SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Paul op 23-02-2021 11:42:27 ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Gelukkig wel ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog veel erger weer, ja!![]()
Gelukkig is het weer nu mooier, en kun je er (uiteraard op een veilige manier) weer op uit trekken zo nu en dan.How can I make this topic about me?![]()
puntenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Morge.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
jattersTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wat wordt er gejat?
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
puntenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
neenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Schobbejakjequote:
Een gedicht over Maanvis
Schavuit!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Addergebroed!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Eerst steelt ze mijn hart, dan mijn punten. What's next?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
SSTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je fiets!! Die van mij staat niet meer op het koertjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:57 schreef Maanvis het volgende:
Eerst steelt ze mijn hart, dan mijn punten. What's next?![]()
![]()
Dus jij bent dat serpent dat al mijn fietsen steelt!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Je fiets!! Die van mij staat niet meer op het koertje
Een gedicht over Maanvis
@Paul Ik kom er op terug wat betreft jou coachen.
Ik raad je iig 4 dagen retraite aan. Zit erg diep bij jou. Dat megalomane, onderdanige, subversieve en pathologisch gedram bij vrouwen. (en mannen soms). Begin eens met anders te posten. (je bent toch niet zo maniakaal als @mario390 ?)
Daarna praten we misschien verder. Succes ermee. Laterssss.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Nee eentje maarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus jij bent dat serpent dat al mijn fietsen steelt!![]()
![]()
Wie droomt er over DTS?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik droom gelukkig bijna nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als zelfs de crisismanager zijn handen van je aftrekt moet je je zorgen gaan maken paulusTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik niet, alleen al omdat ik bij de meesten geen gezicht bij hebquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:10 schreef Maanvis het volgende:
Als zelfs de crisismanager zijn handen van je aftrekt moet je je zorgen gaan maken paulus![]()
![]()
Helaas. Hij moet eerst zelf aan de bak.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:10 schreef Maanvis het volgende:
Als zelfs de crisismanager zijn handen van je aftrekt moet je je zorgen gaan maken paulus* Contra principia negantem disputari non potest *
Hij heeft tenminste wel telkens een relatie met zijn gedramquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:11 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Helaas. Hij moet eerst zelf aan de bak.
blijkbaar vallen vrouwen toch als een blok voor foute mannen
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste wel telkens een relatie met zijn gedram
blijkbaar vallen vrouwen toch als een blok voor foute mannen![]()
Ok.. echt weg. Geouwehoer...
* Contra principia negantem disputari non potest *
Ok ik zal 4 dagen in retraite gaan. Dan zal @Flippiee en @SuperwormJim hier de boel in de gaten moeten houdenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:03 schreef Straatverlichting het volgende:
@:Paul Ik kom er op terug wat betreft jou coachen.
Ik raad je iig 4 dagen retraite aan. Zit erg diep bij jou. Dat megalomane, onderdanige, subversieve en pathologisch gedram bij vrouwen. (en mannen soms). Begin eens met anders te posten. (je bent toch niet zo maniakaal als @:mario390 ?)
Daarna praten we misschien verder. Succes ermee. Laterssss.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
nicequote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
![]()
Ok.. echt weg. Geouwehoer...Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hier gebeurd toch niks bijzonders, dus ze hoeven de boel niet in de gaten te houden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zeg muis krijg je wel een zaad over je gespoten?
Ja zei de muis, je kunt het zelfs nog zien!
Laat met trots het tomaten zaad op haar shirt zien.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
I love it when you talk dirtyquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg muis krijg je wel een zaad over je gespoten?
Ja zei de muis, je kunt het zelfs nog zien!
Laat met trots het tomaten zaad op haar shirt zien.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ok, afgesproken. Ik doe hetzelfde dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok ik zal 4 dagen in retraite gaan. Dan zal @:flippiee en @:superwormjim hier de boel in de gaten moeten houden* Contra principia negantem disputari non potest *
Omelet du fromagequote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Raar raar wie is dit
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wie lijkt er dan op Deedee?
Goeie vraag, moeten we nog even uitzoekenquote:
Maar Deedee is zijn zus hé"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heeft hij wel een zusje?quote:
Hoiquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok ik zal 4 dagen in retraite gaan. Dan zal @:flippiee en @:superwormjim hier de boel in de gaten moeten houden![]()
Hoi.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Niet alleen van jou.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je mag hem van mij veranderen
Van mij hoeft eniet één standaard te staan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
FipoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gewoon niks neer zetten, of elke week iets anders ofz"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ook niet hoor, maar FF van de week wel en nu zie ik die TTquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik niet, alleen al omdat ik bij de meesten geen gezicht bij hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noem je dat een relatiequote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste wel telkens een relatie met zijn gedram
blijkbaar vallen vrouwen toch als een blok voor foute mannen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedere week wat anders mist ook beetje dan het punt van een topic pointerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon niks neer zetten, of elke week iets anders ofz![]()
![]()
True, maar dat heeft het nu ook niet tochquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere week wat anders mist ook beetje dan het punt van een topic pointer
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Its Paul,quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere week wat anders mist ook beetje dan het punt van een topic pointertell him
Ff een extra grote luier voor doen denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal hem na zijn retraite toespreken. Anders raakt hij in de stress nu
En een slabbetje.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff een extra grote luier voor doen denk ik![]()
Als we dan toch bezig zijn doe dan ook maar een speentjequote:kan die toch ergens aan sabbelen nu de vrouwtjes even taboe zijn
Het is nu al lekker, ben twee uur rond wezen rijden op de scoot. Je ziet echt veel mensen wandelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn doe dan ook maar een speentjekan die toch ergens aan sabbelen nu de vrouwtjes even taboe zijn
! * Flippiee noteert
![]()
Dat zijn beter tempraturen, hier nu weinig zon en 14 gradenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een gedicht over Maanvis
hier is het een beetje bebolkt en 17,3 gradenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zijn beter tempraturen, hier nu weinig zon en 14 gradenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Stomme tekst zeg, zeker als het licht op rood staatquote:
Ah dat is wel iets warmer..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hier is het een beetje bebolkt en 17,3 graden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker driften en daarna een donut met je scootmobielquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nu al lekker, ben twee uur rond wezen rijden op de scoot. Je ziet echt veel mensen wandelenUw ADH vitamine Worst
Mijn thermometer op de scoot gaf 16 graden aan en wij hebben hier nu wel zon. Wat volgens buienran niet zou komen vandaagquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zijn beter tempraturen, hier nu weinig zon en 14 gradenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik woon in het zonnige zuidenquote:
Een gedicht over Maanvis
Dat was een week geleden.quote:
Kleinzoon moet altijd lachen als ik met hem naar de skatebaan ga. Ik doe dan ook wat kleine obstakeltjes hij ligt dan in een deukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier schijnt die ook weer..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn thermometer op de scoot gaf 16 graden aan en wij hebben hier nu wel zon. Wat volgens buienran niet zou komen vandaag![]()
Wel lekker dat je er even op uit kon"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een week geleden.
Kleinzoon moet altijd lachen als ik met hem naar de skatebaan ga. Ik doe dan ook wat kleine obstakeltjes hij ligt dan in een deuk
Uw ADH vitamine Worst
Di e heeft de vaart er goed inquote:
Een gedicht over Maanvis
Worst heeft de smaak te pakkenquote:
Lekker makkelijk tochquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:14 schreef hemarookworst het volgende:
Zo van de Koopgoottrappen afdenderen
[ afbeelding ]
Het rijdt ook zo door
Denk niet die dat voor elkaar krijgt.quote:
Zo de hele pui eruitquote:
Benidorm bastardsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
EEn bolk you tubjeNIet geklikt
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ben op puzzeljacht gegaan kruidvat en trekpleisterquote:
Ze hadden bij de trekpleister maar twe soorten een die jij had en een met allemaal gebouwen. Eigenlijk niet mijn ding maar toch maar mee genomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn moeder puzzelt ook wat af in de lockdownquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben op puzzeljacht gegaan kruidvat en trekpleister
Ze hadden bij de trekpleister maar twe soorten een die jij had en een met allemaal gebouwen. Eigenlijk niet mijn ding maar toch maar mee genomen
Een gedicht over Maanvis
Ik maakte ze veel online, maar wilde een keer een gewone gaan doenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn moeder puzzelt ook wat af in de lockdown
Ik maak graag puzzels van natuur niet zo met gebouwen en mensen. Maar moeilijk te krijgen nu. En online bestellen is hartstikke duurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
O die hebben ze zat in de winkel liggen, is dat de nieuwe hype?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:48 schreef mazaru het volgende:
Ik heb er ook weer 1 klaar![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen idee. Ik doe niet mee aan hypes. Ik doe gewoon wat ik leuk vindquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die hebben ze zat in de winkel liggen, is dat de nieuwe hype?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Volgens mij heb ik die ookquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben op puzzeljacht gegaan kruidvat en trekpleister
Ze hadden bij de trekpleister maar twe soorten een die jij had en een met allemaal gebouwen. Eigenlijk niet mijn ding maar toch maar mee genomen
Kruidvat had ze niet meer?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, die had alleen maar die Maz liet zien en die vind ik persoonlijk niet mooi.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook
Kruidvat had ze niet meer?
Die ik nu heb ook niet echt. Maar ja kon niets anders vindenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
Puzzelen zal toch nooit mijn ding worden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ouwetje, maar wel leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:58 schreef Maanvis het volgende:
@:tot @:jerney deze muziek is geniaal![]()
![]()
Je hoeft mij ook niet te komen helpen hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Puzzelen zal toch nooit mijn ding worden.
Ik vind het wel leuk, alleen ben er nu ook ff mee gestoptquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Puzzelen zal toch nooit mijn ding worden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ben de kantstukjes aan het uitzoeken maar heb nu al last van mijn nek en schouders ( soms haat ik mijn lijf)quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, alleen ben er nu ook ff mee gestoptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien anders op de bank de stukjes uit zoekenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben de kantstukjes aan het uitzoeken maar heb nu al last van mijn nek en schouders ( soms haat ik mijn lijf)"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je zal aan mijn hulp ook niet veel hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft mij ook niet te komen helpen hoor
Nee, dat gaat hem helemaal niet wordenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien anders op de bank de stukjes uit zoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zal aan mijn hulp ook niet veel hebben.
Ik puzel wel met mijn modelbouw.
ieder zijn eigen gepuzzelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met treinrails kan je ook leuk puzzelen.
Dat is waarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Met treinrails kan je ook leuk puzzelen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
https://www.nu.nl/sport-o(...)f-met-volleybal.html
gisteren daft punk, nu lonneke sloetjesTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Okquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:28 schreef Maanvis het volgende:
gisteren daft punk, nu lonneke sloetjes"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-02-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 4124 / +250 / +161 / 6785 / 8562
2. FreshFruit / 1423 / +30 / +39 / 2817 / 3543
3. Superbadeendje / 916 / +19 / +7 / 1466 / 2108
4. Mrsloveable / 894 / +20 / +38 / 2275 / 2906
5. DerRabbit / 795 / +34 / +0 / 1754 / 2198
6. mario390 / 689 / +12 / +42 / 961 / 1532
7. Maanvis / 614 / +32 / +45 / 1249 / 1622
8. ToT / 490 / +11 / +3 / 1805 / 2124
9. Rafeiro / 486 / +98 / +45 / 458 / 621
10. PlymouthFury / 474 / +31 / +5 / 518 / 668
11. hemarookworst / 445 / +35 / +26 / 1195 / 1466
12. aloa / 380 / +15 / +0 / 2052 / 2300
13. Homijn / 376 / +0 / +0 / 445 / 592
14. chufi / 342 / +27 / +45 / 288 / 458
15. Fogel / 341 / +16 / +2 / 598 / 777
16. m1st1g / 319 / +5 / +0 / 611 / 717
17. mazaru / 305 / +28 / +4 / 1007 / 1146
18. Paul / 257 / +13 / +9 / 1053 / 1240
19. engine / 251 / +29 / +33 / 197 / 273
20. DJMO / 223 / +18 / +6 / 583 / 789SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Daar hou ik mij totaal niet mee bezig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:28 schreef Maanvis het volgende:
gisteren daft punk, nu lonneke sloetjes
Yeah bijna 5000nog niet helemaal maar we gaan richting
nu ook t-shirts van alexTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik ook niet. Die mensen doen ook hun bestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog geen eens als poetsdoek.
Dus datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het aantal positieve tests onder bewoners en medewerkers van verpleeghuizen is sinds de start van de vaccinatiecampagne sterk afgenomen, blijkt uit cijfers van het nationale coronadashboard. Op 19 januari, een dag nadat de eerste bewoners hun doses toegediend kregen, waren op bijna achthonderd locaties besmettingen vastgesteld. Vijf weken later gaat het nog om 464 locaties."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
GaGaat de goede kant opquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Het aantal positieve tests onder bewoners en medewerkers van verpleeghuizen is sinds de start van de vaccinatiecampagne sterk afgenomen, blijkt uit cijfers van het nationale coronadashboard. Op 19 januari, een dag nadat de eerste bewoners hun doses toegediend kregen, waren op bijna achthonderd locaties besmettingen vastgesteld. Vijf weken later gaat het nog om 464 locaties.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan nu vast weer een stijging zien vandaag, weeekend van het schaatsen daarna weekend van de zonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben benieuwd wat ze vanavond gaan mededelen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Met een maximumtemperatuur van 15 graden in De Bilt is deze dinsdag officieel de vierde zachte dag op rij. Sinds het begin van de metingen in 1901 is dat niet eerder voorgekomen in de winter, meldt Weerplaza."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Volgens mij is alles al uitgelekt. De kappers gaaan sowieso openquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze vanavond gaan mededelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zou voor mij hard nodig zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is alles al uitgelekt. De kappers gaaan sowieso open
Ach je komt toch nergens, niemand die zich er aan stoortquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou voor mij hard nodig zijn.
Als ik op sol. gesprek moet dan wil ik er wel netjes er uitzien.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach je komt toch nergens, niemand die zich er aan stoortActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Flink wat gel er inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een hekel aan gel.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat rust zeer gezond is voor den mens dus al iedereen nu even een uurtje of 450 hun rust pakt!![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dit maakt het kabinet vanavond waarschijnlijk bekend: naar de kapper, naar school en meer sportenquote:
Het kabinet maakt naar alle waarschijnlijkheid vanavond extra versoepelingen bekend. Hoewel de avondklok blijft, wil het ook sporten voor jongeren in groepen mogelijk maken. Naast kappers mogen mogelijk meer mensen met een contactberoep weer aan het werk.
https://www.destentor.nl/(...)er-sporten~ac84af66/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kom hier voor mijn rust.
Ja GVD effe stil nur! Ich muste die punkten pakken ja!![]()
![]()
Heb alleen rust als jij hier niet bent, dus als je het goed met me voorhebt ga je 450 uur wegquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat rust zeer gezond is voor den mens dus al iedereen nu even een uurtje of 450 hun rust pakt!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
O nee niet weer een. Vanmorgen al weer genoeg gejank gehad van iemand di e jou in wil halenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
Daarom mussen sie stil zijn, ich muste die punkte terug pakken!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee niet weer een. Vanmorgen al weer genoeg gejank gehad van iemand di e jou in wil halenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Neinquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom mussen sie stil zijn, ich muste die punkte terug pakken!
GVD die menschen luisteren nicht!quote:![]()
![]()
Nein nein neinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Niemand is lief hier, ich musse die mods erbij halen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen Paul aubquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
Niemand is lief hier, ich musse die mods erbij halen!
Dan kunnen ze hier mooi de mensen die zeiken wegsturen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Volgens mij heeft iemand account van DerRabbit gekaaptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie zeikt er dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Dan kunnen ze hier mooi de mensen die zeiken wegsturen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Banaanvraag gesteld ergo ban!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hey Natte
quote:dat is gewoon een wereldreis.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ook een kort uitstapje naar W&T![]()
![]()
@Mrsloveable wat zei ik
Bij het RIVM zijn de afgelopen week bijna dertigduizend positieve testen gemeld. Het gaat om een stijging van 19 procent ten opzichte van één week eerder, toen werden echter fors minder mensen getest door het koude winterweer. Volgens de experts hebben maatregelen als de avondklok en bezoekersregelingen een verdere stijging van het aantal besmettingen voorkomen. Het gezondheidsinstituut spreekt tevens van een derde coronagolf.
https://www.nu.nl/coronav(...)-met-10-procent.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet echt eens een bingokaart maken, zo voorspelbaar...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:07 schreef Dotteke het volgende:
@:Mrsloveable wat zei ik
Bij het RIVM zijn de afgelopen week bijna dertigduizend positieve testen gemeld. Het gaat om een stijging van 19 procent ten opzichte van één week eerder, toen werden echter fors minder mensen getest door het koude winterweer. Volgens de experts hebben maatregelen als de avondklok en bezoekersregelingen een verdere stijging van het aantal besmettingen voorkomen. Het gezondheidsinstituut spreekt tevens van een derde coronagolf.
https://www.nu.nl/coronav(...)-met-10-procent.html100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat is de hoofdprijs?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een bingokaart maken, zo voorspelbaar...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ook wel te verwachtenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:07 schreef Dotteke het volgende:
@:Mrsloveable wat zei ik
https://www.nu.nl/coronav(...)-met-10-procent.html"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar wat moet ik dan met mijn lulquote:
Ja en toch worden de teugels losser gelaten zoals het er na uit zietquote:
Zitten we over een maand in totale lockdownWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De hand geven en in je muil laten spugenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan met mijn lul
Het maar dat hadden ze ook voorspeld en de mensen die het hardste roepen dat ze niet meer willen zorgen er zelf voor dat het niet stoptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dan moet ik nog mee konijnen vrouwtjes teleur gaan stellenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De hand geven en in je muil laten spugen
Mijn mening hierover is dat zelfs ik het beter zou doen dan wat zooitje ongeregeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en toch worden de teugels losser gelaten zoals het er na uit ziet
Zitten we over een maand in totale lockdown100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als je het net zo goed doet als je modschap heb ik er totaal geen vertrouwen inquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn mening hierover is dat zelfs ik het beter zou doen dan wat zooitje ongeregeld.
Als mod bepaal je het beleid nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je het net zo goed doet als je modschap heb ik er totaal geen vertrouwen in100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maar je bepaald wel je acties en die zijn net zo geweldig als het huidige beleidquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als mod bepaal je het beleid nietOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
JJe mag 1 bezoeker per dag in je huis als je nu zorgt dat je veel holletjes hebt ...................quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan moet ik nog mee konijnen vrouwtjes teleur gaan stellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan mag ik maar 450 bezoekers per dag hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JJe mag 1 bezoeker per dag in je huis als je nu zorgt dat je veel holletjes hebt ...................![]()
Over een maand heb je ook een dagklok erbij. Van 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00 mag niemand op straat.
Oo wacht ff dat zijn normale werktijden.![]()
![]()
Ja ze gaan nu toegeven aan het zeurende volks terwijl het eigenlijk nog niet kanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn mening hierover is dat zelfs ik het beter zou doen dan wat zooitje ongeregeld.
Beter nog een maandje zo dan straks weer terug bij af
Meld je aan Natte en neem het maar overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er klopt geen donder van.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daar laat ik het bij voor vandaag![]()
Ik ga bijna denken dat je een echt konijn bentquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan mag ik maar 450 bezoekers per dag hebben![]()
Nog steeeds veel teveel, ik dacht dat vaccin 95% zou beschermen maar het beschermt dus maar 50%quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het is wel lekker weer om te fietsen nu he was heerlijk buiten vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar zou het over een maand anders zijn, ik zelf denk van niet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Rutte moest gewoon langs de kapper.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er klopt geen donder van.
En daar laat ik het bij voor vandaag100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ZIjn allemaal ook nog maar 1 x geent he en maar 1 miljoen van de 17quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nog steeeds veel teveel, ik dacht dat vaccin 95% zou beschermen maar het beschermt dus maar 50%Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dan hebben we de antiliaanse variant. langzaam en niet weg te krijgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar zou het over een maand anders zijn, ik zelf denk van niet![]()
de verzorgingstehuizen zouden eerst komenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn allemaal ook nog maar 1 x geent he en maar 1 miljoen van de 17Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja hij had al een jaar een afspraak staan las ik ergens.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rutte moest gewoon langs de kapper.![]()
Vorig jaar zomer ging het ook een stuk beterquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar zou het over een maand anders zijn, ik zelf denk van niet
Moeten mee mensen geent worden maar je als je niet heb kan je ook niet entenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar gaat het ook beter mee tochquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de verzorgingstehuizen zouden eerst komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is dat normaal dat je moeder je tieten eruit haaltquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ze zijn wel vroegquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is dat normaal dat je moeder je tieten eruit haalt
Het is nog lang geen vrijmi het is dimiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hier een lekker zonnetje.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het is hier 18.3 gradenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Blijkbaar wel in die cultuur.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is dat normaal dat je moeder je tieten eruit haalt![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Mag ik ook ff proeven?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb hier een lekker zonnetje.![]()
![]()
een dictietuurquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hij is nog heel heetquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jij dacht dat ik geen echt konijn bentquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat je een echt konijn bent![]()
"3846 nieuwe besmettingen, minder dan gemiddeld" en daarboven een "RIVM meldt bijna 19 procent meer coronabesmettingen"
Ja wat is het nu dan?How can I make this topic about me?![]()
Ik heb nog nooit een konijn gezien dat kan typen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik geen echt konijn bent![]()
How can I make this topic about me?![]()
neergestegen, dat zie je toch? ook wel omhoog gedaald genoemdquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
"3846 nieuwe besmettingen, minder dan gemiddeld" en daarboven een "RIVM meldt bijna 19 procent meer coronabesmettingen"
Ja wat is het nu dan?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja, en plus en min geeft hetzelfde, dus er is geen verandering.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neergestegen, dat zie je toch? ook wel omhoog gedaald genoemdHow can I make this topic about me?![]()
Ze moeten iets om de avondklok te kunnen handhavenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja wat is het nu dan?![]()
Dan onderschat je konijnenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een konijn gezien dat kan typen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
man man wie fallt zo en mist ein?quote:![]()
![]()
![]()
Oke Rutte je moet mij persoonlijk hebben he????quote:Afgelopen zondag werd al bekend dat kappers op korte termijn weer open mogen. Nu blijkt dit ook te gelden voor de andere contactberoepen, zoals pedicures, rijinstructeurs en masseurs. Alleen sekswerkers mogen voorlopig nog niet aan de slag.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ook sportscholen nog steeds niet open. Dat is net zo erg.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke Rutte je moet mij persoonlijk hebben he????
En natuurlijk kun je gaan hardlopen (let op: op tijd weer thuis zijn (avondklok)) en een homegym gaan opzetten, maar kom ....How can I make this topic about me?![]()
Een gedicht over Maanvis
Hier ook 18 lekker hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DDat dacht ik niet dat denk ik nogquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik geen echt konijn bent![]()
Ja, heerlijk. Net bezig geweest in de tuin. Ook dat begint weer. Tuindeur open, kan het lekker doorwaaien...quote:How can I make this topic about me?![]()
Die 19% is van afgelopen weekquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja wat is het nu dan?
Bij het RIVM zijn de afgelopen week bijna dertigduizend positieve testen gemeld. Het gaat om een stijging van 19 procent ten opzichte van één week eerder, toen werden echter fors minder mensen getest door het koude winterweer. VWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet nog naar buiten.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Je kent me toch al een tijdjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb me blijkbaar in 1 superkonijn gemist.![]()
Ja, dus eigenlijk is er geen verandering. Minder testen = minder gemelde besmettingen. Logisch.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die 19% is van afgelopen week
Bij het RIVM zijn de afgelopen week bijna dertigduizend positieve testen gemeld. Het gaat om een stijging van 19 procent ten opzichte van één week eerder, toen werden echter fors minder mensen getest door het koude winterweer. VHow can I make this topic about me?![]()
Dan denk je duidelijk heul verkeerdquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:44 schreef Dotteke het volgende:
D
[..]
Dat dacht ik niet dat denk ik nog![]()
Ja, tuin weer komt er weer aan moet hier ook aan de gang, onkruid tussen de tegels weghalen. Dacht doe kunstgras en tegels dan heb ik geen omkijken meerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Net bezig geweest in de tuin. Ook dat begint weer. Tuindeur open, kan het lekker doorwaaien...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is heerlijk ontspannend, beetje in de tuin klooien. Het is geen leuk werk maar het is ontspannend werk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, tuin weer komt er weer aan moet hier ook aan de gang, onkruid tussen de tegels weghalen. Dacht doe kunstgras en tegels dan heb ik geen omkijken meer
Kunstgras is het toch niet.How can I make this topic about me?![]()
Ja maar waarschijnlijk wel veel mee besmette mensen die zich niet hebben laten testenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dus eigenlijk is er geen verandering. Minder testen = minder gemelde besmettingen. Logisch.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Overdag is hij een man, maar zodra hij klaar is met zijn werk veranderd hij in een konijn ( jambers stem)quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan denk je duidelijk heul verkeerd
Ja hier moet ik ook weer eens aan de slag met de tegels; je kunt precies zien waar ik een pad in de sneeuw geschoven heb; daar zijn de tegels brandschoon!![]()
![]()
Het is voor mij lijf een hel in de tuin werken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is heerlijk ontspannend, beetje in de tuin klooien. Het is geen leuk werk maar het is ontspannend werk.
Kunstgras is het toch niet.
Ik heb het altijd graag gedaan en genoot er van. Maar nu wil het echt niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is echt klote voor je.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is voor mij lijf een hel in de tuin werken.
Ik heb het altijd graag gedaan en genoot er van. Maar nu wil het echt niet meer
Dat maakt kunstgras wel aanlokkelijk om te nemen om verder weinig werk aan de tuin te hebben.How can I make this topic about me?![]()
Het gazonnetje begint gelukkig nu al wat te herstellen van de schade van de winter. Ff kijken of ik daar dan überhaupt nog wat aan ga doen of niet.
Wel ff de tegels voor en achter reinigen, en op een gegeven moment de kozijnen schilderen hier.![]()
Ik heb helaas wildgroei in de tuin, een distelachtige plant met vreselijke stekels.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:51 schreef ToT het volgende:
Ja hier moet ik ook weer eens aan de slag met de tegels; je kunt precies zien waar ik een pad in de sneeuw geschoven heb; daar zijn de tegels brandschoon!
Nu momenteel alles nog niet in bloei is, is het een mooie gelegenheid om te kijken of ik die definitief weg kan krijgen. Maar de wortels van dat rotding zitten diep en overal.How can I make this topic about me?![]()
In het gazon, of tussen de planten?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb helaas wildgroei in de tuin, een distelachtige plant met vreselijke stekels.
Nu momenteel alles nog niet in bloei is, is het een mooie gelegenheid om te kijken of ik die definitief weg kan krijgen. Maar de wortels van dat rotding zitten diep en overal.
Hier heb ik echt alles af zitten graven....twee keer zelfs!![]()
![]()
Even de Kärcher erop?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:55 schreef ToT het volgende:
Het gazonnetje begint gelukkig nu al wat te herstellen van de schade van de winter. Ff kijken of ik daar dan überhaupt nog wat aan ga doen of niet.
Wel ff de tegels voor en achter reinigen, en op een gegeven moment de kozijnen schilderen hier.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: