SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Yeahhhvoor iedereen
DouchetijdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je doet niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dochter geent met AZ en nu heel ziekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-02-2021 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 4045 / +250 / +82 / 6718 / 8470
2. FreshFruit / 1423 / +30 / +39 / 2817 / 3543
3. Superbadeendje / 909 / +19 / +0 / 1464 / 2096
4. Mrsloveable / 856 / +20 / +0 / 2233 / 2853
5. DerRabbit / 795 / +34 / +0 / 1754 / 2198
6. mario390 / 686 / +12 / +39 / 953 / 1518
7. Maanvis / 590 / +32 / +21 / 1223 / 1584
8. ToT / 487 / +11 / +0 / 1799 / 2114
9. Rafeiro / 486 / +98 / +45 / 458 / 621
10. PlymouthFury / 469 / +31 / +0 / 515 / 662
11. hemarookworst / 439 / +35 / +20 / 1178 / 1446
12. aloa / 380 / +15 / +0 / 2052 / 2300
13. Homijn / 376 / +0 / +0 / 445 / 592
14. chufi / 342 / +27 / +45 / 288 / 458
15. Fogel / 341 / +16 / +2 / 597 / 776
16. m1st1g / 319 / +5 / +0 / 611 / 717
17. mazaru / 301 / +28 / +0 / 1001 / 1139
18. engine / 251 / +29 / +33 / 197 / 273
19. Paul / 248 / +13 / +0 / 1039 / 1218
20. DJMO / 221 / +18 / +4 / 566 / 769SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Astra Zenica -corona vaccinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haai haaiquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Jerney, ook al zo vroege vogel
Ja meestal wel hoor! Ga zo lekker kliederen!![]()
![]()
En tevens ...
KUTHAAN
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja best welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
47quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker, ik ga zo eens even naar het kruidvat kijken voor een legpuzzelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Haai haai
Ja meestal wel hoor! Ga zo lekker kliederen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk knap ze snel opquote:![]()
sterkte mop
Dank je en ze was zo bang voor juist AZ omdat er zoveel om te doen was/quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hopelijk knap ze snel op![]()
sterkte mop
Op haar werk ging bijna niemand hem halen die wachten allemaal op een andereDank je,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohhh veel plezierquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ik ga zo eens even naar het kruidvat kijken voor een legpuzzel![]()
![]()
Bijwerkingen zijn er wel daar ontkom je niet aan. De een heeft er meer last van als de ander.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut dan
Ik hoop dat ze zich snel beter voelt.
IK hoop het ook voor haar, het is er niet een die snel der bed in duikt of zich ziek meld op haar werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij zit momenteel tussen zeggen en doen een heel tijdsbestekquote:![]()
Moet eerst wachten komt iemand haar het laminaat kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ok maar als ze zo hevig zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijwerkingen zijn er wel daar ontkom je niet aan. De een heeft er meer last van als de ander.
IK hoop het ook voor haar, het is er niet een die snel der bed in duikt of zich ziek meld op haar werk.
Waarom kozen ze dan net voor AZ?![]()
Hey Shii Dank jequote:![]()
Hoe is het met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AZ is heel goedkoop per vaccin.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ok maar als ze zo hevig zijn
Waarom kozen ze dan net voor AZ?How can I make this topic about me?![]()
Hey GG c+/quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Beterschap Dotteke aan je dochter.
Dank je welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ken dat hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij zit momenteel tussen zeggen en doen een heel tijdsbestek![]()
Moet eerst wachten komt iemand haar het laminaat kijken
Oh bah altijd vervelend wanneer je moet wachten... hebben ze wel een beetje een redelijke tijdsindicatie gegeven?![]()
Hoe was dat spreekwoord ook al weer?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
AZ is heel goedkoop per vaccin.
'goedkoop is duurkoop'
Goed hoor. Ben alleen een beetje druk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Shii Dank je![]()
Hoe is het met jou?![]()
Er is nogal veel te doen over dat vaccin Was eerst voor de ouderen en zieken bedoeld, maar nu schijnt het niet voldoende op ouderen getest te zijn. Maar wat er nu precies mis is weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ok maar als ze zo hevig zijn
Waarom kozen ze dan net voor AZ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In dit geval wel. En omdat AZ zo goedkoop is tov de andere merken heeft de EU er ook heel veel van besteld.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe was dat spreekwoord ook al weer?
'goedkoop is duurkoop'How can I make this topic about me?![]()
Ohhhhquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
AZ is heel goedkoop per vaccin.Ja, was te verwachten natuurlijk...
Beetje zoals Mooikaap mooikoppijnwijn...![]()
![]()
Nee, maar dat vind ik ook niet erg, zit toch hele dagen thuis. ALleen zag ik gisteren avond dat ze bij het kruidvat puzzels in de aanbieding hadden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Ken dat haha
Oh bah altijd vervelend wanneer je moet wachten... hebben ze wel een beetje een redelijke tijdsindicatie gegeven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn te horen. Druk met je werk?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:41 schreef shiitake het volgende:
[..]
Goed hoor. Ben alleen een beetje druk.
Het is wel fijn in deze tijden iets te doen te hebben lijkt mij, moet alleen niet te veel wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kreeg ik geen koppijn vanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:42 schreef jerney het volgende:
[..]
OhhhhJa, was te verwachten natuurlijk...
Beetje zoals Mooikaap mooikoppijnwijn...
Ik heb een kudt lijf maar zuipen had ik nooit last, geen koppijn, geen kater, niet dronkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja lekker handig, alle ouderen en zieken alsnog doodziek.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is nogal veel te doen over dat vaccin Was eerst voor de ouderen en zieken bedoeld, maar nu schijnt het niet voldoende op ouderen getest te zijn. Maar wat er nu precies mis is weet ik niet.
Mijn moeder was daar ook al wat ongerust over...![]()
Ahh en nu kriebelt hetquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind ik ook niet erg, zit toch hele dagen thuis. ALleen zag ik gisteren avond dat ze bij het kruidvat puzzels in de aanbieding hadden.![]()
![]()
Onze lieve Dottie is een stiekeme zeebonk. Moet ik immer om giebelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg ik geen koppijn van
Ik heb een kudt lijf maar zuipen had ik nooit last, geen koppijn, geen kater, niet dronken![]()
![]()
Pfff zo vroeg nog?
Ik wil weg, maar kan pas na negen uur inchecken bij NS
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:47 schreef DJMO het volgende:
Pfff zo vroeg nog?
Ik wil weg, maar kan pas na negen uur inchecken bij NS
Heb je nog mooi tijd voor een kopje
How can I make this topic about me?![]()
Ja, daarom hebben ze daar van af gezienquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja lekker handig, alle ouderen en zieken alsnog doodziek.
Mijn moeder was daar ook al wat ongerust over...
Maar ik dacht ook bij een van de eerste te horen als risico patient maar helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou kriebelen is een groot woord. Hebben ze hem nog leuk is die weg pechquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kunt beter om me giebelen dan om me jankenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Onze lieve Dottie is een stiekeme zeebonk. Moet ik immer om giebelen.
Rhoon (net onder Rotterdam). Mijn tante (70+) heeft eenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe?
Heb je nog mooi tijd voor een kopje![]()
Nijntje
badlaken voor me liggen. Haar man is eind vorig jaar overleden, en het klonk zo ontzettend sneu toen ze vroeg of ik nog wel eens in de buurt was of dat ze hem moest opsturen, dat ik spontaan zei dat ik deze week wel even langs zou wippen.
O dan heb je nog een uurquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:47 schreef DJMO het volgende:
Pfff zo vroeg nog?
Ik wil weg, maar kan pas na negen uur inchecken bij NSWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah leuk. Even een familietrip dus. Even bijpraten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rhoon (net onder Rotterdam). Mijn tante (70+) heeft eenNijntje
badlaken voor me liggen. Haar man is eind vorig jaar overleden, en het klonk zo ontzettend sneu toen ze vroeg of ik nog wel eens in de buurt was of dat ze hem moest opsturen, dat ik spontaan zei dat ik deze week wel even langs zou wippen.
Ja, neem nog wel een koffie. Ga om half negen ongeveer lopen richting station.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, ik besefte me op het moment dat ze het vroeg, ik mijn familie eigenlijk alleen nog op begrafenissen zag. Dus ja, toch maar eens verandering in aanbrengen. Zoveel familie heb ik niet meerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah leuk. Even een familietrip dus. Even bijpraten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Lief, leuk voor je tante. IN deze tijd iemand verliezen is zo veel zwaarder.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rhoon (net onder Rotterdam). Mijn tante (70+) heeft eenNijntje
Er komt bijna niemand bij je, je kan bijna nergens naar toe
Ik merk het aan mijn vaderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent reisluchtig genoeg dus daar ligt het niet aanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik besefte me op het moment dat ze het vroeg, ik mijn familie eigenlijk alleen nog op begrafenissen zag. Dus ja, toch maar eens verandering in aanbrengen. Zoveel familie heb ik niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de taxichauffeurs willen eerst, zag ikquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom hebben ze daar van af gezien
Maar ik dacht ook bij een van de eerste te horen als risico patient maar helaas
Misschien sowieso best om even de kat uit de boom te kunnen kijken. Hoe zat we het allemaal ook zijn.![]()
Iedereen wil eerst, lijkt het wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja de taxichauffeurs willen eerst, zag ik
Misschien sowieso best om even de kat uit de boom te kunnen kijken. Hoe zat we het allemaal ook zijn.How can I make this topic about me?![]()
Dat laatste laat ik aan andere users over hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kunt beter om me giebelen dan om me janken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief, leuk voor je tante. IN deze tijd iemand verliezen is zo veel zwaarder.
Er komt bijna niemand bij je, je kan bijna nergens naar toe
Ik merk het aan mijn vaderKlopt. En als ik m'n tante er een plezier mee doe waarom dan niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent reisluchtig genoeg dus daar ligt het niet aanIk heb er één en ik ben er trots op
Ja ik ben het ook zat, maar wat moet moet. Mensen willen alles veel te vroeg, waardoor de kans dat het weer oplaait nog vel te veel aanwezig isquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja de taxichauffeurs willen eerst, zag ik
Misschien sowieso best om even de kat uit de boom te kunnen kijken. Hoe zat we het allemaal ook zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik hoef niet zo nodig hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen wil eerst, lijkt het wel.
Ja, een keuze welk vaccin je toegediend gaat krijgen heb je niet. Je kunt alleen weigeren?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja lekker handig, alle ouderen en zieken alsnog doodziek.
Mijn moeder was daar ook al wat ongerust over...How can I make this topic about me?![]()
Ja iedereen wil z’n vrijheid terug, maar denk even aan de mensen die al een jaar opgesloten zitten in hun huis ofzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen wil eerst, lijkt het wel.![]()
![]()
Nou ik neem wel een shot als de oproep komt. Maar geen AZ. En ook geen Moderna.quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat laatste laat ik aan andere users over hahais goed doe maar straks ga jij het gejank krijgen als je weer full mee gaat doen
Over Moderna heb ik nog helemaal niets negatiefs gehoordquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik neem wel een shot als de oproep komt. Maar geen AZ. En ook geen Moderna.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, precies. Al die sjappies die demonstratief staan te knuffelen en joelen in het park mogen wel over de knie.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben het ook zat, maar wat moet moet. Mensen willen alles veel te vroeg, waardoor de kans dat het weer oplaait nog vel te veel aanwezig is![]()
![]()
Ja, daarom toch des te kwalijk dat ze voor de goedkoopste gaan. 🙄quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een keuze welk vaccin je toegediend gaat krijgen heb je niet. Je kunt alleen weigeren?![]()
Ja dat in het Vondelpark eergisteren was absurd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, precies. Al die sjappies die demonstratief staan te knuffelen en joelen in het park mogen wel over de knie.How can I make this topic about me?![]()
Haha ik kan daarmee om. Daar giebel ik ook omquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]is goed doe maar straks ga jij het gejank krijgen als je weer full mee gaat doen
![]()
![]()
En straks de jongeren weer naar school die dan weer massaal de winkel in gaan en met geen regel rekeninghouden en met een grote groep in je nek gaan staan hijgen bij de kassa.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, precies. Al die sjappies die demonstratief staan te knuffelen en joelen in het park mogen wel over de knie.
Echt ik ga een waterkanon op mijn scootmobiel maken en zet een geluid van machine geweren die afgaan op mijn telefoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nou ik twijfel eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik neem wel een shot als de oproep komt. Maar geen AZ. En ook geen Moderna.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja echt niet normaal, wat een stel egoïstische eikels bij elkaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat in het Vondelpark eergisteren was absurd.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En straks de jongeren weer naar school die dan weer massaal de winkel in gaan en met geen regel rekeninghouden en met een grote groep in je nek gaan staan hijgen bij de kassa.
Echt ik ga een waterkanon op mijn scootmobiel maken en zet een geluid van machine geweren die afgaan op mijn telefoonIk wil dan wel een vlieg op de muur zijn
![]()
![]()
Normaal ik ook wel hoor, maar bijna iedere morgen gaat wel een keer vervelen en dan tik ik wel eens iets wat niet goed is, maar mijn del knop is geduldig en veegt alles weer wegquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha ik kan daarmee om. Daar giebel ik ook om
Ik maakte eergisteren een stadswandeling door Amsterdam (was op weg naar de begraafplaats van m'n moeder, toen ik er in de trein naar Rotterdam achterkwam dat de bus daar naar toe in het weekend niet reed).quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat in het Vondelpark eergisteren was absurd.
Het was overal druk, westerpark, binnenstad, pas richting de Bijlmer werd het een stuk rustiger.Ik heb er één en ik ben er trots op
Niet op het stuur van de scoot? ALs ze dan heel vervelend zijn kan je ze nog ff gaan pesten door de zoemen in hun orenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:05 schreef jerney het volgende:
[..]Ik wil dan wel een vlieg op de muur zijn
Hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Normaal ik ook wel hoor, maar bijna iedere morgen gaat wel een keer vervelen en dan tik ik wel eens iets wat niet goed is, maar mijn del knop is geduldig en veegt alles weer wegIedereen heeft z’n momentjes waar het even genoeg is.
Je bent normaal altijd erg geduldig met hem.
![]()
![]()
Dat zal hopelijk wel meevallen toch? Hier vlakbij is ook een middelbare school waarbij de jeugd in de tussenuren de supermarkt in gaat, maar ze moeten allemaal een winkelkar en ze moeten allemaal een mondkapje op, en anders mogen ze de winkel niet in.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En straks de jongeren weer naar school die dan weer massaal de winkel in gaan en met geen regel rekeninghouden en met een grote groep in je nek gaan staan hijgen bij de kassa.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet op het stuur van de scoot? ALs ze dan heel vervelend zijn kan je ze nog ff gaan pesten door de zoemen in hun orenIk zie het voor me en ja ik wil dit.
![]()
De Enter-toets zit vlak onder de Del-toets. Ging wel eens mis dusquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Normaal ik ook wel hoor, maar bijna iedere morgen gaat wel een keer vervelen en dan tik ik wel eens iets wat niet goed is, maar mijn del knop is geduldig en veegt alles weer weg
Bwah mensen zat echt geen geduld hebben om even te wachten ook hoor. Inclusief winkelpersoneel. Allemaal in die aura.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal hopelijk wel meevallen toch? Hier vlakbij is ook een middelbare school waarbij de jeugd in de tussenuren de supermarkt in gaat, maar ze moeten allemaal een winkelkar en ze moeten allemaal een mondkapje, en anders mogen ze er niet in.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Enter-toets zit vlak onder de Del-toets. Ging wel eens mis dus![]()
![]()
Gelukkig werkt hier de enter toets niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Enter-toets zit vlak onder de Del-toets. Ging wel eens mis dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat je mobiel zit...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig werkt hier de enter toets niet.How can I make this topic about me?![]()
Ja?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit heel vaak posts nog na te editten.
Ik alleen om mijn typo’s
Als het eruit is, is het eruit![]()
![]()
The saying goes: "What has been said cannot be unsaid". Maar gelukkig valt hier nog wat te editten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja?
Ik alleen om mijn typo’s
Als het eruit is, is het eruit
Ik weet alleen niet of elke edit ook bewaard blijft, te zien door modjes en admins.How can I make this topic about me?![]()
Fatsoen met terugwerkende krachtquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
The saying goes: "What has been said cannot be unsaid". Maar gelukkig valt hier nog wat te editten.![]()
![]()
Op mijn forum was dat welquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
The saying goes: "What has been said cannot be unsaid". Maar gelukkig valt hier nog wat te editten.
Ik weet alleen niet of elke edit ook bewaard blijft, te zien door modjes en admins.
Soms keek ik wel![]()
![]()
Goed. ik ben er weg van mensjes. Tot mobiel
Goede reis!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:23 schreef DJMO het volgende:
Zullen wij nog een koffie nemen Jerney?How can I make this topic about me?![]()
Jij mag de mijne hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goede reis!
Zullen wij nog een koffie nemen Jerney?
Ik ga voor Griekse yoghurt met bosbessen![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij mag de mijne hebben
Ik ga voor Griekse yoghurt met bosbessenHow can I make this topic about me?![]()
Dank! Het is er vandaag een met hindernissen, door werkzaamheden tussen Schagen en Amsterdam.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goede reis!
Zullen wij nog een koffie nemen Jerney?
Mag eerst met de sprinter naar Alkmaar, daar een bus naar Uitgeest, daarvandaan naar Amsterdam om daar over te stappen op de trein naar Rotterdam.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, zit nu op de lap, maar ook hier op mobiel werkt er geen enter knop je moet altijd op invoeren klikkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je heb het weerdrukquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank! Het is er vandaag een met hindernissen, door werkzaamheden tussen Schagen en Amsterdam.
Mag eerst met de sprinter naar Alkmaar, daar een bus naar Uitgeest, daarvandaan naar Amsterdam om daar over te stappen op de trein naar Rotterdam.![]()
![]()
Ellende dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank! Het is er vandaag een met hindernissen, door werkzaamheden tussen Schagen en Amsterdam.
Mag eerst met de sprinter naar Alkmaar, daar een bus naar Uitgeest, daarvandaan naar Amsterdam om daar over te stappen op de trein naar Rotterdam.How can I make this topic about me?![]()
Ja voor mods FA en admin is het terug te zienquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
The saying goes: "What has been said cannot be unsaid". Maar gelukkig valt hier nog wat te editten.
Ik weet alleen niet of elke edit ook bewaard blijft, te zien door modjes en admins.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne dat DJMOquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:23 schreef DJMO het volgende:
Morguh skattiequote:
Ach ja. Even naar m'n tante. Die is behoorlijk eenzaam sinds het overlijden van haar man eind vorig jaar.quote:Mwoah. Ben wel wat gewendquote:
Ja soms even nood aan onder mijn steentje zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was je er weer, poosje gemist.
[..]![]()
![]()
Mogge mopquote:
Lief van jequote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja. Even naar m'n tante. Die is behoorlijk eenzaam sinds het overlijden van haar man eind vorig jaar.
[..]
Mwoah. Ben wel wat gewend![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja soms even nood aan onder mijn steentje zitten.![]()
![]()
Ze heeft een nijntje badlaken voor me liggen. Het klonk zo sneu toen ze vroeg of ik nog wel eens in de buurt was of dat ze het moest opsturen, dat ik spontaan zei dat ik deze week wel even zou langs waaien.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En nu ben je er weer en gaat als een speerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja soms even nood aan onder mijn steentje zitten.
Ja ik heb een aan- en uitknop. That’s pretty much itquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu ben je er weer en gaat als een speer![]()
![]()
Ging eens wandelen zonder hoedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lijkt mij wel heel vervelend als je niet echt een stop hebt. Het is alles of het is nietsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik heb een aan- en uitknop. That’s pretty much itWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTquote:
Niet altijd even handig inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij wel heel vervelend als je niet echt een stop hebt. Het is alles of het is niets![]()
![]()
Zijn gangetje, en daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vervelend hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het eigenlijk met jou werk in deze corona tijd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jou moest ik net hebben! Zie messengerquote:
Het online lesgeven bedoel je?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou werk in deze corona tijd?![]()
Deed je alleen online les geven nee toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik moest er hier eentje een nieuwe luier omknopen en nu wil hij weer aandacht!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:52 schreef jerney het volgende:
[..]
ToTtie!!!
Er hangt een kat aan mijn been, hoe is ‘t daar?![]()
![]()
Nee, maar mijn andere werk kan ik al een tijdje niet meer door die klachten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed je alleen online les geven nee toch?
Online lesgeven is ook lastig hoor, staat op een laag pitje nu. Al moet ik vandaag wel een les filmen.![]()
![]()
ZO jammerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, maar mijn andere werk kan ik al een tijdje niet meer door die klachten.
Online lesgeven is ook lastig hoor, staat op een laag pitje nu. Al moet ik vandaag wel een les filmen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kinderen!! ‘T zijn net katten...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik moest er hier eentje een nieuwe luier omknopen en nu wil hij weer aandacht!![]()
![]()
Vast wel streng zijn voor jezelf
Morguh MrsL
Dat was bijna een DT
Halve minuutquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Hello Dot![]()
Ja ik had even 2min moeten wachtenmaar is niet erg hoor maakte een grapje
Weet ikquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Halve minuutmaar is niet erg hoor maakte een grapje
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nu hier wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
’GGD gaf twee kankerpatiënten onterecht coronavaccin’
https://www.telegraaf.nl/(...)terecht-coronavaccinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier had ik hem niet verwacht stond alleen een donker wolkje bij de berichtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:37 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)terecht-coronavaccinDikkerdjes eerst!
![]()
![]()
Goed dat er toch wat van gezegd is..ook raar dat er nog zoveel mensen voorrang willenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:37 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)terecht-coronavaccin"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is niet waar, mijn dochter heeft hem gisteren gehad en is verre van een dikkertjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, bijna iedereen wil een spuitquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed dat er toch wat van gezegd is..ook raar dat er nog zoveel mensen voorrang willenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, waarom niet?quote:Welke dan??quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar je hebt het helaas niet voor het zeggen, welke vaccin je krijgtquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou omdat je met zo'n vaccin als nog besmet kan raken, afstand moet houden en mondkapje op moet houden.. en ik denk sowieso dat de laatste twee dingen nog wel lang moetenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
I know, dus dan denk ik dat ik ff helemaal pass als we een knakenvaccin krijgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar je hebt het helaas niet voor het zeggen, welke vaccin je krijgt![]()
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, dus dan denk ik dat ik ff helemaal pass als we een knakenvaccin krijgen.
Ja die heb ik ook het liefstquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet: Pfizer of Moderna.Maar je wordt wel veel minder ziek en de kans dat je het krijgt is niet grootquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou omdat je met zo'n vaccin als nog besmet kan raken, afstand moet houden en mondkapje op moet houden.. en ik denk sowieso dat de laatste twee dingen nog wel lang moetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat al bewezen eigenlijk? Ik bedoel sommige worden ook erg ziek door het vaccinquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook het liefst
[..]
Maar je wordt wel veel minder ziek en de kans dat je het krijgt is niet groot"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het schijnt bewezen te zijn in landen waar ze al langer entenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is dat al bewezen eigenlijk? Ik bedoel sommige worden ook erg ziek door het vaccinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KoffieeeeeeeeeeeeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ok, dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schijnt bewezen te zijn in landen waar ze al langer enten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoe weet jij dat? Heeft jij je gebeld?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:10 schreef jerney het volgende:
Kan iemand Paultje even wat aandacht geven? Die arme jongen staat op springenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:10 schreef jerney het volgende:
Kan iemand Paultje even wat aandacht geven? Die arme jongen staat op springenhi Jerney
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fair enoughquote:Ik voel zulke dingenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Heeft jij je gebeld?dag Paultjequote:![]()
![]()
Ja ik zei hier hoi een uur geleden en niemand zei wat terug, echt niet lief hequote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Fair enough
[..]
Ik voel zulke dingen
[..]
dag Paultje
Zo gaat dat Paultje. Het leven van een ONZ modje gaat niet over rozen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik zei hier hoi een uur geleden en niemand zei wat terug, echt niet lief he![]()
![]()
Ik denk dat het meer aan de persoon ligt, dan aan het mod zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo gaat dat Paultje. Het leven van een ONZ modje gaat niet over rozen.
Ja jammer he zoveel haat jegens mijn hartjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo gaat dat Paultje. Het leven van een ONZ modje gaat niet over rozen.
![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
MrsL.quote:
Op een smiley kan je weinig antwoordenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Fair enough
[..]
Ik voel zulke dingen
[..]
dag PaultjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Straat ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff een koffiebreak genomen en hier gekeken.. kan ik ook beter niet doen.
Hallo. Tis?quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Aww maar ergens is het toch wel een liefjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer aan de persoon ligt, dan aan het mod zijn![]()
![]()
Of er gewoon over heen lezenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:30 schreef Straatverlichting het volgende:
Ff een koffiebreak genomen en hier gekeken.. kan ik ook beter niet doen.
Straatverlichting bewijst net het tegendeelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een smiley kan je weinig antwoorden![]()
![]()
In het begin wel, maar nu is hij alleen maar irritantquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Aww maar ergens is het toch wel een liefje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb daar veel op geoefend... maar blijft lastig.quote:![]()
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja jammer he zoveel haat jegens mijn hartje![]()
![]()
PAULUS WAT HOOR IK NU??quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In het begin wel, maar nu is hij alleen maar irritant![]()
![]()
Ik ben wat minder.. uh... "needey" of "aanwezig" of "desperaat".quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Straatverlichting bewijst net het tegendeel
I know, lukt mij ook niet altijd..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb daar veel op geoefend... maar blijft lastig.![]()
Ik dm je van de week ff. Ok?quote:
AFK laptop.. -> desktop.
Kusje.* Contra principia negantem disputari non potest *
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik ben wat minder.. uh... "needey" of "aanwezig" of "desperaat".ook weer waar
![]()
![]()
Neem hem maar snel op schoot en doe maar koetjekroel met hemquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Aww maar ergens is het toch wel een liefje
Ik vond je als Puppy Paultje ook wel gezelliger hee.quote:Is dat modden nu een beetje boeiend eigenlijk, of heb je al spijt dat je eraan begonnen bent?
![]()
![]()
Volle blaasquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem hem maar snel op schoot en doe maar koetjekroel met hem![]()
![]()
Neem aan dat je weet waar de wc is ff legen die hap en hoppa kroelen met dat jonkquote:
Verquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat je weet waar de wc is ff legen die hap en hoppa kroelen met dat jonk
En ik wil met iemand anders kroelen![]()
![]()
DISCLAIMER: of het daarna beter wordt is aan jou. Succes.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Ver
En ik wil met iemand anders kroelendat kan ik mij voorstellen
Morguh Ini, wat voor slofjes heb je besteldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is wel laggequote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vond je als Puppy Paultje ook wel gezelliger hee.Is dat modden nu een beetje boeiend eigenlijk, of heb je al spijt dat je eraan begonnen bent?
Wanneer zie je hem weer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
buhTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dat is een slecht advies. Gaan we die act weer krijgen van hemquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem hem maar snel op schoot en doe maar koetjekroel met hemIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
O stofjes, ik las slofjesquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor het eerst, heb je hem nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Weer? Voor het eerstOver een kleine 2 weken.
Dat is ook weer waar, maar die hadden we gisteren al toen wilde hij bij haar op schootquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een slecht advies. Gaan we die act weer krijgen van hemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ehh ja wel op mijn schermquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor het eerst, heb je hem nog nooit gezien?![]()
![]()
Op verschillende plekken in het land hebben vandalen verkiezingsposters van de VVD, met daarop een foto van demissionair premier Mark Rutte, beklad met nazisymbolen. In onder meer het Gelderse Putten zijn de afgelopen dagen meerdere posters verwijderd, overgeplakt en beklad, schrijft De Stentor maandag."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Belachelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Op verschillende plekken in het land hebben vandalen verkiezingsposters van de VVD, met daarop een foto van demissionair premier Mark Rutte, beklad met nazisymbolen. In onder meer het Gelderse Putten zijn de afgelopen dagen meerdere posters verwijderd, overgeplakt en beklad, schrijft De Stentor maandag.How can I make this topic about me?![]()
O een soort van blind date spannendddddddquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Half half, wel gevideobeld, maar da’s eigenlijk alweer lang geledenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een soort van blind date spannenddddddd![]()
![]()
Hartstikke leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Half half, wel gevideobeld, maar da’s eigenlijk alweer lang geledenHow can I make this topic about me?![]()
wakkerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Onderweg terug naar Amsterdam
Aanrijding met een persoon tussen Haarlem en Leiden. Zal met de ic direct verder moeten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Met dat je er bent kun je alweer zowat terug...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:58 schreef DJMO het volgende:
Aanrijding met een persoon tussen Haarlem en Leiden. Zal met de ic direct verder moeten.How can I make this topic about me?![]()
Omdat ik in Antwerpen woonquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over twee weken. Waarom dan pas?![]()
![]()
Komt door corona al die extra zelfmoordenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:58 schreef DJMO het volgende:
Aanrijding met een persoon tussen Haarlem en Leiden. Zal met de ic direct verder moeten.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dus jij bent nu een mierengooisterquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
https://www.bd.nl/uden-ve(...)Y8cbB9J_E9f_h4Be-vmA
Wel fijn dat je de betere mondmakers gewoon bij binnenkomst krijgt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
How inconvenient, die mensen die zo depressief zijn dat ze geen uitweg meer zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:58 schreef DJMO het volgende:
Aanrijding met een persoon tussen Haarlem en Leiden. Zal met de ic direct verder moeten.![]()
Tis handwerpen, maar ze hebben hier een spraakgebrekquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus jij bent nu een mierengooister![]()
![]()
mooiquote:had weer een rare droom die ik met mijn echte leven ging verenigen wat dan niet klopt en waardoor ik maar niet meer ging slapen
Een gedicht over Maanvis
Oh het zijn net Fransen dan die zich te haute voelen om de h uit te sprekenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Tis handwerpen, maar ze hebben hier een spraakgebrek
Een gedicht over Maanvis
Kun je van België naar Nederland zonder quarantaine-verplichting? Of is dat juist die twee weken?quote:How can I make this topic about me?![]()
Valt an sich mee. Ik kom met de ic direct slechts tien minuten later aan dan gepland.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met dat je er bent kun je alweer zowat terug...Ik heb er één en ik ben er trots op
En ondertussen een machinist een trauma voor het leven bezorgtquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:01 schreef mootie het volgende:
[..]
How inconvenient, die mensen die zo depressief zijn dat ze geen uitweg meer zien.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De IC gaat niet over hetzelfde stuk spoor?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt an sich mee. Ik kom met de ic direct slechts tien minuten later aan dan gepland.How can I make this topic about me?![]()
Wat deed je voor raars in je droom?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mooihad weer een rare droom die ik met mijn echte leven ging verenigen wat dan niet klopt en waardoor ik maar niet meer ging slapen
![]()
![]()
Don’t get me startedquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oh het zijn net Fransen dan die zich te haute voelen om de h uit te spreken![]()
![]()
Nee, ic direct gaat over ander spoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De IC gaat niet over hetzelfde stuk spoor?Ik heb er één en ik ben er trots op
Google Maps beweert dat je de Thalys kunt nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ic direct gaat over ander spoor
Hmm tis al een tijdje geleden dat ik het in die richting had uitgezocht. Eerst hoefde dat denk ik niet als je korter dan 48 uur daar was, maar nu mort je van alles. Inclusief verklaring van eer, test en dan ook nog een reden waar ze het mee eens zijn. First date telt niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je van België naar Nederland zonder quarantaine-verplichting? Of is dat juist die twee weken?![]()
![]()
Een gedoe dus. Maar goed je hebt er wat voor over of niet...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Hmm tis al een tijdje geleden dat ik het in die richting had uitgezocht. Eerst hoefde dat denk ik niet als je korter dan 48 uur daar was, maar nu mort je van alles. Inclusief verklaring van eer, test en dan ook nog een reden waar ze het mee eens zijn. First date telt niet.
ik werkte ergens waar ik eerder met veel plezier heb gewerkt. en toen dacht ik 'alles bij elkaar ben ik nu 10 jaar in dienst' en ik werkte er 3 maanden aaneengesloten. En toen dacht ik 'dat staat mooi op mijn CV' en toen bedacht ik mezelf dat ik in de ziektewet zit en dus alles wat ik er verdien moet opgeven of terugbetalen....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat deed je voor raars in je droom?
Dussssssssssssssss
Ik werk helemaal niet en zit in de ziektewetTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een gedoe dus. Maar goed je hebt er wat voor over of niet...Maar als het goed is, zijn de maatregelen nog tot eind deze maand. En anders gaan we wel een oplossing zoeken.
![]()
![]()
Moet gereserveerd worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Google Maps beweert dat je de Thalys kunt nemen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Meeten bij tankstation Hazeldonk. Precies op de grens dus geen problemenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja hoorMaar als het goed is, zijn de maatregelen nog tot eind deze maand. En anders gaan we wel een oplossing zoeken.
Oh nee stressdroom.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik werkte ergens waar ik eerder met veel plezier heb gewerkt. en toen dacht ik 'alles bij elkaar ben ik nu 10 jaar in dienst' en ik werkte er 3 maanden aaneengesloten. En toen dacht ik 'dat staat mooi op mijn CV' en toen bedacht ik mezelf dat ik in de ziektewet zit en dus alles wat ik er verdien moet opgeven of terugbetalen....
Dussssssssssssssss
Ik werk helemaal niet en zit in de ziektewet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meeten bij tankstation Hazeldonk. Precies op de grens dus geen problemenBroodje bal uit de muur trekken en foefelen in de wc
![]()
![]()
Ja, een lekker broodje van de Deli to go.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:12 schreef jerney het volgende:
[..]Broodje bal uit de muur trekken en foefelen in de wc
O daar is ook een McDonald's.
ja gvd ik droom zovaak over werkquote:
Een gedicht over Maanvis
Romantischer kan nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een lekker broodje van de Deli to go.
O daar is ook een McDonald's.![]()
![]()
![]()
Tsja, het is officieel een restaurant. Je hebt wel wat lawaai van spelende kids in de ballenbak en de langsdenderende vrachtwagens, maar het zijn nu eenmaal bijzondere tijden momenteel.quote:How can I make this topic about me?![]()
Als ik gewoon het geld ook kan verdienen terwijl ik slaap, maar nu heb ik er alleen de stress vanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook wel nu en dan. Frustraties dat het niet gaat ws.
Een gedicht over Maanvis
Fingers crossed dat het gewoon hier kan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, het is officieel een restaurant. Je hebt wel wat lawaai van spelende kids in de ballenbak en de langsdenderende vrachtwagens, maar het zijn nu eenmaal bijzondere tijden momenteel.Beetje jammer dat de terrasjes dicht zijn wel
![]()
![]()
Absoluut balen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Fingers crossed dat het gewoon hier kan.Beetje jammer dat de terrasjes dicht zijn wel
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik gewoon het geld ook kan verdienen terwijl ik slaap, maar nu heb ik er alleen de stress van![]()
Sowieso vind ik dit maar stressvol. Ben weer verslagen aan het verzamelen, moet weer op het matje binnenkort.![]()
![]()
Nouja ik heb al wel een leuk alternatief bedacht.quote:Maar blijft kut met die maskertjes. Superweird
![]()
![]()
ik hoef gelukkig niet op het matje, sterker nog hoor helemaal niets van het UWVquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:20 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Sowieso vind ik dit maar stressvol. Ben weer verslagen aan het verzamelen, moet weer op het matje binnenkort.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zalig! Hou dan eens op met je nachtmerries.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig niet op het matje, sterker nog hoor helemaal niets van het UWV![]()
![]()
Ja over het werk dromen zal wel meer en meer gebeuren tegenwoordig omdat mensen door de lockdown amper wat anders meer beleven; werken - naar huis - werken - naar huis.![]()
Een strandwandeling bijvoorbeeld. Altijd leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja ik heb al wel een leuk alternatief bedacht.Maar blijft kut met die maskertjes. Superweird
Of als je thuis werkt: werken achter de computer thuis, thuis, werken achter de computer thuis, thuis, thuis thuis thuis...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:23 schreef ToT het volgende:
Ja over het werk dromen zal wel meer en meer gebeuren tegenwoordig omdat mensen door de lockdown amper wat anders meer beleven; werken - naar huis - werken - naar huis.How can I make this topic about me?![]()
We zitten wat ver van ‘t zeetjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een strandwandeling bijvoorbeeld. Altijd leuk.Normaal hebben we wel strantwerpen, maar dat zit er niet in nu.
![]()
![]()
Nog veel erger weer, ja!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of als je thuis werkt: werken achter de computer thuis, thuis, werken achter de computer thuis, thuis, thuis thuis thuis...![]()
Gelukkig is het weer nu mooier, en kun je er (uiteraard op een veilige manier) weer op uit trekken zo nu en dan.![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: