Je bent echt een dief van je eigen portemonee als je niet in deze trein instaptquote:
Klopt, waarom zou ik mijn portemonnee niet aan China geven?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bent echt een dief van je eigen portemonee als je niet in deze trein instapt
Best knap dat ze dus "stable" coins verhandelen waarvan ze zelf al zeggen dat ze dus niet stable zijnquote:
Binance heeft ook bijna de grootste stake straks in ETH 2.0 dus in principe hebben ze dan je portemonnee ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, waarom zou ik mijn portemonnee niet aan China geven?
Ach mijn portemonnee is daar ook al gemaakt. Dus laat ik ze mijn geld ook maar makenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, waarom zou ik mijn portemonnee niet aan China geven?
Als Tesla bij mij voor 1,5 miljard aan bitcoins zou kopen. Dan had ik gelijk de tent gesloten en ze zeker niet teruggekocht voor 2 miljard.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, dan klop je ook bij zo'n partij aan he
Hugo zou dat: Zorgvuldig, noemenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:27 schreef Gehrman het volgende:
Binance deposits duren nu echt mokerlang.
Wat precies?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Wat schattig, de whales blijven het proberen
Zelf geen Whale zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Koers drukken. Er worden echt gigantische ladingen Bitcoin gedumpt, terwijl de koers om het minste geringste weer stijgt.quote:
Ah zo. Nou die whales moeten nog heel ff doorgaan. Dan koop ik weer een gedeelte terugquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koers drukken. Er worden echt gigantische ladingen Bitcoin gedumpt, terwijl de koers om het minste geringste weer stijgt.
jij praat echt nog alsof het 2017 is hequote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
En daarom zul je het nooit makenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als Tesla bij mij voor 1,5 miljard aan bitcoins zou kopen. Dan had ik gelijk de tent gesloten en ze zeker niet teruggekocht voor 2 miljard.
Nee. Genoeg gedumpt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah zo. Nou die whales moeten nog heel ff doorgaan. Dan koop ik weer een gedeelte terug
Ah kijk nog zo'n goudzoeker die denkt dat hij nog meedoet voor de prijzenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En daarom zul je het nooit maken
Heel crypto is gebouwd op goudzoekers.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ah kijk nog zo'n goudzoeker die denkt dat hij nog meedoet voor de prijzen
In it for the tech.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heel crypto is gebouwd op goudzoekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |