Je gemiddelde koopprijs verlagen. Dus gewoon door lager weer in te kopen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dca betekent dollar cost averaging, dat is niet op een laag moment kopen
dat is op gezette tijden voor een x bedrag kopen, ongeacht de dagprijs
duur woord voor sparen
Herbert doet een vergelijkbaar experiment al een tijdje in de Cryptocast, bij stijging roomt hij stukje af naar cash, bij daling koopt hij bij.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dca betekent dollar cost averaging, dat is niet op een laag moment kopen
dat is op gezette tijden voor een x bedrag kopen, ongeacht de dagprijs
duur woord voor sparen
Ook in een stijgende markt kun je dca’en, dus het hoeft te betekenen dat je gemiddelde inkoopprijs omlaag gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je gemiddelde koopprijs verlagen. Dus gewoon door lager weer in te kopen toch?
Edit: veel definities hebben het over op vaste momenten kopen en sparen inderdaad.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Herbert doet een vergelijkbaar experiment al een tijdje in de Cryptocast, bij stijging roomt hij stukje af naar cash, bij daling koopt hij bij.
Ah, daar is de term afromen weerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Herbert doet een vergelijkbaar experiment al een tijdje in de Cryptocast, bij stijging roomt hij stukje af naar cash, bij daling koopt hij bij.
Volgens mij kan Herbert beter over cybermuntjes en vuurpijlen pratenquote:
kan er niet naar luisteren, doe mij dan maar de bitcoin showquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij kan Herbert beter over cybermuntjes en vuurpijlen praten
Het idee is dat je wat stabieler aanschaft, je kunt deze strategie ook gebruiken door een deel van het afroompotje opnieuw te investerenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:43 schreef aTypisch het volgende:
ik room elke maand wat eurootjes af naar bitcoin, niet andersom
Die luister ik eigenlijk nooit, maar ik begin wel een hekel te krijgen aan Madelon, wat een dom wijf is dat zeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan er niet naar luisteren, doe mij dan maar de bitcoin show
je bitcoin stallen bij blockfi, dan mag je 50% van dat bedrag lenen met looptijd van bijv 10 jaarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het idee is dat je wat stabieler aanschaft, je kunt deze strategie ook gebruiken door een deel van het afroompotje opnieuw te investeren
vind dat ze het wel goed doet, maar de bitcoin show kan ik je wel aanradenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die luister ik eigenlijk nooit, maar ik begin wel een hekel te krijgen aan Madelon, wat een dom wijf is dat zeg.
Ik ben toevallig de aflevering even aan het luisteren met Arno Wellens, dat is sowieso een baasquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind dat ze het wel goed doet, maar de bitcoin show kan ik je wel aanraden
wel alleen over bitcoin dus
mooie vent jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben toevallig de aflevering even aan het luisteren met Arno Wellens, dat is sowieso een baas
ETH is tov Bitcoin 20% gezaktquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:42 schreef Quotidien het volgende:
In eth niet eens verlies vandaag![]()
Dat je in fiat -30% staat maar in eth niks verandert blijft een dingetje
Ik heb het over verkopenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe denk je dat Tesla voor $1,5 miljard aan BTC koopt?
Ongetwijfeld via de zelfde partijen die ze ook kopenquote:
Eens. Madelon met haar geodriehoekjesquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die luister ik eigenlijk nooit, maar ik begin wel een hekel te krijgen aan Madelon, wat een dom wijf is dat zeg.
SNEL KOPEN NU HET NOG KAN!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Hoppa, met praktisch geen volume 10% omhoog in een paar minuten
De neerwaartse trend ook gelijk verbroken, als ie nu door de 50 gaat, zie ik de 45k niet zo snel meer terug komen.
Je bent echt een dief van je eigen portemonee als je niet in deze trein instaptquote:
Klopt, waarom zou ik mijn portemonnee niet aan China geven?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bent echt een dief van je eigen portemonee als je niet in deze trein instapt
Best knap dat ze dus "stable" coins verhandelen waarvan ze zelf al zeggen dat ze dus niet stable zijnquote:
Binance heeft ook bijna de grootste stake straks in ETH 2.0 dus in principe hebben ze dan je portemonnee ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, waarom zou ik mijn portemonnee niet aan China geven?
Ach mijn portemonnee is daar ook al gemaakt. Dus laat ik ze mijn geld ook maar makenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, waarom zou ik mijn portemonnee niet aan China geven?
Als Tesla bij mij voor 1,5 miljard aan bitcoins zou kopen. Dan had ik gelijk de tent gesloten en ze zeker niet teruggekocht voor 2 miljard.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, dan klop je ook bij zo'n partij aan he
Hugo zou dat: Zorgvuldig, noemenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:27 schreef Gehrman het volgende:
Binance deposits duren nu echt mokerlang.
Wat precies?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Wat schattig, de whales blijven het proberen
Zelf geen Whale zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Koers drukken. Er worden echt gigantische ladingen Bitcoin gedumpt, terwijl de koers om het minste geringste weer stijgt.quote:
Ah zo. Nou die whales moeten nog heel ff doorgaan. Dan koop ik weer een gedeelte terugquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koers drukken. Er worden echt gigantische ladingen Bitcoin gedumpt, terwijl de koers om het minste geringste weer stijgt.
jij praat echt nog alsof het 2017 is hequote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
En daarom zul je het nooit makenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als Tesla bij mij voor 1,5 miljard aan bitcoins zou kopen. Dan had ik gelijk de tent gesloten en ze zeker niet teruggekocht voor 2 miljard.
Nee. Genoeg gedumpt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah zo. Nou die whales moeten nog heel ff doorgaan. Dan koop ik weer een gedeelte terug
Ah kijk nog zo'n goudzoeker die denkt dat hij nog meedoet voor de prijzenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En daarom zul je het nooit maken
Heel crypto is gebouwd op goudzoekers.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ah kijk nog zo'n goudzoeker die denkt dat hij nog meedoet voor de prijzen
In it for the tech.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heel crypto is gebouwd op goudzoekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |