen gekregen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Die kunte das nicht machen!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je de toorn van hem al over je heen gekregen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen goed nieuws,mijn zusje is in het ziekenhuis voor een CT scan,ze vermoeden longembolie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Flipper.quote:
Dat is zeker geen goed nieuws. Sterkte en beterschap voor je zusjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
Geen goed nieuws,mijn zusje is in het ziekenhuis voor een CT scan,ze vermoeden longembolie.
Nee die weer niet, welke serie is dat danquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan keek je dit ook! Ik was verliefd![]()
[ afbeelding ]
Da's niet best.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
Geen goed nieuws,mijn zusje is in het ziekenhuis voor een CT scan,ze vermoeden longembolie.How can I make this topic about me?![]()
Floris!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee die weer niet, welke serie is dat dan
Sterktequote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
Geen goed nieuws,mijn zusje is in het ziekenhuis voor een CT scan,ze vermoeden longembolie.
Dank je.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is zeker geen goed nieuws. Sterkte en beterschap voor je zusje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
Geen goed nieuws,mijn zusje is in het ziekenhuis voor een CT scan,ze vermoeden longembolie.Damn man, sterkte!
![]()
![]()
Ik hoop dat het meevalt.quote:
Thanks.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eddepetteteketquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]Daar moet ik ook steeds aan denken bij die naam.
En daardoor automatisch ook aan Vrienden voor het leven.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hè,wat lief?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan keek je dit ook! Ik was verliefd![]()
[ afbeelding ]in beide series is de hoofdpersoon overleden, 1e ziek en dood, 2e zelfmoordquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
Geen goed nieuws,mijn zusje is in het ziekenhuis voor een CT scan,ze vermoeden longembolie.![]()
Sterkte en beterschap voor je zusje.![]()
Hoop het ook voor haar en jouquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meevalt.
Thanks."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
in beide series is de hoofdpersoon overleden, 1e ziek en dood, 2e zelfmoord
Dankje Shii.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:16 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Sterkte en beterschap voor je zusje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja wist je dat dolfijnen zelfmoord konden plegen?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja dat is wel eens gebeurd, of zelfs 2x gebeurd, in Sea World.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja wist je dat dolfijnen zelfmoord konden plegen?How can I make this topic about me?![]()
Nee,ze houden me op de hoogte.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben je erbij in het ziekenhuis FF?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Flipper zelfmoord ja, in het bijzijn van zijn trainer die hem na vele jaren kwam opzoeken in dat veel te kleine zwembadje waarin hij al die tijd geleefd heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
in beide series is de hoofdpersoon overleden, 1e ziek en dood, 2e zelfmoord
En Skippy heeft z'n nek gebroken toen hij uit een boom viel.![]()
Nee, nu welquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja wist je dat dolfijnen zelfmoord konden plegen?
![]()
Succes en sterkte voor je zusje.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
Thanks vriend.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Succes en sterkte voor je zusje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beterschap voor je zusje FF en sterkte voor jullie allemaalquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wij van ADEL zijn! We zijn polderjonkers en dienen dan dus ook naar onze stand te leven!
O dat is minder FF beterschapquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
Geen goed nieuws,mijn zusje is in het ziekenhuis voor een CT scan,ze vermoeden longembolie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja,ze wordt doorgelicht.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beterschap voor je zusje FF en sterkte voor jullie allemaal
Ik wou te vragen zoals het altijd op FOK! gaat; Pics van je zusje, maar die zijn ze nu dus aan het maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thanks Dottie.quote:
Jij bent moen broeder dus het is ook een beetje mijn zusje.quote:
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:20 schreef ToT het volgende:
Maar niemand die die foto van The Flying Doctors herkende?How can I make this topic about me?![]()
Blind Fury?quote:
Ze denken iets met haar longen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rutger Hauer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu je het zegt wel, was ook leukquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:20 schreef ToT het volgende:
Maar niemand die die foto van The Flying Doctors herkende?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jep, best nog wel een goede film.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het is Guus Hermus.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat lijkt Theo Hiddema wel, rechts.
De serie heet : De Fabriek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die was toch uit Blade Runner?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Die tears in the rain monoloog van 'm was echt helemaal zelf bedacht!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zit je buiten?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Oei begint beetje frisjes te worden zonder jas
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was toch uit Blade Runner?![]()
![]()
Ja ik ken De Fabriek wel. Mooie spannende intromuziek ook. En ik wist wel dat het Theo niet was, maar hij heeft er daar veel van weg. Guus Hermus, die naam wist ik niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is Guus Hermus.
De serie heet : De Fabriek.![]()
![]()
Ik vroeg mij al af wanneer die serie genoemd zou worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is Guus Hermus.
De serie heet : De Fabriek.
Als niemand mich die poenkten gunt dan maar ober ein andere boeg. IEDEREEN DIE MARIO BOLKEN!!!!!!!!!!!!!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
Als niemand mich die poenkten gunt dan maar ober ein andere boeg. IEDEREEN DIE MARIO BOLKEN!!!!!!!!!!!!!
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja veel te lekker om binnen te zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh je glimlacht niet dus je moet vast boos zijn. Vind het niet leuk als je boos bent, je moet wel meer lachen hoor.
Gawd hou dat gezeur bij je. Steeds weer dat stomme gezeur dat vrouwen maar moeten blijven lachen. En als we niet lachen zijn we gelijk boos op de man in kwestie. Ja johJe kwam niet eens voor in mijn gedachten. Ik zou toch eens gedachten hebben die niet met mannen te maken hebben oh jeetje.
/Einde rantTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Puntjes voor Hema.
Du solst nicht so skreeuwen verdoemd nogmalquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
Als niemand mich die poenkten gunt dan maar ober ein andere boeg. IEDEREEN DIE MARIO BOLKEN!!!!!!!!!!!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank jequote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
Als niemand mich die poenkten gunt dan maar ober ein andere boeg. IEDEREEN DIE MARIO BOLKEN!!!!!!!!!!!!!
Een gedicht over Maanvis
Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh je glimlacht niet dus je moet vast boos zijn. Vind het niet leuk als je boos bent, je moet wel meer lachen hoor.
Gawd hou dat gezeur bij je. Steeds weer dat stomme gezeur dat vrouwen maar moeten blijven lachen. En als we niet lachen zijn we gelijk boos op de man in kwestie. Ja johJe kwam niet eens voor in mijn gedachten. Ik zou toch eens gedachten hebben die niet met mannen te maken hebben oh jeetje.
/Einde rant
Geen probleem als je niet lacht alleen dan vind ik de meeste vrouwen niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
/Einde rant
Een gedicht over Maanvis
🖕quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen.Trotste mama van Ambar
quote:
Interesseert me geen reet. Alsof er altijd maar moeten glimlachen om mannen te plezierenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen probleem als je niet lacht alleen dan vind ik de meeste vrouwen niet aantrekkelijk
Trotste mama van Ambar
nee dat hoeft niet, aleen als je een man wilt hoef je te glimlachenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet. Alsof er altijd maar moeten glimlachen om mannen te plezierenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Denken dat ik zo'n hoopje zieligheid in huis wil hebben
Trotste mama van Ambar
Alleen is ook maar alleen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wel lekker rustig geen gezeurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet er gelachen worden of gehuild?
Liever alleen dan iemand die niet lachtquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Gewoon glimlachen wanneer je wil, net of mannen altijd glimlachen
Als ik jou zie posten dan krijg ik altijd zo'n verliefde glimlach.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon glimlachen wanneer je wil, net of mannen altijd glimlachen![]()
Lachen is beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Moet er gelachen worden of gehuild?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier geloof ik niks van, maar als het echt zo is dan is dat mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten dan krijg ik altijd zo'n verliefde glimlach.![]()
![]()
Vind ik ook.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Krijg je zo koppijn vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk geloof jij dat wel, je bent hier tenslotte mijn vriendinnetje.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier geloof ik niks van, maar als het echt zo is dan is dat mooi![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
/Einde rant![]()
![]()
Je hebt Tommie toch, beter dan die mensenmannenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken dat ik zo'n hoopje zieligheid in huis wil hebben
Uw ADH vitamine Worst
En haar vriendje hier is ff 4 dagen lang ff een pakkie peuken gaan halen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt Tommie toch, beter dan die mensenmannen![]()
Yepquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Een keer flink janken kan inderdaad ook opluchten.
Schreeuwen kan soms ook fijn zijnTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat weer wel, maar dan neem je een pijnstiller inquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of een mes in de radiator gooien.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tuurlijk geloof jij dat wel, je bent hier tenslotte mijn vriendinnetje.![]()
Het lost alleen niets opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of een mes in de radiator gooien.
Een vriendje buiten Sesamstraat werkt niet voor haarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En haar vriendje hier is ff 4 dagen lang ff een pakkie peuken gaan halen.Uw ADH vitamine Worst
Alles er uit laten.quote:
Dit zijn de dingen waar ik zonder kan doen.
Kom op!
Ik praat tegen jou!
Kom op!![]()
![]()
En daarna goedmaakseksquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of een mes in de radiator gooien.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Blind Fury is een Amerikaanse film met de beste acteur die Nederland heeft gehad.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
met het mes natuurlijkquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
/Einde rantIk lach van nature veel teveel, kom je soms niet van mannen af.
Maar die 5 dagen dat ik eens niet lachte, kreeg ik inderdaad wel zulk commentaar.
Terechte klacht!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: