SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het zit vooral tussen de andere planten. Dus het is niet makkelijk weg te krijgen, of ik moet alles eens omploegen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
In het gazon, of tussen de planten?
Hier heb ik echt alles af zitten graven....twee keer zelfs!
Het gras zelf is redelijk egaal.Herkenbaar. Het is een gedoe maar het gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:58 schreef ToT het volgende:
Yup, maar dan moet ik met verlengstukken werken, als ik de stoep hier ook een beetje schoon wil krijgen. Het laatste stuk moet ik altijd met de hand doen.How can I make this topic about me?![]()
Ja dat was hier ook zo. Gelukkig was de grond erg mul hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zit vooral tussen de andere planten. Dus het is niet makkelijk weg te krijgen, of ik moet alles eens omploegen.
Het gras zelf is redelijk egaal.
Ik heb meteen een afrastering ingegraven met worteldoek, tegen planten en onkruid van de buren.![]()
![]()
MrsLoveable TT beste TTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ja zoiets moet ik hier ook doen. Nouja dat wordt een leuk projectje aankomende zomer.How can I make this topic about me?![]()
Zo warm is het toch ook nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:04 schreef mazaru het volgende:
Overdrijven is natuurlijk ook een vak![]()
[ afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
is in nederland zo warm?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Welnee, sommige missen gewoon een paar hersencellen. Het is lekker maar niet om te gaan zwemmenquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zou niet raken want puntige knieënquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou niet raken want puntige knieën![]()
![]()
18 graden. En door het verschil met de vorst vorige week en de zon die schijnt, voelt het best warm aan.quote:How can I make this topic about me?![]()
Altijd leuk gevonden, dat Twister.... om naar te kijken...quote:How can I make this topic about me?![]()
Heb ik al, met tegelsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat is echt klote voor je.
Dat maakt kunstgras wel aanlokkelijk om te nemen om verder weinig werk aan de tuin te hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dat water is nog ijskoud bbrbrrrrquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, een stukje met donkergrijs grint, dan krijg je de stoep naar de voordeur wel verbreed. Dan een stuk kunstgras en een terras je en een grote bloembakquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Seperating the men from the boys...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat water is nog ijskoud bbrbrrrr
Voor voldoende geld spring ik er ook in hoor.
How can I make this topic about me?![]()
Grint, dat maakt een tuin altijd wel leuk. Maar ook bewerkelijk als je er niks onder hebt liggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, een stukje met donkergrijs grint, dan krijg je de stoep naar de voordeur wel verbreed. Dan een stuk kunstgras en een terras je en een grote bloembak
Alweer grote kans op onkruid...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Er ligt een dikke laag geen zand, en onkruiddoek onderquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Grint, dat maakt een tuin altijd wel leuk. Maar ook bewerkelijk als je er niks onder hebt liggen.
Alweer grote kans op onkruid...![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
K&W / Worteldoek leggenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Grint, dat maakt een tuin altijd wel leuk. Maar ook bewerkelijk als je er niks onder hebt liggen.
Alweer grote kans op onkruid...![]()
![]()
![]()
Endan zit er nog onkruid in hoor houdt ook niet alles tegen en veel valt ook van boven er inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tou vasthouden vanaf 30 min gevt het geldquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is het veiligheidswoord? "Spank me harder!"?![]()
Een touwtje vasthouden voor wat geld?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
tou vasthouden vanaf 30 min gevt het geld
Wat schuift het dan?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
touw vasthouden vanaf 30 min krijgen ze geld"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Leuk tuintje.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er ligt een dikke laag geen zand, en onkruiddoek onder
[ afbeelding ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Is het al vrijdagmiddag ?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh wat ziet dat er netjes uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er ligt een dikke laag geen zand, en onkruiddoek onder
[ afbeelding ]![]()
Foto;ss is van vorig jaarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh wat ziet dat er netjes uit.![]()
Alleen de plantenbak zitten nu andere planten in Salvia's als ze bloeien een zeer van paarse bloemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn tuin is hier totaal geen vergelijk mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foto;ss is van vorig jaar
Alleen de plantenbak zitten nu andere planten in Salvia's als ze bloeien een zeer van paarse bloemen
Voor liggen van die standaard trottoir tegels, en achter is het eerste stuk voorzien van 50x50 terrastegels; en dan een stuk gras, waar onlangs nog een mol doorheen is geweest. Kortom: tijd voor een riante opknapbeurt.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: