abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 15:27:02 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198147494


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 15:27:19 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198147496
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 februari 2021 @ 15:28:22 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198147512
Hé, ik mocht openen....
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198147517
Zie ik ETH nou gewoon even naar de 700 crashen? :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_198147547
Alles gaat nu wel vrij snel naar beneden. Even afwachten om te zien of dit het moment is dat alles in elkaar stort. Bij BTC heb ik me voorgenomen dat ik pas boven de 100.000 aan verkopen ga denken. Van Cardano en ReddCoin heb ik weinig, maar genoeg om een huis te kopen als die nog eens duizend keer over de kop gaan, dus die blijf ik vasthouden voor het geval ze ooit doen wat de bitcoin heeft gedaan.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198147553
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Zie ik ETH nou gewoon even naar de 700 crashen? :D
Nee?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 15:30:19 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198147561
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:28 schreef LXIV het volgende:
Hé, ik mocht openen....
Sorry, ik ben SC snelheden gewend en vond 3 minuten al lang duren :Y)

Als je een betere TT in gedachten hebt, kom maar door :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_198147563
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Zie ik ETH nou gewoon even naar de 700 crashen? :D
Cardano ging ook even naar 0,5 bij mij en toen opeens weer naar 0,89, zal wel een glitch zijn.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 22 februari 2021 @ 15:31:07 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198147569
quote:
11s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Sorry, ik ben SC snelheden gewend en vond 3 minuten al lang duren :Y)

Als je een betere TT in gedachten hebt, kom maar door :)
Nee hoor!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198147661
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:30 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Cardano ging ook even naar 0,5 bij mij en toen opeens weer naar 0,89, zal wel een glitch zijn.
Gisteren in Cardano gestapt, vandaag al $3700 verlies :P
pi_198147688
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Gisteren in Cardano gestapt, vandaag al $3700 verlies :P
Verlies heb je pas als je uitcasht :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2021 15:38:46 ]
pi_198147709
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:29 schreef JohnDDD het volgende:
Alles gaat nu wel vrij snel naar beneden. Even afwachten om te zien of dit het moment is dat alles in elkaar stort. Bij BTC heb ik me voorgenomen dat ik pas boven de 100.000 aan verkopen ga denken. Van Cardano en ReddCoin heb ik weinig, maar genoeg om een huis te kopen als die nog eens duizend keer over de kop gaan, dus die blijf ik vasthouden voor het geval ze ooit doen wat de bitcoin heeft gedaan.
Duizend keer over de kop is iedere beetje bag wel een huis toch :P
pi_198147762
quote:
80s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:38 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Verlies heb je pas als je uitcasht :P
True :P
pi_198148003
Herstel is alweer ingezet
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198148084
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Gisteren in Cardano gestapt, vandaag al $3700 verlies :P
Zo! Flink ingestapt dan. Voor hoeveel? Ik ben ietsje eerder in Cardano gestapt. Maar ik denk wel dat je Cardano op de lange termijn moet zien. Is wel een project met toekomst geloof ik.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198148170
Mama ik ben bang...
pi_198148192
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:06 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Zo! Flink ingestapt dan. Voor hoeveel? Ik ben ietsje eerder in Cardano gestapt. Maar ik denk wel dat je Cardano op de lange termijn moet zien. Is wel een project met toekomst geloof ik.
Waarom denk je dat?
pi_198148351
quote:
6s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:14 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Wat ik erover gelezen heb, zit er een uitermate goed technisch team achter en zou Cardano wellicht in Afrika als betaalmiddel gebruikt gaan worden.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198148483
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Gisteren in Cardano gestapt, vandaag al $3700 verlies :P
Buy high, sell low :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2021 @ 16:42:04 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198148637
Ehh, tijd om het schip te verlaten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198148678
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Ehh, tijd om het schip te verlaten.
Dit moet ongeveer de 121e correctie sinds 2011 zijn.
Deze zit ik ook wel weer uit.
pi_198148680
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:00 schreef Black-Death het volgende:
Herstel is alweer ingezet
Groetjes aan Deb.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2021 @ 16:45:35 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198148687
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dit moet ongeveer de 121e correctie sinds 2011 zijn.
Deze zit ik ook wel weer uit.
Ik zit hem uit, maar pak mijn winst zodra we weer omhoog geschoten zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198148714
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zit hem uit, maar pak mijn winst zodra we weer omhoog geschoten zijn.
ETH gaat nog naar 25k toch?
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2021 @ 16:48:14 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198148733
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

ETH gaat nog naar 25k toch?
In mijn dromen :P
Ik zal altijd nog die bijna hele ether in mijn wallet hebben die wegens transactiekosten geen kant op kan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198148745
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Ehh, tijd om het schip te verlaten.
Hoezo?
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2021 @ 16:54:09 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198148824
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:48 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Hoezo?
Onderste trendlijn is kapot, deze dip kan nog wel eens een heel stuk verder de diepte in.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198148982
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zit hem uit, maar pak mijn winst zodra we weer omhoog geschoten zijn.
Het na al die tijd nog steeds niet begrijpen.

Bravo!
pi_198149295
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Onderste trendlijn is kapot, deze dip kan nog wel eens een heel stuk verder de diepte in.
Na zo’n korte correctie is nu al een trendlijn kapot? Paniek niet zo man
pi_198149497
SuperFarm staat nu op Uniswap @TheFreshPrince

Ik wacht even op een goed instapmoment.

Edit: LOL

twitter


Edit 2: Circulating supply is waarschijnlijk 137M en hij trade nu voor ~$1. Ok laat maar zitten dan :')

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2021 17:44:31 ]
  maandag 22 februari 2021 @ 17:47:47 #31
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198149682
ETH Gas : 600 gwei

Op BSC was het 50 cent gisteren.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2021 @ 17:47:48 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198149683
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:26 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Na zo’n korte correctie is nu al een trendlijn kapot? Paniek niet zo man
Ja, de koers is door de onderste muur gebroken. De trend gaat nog wel omhoog, maar deze is even iets groter dan die kleine correcties.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198149789
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:37 schreef Gehrman het volgende:
SuperFarm staat nu op Uniswap @:TheFreshPrince

Ik wacht even op een goed instapmoment.

Edit: LOL

[ twitter ]

Edit 2: Circulating supply is waarschijnlijk 137M en hij trade nu voor ~$1. Ok laat maar zitten dan :')
Ja, dat hele idee van die IDO was niets anders dan slimme promotie.

32.000 man in die groep die wilden meedoen, slechts 500 geselecteerd en die mochten er dan een klein bedrag in steken.

Al was ik geselecteerd, dan had ik er vanaf gezien.
pi_198149790
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, de koers is door de onderste muur gebroken. De trend gaat nog wel omhoog, maar deze is even iets groter dan die kleine correcties.
Ja ok zo, het is maar net hoe breed de bandbreedte is van je trendlijn.
pi_198149804
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, de koers is door de onderste muur gebroken. De trend gaat nog wel omhoog, maar deze is even iets groter dan die kleine correcties.
Gewoon wat stop-loss orders die getriggerd zijn en weer anderen getriggerd hebben, daar kan je geen trendlijn aan vast knopen.
pi_198149818
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, dat hele idee van die IDO was niets anders dan slimme promotie.

32.000 man in die groep die wilden meedoen, slechts 500 geselecteerd en die mochten er dan een klein bedrag in steken.

Al was ik geselecteerd, dan had ik er vanaf gezien.
Zo gaat het bij al die Polkastarter IDO's :P

Ik heb m'n ogen op Polkamarkets maar heb weinig hoop.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2021 @ 18:01:10 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198149882
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Gewoon wat stop-loss orders die getriggerd zijn en weer anderen getriggerd hebben, daar kan je geen trendlijn aan vast knopen.
Tja, mijn situatie is dat de koers vlak voor mijn exit strategie op gang ging komen ingestort is. Ik stond al op het punt om uit te stappen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 22 februari 2021 @ 18:08:08 #38
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198149984
Zoom out

Druk maken over een honderdje hier en een duizendje daar. Over 5 jaar lach je erom.

Maar ik heb het idee dat met een mondkapje op tegen een dove praten nog meer zin heeft.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2021 @ 18:17:18 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198150142
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:08 schreef fathank het volgende:
Zoom out

Druk maken over een honderdje hier en een duizendje daar. Over 5 jaar lach je erom.

Maar ik heb het idee dat met een mondkapje op tegen een dove praten nog meer zin heeft.
Ik was al op het punt aangekomen dat de angst voor een flinke duik groter aan het worden was dan het vertrouwen in verdere stijging. Tuurlijk hou ik nog gewoon wat achter, maar deze trend is veel te ongezond. Ik zei dat nb gisteren voor de daling al.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198150185
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik was al op het punt aangekomen dat de angst voor een flinke duik groter aan het worden was dan het vertrouwen in verdere stijging. Tuurlijk hou ik nog gewoon wat achter, maar deze trend is veel te ongezond. Ik zei dat nb gisteren voor de daling al.
die van ETH is inderdaad wel ongezond

beetje meestijgen omdat mensen voor miljarden aan bitcoin kopen :')
pi_198150219
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:08 schreef fathank het volgende:
Zoom out

Druk maken over een honderdje hier en een duizendje daar. Over 5 jaar lach je erom.

Maar ik heb het idee dat met een mondkapje op tegen een dove praten nog meer zin heeft.
uitzoomen is voor de meeste alts bijzonder pijnlijk

tenzij je de meest relevante asset om je aan te spiegelen, bitcoin, uit de grafiek laat
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2021 @ 18:21:50 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198150227
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]

die van ETH is inderdaad wel ongezond

beetje meestijgen omdat mensen voor miljarden aan bitcoin kopen :')
Het is juist de koers van Bitcoin zelf die de hele cryptomarkt ziek maakt, met dank aan meneer Tesla.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198150382
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is juist de koers van Bitcoin zelf die de hele cryptomarkt ziek maakt, met dank aan meneer Tesla.
:')
pi_198150455
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]

beetje meestijgen omdat mensen voor miljarden aan bitcoin kopen :')
Dit geldt voor elke shitcoin.

Gewoon stock to flow aanhouden dus, want is toch aan btc gekoppeld.
pi_198150573
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:32 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dit geldt voor elke shitcoin.

Gewoon stock to flow aanhouden dus, want is toch aan btc gekoppeld.
kijk de grafieken van individuele coins er maar op na, die zijn niet gekoppeld aan BTC hoor..
hooguit afhankelijk van voor prijsontwikkeling :+

shitcoins hebben weinig te maken met stock 2 flow model van planb
  maandag 22 februari 2021 @ 19:09:24 #46
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_198151167
Paniek om amper 10% drop terwijl de koers x3 is gegaan in 2 maanden tijd :') :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 22 februari 2021 @ 19:11:33 #47
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198151197
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
Paniek om amper 10% drop terwijl de koers x3 is gegaan in 2 maanden tijd :') :')
Wie is in paniek dan?
pi_198151251
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:11 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wie is in paniek dan?
nattekat
maar dat spreekt voor zich
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2021 @ 19:17:42 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198151281
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:11 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wie is in paniek dan?
Mensen die niet snappen dat ik allang op het punt stond om mijn winst te pakken en even baal dat dit nu vlak voor dat punt gebeurde :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198151301
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

kijk de grafieken van individuele coins er maar op na, die zijn niet gekoppeld aan BTC hoor..
hooguit afhankelijk van voor prijsontwikkeling :+

shitcoins hebben weinig te maken met stock 2 flow model van planb
Hoe hoger BTC, hoe meer crypto hype, hoe groter de marketcap, kans is dat je favoriete shitcoins dan niet zo laag staan als tijdens de bearmarket...dat probeer ik te zeggen. De rest is niet te timen.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 22 februari 2021 @ 19:31:53 #51
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198151542
Ripple gaat lekker
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 februari 2021 @ 19:33:43 #52
862 Arcee
Look closer
pi_198151582
Mensen die onder $47.000 hebben bijgekocht. _O_
pi_198151613
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In mijn dromen :P
Ik zal altijd nog die bijna hele ether in mijn wallet hebben die wegens transactiekosten geen kant op kan.
Wat bedoel je met die transactiekosten?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 22 februari 2021 @ 20:13:50 #54
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198152438
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:33 schreef Arcee het volgende:
Mensen die onder $47.000 hebben bijgekocht. _O_
Heb vandaag verkocht op $55200 en toen weer alles teruggekocht op $53700. :')

Wilde eigenlijk uitcashen, maar toen het naar beneden ging kon ik niet laten om goedkoper terug te kopen. :P
pi_198152894
Ik heb gisteravond voor 6k zillies gekocht. Vanmiddag maar gelijk mijn eerste verlies gepakt met 1200 min.
Geluk hangt niet aan mijn kont heb ik gemerkt. Maar ja wel gelijk genezen van deze shitcoins.😢😉
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
  maandag 22 februari 2021 @ 20:38:30 #56
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_198152901
Lijkt nu toch weer in stijging te zijn :p
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2021 @ 21:03:02 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198153320
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:35 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die transactiekosten?
Kosten om Ethers van a naar b te sturen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198153539
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:33 schreef Arcee het volgende:
Mensen die onder $47.000 hebben bijgekocht. _O_
Dan moet je wel heel snel geweest zijn of je hebt een order staan. Volgens mij duurde het een paar seconden en steeg alweer.
pi_198153598
Ik heb bijgekocht op 42k euro. Niet veel. Maar de 100 euro die ik elke maand doe. Alleen een weekje eerder dan normaal
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 22 februari 2021 @ 21:40:35 #60
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198154121
https://www.telegraaf.nl/(...)rlies-in-enkele-uren

_O-

Zouden ze het bericht nog aanpassen nu hij weer op bijna 54k staat?
  Eindredactie Games maandag 22 februari 2021 @ 21:46:35 #61
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198154203
XRP *O*
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198154268
pi_198155117
De boel knalt weer snel omhoog.
Ruim 50% van het "verlies" is alweer weggewerkt in m'n portfolio.
pi_198156130
twitter
pi_198156428
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:46 schreef Oscar. het volgende:
XRP *O*
Mwa. -20% laatste 24uur..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198156499
En weer weg
.
pi_198156641
En weer omlaag. Lekker volatiliteit de afgelopen 24h
pi_198156746
t Gaat echt alle kanten op.... Gisteren vrij laag gekocht, paar uur later leuk winstje, kijk vanochtend en de boel staat op 10% verlies.
Toch weer op t verkeerde moment gekocht. Maar de markt is zo wild dat t nog alle kanten op kan gaan. No stress.

Edit: okee nu toch wel stress... T dondert echt weer hard omlaag.

[ Bericht 12% gewijzigd door JF_ op 23-02-2021 08:18:27 ]
pi_198156774
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:13 schreef JF_ het volgende:
t Gaat echt alle kanten op.... Gisteren vrij laag gekocht, paar uur later 20% winst, kijk vanochtend en de boel staat op 10% verlies.
Toch weer op t verkeerde moment gekocht. Maar de markt is zo wild dat t nog alle kanten op kan gaan. No stress.
Zou ik niet meteen als verkeerde moment zien. Helemaal 100% op het laagste punt kan je nooit weten. Maar als die over paar maanden gewoon op 80k staat bleek dit toch een prima aankoop geweest te zijn

Als je nu heel hard zit te stressen hierdoor dan heb je of te veel van je geld er in zitten. Of ben je niet stress bestendig genoeg voor crypto :P

[ Bericht 12% gewijzigd door over_hedge op 23-02-2021 08:24:21 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_198157011
Ik ga gewoon niet kijken. De crypto is spielerei. Het betrouwbare vermogen bouw ik op met ETF'S
pi_198157435
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:13 schreef JF_ het volgende:
t Gaat echt alle kanten op.... Gisteren vrij laag gekocht, paar uur later leuk winstje, kijk vanochtend en de boel staat op 10% verlies.
Toch weer op t verkeerde moment gekocht. Maar de markt is zo wild dat t nog alle kanten op kan gaan. No stress.

Edit: okee nu toch wel stress... T dondert echt weer hard omlaag.
Wat dacht je dan, dat een koers altijd omhoog gaat?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198157474
Nu gaan we toch hard omlaag.
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 09:38:52 #73
18653 crew  D.
pi_198157492
Klein beetje bijgekocht op 48K :Y
pi_198157513
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is juist de koers van Bitcoin zelf die de hele cryptomarkt ziek maakt, met dank aan meneer Tesla.
Eerder aan mensen die niet eens kunnen lezen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198157522
Ik wacht tot 35K dollar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 09:59:09 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198157690
Ik zei het toch.

Die Nattekat is zo gek nog niet, maar luisteren ho maar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 10:03:33 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198157741
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:41 schreef raptorix het volgende:
Ik wacht tot 35K dollar.
Je kan ook overdrijven :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198157756
Niffo's

Stablecoins staken

Wat denken jullie ervan
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 10:08:26 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198157798
Maandsalaris geïnvesteerd
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198157817
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven :P
Nee hoor, en anders maar niet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198157824
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:04 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Niffo's

Stablecoins staken

Wat denken jullie ervan
Stablecoins zijn pas echt scams, of ga je persoonlijk alle auditing reports doornemen, ALS die er al zijn?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198157831
Steile lijn naar beneden. :'( Ik durf niet meer te kijken, verlies ¤100,- / 10min. nu.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_198157840
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Steile lijn naar beneden. :'( Ik durf niet meer te kijken, verlies ¤100,- / 10min. nu.
SNEL VERKOPEN!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:13:01 #84
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198157850
Heb gister alsnog alles verkocht. Mooi om op Binance te zien hoe mijn equity value in BTC met de minuut stijgt. *O*
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 10:14:19 #85
42184 crew  DaMart
pi_198157859
Flink bloedbad in de alts-BTC-paren momenteel :o.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198157863
Ik heb mijn investering wel verkocht. En zit er nu alleen nog met winst in. Maar ff terug kopen als die weer omhoog gaat :9

En als dat voorlopig niet gebeurt ook prima. Verlies maken kan ik toch niet meer
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 10:14:51 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198157864


Je kan zien waar het mis ging met mijn trades
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 10:15:57 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198157877
Maandsalaris maar naar Ethereum verhuizen, nog beter
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198157901
SNEL, GameStop aandelen hoddlen voor weinig!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198157902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

SNEL VERKOPEN!
BTC en ETH? Beter hodl toch?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_198157920
Nu niet HODL'en :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 10:20:12 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198157927
Ze zeggen wel eens dat het beste moment om te kopen het moment is dat iedereen in paniek is, en het beste moment om te verkopen het moment dat iedereen de maan ziet.

Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198157931
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:18 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

BTC en ETH? Beter hodl toch?
De vraag die je moet stellen: Vind ik de prijs die ik ervoor gerechtvaardigd, als je antwoord ja is, dan is het heel simpel: kopen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198157945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Ze zeggen wel eens dat het beste moment om te kopen het moment is dat iedereen in paniek is, en het beste moment om te verkopen het moment dat iedereen de maan ziet.

Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken :P
Het hele punt is dat de BTC steeds meer in bezit zijn van professionele handelaars, die raken niet in paniek, sterker nog ze kunnen niet eens bij hun muntjes.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 10:22:01 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198157955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het hele punt is dat de BTC steeds meer in bezit zijn van professionele handelaars, die raken niet in paniek, sterker nog ze kunnen niet eens bij hun muntjes.
Dat zijn ook de jongens die nu weer wat fiat richting de exchanges verhuizen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198157982
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Ze zeggen wel eens dat het beste moment om te kopen het moment is dat iedereen in paniek is, en het beste moment om te verkopen het moment dat iedereen de maan ziet.

Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken :P
Meestal ben ik toch te laat. Ik laat het staan, en koop misschien wat bij als het nog verder zakt. BTC en ETH handel ik soberso niet in, dat is enkel hodl. ALT's voor de fun (momenteel nog wat Waves, VET, BNB, Doge, LIT en ADA).
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 10:24:47 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198157986
Ik ken de oude jargon niet meer, wat was het ook al weer met de Aziaten tijdens een dump?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 10:26:36 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198158011
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:24 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Meestal ben ik toch te laat. Ik laat het staan, en koop misschien wat bij als het nog verder zakt. BTC en ETH handel ik soberso niet in, dat is enkel hodl. ALT's voor de fun (momenteel nog wat Waves, VET, BNB, Doge, LIT en ADA).
Mooi koopmoment.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198158016
Amerika word zo wakker, word nu al popcorn genot van de sweeps die we gaan zien :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198158037
Daarnaast moet je niet onderschatten dat eind van maand er aan komt, veul mensen die zullen verkopen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:29:26 #101
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198158047
Jammer, net de dip gemist om te kopen. Even kijken wat er de rest van de dag gebeurd.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198158048
Lekker goedkoop inkopen *O*
No amount of money ever bought a second of time.
pi_198158052
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:28 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast moet je niet onderschatten dat eind van maand er aan komt, veul mensen die zullen verkopen :)
Why?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198158063
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat dacht je dan, dat een koers altijd omhoog gaat?
Nou nee, natuurlijk niet, crypto is nu eenmaal risicovol. Maar om nou binnen 24u eventjes 30% af te schrijven op een nieuwe koop is niet fijn hoor. Als je een auto koopt en je rijdt de garage uit ben je ook een hoop geld kwijt dat je niet terugkrijgt, maar dan heb je tenminste nog een auto en t zal me niet boeien of die dan 50k of 30k waard is zolang ie maar lekker rijdt 😀

Ik heb wat aandelen en coins betreft echt compleet verkeerde timing. Als ik twijfel en niet koop, hop, koersen omhoog. Koop ik wel dan ben ik in no time alweer een deel van de inleg kwijt. En in het zeldzame geval dat ik wel eens serieuze stijgingen had dan houd ik de boel vaak te lang vast want tja er zit vast nog meer meer meer in en dan mis je de boot alsnog.

Maar hee t is maar geld, zolang je niet verkoopt is t verlies alleen maar virtueel en geld op de bank levert sowieso niks op.
pi_198158099
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Why?
Omdat mensen ook gewoon de huur moeten betalen en eten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198158108
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Omdat mensen ook gewoon de huur moeten betalen en eten.
Maar einde maand = salaris. Dus kopen ;)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 10:34:25 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198158121
Ooh, net niet op rock bottom gekocht :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198158122
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:33 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Maar einde maand = salaris. Dus kopen ;)
Tjah, we zullen het zien :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198158152
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:24 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Meestal ben ik toch te laat. Ik laat het staan, en koop misschien wat bij als het nog verder zakt. BTC en ETH handel ik soberso niet in, dat is enkel hodl. ALT's voor de fun (momenteel nog wat Waves, VET, BNB, Doge, LIT en ADA).
Ik laat btc al sinds 2018 staan de tijd dat ik voor het eerst btc kocht. Ik heb nu net weer wat bijgekocht bij 46000-47000 dollar zo ongeveer. Dat betekend dus ook dat ik door alle pumps en dumps heen ga.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 10:45:10 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198158235
De huidige koersgrafiek is bijna identiek aan november 2017.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2021 @ 10:48:43 #111
364681 over_hedge
pi_198158284
nvm
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_198158308
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:45 schreef Nattekat het volgende:
De huidige koersgrafiek is bijna identiek aan november 2017.
Je doelt op de pump die in december 2017 volgde? Of de crash daarna? :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_198158313
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:45 schreef Nattekat het volgende:
De huidige koersgrafiek is bijna identiek aan november 2017.
Ik snap al die blijdschap over de snel stijgende koers ook niet, want dit geeft alleen maar aan dat Bitcoin nog lang niet volwassen is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198158321
Morgen pas loon, ben bang dat de dip dan al lang en breed is opgekocht :'(
Alles is aan regels gebonden.
pi_198158335
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Stablecoins zijn pas echt scams, of ga je persoonlijk alle auditing reports doornemen, ALS die er al zijn?
Maar USDT/BUSD zijn gelijk aan dollar?
Tot nu toe geen slechte verhalen van de markt gehoord.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2021 @ 10:56:36 #116
364681 over_hedge
pi_198158377
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:51 schreef kwaliteitsfunctionaris het volgende:
Morgen pas loon, ben bang dat de dip dan al lang en breed is opgekocht :'(
Dan gebruik je nu wat van je spaargeld wat je morgen weer kan aanvullen met je loon?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_198158418
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dan gebruik je nu wat van je spaargeld wat je morgen weer kan aanvullen met je loon?
Dat gaan we niet doen. Ik investeer alleen wat ik bereid ben om te verliezen.

Maandelijks heb ik een x bedrag te besteden, waarvan ik 1x in de week een buy doe in BTC en een bedrag over houd voor dips.
Alleen heb ik gisteren al een paar mooie trades gemaakt met het restant van deze maand.

We zullen het komende jaar wel meer dips van 30% gaan meemaken, maar dan meer van 80.000 naar 54.000 of iets dergelijks. Wel weer een les dat ik gestaffeld dips moet gaan kopen.
Alles is aan regels gebonden.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 11:00:45 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198158423
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:50 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Je doelt op de pump die in december 2017 volgde? Of de crash daarna? :P
Als ik november 2017 zeg, dan bedoel ik ook november 2017
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198158430
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:53 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Maar USDT/BUSD zijn gelijk aan dollar?
Tot nu toe geen slechte verhalen van de markt gehoord.
De zaken tegen Tether zijn je niet bekent?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2021 @ 11:02:23 #120
364681 over_hedge
pi_198158444
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:59 schreef kwaliteitsfunctionaris het volgende:

[..]

Dat gaan we niet doen. Ik investeer alleen wat ik bereid ben om te verliezen.

Maandelijks heb ik een x bedrag te besteden, waarvan ik 1x in de week een buy doe in BTC en een bedrag over houd voor dips.
Alleen heb ik gisteren al een paar mooie trades gemaakt met het restant van deze maand.

We zullen het komende jaar wel meer dips van 30% gaan meemaken, maar dan meer van 80.000 naar 54.000 of iets dergelijks. Wel weer een les dat ik gestaffeld dips moet gaan kopen.
Maar als je morgen 300 wilt investeren. Omdat je dan je salaris krijgt. Maar de markt nu beter is. Dan is het toch best handig om even 1 dag 300 van je spaarrekening te halen wat je dan morgen weer terug stoort? Je geeft het zelfde bedrag uit. Alleen een dagje eerder.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_198158470
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:02 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Maar als je morgen 300 wilt investeren. Omdat je dan je salaris krijgt. Maar de markt nu beter is. Dan is het toch best handig om even 1 dag 300 van je spaarrekening te halen wat je dan morgen weer terug stoort? Je geeft het zelfde bedrag uit. Alleen een dagje eerder.
Je hebt ook zoiets als discipline, ik zou het juist verstandig vinden om dit soort dingen niet te doen want dan word het een hellend vlak.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Eindredactie Games dinsdag 23 februari 2021 @ 11:04:36 #122
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198158476
Mijn bot maakt overuren zo.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2021 @ 11:06:31 #123
364681 over_hedge
pi_198158495
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:04 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je hebt ook zoiets als discipline, ik zou het juist verstandig vinden om dit soort dingen niet te doen want dan word het een hellend vlak.
Nah. vind de discipline dan eerder om echt maar 300 te kopen. En niet meer te kopen omdat het nu gunstig lijkt.
Niet zozeer het 1 dagje eerder kopen. Maar iedereen zijn eigen manier natuurlijk ^O^
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 11:07:49 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198158511
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:50 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Je doelt op de pump die in december 2017 volgde? Of de crash daarna? :P
Maar voor de duidelijkheid: december 2017 was een topmaand w/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198158515
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als ik november 2017 zeg, dan bedoel ik ook november 2017
Ja ok, maar het lijkt ook op de crash daarna. We gaan het zien. ;)



“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_198158525
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nah. vind de discipline dan eerder om echt maar 300 te kopen. En niet meer te kopen omdat het nu gunstig lijkt.
Niet zozeer het 1 dagje eerder kopen. Maar iedereen zijn eigen manier natuurlijk ^O^
Ik kan fysiek niet bij mijn eigen spaarrekening :)
Kortom ik moet echt eerst naar mijn ouders wil ik grote bedragen overmaken :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 11:09:56 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198158537
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:08 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ja ok, maar het lijkt ook op de crash daarna. We gaan het zien. ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind het juist niet lijken op de crash erna en overweeg zelfs om niet meteen weer uit te stappen na de correctie op deze dump.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198158556
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik vind het juist niet lijken op de crash erna en overweeg zelfs om niet meteen weer uit te stappen na de correctie op deze dump.
Ik stap er ook niet uit nu hoor. Zeker niet. Maar ik vind het zelf te vroeg om bij te kopen.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Eindredactie Games dinsdag 23 februari 2021 @ 11:13:20 #129
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198158584
Is iedereen #SAFU
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198158591
bags are loaded :P
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 11:14:34 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198158596
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:13 schreef Oscar. het volgende:
Is iedereen #SAFU
Ik heb mijn eindelijk weer aangevulde buffer op mijn rekening weer all-in gestoken :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198158618
We gaan nog wel meer pullbacks naar de top toe zien hoor. Buckle up.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198158668
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Why?
Ook lopen futures die aflopen op het einde van de maand.
Ik volg een YouTube,er die dit op een rustige manier uitlegt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Omdat mensen ook gewoon de huur moeten betalen en eten.
Het einde van de maand lopen ook futures af. F2Pool een miner manipuleert rond die tijd altijd de markt door een enorm aantal bitcoin te dumpen zodat de prijs zakt en de longs compleet de boot ingaan. F2Pool gaat uiteraard short met leverage. Verkoopt met enorme winst en koopt terug met enorme winst.

  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 11:24:55 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198158747
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:19 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ook lopen futures die aflopen op het einde van de maand.
Ik volg een YouTube,er die dit op een rustige manier uitlegt.
[..]

Het einde van de maand lopen ook futures af. F2Pool een miner manipuleert rond die tijd altijd de markt door een enorm aantal bitcoin te dumpen zodat de prijs zakt en de longs compleet de boot ingaan. F2Pool gaat uiteraard short met leverage. Verkoopt met enorme winst en koopt terug met enorme winst.

Een willekeurige YouTuber kan dit niet weten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198158785
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:19 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ook lopen futures die aflopen op het einde van de maand.
Ik volg een YouTube,er die dit op een rustige manier uitlegt.
[..]

Het einde van de maand lopen ook futures af. F2Pool een miner manipuleert rond die tijd altijd de markt door een enorm aantal bitcoin te dumpen zodat de prijs zakt en de longs compleet de boot ingaan. F2Pool gaat uiteraard short met leverage. Verkoopt met enorme winst en koopt terug met enorme winst.

Als ze dit elke maand doen dat is dat zo voorspelbaar dat je snel een bot moet schrijven om hier gebruik van te maken :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198158794
twitter


Alweer lol.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2021 11:28:39 ]
pi_198158797
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een willekeurige YouTuber kan dit niet weten.
Feit is dat f2Pool enorme aantallen bitcoin dumpt. Dat is te zien in de grafieken. En dat een enorm aantal longs zijn geliquideerd is ook een feit en te zien in de data.
pi_198158807
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als ze dit elke maand doen dat is dat zo voorspelbaar dat je snel een bot moet schrijven om hier gebruik van te maken :)
Einde van de maand is altijd spannend. Ook in januari dumpte f2pool een enorm aantal bitcoin en ook toen kreeg je een correctie.
  Eindredactie Games dinsdag 23 februari 2021 @ 11:29:46 #139
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198158813
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:13 schreef Oscar. het volgende:
Is iedereen #SAFU
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:28 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Alweer lol.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 11:30:16 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198158821
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:28 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Alweer lol.
Walgelijke exchange
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 11:31:07 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198158833
Bitcoin is ook heerlijk volgepropt, mijn transactie van bl3p naar Bittrex staat in limbo _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198158836
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Walgelijke exchange
:D

M'n fiat deposit staat al 10 minuten in processing :(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 11:32:26 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198158849
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:31 schreef Gehrman het volgende:

[..]

:D

M'n fiat deposit staat al 10 minuten in processing :(
Deze exchange heeft er alles aan om Ethereum kapot te maken. Met hun achterlijke gecentaliseerde kloon.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198158858
Ik zit op Telegram in een BigPump Group en het is wel interessant dat ik op 20/2 dit bericht kreeg:

"A lot of people are expecting Bitcoin to make a big move soon, which causes large sell walls and volatility on the altcoin order books"
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 11:36:51 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198158907
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:33 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zit op Telegram in een BigPump Group en het is wel interessant dat ik op 20/2 dit bericht kreeg:

"A lot of people are expecting Bitcoin to make a big move soon, which causes large sell walls and volatility on the altcoin order books"
We verwachten een grote move, maar we dumpen massaal.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198158923
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

We verwachten een grote move, maar we dumpen massaal.
Tsja big move, kan dat ook niet naar beneden toe worden geïnterpreteerd?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2021 @ 11:38:58 #147
364681 over_hedge
pi_198158935
Kunnen jullie even zorgen dat die nog paar k zakt? Danku
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_198159053
Onder 40k ingekocht, dan reis je lichter naar de maan.
What Would Goku Do
pi_198159068
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:38 schreef over_hedge het volgende:
Kunnen jullie even zorgen dat die nog paar k zakt? Danku
Je kunt geluk hebben als hij nog zakt tot rond de 42000 dollar. Voor mensen die nog willen bijkopen lijkt mij dat een leuk moment.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 februari 2021 @ 11:50:04 #150
481631 crew  Pitti_
pi_198159074
Is de verwachting dat hij blijft steken? Ik heb net deposit gedaan, wacht nu op het juiste moment om te kopen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 11:51:50 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198159113
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:50 schreef Pitti_ het volgende:
Is de verwachting dat hij blijft steken? Ik heb net deposit gedaan, wacht nu op het juiste moment om te kopen
*insert glazen bol plaatje*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage dinsdag 23 februari 2021 @ 11:53:04 #152
481631 crew  Pitti_
pi_198159129
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

*insert glazen bol plaatje*
Daarom vraag ik ook naar jullie verwachting, niet naar wat er daadwerkelijk gebeurt :P
pi_198159131
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:50 schreef Pitti_ het volgende:
Is de verwachting dat hij blijft steken? Ik heb net deposit gedaan, wacht nu op het juiste moment om te kopen
Ik zou het verdelen. 50% nu inzetten zo rond de 46000 dollar en de rest bewaren als hij nog verder zakt. 42.500 heb ik nog een koop order gezet. Dat is mijn gevoel van de bodem.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 11:53:56 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198159141
Kijkend naar het volume zie ik nu vooral veel gedumpt worden, dus wat betreft is de weg naar boven wel makkelijker dan nog verder naar beneden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198159288
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:49 schreef Cherni het volgende:

[..]

Je kunt geluk hebben als hij nog zakt tot rond de 42000 dollar. Voor mensen die nog willen bijkopen lijkt mij dat een leuk moment.
Ik denk dat 30-35 een mooi moment is, zeker als daar een stabiele bodem vormt, in deze markt is het redelijk gokken, niet dat dat slecht hoef te zijn, maar op het moment is er weinig zinnigs te zeggen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198159344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik denk dat 30-35 een mooi moment is, zeker als daar een stabiele bodem vormt, in deze markt is het redelijk gokken, niet dat dat slecht hoef te zijn, maar op het moment is er weinig zinnigs te zeggen :)
Dat is waar. Daarom niet gelijk all in gaan maar verdelen zodat je altijd iets achter de hand hebt om in te zetten.

Als je gelooft in bitcoin voor de lange termijn en niet gelijk in paniek raakt dan is elke moment van wat bijkopen een goed moment. Een trader zit er heel anders in.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 februari 2021 @ 12:06:33 #157
481631 crew  Pitti_
pi_198159373
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:04 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat is waar. Daarom niet gelijk all in gaan maar verdelen zodat je altijd iets achter de hand hebt om in te zetten.

Als je gelooft in bitcoin voor de lange termijn en niet gelijk in paniek raakt dan is elke moment van wat bijkopen een goed moment. Een trader zit er heel anders in.
Voor mij is het meer om mijn spaargeld wat te verdelen. Bij de bank doet het helemaal niks. Ik ben niet van plan om iets te verkopen, alleen meer bij te kopen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 12:08:12 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198159390
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik denk dat 30-35 een mooi moment is, zeker als daar een stabiele bodem vormt, in deze markt is het redelijk gokken, niet dat dat slecht hoef te zijn, maar op het moment is er weinig zinnigs te zeggen :)
En ik denk dat we niet eens in de buurt gaan komen van 40.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198159415
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En ik denk dat we niet eens in de buurt gaan komen van 40.
Je weet het nooit zeker. Als de paniek toeslaat en er komen vanuit grote investeerders geen berichten van grote inkopen kan het snel gaan. Maar uiteindelijk zal alles weer herstellen.
pi_198159455
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En ik denk dat we niet eens in de buurt gaan komen van 40.
Ik denk dat we vandaag zo rond de 42 uitkomen en dat we dan gewoon rustig een poosje naar beneden zakken om vervolgens weer een uitbraak naar 100K te krijgen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 12:15:54 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198159472
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik denk dat we vandaag zo rond de 42 uitkomen en dat we dan gewoon rustig een poosje naar beneden zakken om vervolgens weer een uitbraak naar 100K te krijgen :)
Of 45k was de bodem en zodra Amerika wakker wordt gaan we de lucht in.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198159506
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Of 45k was de bodem en zodra Amerika wakker wordt gaan we de lucht in.
Je weet zelf doorgaans hoe mensen tegenwoordig op een daling reageren :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 12:18:58 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198159518
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:17 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je weet zelf doorgaans hoe mensen tegenwoordig op een daling reageren :)
BUUUUUUUUUUUY
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2021 @ 12:19:12 #164
364681 over_hedge
pi_198159523
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Of 45k was de bodem en zodra Amerika wakker wordt gaan we de lucht in.
die zijn ondertussen al wakker hoor
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 12:21:36 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198159550
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

die zijn ondertussen al wakker hoor
Alleen het noordoosten begint al een beetje te ontwaken, voor de rest is het nog niet eens 6 uur :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198159556
Wat overigens onderschat word is dat als je in Dollars rekent, je ook de inflatie erbij moet incalculeren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198159581
Ten opzichte van November 2017 heeft de FED ongeveer 25% meer dollars erbij gemined :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198159657
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:23 schreef raptorix het volgende:
Ten opzichte van November 2017 heeft de FED ongeveer 25% meer dollars erbij gemined :)
En toch inflateert de boel voor geen meter. Hier in de Eurozone gaat het via een omweg maar in feite worden er ook al meer dan tien jaar miljarden euro's bijgedrukt. De oude economische wetten gelden niet meer. Of ze komen als een boemerang keihard terug, dat kan ook.
What Would Goku Do
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:37:24 #169
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198159773
Met zo´n dump heb ik al meer theoretisch verlies dan dat ik mijn hele leven uberhaupt op de bankrekening heb gehad.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198159777
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:29 schreef viagraap het volgende:

[..]

En toch inflateert de boel voor geen meter. Hier in de Eurozone gaat het via een omweg maar in feite worden er ook al meer dan tien jaar miljarden euro's bijgedrukt. De oude economische wetten gelden niet meer. Of ze komen als een boemerang keihard terug, dat kan ook.
Natuurlijk komt die boemerang terug, alleen werken traditionele "mandjes" niet meer zo goed omdat heel veel dingen duurder zijn geworden, maar ook heel veel dingen goedkoper. Als ik kijk naar mijn jeugd dan weet ik nog wel dat we gewoon een telefoonrekening van 80 gulden per maand hadden, was kleding en schoenen veel duurder, maar ook vliegen enorm duur. Tegenwoordig ben je echt wel weer veel meer aan zorg en pensioenpremie kwijt, en de hypotheekrente kost weer geen drol. Kortom het overzicht is een beetje weg :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198159791
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:37 schreef Quotidien het volgende:
Met zo´n dump heb ik al meer theoretisch verlies dan dat ik mijn hele leven uberhaupt op de bankrekening heb gehad.
Heb je per ongeluk je munten weggegooid dan?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:38:59 #172
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198159798
Toch heb ik het gevoel dat als je gewoon wacht en met een 10k wat leuke muntjes koopt die sowieso gaan stijgen, zoals Ada, en je kijkt er 3 jaar niet naar om, dat je aan het eind van de rit wel een huisje kan kopen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:39:42 #173
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198159809
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Heb je per ongeluk je munten weggegooid dan?
Nee hoezo?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198159816
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:38 schreef Quotidien het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat als je gewoon wacht en met een 10k wat leuke muntjes koopt die sowieso gaan stijgen, zoals Ada, en je kijkt er 3 jaar niet naar om, dat je aan het eind van de rit wel een huisje kan kopen.
Garantie tot de deur.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198159821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:39 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Nee hoezo?
Dan heb je ook geen verlies, 1 bitcoin is nog steeds 1 bitcoin :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:41:23 #176
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198159831
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan heb je ook geen verlies, 1 bitcoin is nog steeds 1 bitcoin :)
Daarom staat er ook het woordje theoretisch tussen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198159834
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:41 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Daarom staat er ook het woordje theoretisch tussen.
Correct, ik zag dat pas later :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:41:49 #178
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198159837
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Garantie tot de deur.
Ik steek er mijn hand voor in het vuur.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 12:42:44 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198159848
Bittrex heeft Ethereum ook geblokkeerd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198159862
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:04 schreef Oscar. het volgende:
Mijn bot maakt overuren zo.
welk bot gebruik je
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:44:01 #181
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198159870
Denken jullie dat Binance coin nog gaat groeien of is de hype wel een beetje voorbij? Met deze gas fees zou je zeggen dat BSC alleen maar groter wordt op termijn.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 12:44:15 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198159873
Mijn Bitcoin transactie is nog steeds in limbo.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198159874
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:41 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik steek er mijn hand voor in het vuur.
Met of zonder pass phrase er in ;) ?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198159880
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:44 schreef Quotidien het volgende:
Denken jullie dat Binance coin nog gaat groeien of is de hype wel een beetje voorbij? Met deze gas fees zou je zeggen dat BSC alleen maar groter wordt op termijn.
Ik ben per ongeluk allin op dat ding :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 12:44:45 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198159884
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:44 schreef Quotidien het volgende:
Denken jullie dat Binance coin nog gaat groeien of is de hype wel een beetje voorbij? Met deze gas fees zou je zeggen dat BSC alleen maar groter wordt op termijn.
Wat mij betreft sterft die scamcoin een langzame pijnlijke dood.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198159941
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:38 schreef Quotidien het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat als je gewoon wacht en met een 10k wat leuke muntjes koopt die sowieso gaan stijgen, zoals Ada, en je kijkt er 3 jaar niet naar om, dat je aan het eind van de rit wel een huisje kan kopen.
lol
pi_198159958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat mij betreft sterft die scamcoin een langzame pijnlijke dood.
Nee joh, Binance is goed, ze verbieden het daar om munten te verkopen als de prijs zakt, als iedereen dat zou doen hadden we altijd winst!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:51:55 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198160003
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:37 schreef raptorix het volgende:

[..]

Natuurlijk komt die boemerang terug, alleen werken traditionele "mandjes" niet meer zo goed omdat heel veel dingen duurder zijn geworden, maar ook heel veel dingen goedkoper. Als ik kijk naar mijn jeugd dan weet ik nog wel dat we gewoon een telefoonrekening van 80 gulden per maand hadden, was kleding en schoenen veel duurder, maar ook vliegen enorm duur. Tegenwoordig ben je echt wel weer veel meer aan zorg en pensioenpremie kwijt, en de hypotheekrente kost weer geen drol. Kortom het overzicht is een beetje weg :)
Klopt helemaal. Ze hebben indexeren televisies ook nog steeds, je krijgt steeds meer tv voor je geld. Dat maakt de inflatiecijfers meevallen. Ondertussen betaal je 25 euro per uur voor een schilder.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198160232
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:44 schreef Quotidien het volgende:
Denken jullie dat Binance coin nog gaat groeien of is de hype wel een beetje voorbij? Met deze gas fees zou je zeggen dat BSC alleen maar groter wordt op termijn.
Ligt er aan of CZ nog verder gaat pompen. Ik denk zelf dat de top wel weer voorbij is en het nu vooral cashen is voor de binanceboys.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 13:19:32 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198160528
Er is wel een hele duidelijke lijn waarop er continu gedumpt wordt, maar het zet niet door.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 23 februari 2021 @ 13:21:33 #191
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_198160562
Ben al 2 dagen lang de dips aan het kopen, mag nu onderhand wel stabiliseren
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_198160564
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee joh, Binance is goed, ze verbieden het daar om munten te verkopen als de prijs zakt, als iedereen dat zou doen hadden we altijd winst!
Sowieso staat en valt de hele cryptomunterij nog altijd bij het wel of niet kunnen omzetten in fiat geld.

Ik vraag mij bijvoorbeeld af of je 20 bitcoins in een keer zou kunnen verkopen naar fiat geld bij welke exchange dan ook. Bij een bitonic of iets die hebben dat geld toch helemaal niet.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2021 @ 13:25:52 #193
364681 over_hedge
pi_198160635
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:21 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Sowieso staat en valt de hele cryptomunterij nog altijd bij het wel of niet kunnen omzetten in fiat geld.

Ik vraag mij bijvoorbeeld af of je 20 bitcoins in een keer zou kunnen verkopen naar fiat geld bij welke exchange dan ook. Bij een bitonic of iets die hebben dat geld toch helemaal niet.
bij bitonic kan je 10 per keer verkopen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_198160687
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:21 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Sowieso staat en valt de hele cryptomunterij nog altijd bij het wel of niet kunnen omzetten in fiat geld.

Ik vraag mij bijvoorbeeld af of je 20 bitcoins in een keer zou kunnen verkopen naar fiat geld bij welke exchange dan ook. Bij een bitonic of iets die hebben dat geld toch helemaal niet.
Ja hoor dat kan bij mij, ik bied 20 euro per stuk, zorg ik dat de koerier het je binnen een kwartier brengt ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198160694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:21 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Sowieso staat en valt de hele cryptomunterij nog altijd bij het wel of niet kunnen omzetten in fiat geld.

Ik vraag mij bijvoorbeeld af of je 20 bitcoins in een keer zou kunnen verkopen
naar fiat geld bij welke exchange dan ook. Bij een bitonic of iets die hebben dat geld toch helemaal niet.
hoe denk je dat Tesla voor $1,5 miljard aan BTC koopt?
  dinsdag 23 februari 2021 @ 13:31:45 #196
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198160699
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:31 schreef aTypisch het volgende:

[..]

hoe denk je dat Tesla voor $1,5 miljard aan BTC koopt?
Hier ben ik wel benieuwd naar.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 23 februari 2021 @ 13:32:30 #197
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198160703
Ik zie trouwens overal de term DCA voorbij komen, waarom weer zo´n dure term ipv gewoon zeggen dat je laag moet kopen :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198160709
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:31 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hier ben ik wel benieuwd naar.
bij microstrategy is het coinbase

https://www.coindesk.com/(...)ive-bitcoin-purchase
pi_198160719
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:32 schreef Quotidien het volgende:
Ik zie trouwens overal de term DCA voorbij komen, waarom weer zo´n dure term ipv gewoon zeggen dat je laag moet kopen :')
dca betekent dollar cost averaging, dat is niet op een laag moment kopen

dat is op gezette tijden voor een x bedrag kopen, ongeacht de dagprijs

duur woord voor sparen :+

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2021 13:33:30 ]
pi_198160728
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:31 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hier ben ik wel benieuwd naar.
Hier heb je aparte bedrijven voor zoals Amdex :)
https://www.amdax.com/en/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 23 februari 2021 @ 13:34:31 #201
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198160735
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dca betekent dollar cost averaging, dat is niet op een laag moment kopen

dat is op gezette tijden voor een x bedrag kopen, ongeacht de dagprijs

duur woord voor sparen :+
Je gemiddelde koopprijs verlagen. Dus gewoon door lager weer in te kopen toch?

Edit: veel definities hebben het over op vaste momenten kopen en sparen inderdaad.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198160767
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dca betekent dollar cost averaging, dat is niet op een laag moment kopen

dat is op gezette tijden voor een x bedrag kopen, ongeacht de dagprijs

duur woord voor sparen :+
Herbert doet een vergelijkbaar experiment al een tijdje in de Cryptocast, bij stijging roomt hij stukje af naar cash, bij daling koopt hij bij.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 23 februari 2021 @ 13:41:28 #203
62913 Blik
The one and Only!
pi_198160842
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:34 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Je gemiddelde koopprijs verlagen. Dus gewoon door lager weer in te kopen toch?

Edit: veel definities hebben het over op vaste momenten kopen en sparen inderdaad.
Ook in een stijgende markt kun je dca’en, dus het hoeft te betekenen dat je gemiddelde inkoopprijs omlaag gaat
  dinsdag 23 februari 2021 @ 13:42:39 #204
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198160862
In eth niet eens verlies vandaag _O-
Dat je in fiat -30% staat maar in eth niks verandert blijft een dingetje
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198160865
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Herbert doet een vergelijkbaar experiment al een tijdje in de Cryptocast, bij stijging roomt hij stukje af naar cash, bij daling koopt hij bij.

HERBET MET DE BITCOIN BOOGIE
pi_198160868
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Herbert doet een vergelijkbaar experiment al een tijdje in de Cryptocast, bij stijging roomt hij stukje af naar cash, bij daling koopt hij bij.
Ah, daar is de term afromen weer _O_
pi_198160877
ik room elke maand wat eurootjes af naar bitcoin, niet andersom
pi_198160895
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:42 schreef aTypisch het volgende:

[..]


HERBET MET DE BITCOIN BOOGIE
Volgens mij kan Herbert beter over cybermuntjes en vuurpijlen praten :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198160913
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Volgens mij kan Herbert beter over cybermuntjes en vuurpijlen praten :)
kan er niet naar luisteren, doe mij dan maar de bitcoin show
pi_198160927
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:43 schreef aTypisch het volgende:
ik room elke maand wat eurootjes af naar bitcoin, niet andersom
Het idee is dat je wat stabieler aanschaft, je kunt deze strategie ook gebruiken door een deel van het afroompotje opnieuw te investeren :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198160941
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:

[..]

kan er niet naar luisteren, doe mij dan maar de bitcoin show
Die luister ik eigenlijk nooit, maar ik begin wel een hekel te krijgen aan Madelon, wat een dom wijf is dat zeg.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198160951
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het idee is dat je wat stabieler aanschaft, je kunt deze strategie ook gebruiken door een deel van het afroompotje opnieuw te investeren :)
je bitcoin stallen bij blockfi, dan mag je 50% van dat bedrag lenen met looptijd van bijv 10 jaar
dat weer in bitcoin stoppen _O_

gratis geld
pi_198160956
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die luister ik eigenlijk nooit, maar ik begin wel een hekel te krijgen aan Madelon, wat een dom wijf is dat zeg.
vind dat ze het wel goed doet, maar de bitcoin show kan ik je wel aanraden

wel alleen over bitcoin dus :+
pi_198160999
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:48 schreef aTypisch het volgende:

[..]

vind dat ze het wel goed doet, maar de bitcoin show kan ik je wel aanraden

wel alleen over bitcoin dus :+
Ik ben toevallig de aflevering even aan het luisteren met Arno Wellens, dat is sowieso een baas :)
Madelon :r
Met haar lineaaltjes wijsheid.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198161002
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben toevallig de aflevering even aan het luisteren met Arno Wellens, dat is sowieso een baas :)
mooie vent ja
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 14:14:34 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198161267
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:42 schreef Quotidien het volgende:
In eth niet eens verlies vandaag _O-
Dat je in fiat -30% staat maar in eth niks verandert blijft een dingetje
ETH is tov Bitcoin 20% gezakt :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198161295
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:31 schreef aTypisch het volgende:

[..]

hoe denk je dat Tesla voor $1,5 miljard aan BTC koopt?
Ik heb het over verkopen :')
pi_198161339
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:16 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Ik heb het over verkopen :')
Ongetwijfeld via de zelfde partijen die ze ook kopen :)
Wel fijn als je 1 klant hebt die 100 wil kopen, en de ander 100 wil verkopen, 2 keer cashen zonder gedoe :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198161434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die luister ik eigenlijk nooit, maar ik begin wel een hekel te krijgen aan Madelon, wat een dom wijf is dat zeg.
Eens. Madelon met haar geodriehoekjes :r

In het Nederlands luister ik alleen DBS. En van Nederlanders de The Van Wirdum Sjorsnado podcast uiteraard. _O_
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 14:28:52 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198161445
Hoppa, met praktisch geen volume 10% omhoog in een paar minuten _O-

De neerwaartse trend ook gelijk verbroken, als ie nu door de 50 gaat, zie ik de 45k niet zo snel meer terug komen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198161473
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Hoppa, met praktisch geen volume 10% omhoog in een paar minuten _O-

De neerwaartse trend ook gelijk verbroken, als ie nu door de 50 gaat, zie ik de 45k niet zo snel meer terug komen.
SNEL KOPEN NU HET NOG KAN!!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 14:35:28 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198161549
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:30 schreef raptorix het volgende:

[..]

SNEL KOPEN NU HET NOG KAN!!
0.6ETH gekocht 14.gif
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198161554
de dip gekocht ;(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 14:36:29 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198161567
Hè verdomme, nu moet ik twee grafieken in de gaten houden
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198161591
BNB blijft wel mooi stabiel :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 14:38:33 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198161598
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:38 schreef raptorix het volgende:
BNB blijft wel mooi stabiel :)
Oprotten
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198161639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Oprotten
Je bent echt een dief van je eigen portemonee als je niet in deze trein instapt :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 14:45:02 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198161709
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je bent echt een dief van je eigen portemonee als je niet in deze trein instapt :)
Klopt, waarom zou ik mijn portemonnee niet aan China geven?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198161741
twitter


We kunnen weer moon?
pi_198161916
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[ twitter ]

We kunnen weer moon?
Best knap dat ze dus "stable" coins verhandelen waarvan ze zelf al zeggen dat ze dus niet stable zijn :') :') :') :') .
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198162291
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Klopt, waarom zou ik mijn portemonnee niet aan China geven?
Binance heeft ook bijna de grootste stake straks in ETH 2.0 dus in principe hebben ze dan je portemonnee ook. :+
Uitvinder van de biersmiley.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2021 @ 15:16:43 #232
364681 over_hedge
pi_198162331
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Klopt, waarom zou ik mijn portemonnee niet aan China geven?
Ach mijn portemonnee is daar ook al gemaakt. Dus laat ik ze mijn geld ook maar maken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_198162559
Binance deposits duren nu echt mokerlang.
pi_198162755
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:16 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Ik heb het over verkopen :')
ja, dan klop je ook bij zo'n partij aan he
pi_198162777
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ja, dan klop je ook bij zo'n partij aan he
Als Tesla bij mij voor 1,5 miljard aan bitcoins zou kopen. Dan had ik gelijk de tent gesloten en ze zeker niet teruggekocht voor 2 miljard.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 15:54:13 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198162991
Wat schattig, de whales blijven het proberen O+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198162998
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:27 schreef Gehrman het volgende:
Binance deposits duren nu echt mokerlang.
Hugo zou dat: Zorgvuldig, noemen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2021 @ 15:55:09 #238
364681 over_hedge
pi_198163003
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Wat schattig, de whales blijven het proberen O+
Wat precies?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_198163009
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Wat schattig, de whales blijven het proberen O+
Zelf geen Whale zijn :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 15:56:03 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198163021
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat precies?
Koers drukken. Er worden echt gigantische ladingen Bitcoin gedumpt, terwijl de koers om het minste geringste weer stijgt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!fotograaf dinsdag 23 februari 2021 @ 15:57:58 #241
364681 over_hedge
pi_198163056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Koers drukken. Er worden echt gigantische ladingen Bitcoin gedumpt, terwijl de koers om het minste geringste weer stijgt.
Ah zo. Nou die whales moeten nog heel ff doorgaan. Dan koop ik weer een gedeelte terug
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_198163219
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Wat schattig, de whales blijven het proberen O+
jij praat echt nog alsof het 2017 is he
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:11:10 #243
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198163282
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:39 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Als Tesla bij mij voor 1,5 miljard aan bitcoins zou kopen. Dan had ik gelijk de tent gesloten en ze zeker niet teruggekocht voor 2 miljard.
En daarom zul je het nooit maken
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198163434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ah zo. Nou die whales moeten nog heel ff doorgaan. Dan koop ik weer een gedeelte terug
Nee. Genoeg gedumpt.
pi_198163829
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

En daarom zul je het nooit maken
Ah kijk nog zo'n goudzoeker die denkt dat hij nog meedoet voor de prijzen _O-
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:36:48 #246
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198163853
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Ah kijk nog zo'n goudzoeker die denkt dat hij nog meedoet voor de prijzen _O-
Heel crypto is gebouwd op goudzoekers.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:39:02 #247
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198163902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:36 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Heel crypto is gebouwd op goudzoekers.
In it for the tech.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:40:19 #248
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198163936
Ik was in 2012 al aan het minen hoor. :*

1 btc per maand met mijn eerste budget pc.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198164609
Denk dat de extreme volatiliteit nog wel eventjes aanhoudt.
pi_198164694
Net nu de tether fud eindelijk voorbij is, is bitcoin kapot gegaan....
pi_198164748
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Best knap dat ze dus "stable" coins verhandelen waarvan ze zelf al zeggen dat ze dus niet stable zijn :') :') :') :') .
Omdat ze zelf de prijs niet stabiliseren (officieel tenminste). Het zou pas dubieus zijn als ze zowel de munt uitgeven en zelf zouden waken over de prijs.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 17:24:30 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198164846
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
Denk dat de extreme volatiliteit nog wel eventjes aanhoudt.
Je bedoelt de volatiliteit waarmee we van 40 naar 55 zijn gestegen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198164861
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:18 schreef Piva het volgende:

[..]

Omdat ze zelf de prijs niet stabiliseren (officieel tenminste). Het zou pas dubieus zijn als ze zowel de munt uitgeven en zelf zouden waken over de prijs.
Het hele concept van een stable coin is juist dat de prijs wel bewaakt word, anders is het geen stable coin.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198165211
Knalt aardig door naar beneden.
pi_198165239
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[ twitter ]

We kunnen weer moon?
Haha deze gasten, gelijk weer 1.015B printen.
pi_198165255
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het hele concept van een stable coin is juist dat de prijs wel bewaakt word, anders is het geen stable coin.
Maar niet door de partij zelf. Anders kunnen ze kei hard manipuleren en tiefus veel verdienen.
pi_198165352
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:49 schreef Piva het volgende:

[..]

Maar niet door de partij zelf. Anders kunnen ze kei hard manipuleren en tiefus veel verdienen.
Of verliezen. Er is een moment geweest dat tether voor 0.85 traden op Kraken. Met de huidige mcap van $35B, zou dat een verlies in hun boeken van $5.25B gebracht hebben en was Tether dus na 1 tether fud ronde zou het in elkaar geklapt zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2021 17:54:50 ]
pi_198165391
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:54 schreef Piva het volgende:

[..]

Of verliezen. Er is een moment geweest dat tether voor 0.85 traden op Kraken. Met de huidige mcap van $35B, zou dat een verlies in hun boeken van $5.25B gebracht hebben en was Tether dus na 1 tether fud ronde zou het in elkaar geklapt zijn.
Boeken? Doen ze daar aan dan?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198165606
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Boeken? Doen ze daar aan dan?
Blijkbaar.
  Eindredactie Games dinsdag 23 februari 2021 @ 18:21:52 #260
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198165877
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:43 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

welk bot gebruik je
Zenbot
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198166048
Nieuwe DeFi BSC shitcoin gelanceerd vandaag:
https://www.coingecko.com/en/coins/wault-finance

Ik wilde instappen maar ik lees allerlei berichten dat het aantal tokens in je wallet afneemt als een soort van reverse RFI. Blijkbaar moet je dan maar staken...

Goede scam :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 18:31:28 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198166111
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:21 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Zenbot
Als iedereen deze bot gebruikt, doet iedereen hetzelfde en maakt niemand winst
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198166226
SELL SELL SELL SELL SELL
U MAD?
pi_198166242
Neukuuuhhh!
pi_198166254
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 18:59:32 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198166716
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games dinsdag 23 februari 2021 @ 19:23:34 #267
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198167684
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als iedereen deze bot gebruikt, doet iedereen hetzelfde en maakt niemand winst
Ik maak op jou ook geen winst
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198168054
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je bedoelt de volatiliteit waarmee we van 40 naar 55 zijn gestegen?
en terug en weer omhoog etc
pi_198169150
In it for the tech!!!!
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 februari 2021 @ 20:10:27 #270
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198169274
De bubbel klapt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198169730
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
De bubbel klapt
pi_198169739
Het is wel een flinke dip.
Niet de eerste, ook niet de laatste.

  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 20:34:39 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198169919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is wel een flinke dip.
Niet de eerste, ook niet de laatste.

[ afbeelding ]
En die gekke kat maar uitlachen
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198169942
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En die gekke kat maar uitlachen
Hmm?
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:36:11 #275
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198169967
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En die gekke kat maar uitlachen
Je vertoont symptomen van het edraket-syndroom
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 20:36:14 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198169970
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hmm?
Toen ik zei dat het nog wel flink kon dalen gisteren :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 20:36:52 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198170001
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Je vertoont symptomen van het edraket-syndroom
Anderen laten investeren in een lugubere dienst waar je zelf van profiteert?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 februari 2021 @ 20:36:56 #278
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198170004
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Toen ik zei dat het nog wel flink kon dalen gisteren :P
En het gaat nog veel lager
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198170029
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Toen ik zei dat het nog wel flink kon dalen gisteren :P
Het kan altijd dalen of stijgen.
pi_198170043
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En het gaat nog veel lager
Wat al niet kan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 20:38:39 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198170056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het kan altijd dalen of stijgen.
Maar ik was een paniekzaaier :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198170065
Tether 0.97c = 1 USD :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Jed1Gam op 23-02-2021 20:56:25 ]
pi_198170108
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Toen ik zei dat het nog wel flink kon dalen gisteren :P
meid
pi_198170164
Laat het nog maar een tijdje zakken de komende week
pi_198170366
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Maar ik was een paniekzaaier :{
Dat ben je altijd toch? ;)
pi_198170464
Komt deze daling nou echt door die uitspraak van Musk dat de bitcoin "(te) hoog" stond?

En waarom zou hij zoiets uberhaupt zeggen als hij er net een paar weken terug zelf fors in heeft geinvesteerd? Of zou hij een deel verkocht hebben en dit bewust zeggen om later weer goedkoper terug te kunnen kopen? Hij is niet dom dus hij weet heus wel wat voor invloed hij heeft. Maar vraag me wel af of dit geen marktbeinvloeding is.....is dit niet strafbaar?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 20:55:35 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198170506
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat ben je altijd toch? ;)
}:|
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198170644
Niemand hier die rechtzaak tegen tether gecheckt? Die gasten hebben 2.5 miljoen documenten ingeleverd. _O-

"Because of Tether’s inability to conduct significant banking activity during this time, it could not itself hold dollars sufficient to back the hundreds of millions of new tethers that had entered the market. Until September 15, 2017, the only U.S. dollars held by Tether ostensibly backing the approximately 442 million tethers in circulation was the approximately $61 million on deposit at the Bank of Montreal."

"In reality, however, the cash ostensibly backing tethers had only been placed in Tether’s account as of the very morning of the company’s ‘verification.’

Dag later was het weer weg. :')

En dit is enkel tot de 2017 bullrun gerekend, Marketcap een paar B max. Nu staat de teller op 35B.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jed1Gam op 23-02-2021 21:42:17 ]
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:00:38 #289
62913 Blik
The one and Only!
pi_198170649
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is wel een flinke dip.
Niet de eerste, ook niet de laatste.

[ afbeelding ]
Absoluut gezien de grootste drop ever
pi_198170818
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:54 schreef ThijsTH het volgende:
Komt deze daling nou echt door die uitspraak van Musk dat de bitcoin "(te) hoog" stond?

En waarom zou hij zoiets uberhaupt zeggen als hij er net een paar weken terug zelf fors in heeft geinvesteerd? Of zou hij een deel verkocht hebben en dit bewust zeggen om later weer goedkoper terug te kunnen kopen? Hij is niet dom dus hij weet heus wel wat voor invloed hij heeft. Maar vraag me wel af of dit geen marktbeinvloeding is.....is dit niet strafbaar?
nee
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:08:25 #291
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198170877
Gisteren 60 euro op Cordana ingezet, ondertussen 6 euro verloren. (Beginner, vandaar klein bedrag)

Wanneer verwachten jullie weer stijging?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:09:33 #292
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198170917
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:54 schreef ThijsTH het volgende:
Komt deze daling nou echt door die uitspraak van Musk dat de bitcoin "(te) hoog" stond?

En waarom zou hij zoiets uberhaupt zeggen als hij er net een paar weken terug zelf fors in heeft geinvesteerd? Of zou hij een deel verkocht hebben en dit bewust zeggen om later weer goedkoper terug te kunnen kopen? Hij is niet dom dus hij weet heus wel wat voor invloed hij heeft. Maar vraag me wel af of dit geen marktbeinvloeding is.....is dit niet strafbaar?
Het gooien van een tweet is niet strafbaar.

Musk is namelijk geen eigenaar van de bitcoin, het is namelijk geen aandeel maar een munt.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_198170920
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:08 schreef hollandia02 het volgende:
Gisteren 60 euro op Cordana ingezet, ondertussen 6 euro verloren. (Beginner, vandaar klein bedrag)

Wanneer verwachten jullie weer stijging?
Vrijdag
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:09:58 #294
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198170928
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:09 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

Vrijdag
Verklaar je nader?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_198170979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:54 schreef ThijsTH het volgende:
Komt deze daling nou echt door die uitspraak van Musk dat de bitcoin "(te) hoog" stond?

En waarom zou hij zoiets uberhaupt zeggen als hij er net een paar weken terug zelf fors in heeft geinvesteerd? Of zou hij een deel verkocht hebben en dit bewust zeggen om later weer goedkoper terug te kunnen kopen? Hij is niet dom dus hij weet heus wel wat voor invloed hij heeft. Maar vraag me wel af of dit geen marktbeinvloeding is.....is dit niet strafbaar?
Nee, miners die de markt manipuleren. Dumpen hun coins bij Bitfinex waar je 100x leverage kan gaan. Gaan short en kassa. Bovendien een bloedbad voor alle longs.

De data is via Cryptoquant te zien.
pi_198171014
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:09 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Verklaar je nader?
Domme vragen krijgen domme antwoorden
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:12:48 #297
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198171015
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:11 schreef Cherni het volgende:

[..]

Nee, miners die de markt manipuleren. Dumpen hun coins bij Bitfinex waar je 100x leverage kan gaan. Gaan short en kassa. Bovendien een bloedbad voor alle longs.
Hoe kan je shorten op een munt.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:13:55 #298
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198171041
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:09 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

Vrijdag
Ik had gehoord zaterdag, maar vrijdagavond zou ook kunnen.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:18:10 #299
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198171157
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Anderen laten investeren in een lugubere dienst waar je zelf van profiteert?
Achteraf je gelijk halen. Met iets waar je net zo goed een muntje voor kan opgooien.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198171227
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:12 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Hoe kan je shorten op een munt.
Door op een beurs short te gaan en met een hefboom van 100x loopt een miner die even vooraf dumpt geen enkel risico. Ook met bitcoin of andere munt kun je gewoon traden. Zelf doe ik dat nooit. Te veel risico.

Het is de enige YouTube'er die ik volg.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 21:46:43 #301
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198171913
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Achteraf je gelijk halen. Met iets waar je net zo goed een muntje voor kan opgooien.
Moest gewoon even na jouw reactie gisteren ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')